Voor Pattex moet je wel zorgen dat de ondergrond droog en schoon is; daarbij laat het los bij temperaturen boven de 80o ... is dit K&W?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:18 schreef Klonk het volgende:
ik draai hem nu eigenlijk al de hele dag en merk gewoon nergens aan dat het een beta is, echt stabieler dan een blok graniet gestort in cement dat vastgelijmd is met pattex...
my badquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:53 schreef Sander het volgende:
[..]
http://www.ubuntu.com/
Werkelijk waar. Steek anders 3 seconden tijd ergens in ofzo
sneller.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:43 schreef Mordreth het volgende:
Zijn er nog bijzondere veranderingen ten opzichte van versie 8? Morgen maar eens proberen.
Ik wist eerst niet eens dat dat konquote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef Garbageman het volgende:
aparte /home partitie scheelt al een hoop gedoe als je je install verkloot.
De update van compiz van vandaag heeft het opgelost!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
flash crasht bij fullscreen met compiz aan
Het grappige is dat opensource fans dat al jaren roepen. En vooruit, opensource is wel gegroeid, maar het gaat heel erg langzaam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:52 schreef LXIV het volgende:
Als overheden in de EU straks gebruik gaan maken van Linux/Ubuntu dan neemt de groei echt toe. Net zoals MICRO$OFT Encarta-encyclopedie helemaal van de kaart geveegd is door Wikipedia is de toekomst denk ik ook aan open source. De kracht van het concept, waarbij honderduizenden onbezoldigden voortdurend in touw zijn om het te verbeteren is commercieel moeilijk te verslaan.
ik heb gewoon op mjin dagelijks gebruik computer staan en merk echt niets van het beta zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 12:56 schreef ex het volgende:
Hmm heb hem even in virtualbox gezet voornamelijk omdat dit gewoon ook me laptop is waar ik al me werk op doe.
Ziet er cool uit, ook dat nieuwe splash kitt lijntje hehe.
Nog 25 24 dagen!
ik heb een aMSN-Plugin die aftelt naar de launch van JauntyJackalope...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:56 schreef ex het volgende:
Hmm heb hem even in virtualbox gezet voornamelijk omdat dit gewoon ook me laptop is waar ik al me werk op doe.
Ziet er cool uit, ook dat nieuwe splash kitt lijntje hehe.
Nog 25 24 dagen!
hmm gebruik zelf alleen emesenequote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik heb een aMSN-Plugin die aftelt naar de launch van JauntyJackalope...
als je dr behoefte aan hebt,pm bakje staat wagenwijd open
Nou, 10 jaar geleden was er nog nauwelijks opensource software te vinden op de gemiddelde PC van een consument en nu zijn producten als VLC, Firefox, Thunderbird en OpenOffice toch aardig mainstream. Dat kun je langzaam noemen, maar opensource kun je op dit moment gewoon geen onbelangrijke speler noemen.quote:Op maandag 30 maart 2009 03:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Het grappige is dat opensource fans dat al jaren roepen. En vooruit, opensource is wel gegroeid, maar het gaat heel erg langzaam.
Ubuntu is de standaard release die gebruik maakt van de GNOME desktop omgeving. Kubuntu maakt gebruik van de KDE desktop omgeving (wat resulteert in een ander uiterlijk, een ander standaard software pakket dat meegeleverd wordt, etc.).quote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is het verschil tussen Ubuntu, Edubuntu en Kubuntu?
Ubuntu.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat raden jullie aan om mij het meest overtuigd te laten worden van het feit dat ik vooral geen microsoft meer moet gebruiken? K-, X of gewoon ubuntu?
Hoef niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met bijvoorbeeld het installeren en het verwijderen van programma's had ik altijd zoiets van "wat is een tar.gz?". Allemaal command lines en sudo's, hartstikken eng dus. En daar ben ik dus bang voor
Maak een /home partitie aan bij het installeren en je kunt elke dag je Ubuntu opnieuw installeren zonder dat je bang hoeft te zijn dat er wat belangrijks verloren gaat. Ik breek m'n distributie bijna half-jaarlijks af door onbezonnen olifant-in-porseleinkast-gedrag van me, maar ik gooi er een cdtje in en binnen een uur heb ik alles weer op orde.quote:Out of the box draait het misschien wel, maar ik wil er ook zelf aan kunnen klooien
Het is niet eng!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met bijvoorbeeld het installeren en het verwijderen van programma's had ik altijd zoiets van "wat is een tar.gz?". Allemaal command lines en sudo's, hartstikken eng dus. En daar ben ik dus bang voor
Out of the box draait het misschien wel, maar ik wil er ook zelf aan kunnen klooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |