Zo heej, ze willen lekker orgineel Amerikaanse series en andere buitenlandse producties kopen en ze denken dat ze die dan op internet mogen zetten en de formats door kunnen verkopen aan het buitenlandquote:Op maandag 30 maart 2009 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Ondertussen bij Kim ..
Kim in Cannes![]()
[ afbeelding ]
Hap hap hap...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo heej, ze willen lekker orgineel Amerikaanse series en andere buitenlandse producties kopen en ze denken dat ze die dan op internet mogen zetten en de formats door kunnen verkopen aan het buitenland. Ga zelf programma's bedenken en produceren.
Ik heb wel een ideetje voor PowNed, een talkshow a la Pauw & Witteman, maar dan met Jan Paparazzi & Kimquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb wel een ideetje voor PowNed, een talkshow a la Pauw & Witteman, maar dan met Jan Paparazzi & Kim
Alleen dan rechts?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze zouden iets moeten maken als The Daily Show met Jon Stewart
Net nu het zo hard nodig isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
Zo mijn ledenwerfcampagne kan beginnenheb eindelijk de stickers en kaarten gekregen
haha ja echt héquote:
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef Urquhart het volgende:
De grap is dat PowNed toch geen grap is
shit wat een stelletje mongolen daar in die commentsquote:Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Die 1 april grap op Geenstijl
De grap is dat PowNed toch geen grap is
quote:Ik zei meteen al: Hoax!! Hahaha, ik trapte er toch nog bijna in... maar nu ik terug kijk: het was toch duidelijk een soep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |