Hehe i'll consider it.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe mee, dus geef je maar op, hup hup!
Alsof je stiekem al lang niet wilde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet meedoen van jullie schattigste mod Krentenboldus ik doe het maar, ik zal zo PM'en
!
Dan laat je je makkelijk overhalen om iets te doen, wat je eigenlijk niet wilquote:
quote:
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan laat je je makkelijk overhalen om iets te doen, wat je eigenlijk niet wil
Dat als iemand je wegstemt, je haar terug kan krijgen door d'r om te praten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Dit is toch een ontopic discussie?? Als ik mezelf al zou opgeven wil ik wel weten of de betreffende dames een ruggengraat hebben.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat als iemand je wegstemt, je haar terug kan krijgen door d'r om te praten?![]()
Nee, de vrouwen zijn de juryquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef IQM het volgende:
Huh? De vrouwen vormen toch de jury?
Of is het concept nu omgedraaid?
Nou ik wel, kom maar op jijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:12 schreef Adolecens het volgende:
Dit is toch een ontopic discussie?? Als ik mezelf al zou opgeven wil ik wel weten of de betreffende dames een ruggengraat hebben.
Als je vragen hebt, stel ze dan in dit forum zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Misschien. Twijfel er nog aan (hangt af van hoe het gaat lopen en de regels wat duidelijker worden)... En het animo van de vrouwen (ben geen Adonis of een Hulk Hogan)...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef Jan-Beton het volgende:
OK, ik doe mee (laat ik maar eens gek doen). Ik zal natuurlijk weer eens achteraf
doen, maar ja.. niet gokken is ook niet leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |