Dat kan heel goed ja. Als de dame en heer daar beide positief tegenover staan.quote:
Dat is wel een goeie omdat bij ons ook te gaan doen. Hoe we dat precies gaan doen weten we nog niet helemaal. Maar dat is voordat we van start gaan zeker wel duidelijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als er bij de tv-show meerdere dames overblijven moet de man er een aantal wegdrukken totdat er twee overblijven (gewoon vleeskeuring voor de man dus). Aan deze twee mag hij dan een vraag stellen die de dames moeten beantwoorden en aan de hand daarvan kan hij een vrouw kiezen.
Hoe is dat hier geregeld??
Hoi!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Jezus, wat heeft die Resco hier veel gepost.
Kan ik me nog aanmelden, of zit het vol?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben net pas thuis, en moet zodirect 5 uur op...
Ik zal de aanmeldingen morgen in de OP zetten !
We hebben nu tegen de 20 aanmeldingen aan
Morgen zal ik ook antwoord op de vragen geven
en dan nu de volgende vraagquote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben net pas thuis, en moet zodirect 5 uur op...
Ik zal de aanmeldingen morgen in de OP zetten !
We hebben nu tegen de 20 aanmeldingen aan
Morgen zal ik ook antwoord op de vragen geven
Ja, je kan je nog aanmelden tot het begint...quote:Op zondag 29 maart 2009 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ik me nog aanmelden, of zit het vol?
Zie bovenstaande reactie van mijquote:Op maandag 30 maart 2009 02:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan nu de volgende vraag
wanneer gaat dit geheel plaatsvinden , zijn het toekomst plannen of is er binnenkort al een vleeskeuring , en zo ja mogen wij als man zijnde ons ook opgeven om de vrouwen te keuren![]()
![]()
...hoe verbazend. Vrouwen hebben geen behoefte aan een stel foto's van geile mannelijke FOK!pubertjes, en dat zag niemand van tevoren aankomen?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
We hebben echt meer vrouwelijk aanmeldingen nodig !
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
We hebben echt meer vrouwelijk aanmeldingen nodig !
Ik zal het vanavond even allemaal op een rijtje zettenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik dacht juist dat er te weinig mannen zich zouden aanmelden
Wedden dat 80% van de vrouwen zich op t laatste moment terugtrekken, en jij straks de keuze hebt uit 50 mannelijke pubers?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik dacht juist dat er te weinig mannen zich zouden aanmelden
Optimistquote:Op maandag 30 maart 2009 11:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wedden dat 80% van de vrouwen zich op t laatste moment terugtrekken, en jij straks de keuze hebt uit 50 mannelijke pubers?
Leer mij mensen kennen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:24 schreef Mordreth het volgende:
Zullen we wel even weer ontopic gaan en kappen met de slowchat?.
ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |