.. en op het eerste gezicht ontzettend geil lijken.
Zo ook vanmiddag, redelijk druk in de trein en dus kwam er een jongedame min of meer geforceerd naast me zitten. Nu ben ik niet het type dat als een FOK!ker naar haar gaat zitten staren, dus het enige wat ik in m'n ooghoeken zag, waren d'r glanzende bruine haren, prima paar borsten en lange witte broek

.
Een heteroseksuele man zou liegen als-tie zei dat bovenstaande situatie z'n gedrag niet beïnvloedt en zodoende zat ook ik een aantal minuten redelijk ongemakkelijk cq. nerveus uit het raam te staren. Een paar minuten later, waarin ik stiekem toch kansloos af en toe een glimp van d'r prachtige memmen op probeerde te vangen, maakte ze zich gereed om uit te stappen.
Dus mevrouw staat op, draait zich om om d'r tas te pakken en lacht lief naar me.. bleek ze dus een ontzettende grafkop te hebben

.
Klacht: TS zit zo'n 20 minuten nerveus in de trein omdat-ie denkt dat er een mooie meid naast hem zit

.
Subklacht: .. en ik maar denken dat bruin haar + witte broek een gouden combinatie was

.
Verwachte reacties: Doe ik niet aan, de eerste 10 posts zijn toch van die lolbroeken die zulke zinnen letterlijk copy-pasten om TS te pesten. Vandaar deze smiley zodat je toch nog wat meer moeite moet doen:

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij de hele treinreis denken "Hier ga ik een topic over openen"?
Wat een stel kansloze mensen leven er ook op de wereld.
BereNDD
drampo uit je raam
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef Resco het volgende:En jij de hele treinreis denken "Hier ga ik een topic over openen"?
Wat een stel kansloze mensen leven er ook op de wereld.
amen
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
CantFazeMe
Scroll my bar
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:25 schreef Ensaf het volgende:[Doe ik niet aan, de eerste 10 posts zijn toch van die lolbroeken die zulke zinnen letterlijk copy-pasten om TS te pesten. Vandaar deze smiley zodat je toch nog wat meer moeite moet doen:

.
quote:
Ensaf heeft onlinestatus uitgeschakeld
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
een beetje gozer heeft haar allang gecheckt voordat ze ook maar naast je stoel staat, en zo niet check je haar toch gewoon als ze gaat zitten ?