In 1 van de eerdere afleveringen gaf iemand die ook met BNN had geholpen het advies om na het behalen van de leden vooral door te blijven gaan. Anders vergeet iedereen je weer voordat je uberhaupt begonnen ben met uitzenden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:19 schreef Gorill0r het volgende:
Aan het eind van de uitzending zegt Rutger, tot volgende week.
Maar ik dacht dat dit de laatste aflevering was?
Goed punt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:11 schreef MljoeK het volgende:
[..]
In 1 van de eerdere afleveringen gaf iemand die ook met BNN had geholpen het advies om na het behalen van de leden vooral door te blijven gaan. Anders vergeet iedereen je weer voordat je uberhaupt begonnen ben met uitzenden.
Volgens mij had die niet echt in de gaten wat er aan de hand was en daarnaast had hij ook weinig tijd daarvoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef ScarFace- het volgende:
Balkenende die niet het fatsoen opbrengt om te feliciteren
Ik denk niet dat ze geld hebben om tot volgend jaar op veronica een programma te blijven maken hoor. Ik denk dat je ze hierna gewoon weer op internet zult zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:11 schreef MljoeK het volgende:
[..]
In 1 van de eerdere afleveringen gaf iemand die ook met BNN had geholpen het advies om na het behalen van de leden vooral door te blijven gaan. Anders vergeet iedereen je weer voordat je uberhaupt begonnen ben met uitzenden.
Geld hebben ze echt wel. Anders trekt De Telegraaf de buidel gewoon open.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze geld hebben om tot volgend jaar op veronica een programma te blijven maken hoor.
Maar dan moet die investering wel terug verdient worden. De TMG is geen liefdadigheidsorganisatie met oneindig diepe zakken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geld hebben ze echt wel. Anders trekt De Telegraaf de buidel gewoon open.
Ze moeten eerst nog een door een heel traject he, of ze uberhaupt wel mogen uitzenden. Maar voor Geenstijl is het nu sowieso een winsituatie: ze hebben 50.000 leden gehaald. Dus of ze mogen uitzenden, en als ze niet mogen uitzenden hebben ze weer genoeg voer om de komende jaren tegen het linkste omroepstelsel aan te schoppenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef NachtBroeder het volgende:
Zit niet echt op POWNED te wachten, enne ook niet op Wakker Nederland!
Wel benieuwd of het allebei wat gaat worden... De 1ste uitzendingen maar is afwachten...
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8341quote:Rick van Velthuysen hoopt op terugkeer MIDNR bij PowNed
Rick van Velthuysen ziet het wel zitten om een keer in de week MiddenInDeNachtRick terug te brengen op de radio bij PowNed. De publieke omroep van weblog GeenStijl maakte afgelopen week bekend genoeg leden te hebben om het publieke bestel in te gaan. "Zonder arrogant te willen zijn weet ik dat Dominique Weesie een groot liefhebber van MiddenInDeNachtRick is en dat hij vaak heeft geroepen dat dit radioprogramma bij PowNed weer op de radio moet komen, wanneer ze een Publieke Omroep zouden worden", aldus Van Velthuysen, die al zeven dagen per week te horen is op Radio Veronica.
Een aspirant-omroep krijgt negen uur radio per week. GeenStijl heeft eerder al aangegeven deze voor tweederde te willen vullen met Talk Radio. Van Velthuysen ziet het wel zitten de overige drie uur met zijn oude 538-nachtprogramma op te vullen. "1x per week een nachtje MIDNR bij de Publieke Omroep, daar kijk ik nu al naar uit. We zullen zien....."
MiddenInDeNachtRick moest in augustus vorig jaar noodgedwongen stoppen op Radio 538. In oktober maakte hij zijn programma nog een keer op internet via weblog GeenStijl om zo meer stemmen te kunnen trekken voor de RadioRing.
Och, Mei Li wel, dus wat boeit het dan nog.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:18 schreef Pek het volgende:
Maar ze wou niet zoenen, daar moet Rutger toch van gebaald hebben
2010quote:Op zondag 29 maart 2009 16:59 schreef Ionesco het volgende:
Dus wanneer verschijnt Powned nu op tv?
wat een baasquote:Op zondag 29 maart 2009 23:04 schreef eNGine10 het volgende:
Nu op Ned 1 Hugo Borst met een PowNed shirt aan bij studio voetbal
Dat zou ook wel iemand zijn die bij de omroep zou passen. Hij kraamt ooit wat onzin uit maar is wel lekker brutaal.quote:
Zo heej, ze willen lekker orgineel Amerikaanse series en andere buitenlandse producties kopen en ze denken dat ze die dan op internet mogen zetten en de formats door kunnen verkopen aan het buitenlandquote:Op maandag 30 maart 2009 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Ondertussen bij Kim ..
Kim in Cannes![]()
[ afbeelding ]
Hap hap hap...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo heej, ze willen lekker orgineel Amerikaanse series en andere buitenlandse producties kopen en ze denken dat ze die dan op internet mogen zetten en de formats door kunnen verkopen aan het buitenland. Ga zelf programma's bedenken en produceren.
Ik heb wel een ideetje voor PowNed, een talkshow a la Pauw & Witteman, maar dan met Jan Paparazzi & Kimquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb wel een ideetje voor PowNed, een talkshow a la Pauw & Witteman, maar dan met Jan Paparazzi & Kim
Alleen dan rechts?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze zouden iets moeten maken als The Daily Show met Jon Stewart
Net nu het zo hard nodig isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
Zo mijn ledenwerfcampagne kan beginnenheb eindelijk de stickers en kaarten gekregen
haha ja echt héquote:
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef Urquhart het volgende:
De grap is dat PowNed toch geen grap is
shit wat een stelletje mongolen daar in die commentsquote:Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Die 1 april grap op Geenstijl
De grap is dat PowNed toch geen grap is
quote:Ik zei meteen al: Hoax!! Hahaha, ik trapte er toch nog bijna in... maar nu ik terug kijk: het was toch duidelijk een soep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |