Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beidequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef BadNews het volgende:
[..]
beetje ?
ik heb het idee, dat ze dachten dat dat de 'lange stoere' versie was van 'macho'![]()
hèhè
mja macho, ben je of ben je niet..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen. En dan nog... ik ben verre van beide
The Bunker Online?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat is toch totaal niet interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
FOK! wordt er ook steeds beter op.
Kunnen jullie niet 24 uur per dag een camera in het huis van een stel FOK!kers zetten, zodat we dat live kunnen volgen?
Christus....
Dat ook nog..en mensen vinden mij wel eens vreemd. Ik geeft het officieel op. Dan zijn we allemaal samen maar compleet mesjokke..quote:
In KPD loopt daarvoor een topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
Zullen we vanaf nu dan ook maar naaktfoto's van onszelf gaan posten
Ik trek me tussendoor ook wel eens af op youtube filmpjes en lik mijn eigen lul ook wel eens hoor. Zelfs geen rib voor hoeven te verwijderen trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet interessantFok!kers zitten alleen maar de hele dag achter de pc om af en toe eens wat eten/drinken te pakken
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:32 schreef Krentenbol. het volgende:
Zullen we het weer over TMO hebben?
Hoe gaan de aanmeldingen via PM TS?
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja TS, geef eens een update over het aantal aanmeldingen
ben toch te verlegenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik makkelijk ben![]()
Als jij je nou opgeeft en wij blijven over (of hoe het ook werkt) dan spreken we af in de vrijhof oke?
Ik was zelfs (een van) de eerstequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Resco het volgende:
[..]
Agree. Jij hebt je nu toch ook aangemeld?
Binnenkort? NU!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:58 schreef Resco het volgende:
[..]
![]()
Oke dan. Ik ga me binnenkort ook even inschrijven dan.
Ja maar ik wil dus eerst even weten of ik mijn foto's publiek op het forum moet dumpen of dat er een soort privé topic komt, alleen voor de deelnemers. Snap je?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Binnenkort? NU!Straks is de inschrjiving gesloten en kun je niet meer meedoen
publiekelijk natuurlijk, anders is het toch niets aan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:32 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus eerst even weten of ik mijn foto's publiek op het forum moet dumpen of dat er een soort privé topic komt, alleen voor de deelnemers. Snap je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |