Sociaal dat ie 'm voor mij nog even draaitquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:11 schreef TheZapster het volgende:
De 2e keer Asia - Heat of the moment vandaag
Aardig van hem inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Sociaal dat ie 'm voor mij nog even draait
Stuk beter dan hun eigen werkquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
Eens kijkenluisteren of dit van Coldplay wel aan te horen is
Hopen dat dat bij mij nog een keer over gaat danquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef TheZapster het volgende:
Het heeft heel lang geduurd voor ik me niet meer aan die stem van hem irriteerde, maar nu ben ik echt fan
Zijn donderdagmiddag programma vind ik altijd erg goed.Daar komt echt de leukste muziek van de hele zender voorbijquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat dat bij mij nog een keer over gaat dan
*handen schudt*quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat dat bij mij nog een keer over gaat dan
Ja, goede muziek inderdaad! Twee of drie weken geleden had 'ie alleen erg veel moeite met 't instarten van die goede muziek, dat was dan weer 'n beetje jammer....quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn donderdagmiddag programma vind ik altijd erg goed.Daar komt echt de leukste muziek van de hele zender voorbij
Hij draait ook gewoon echt alles wat de chatters aanvragen.Ik hoorde zelfs eens Slayer voorbij komen, hij kende het helemaal niet maar het was aangevraagd dus Mark draaide hetquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ja, goede muziek inderdaad! Twee of drie weken geleden had 'ie alleen erg veel moeite met 't instarten van die goede muziek, dat was dan weer 'n beetje jammer....
Zat Jelmer ook op de chat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij draait ook gewoon echt alles wat de chatters aanvragen.Ik hoorde zelfs eens Slayer voorbij komen, hij kende het helemaal niet maar het was aangevraagd dus Mark draaide het
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef TheZapster het volgende:
Eric Dikeb komt straks weer Crisis zingen bij Siebelink en Stenders, tevens zal Fred het paasverhaal vertellen, dat beloofd weer wat
Hehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef TheZapster het volgende:
Eric Dikeb komt straks weer Crisis zingen bij Siebelink en Stenders, tevens zal Fred het paasverhaal vertellen, dat beloofd weer wat
Die man is overalquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe!
John heeft 't weer lekker druk bij Ekdom!
Ik was gisteren bij die voorpremière en ik kan het je afraden. Download (of koop) gewoon alleen de soundtrack (want die is inderdaad goed), maar laat die film voor wat het is. Daar mis je echt niets aan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef Marc63 het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik naar The Boat That Rocked moet. Goeie soundtrack!
"Ik kan ook de garderobejongen regelen uit Ahoy, daar stond André Hazes ook vaak"quote:
Begint goed iigquote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke aflevering van de freakolympics zeg, Fred die loopt te mopperen op de afwezige Rob en echt top muziek
quote:
Dat zou je denken, maar hij heeft deze week "gewoon" vakantie....quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
Rob's voicemail, verrassendDie ligt vandaag toch weer onder z'n dekentje testbeeld te kijken?
Hmmm, dat zou inderdaad een gevalletje jammer zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef broer het volgende:
Margje Teeuwen zei net dat Kluun ook 'iets' gaat doen voor KX. Dat is dan toch wel weer jammer...
Mwah, het ligt er natuurlijk wel aan wat dat "iets" precies is. Als 't alleen gelul over boeken is, dan hoeft 't van mij ook niet, maar als 'ie gewoon veel plaatjes gaat draaien dan kan 't wel leuk gaan worden....quote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef broer het volgende:
Margje Teeuwen zei net dat Kluun ook 'iets' gaat doen voor KX. Dat is dan toch wel weer jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |