abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2009 @ 22:52:41 #51
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67562686
Popples, gefeliciteerd (gok ik . ) .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67562774
dank je kim.

stiemie leuk he als zeweten waar de baby zit he.
mama van 3 kids!
  maandag 30 maart 2009 @ 22:57:16 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67562861
Oh ik zie nu pas dat ik net helemaal over je heen heb gelezen Welkom Popples en Annika

Ja heel leuk al denk ik niet dat ze ook echt snapt dat er een baby inzit en dat die hier komt wonen, maar dat gaat ze vanzelf wel ontdekken
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 23:35:52 #54
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67564042
Hoi Popples en Annika!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:01:04 #55
14746 k_i_m
pi_67565597
Ik heb een terrorbaby . Ze wil niet slapen. Eerst was het brullen toen ze in bed lag. Het werd wat hysterisch, dus toch maar even uit bed om te kijken of ze niet ziek was. Dit was niet het geval. Toch wilde ze niet slapen. Bedje maar opgezet in de slaapkamer. Daar staat ze nu in NEENEENEE te gillen naar Albert Verlinde die nu op tv is. En moeder maar wachten tot het stil wordt .

.
In my life
Why do I smile
pi_67567496
Ik zou ook nee gillen tegen Albert Verlinden. Slim kind heb jij!
Hoe laat is ze uiteindelijk gaan slapen?
Mijn dochter slaapt nu nog vanaf gisteravond 19.30 met hier en daar slechts wat kleine onderbrekingen maar niets ernstigs
Saartje
pi_67567629
stiemie kids zijn slim. de oudste van mij wist heel goed dat ze een zusje kreeg en wees ook telkens naar mijn buik zei dan zusje buik. toen de jongste er net 5 min.kwam ze met opa naar haar zusje kijken. ze riep ook meteen zusje en maar lachen. ze begreep heel goed dat ze een zusje had en dat ze er eindelijk was. er zit precies 15 maanden tussen de 2 dames. maar ze snapte het wel heel goed.

maneki wat goed dat ze zo goed geslapen heeft.

kim het is terrordreumes
mama van 3 kids!
pi_67568529
Hier drama met zomertijd. Voor het eerst de 5-10-15 minuten regel toegepast omdat ze toch bijna omviel van de slaap maar echt NIET wilde slapen..

M. vond het zielig en wilde perse dat ik na de 10 minuten toch eerder ging kijken, ik had gewaarschuwd dat we het dan erger maakten. Maar goed, eigenwijs. En inderdaad werd het krijsen alleen maar erger. Dus ik heb het muziekje weer aangedaan en haar weer rechtgelecht en "weltrusten schatje". En pas weer gaan kijken toen het stil was. Ze is helemaal van slag door de klok.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67581608

glijbaan...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:08:44 #60
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67581788
Lastig Ticootje... Ik heb bij Linde eigenlijk helemaal niks gemerkt van de overgang naar zomertijd, maar die heeft sowieso geen echt vaste slaaptijden enzo dus misschien dat dat scheelt.

We hebben hier vandaag een topdag! Mijn vriend heeft een nieuwe baan en mijn schoomoeder heeft goed nieuws in het ziekenhuis gekregen En de zon schijnt

En ik ben vandaag jarig dus gaan we vanavond lekker met zijn drietjes uit eten Heb er echt zin in!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:12:54 #61
14746 k_i_m
pi_67585869
Gefeliciteerd Stiemie .

In my life
Why do I smile
pi_67585939
gefeliciteerd Stiemie

Jen op de glijbaan

wij zijn voor de eerste keer gaan fietsen net we hebben 1,5 uur gefietst en een kikker gevangen.

leuk dat ze het vond heerlijk! handkusjes naar papa maken en maar klappen en de tong uit steken voor de wind.
mama van 3 kids!
pi_67587865
Heerlijk Stiemie!!
pi_67588149
en weer drama. Wie heeft de zomertijd verzonnen? Stommerd!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:37:16 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67588354
Ow, da's balen Ticootje! Ik kwam juist jubelen dat het vandaag weer gewoon zoals vanouds geen probleem was!
Hij heeft nog een kwartiertje liggen kletsen en brabbelen met af en toe een moppertje maar daarna was het stil.
pi_67588757
Gelukkig is het minder dan gister. Maar ze maakte al best lang geen drama van naar bed gaan. Dus ze begon weer en de moed zakte alweer in de schoenen. Maar 5 minuten huilen en troosten was voldoende vandaag.
pi_67602804
Zo, weer even bijgelezen na een ongepland lang weekend ouders (auto stuk, dus 2 daagjes extra gebleven).

Eerst maar eens beterschap voor alle zieke kindjes.
voor alle nieuwe dreumessen
voor alle nieuwe kunstjes
en voor iedereen die hem wil hebben

Hier een leuk weekend gehad. Chris lijkt echt veel slimmer geworden. Hij heeft echt een mentaal sprongetje gemaakt samen met het leren lopen. Hij lijkt wat "verder vooruit" of verbanden/oorzaak/gevolg te kunnen zien.
Het zijn van die kleine dingen, maar voor ons wel nieuw: Hij bracht wat schoteltjes van de tafel naar het keukenblad, doet hij wel vaker op commando. Hij klapt dan ook zo lief voor zichzelf. Maar gisteren pakje hij zijn schaaltje met appel, legde de appel op tafel, en brengt het schaaltje naar de keuken.
Of de blokkenkar die hij nu netjes bij de voorste wielen oppakt om over een drempel te komen. Ipv gefrustreerd er tegenaan te rijden.
Of mama er aan helpen herinneren dat je echt de code moet intoetsen op het codeslot naast de deur om het KDV binnen te kunnen komen. (ik probeerde met mijn duffe hoofd de deur zo open te maken).

Zo leuk om te zien dat het dan weer even snel vooruit gaat
pi_67602963
Genieten he Deepfreeze
Herken het enorm
Maarten heeft ook allemaal dingen die hij ineens kan en dat is zo prachtig om te zien en te beleven.
Soms kan ik wel janken van geluk hahaha
  woensdag 1 april 2009 @ 09:42:46 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67603322
Leuk om te lezen Deepfreeze!

Gisteren vertelden ze op de creche dat Sasha niet zo heel gezellig geweest was. Duwen en knijpen en heel ondeugend zijn en niet luisteren.
Dat vind ik zo rot om te horen. Ik vind het sowieso niet leuk dat hij dat doet natuurlijk, maar ik wil ook niet dat ze mijn kindje strakjes 'stom' vinden. Laten we maar hopen dat het een fase is en dat hij snel over gaat.
pi_67603413
Oh dat is vervelend Be. Niet leuk om te horen.

Bij Jen op het kdv zit een bijter... Dat lijkt mij ook niet tof als je kind andere kindjes pijn doet.
pi_67603603
BE, dat is wel vervelend om te horen. Hopelijk is het inderdaad een fase.. Misschien gewoon wat gefrustreerd/ziekjes/te druk, en daardoor wat uit zijn hum?

Ardelyn, ik vind het ook fijn dat het gewoon lekker gaat. Hier zitten de tranen dan ook soms hoog van trots/geluk. En het is zo heerlijk om naar te kijken hoe zo'n klein ventje de wereld ontdekt.

Morgen gaan we nieuwe schoenen kopen. Ik merkte vanochtend dat zijn tenen opeens tot bijna vooraan komen, terwijl ze vorige week echt nog ruimte hadden.
pi_67603948
Niet leuk BE maar ach beter altijd leuk en 1 x stout dan andersom

Deepfreeze: Oeh ik moet ook nog een keer goed kijken of Maarten nieuwe schoenen moet.
pi_67604323
Hier nog mama's uit omgeving Emmen die me kunnen vertellen waar in Emmen je met klein kind wel of juist niet zou willen wonen? .

Ik ga die kleine meid en mezelf maar eens even uitlaten, het weer ziet er heelijk uit!
Ze zit hier op mn schoot een zakje stroopwafels tot kruimels te knijpen...
Wonderbaarlijk trouwens hoe ze na het weekend ineens weer is opgeknapt... lijkt nergens meer last van te hebben, temperatuur weer normaal enzo.
Wel snot, maar goed daar komen we wel overheen
Fake it till you make it...
pi_67604728
Nijna, veel plezier met uitwaaien.. Fijn dat Mirte weer beter is!
  woensdag 1 april 2009 @ 11:00:37 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67605374
Ik heb in Nieuw-Amsterdam gewoond Nijna. Maar dat is vast niet wat de bedoeling.
Vriendinnetje woonde in Bargeres, toen een soort van redelijk nieuwe wijk. Prima wijk, maar dat is inmiddels wel ook bijna 20 jaar geleden toen we daar weg gingen, dus ik kan er eig. niks over zeggen.

Mss kan je in STA, het Stad en Streek forum kijken of er een Emmen of Drenthe topic is. Mss is er daar iemand die er wel iets zinnigs over kan zeggen. Stad & Streek
  woensdag 1 april 2009 @ 11:38:18 #76
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67606577
We hebben een nieuw record 41,1oC koorts...
gister dus. vandaag leven we op 36,1 oC, maar hij is verder niet koud, dus ik laat het maar zo.
ligt nu wel in bed met 1 hap pap en 1 hap koek in zijn maag over de hele dag. hij drinkt wel heel goed, gelukkig. mer uit een glas/ beker dan uit de tuitbeker, dus ik vermoed wel oor / tandactie, maar kan niets vinden.
en het snot komt overal vandaan... best goor.

voor Stiemies vriend en schoonma!

Hoe is het met beppie/saar?

En een leuke foto van jen. als ze nou ook zo vrlijk is om naar bed te gaan...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_67609916
Dank je BE, ga ik even kijken!

DF, het was/is heerlijk buiten!

Davinia, 41 graden... en nu weer 36... hopelijk knapt Eli snel op.
Fake it till you make it...
pi_67614044
41 graden, mijn hemel.....
Hoe gaat het nu ?
pi_67614330
5 graden verschil.. Das een boel.. Hopelijk knapt hij snel weer op..
pi_67618664
Jeetje Davinia, 41 graden koorts
Bep is koortsvrij en ze vindt de AB lekker, dus dat scheelt een hoop strijd. De neusamandel zit flink dwars, ze zaagt en snurkt als een oude vent..het is geen gehoor! Verder nog steeds gummisnot en door de AB lekkere schimmel in de luier..het arme kind ziet er uit of ze 3 weken op straat heeft geleefd
Saartje
pi_67619283
Ga je verhuizen Nijna
Ik woon in Emmen, pm me maar even (kan nu geen uitgebreide reactie geven,inet op mobiel)
pi_67642146
Even een aanhankelijkheids-vraagje..
Chris en ik gaan elke donderdag ochtend naar een kruipgroep. Maar al een paar weken wil hij niet van mijn zij wijken. Het liefst op schoot, of anders tegen me aanhangend. Alleen het gekke: als ik wegga voor een thema-groep (uurtje in een ander lokaal) speelt hij binnen een halve minuut zelf. Dan gaat het dus helemaal goed. Als hij mij daarna weer ziet, dan wil hij direct weer naar me toe.
Nou vind ik ons wekelijks knuffeluurtje best gezellig. Maar eigenlijk zou hij gewoon met de andere kindjes moeten spelen.
Hebben jullie enig idee hoe we dat kunnen oplossen. Of zou het een fase zijn?
  donderdag 2 april 2009 @ 12:55:37 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67642479
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Het lijkt me dat het vanzelf wel weer over gaat.
Tegen de tijd dat ze 14 zijn willen ze meestal niks meer van hun moeder weten.

Davinia, hoe is het nu met Eli?
  donderdag 2 april 2009 @ 13:32:17 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67643553
PR is vanochtend met Eli naar de ha geweest, want het is inmiddels dag 4 dat meneer koorts heeft.
Een oortje is rood, en zn amandelen zijn wat opgezet en 1 oortje is rood, maar nog niet ontstoken.

Dus we hebben weer neusdruppels gekregen en iedere avond in bad, lekker stomen en dan druppelen.
Hopen dat het dan voorbij gaat.

Hij eet iig weer wel. gister waren we in hongerstaking, dus heeft hij 1,5 fles friso 3 naar binnen gegooid. je moet toch wat, nietwaar?

verder wassie wel goedgekeurd op het cb.
13,1kg bij 85 cm. prima, dus
en idd 1 kies op komst.

DF, tis vast een fase
Pfff, irritant dit.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:44:15 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_67643951
Geen idee DF, Ruben is meer van het type dat al aan de andere kant van het lokaal zit voordat je zelf uitgepraat bent met de leidster
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67643973
Davinia, hopelijk knapt het snel op met die druppels. Geef je ook nog paracetamol?.. En dan inderdaad maar nr3.. Daar zit altijd meer in dan in lucht

Mooie score op het CB.. Bijna hetzelfde als hier (13,2 en 85,3). Lekker stevig gebouwd..

Op het KDV gaat het afscheid ook prima tegenwoordig. En bij mijn ouders speelde hij afgelopen weekend ook gewoon zelf. Alleen op de kruipgroep dus niet als ik erbij ben..
Er was wel een klein voorvalletje een paar weken geleden (ander jochie had hem klem gezet, 't kleine spul ging bijna op de vuist ). Maar voor dat jochie is hij niet bang, en als ik weg ben ook niet.. Vind het gewoon raar..
pi_67645237
Jeetje Davinia da's wel erg hoog die koorts! Hopelijk helpen de druppels snel.

Deepfreeze ik herken het wel een beetje hoor. Linde moet altijd eerst even loskomen en dat duurt langer als ik erbij ben. Anders is ze zo verdwenen om te spelen. Als het een bekende omgeving is, is ze echter zo weg...
pi_67645431
Jen maakt tegenwoordig een flink drama op het kdv. Mama mag niet weg!
  donderdag 2 april 2009 @ 15:34:54 #89
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67647340
Anna gaat deze maand wennen op de peutergroep. Maar ze kent daar iedereen al, hoor! Als ze op het speelplein zijn, loopt ze gewoon bij die groep naar binnen, pakt een stoel en gaat erbij zitten in de kring! En dan krijgt ze ook gewoon een koekje of een stukje fruit . Ja, ze vindt het gewoon niet leuk dat haar vriendinnetje al wel over is en zij nog een maand moet wachten.
En als ik haar dan kom halen en een kus wil geven, krijg ik een duw tegen mijn hoofd en roept ze: "PAPA!". Dussss....

Overmorgen de grote dag dat Anna de ringen mag dragen op de bruiloft! Ze heeft thuis goed geoefend met een bordje met daarop een boterham, en dan gaat goed. Ik ben benieuwd dus!

Beterschap voor alle zieke kindjes hier...snel beter worden hoor!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67648533
Anna als bruidsmeisje Wat zal ze er mooi uitzien!
Heel veel plezier Memmel!

Eli beterschap mannetje!

Floortje heeft een schoenen-tik
Als ze ze ook maar ziet, haar nieuwe schoenen, roept ze 'sjoes aaa' en wil ze dus haar 'schoenen aan'.. Zo schattig!
Mooie open meisjes schoentjes heeft ze, en stoere witte nike's...
Maatje 22
  donderdag 2 april 2009 @ 16:42:35 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_67649609
Ruben heeft ook nieuwe schoenen sinds gisteren. Keurige jongenssandalen, waar ik uiteraard geen plaatje van kan vinden op internet.

Maatje 22
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 april 2009 @ 17:01:48 #92
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67650295
Ai Eli, dat klinkt niet fijn! Beterschap

Nijna, in Emmen hebben ze een hele leuke dierentuin, gaat Mirte vast geweldig vinden!

Deepfreeze, hier ook een jochie dat een paar maanden terug ineens in een fase kwam dat hij zich aan mij vastklampte in gezelschap en tegenwoordig moet hij ook eerst even loskomen als er andere mensen bij zijn. Maar als hij eenmaal ontdooid is dan gaat hij als een bezetene Afgelopen zondag op een verjaardag speelde hij op z'n dooie gemakje tussen de 3 en 4 - jarigen, jatte constant worst, kaas en andere hapjes van tafel en dronk andere kinderen hun onbeheerde pakjes drinken leeg
Maarre, voor de rest is hij prima opgevoed hoor

Zijn nieuwe dreumesbed is nog steeds geweldig, maar hem naar bed brengen nog altijd een drama. "s Avonds zijn we nu meestal binnen een half uur klaar, 's middags duurt het eerder het dubbele Hoe moe hij ook is, hij komt er steeds uit, doet zijn kamerdeur open en wil spelen of uitdagen. Lastig hoor, heb er vaak niet meer de kracht en energie voor om hem 3000 keer terug in bed te doen...
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 april 2009 @ 17:07:42 #93
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67650492
Even een vraagje voor de moeders van de jongste dreumesen.. Hoeveel drinkt jullie kleintje? En wanneer en hoe enzo?
Nienke is geen drinker en ik moet er echt heel erg op letten dat ze genoeg vocht binnen krijgt, maar ik vraag me af hoeveel anderen drinken en wat normaal is zeg maar
Nu we de nachtvoedingen aan het uitbannen zijn, kan ik wat meer naar anderen kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67651009
Bij het ontbijt twee slokken karnemelk, bij het fruit een goeie slok water, bij de lunch weer een laagje karnemelk, `s middags een beker water of diksap, na het tandenpoetsen klokt ze ook nog wel een halve beker weg.
Zoiets. Soms ook wat meer maar gelukkig nagenoeg nooit minder dan dat
Saartje
pi_67651470
3 tot 4 nuby rietjesbeker ong.1200cc zoveel dat ze zelfs door de nummer 5junior plast
mama van 3 kids!
pi_67652253
jen drinkt echt, echt heel weinig. En dan heb ik het over 1 fles limo over een hele dag. In de nacht drinkt ze een fles water en hier en daar een slok melk.
pi_67652274
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef E.T. het volgende:
Even een vraagje voor de moeders van de jongste dreumesen.. Hoeveel drinkt jullie kleintje? En wanneer en hoe enzo?
Nienke is geen drinker en ik moet er echt heel erg op letten dat ze genoeg vocht binnen krijgt, maar ik vraag me af hoeveel anderen drinken en wat normaal is zeg maar
Nu we de nachtvoedingen aan het uitbannen zijn, kan ik wat meer naar anderen kijken
hier ook heel weinig
ook al toen meneer nog jongste dreumes was.
paar slokken hier, paar slokken daar, echt niet te tellen in bekers tenzij het ontzettend lekker is.
en een bv of 2/3 per dag.

ok toen we vandaag een vruchtensmoothie kochten in de stad kreeg ik de beker niet van mijn rug af voordat minstens de helft van de (500ml grote beker) leeg was
maar normaal halen we dat dus net per dag excl bv
pi_67652316
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:14 schreef Ticootje het volgende:
jen drinkt echt, echt heel weinig. En dan heb ik het over 1 fles limo over een hele dag. In de nacht drinkt ze een fles water en hier en daar een slok melk.
de oudste van mij drinkt ook super slecht. daarom heeft ze rietjes beker dan gaat er 1 zeker in. maar als ik een gewone beker geef drinkt ze misschien een halve beker op 1 dag en de rest gaat over de vloer of leuk om mee te spelen. tja dan maar een rietjes beker en sinds de jongste er ook uit drinkt gaan ze gelijk op.
mama van 3 kids!
pi_67652383
ik loop gewoon de hele dag met een beker achter haar aan.
pi_67652446
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef Ticootje het volgende:
ik loop gewoon de hele dag met een beker achter haar aan.
dat verdom ik dus echt, ik bied regelmatig aan, maar echt niet de hele dag door. is trouwens ook niet goed voor de tandjes, tenzij het wate ris. Maar water wordt hier nauwelijks gedronken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')