Ik heb er cold-weather flying van kunnen kopen, en wat 80 tank gearquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hey Drizzt_DoUrden nog wat leuks met mijn gold gedaan of niet?
Hiero een ex-wower inmiddels (OF en RL)
Hoe is het met die nieuwe patch ? Nog leuke dungeons erbij gekomen? Ook weer 25 mans?
Weet iemand trouwens nog dat filmje dat een melee warlock of mage met +strenght enchants en gems een hunter dood meleede? Alleen met zijn staff? Ik kan hem niet meer vinden...
Jezus wat een geblaat. Gauw weggeklikt.quote:
Die comments eronderquote:
Super gevecht inderdaad, wat een heldquote:
quote:
Deze post hoort gewoon verplicht in elk WoW topicquote:
200g bijvoorbeeld is wel handig als je lvl 23 bentquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:35 schreef Zith het volgende:
het is veilig... maar waarom?
Ik heb om te testen weinig goud besteld voor 5 euro alleen heb het na 50 min nog niet binnenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me heeft nu al voor totaal 10k gold gehaald bij Randyrun. Het gare is, de manier waarop je je gold krijgt. Je moet je account details geven, zij loggen in, maken een lvl 1 met goldspammer naam en mailen het vervolgens daar naartoe.
Snap sowieso niet dat hij toen nog dacht van, ja laat ik het doen, maar het is allebei de keren goed gegaan en hij is niet gehackt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |