Geen idee maar over wowfilms gesproken. Laatst was er dat filmpje The craft of WAR. Wanneer komt het vervolg?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hey Drizzt_DoUrden nog wat leuks met mijn gold gedaan of niet?
Hiero een ex-wower inmiddels (OF en RL)
Hoe is het met die nieuwe patch ? Nog leuke dungeons erbij gekomen? Ook weer 25 mans?
Weet iemand trouwens nog dat filmje dat een melee warlock of mage met +strenght enchants en gems een hunter dood meleede? Alleen met zijn staff? Ik kan hem niet meer vinden...
Het kan niet anders dan dat die hunter crap was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Hoe is het met die nieuwe patch ? Nog leuke dungeons erbij gekomen? Ook weer 25 mans?
Weet iemand trouwens nog dat filmje dat een melee warlock of mage met +strenght enchants en gems een hunter dood meleede? Alleen met zijn staff? Ik kan hem niet meer vinden...
matthijsnlquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef drumstickNL het volgende:
Oja kan iemand mij weet in de OP zetten?
Linkje armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodfeather&n=Matthijsnl
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef drumstickNL het volgende:
Oja kan iemand mij weet in de OP zetten?
Linkje armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodfeather&n=Matthijsnl
sshh!quote:
Ik kan me idd een filmpje herinneren waarbij een (60) warlock met melee gear en een firestone mensen neermeleede. Met een Krol Blade volgens mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
shit had je me bijna op het verkeerde been gezetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:40 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Haha, jawel. Maar het stond er zo algemeen, straks zit er hier zo'n "slechte level 80" op Fok en die gaat voortaan zo ver mogelijk bij de tank vandaan staan
Apple Leggings , Apple Gloves , Apple Chest gaurd , Apple Pauldrons ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:14 schreef Sapstengel het volgende:
Lol wtf? Iemand in helemaal witte gear.
[ afbeelding ]
Ik heb er cold-weather flying van kunnen kopen, en wat 80 tank gearquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Jezus wat een geblaat. Gauw weggeklikt.quote:
Die comments eronderquote:
Super gevecht inderdaad, wat een heldquote:
quote:
Deze post hoort gewoon verplicht in elk WoW topicquote:
200g bijvoorbeeld is wel handig als je lvl 23 bentquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:35 schreef Zith het volgende:
het is veilig... maar waarom?
Ik heb om te testen weinig goud besteld voor 5 euro alleen heb het na 50 min nog niet binnenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me heeft nu al voor totaal 10k gold gehaald bij Randyrun. Het gare is, de manier waarop je je gold krijgt. Je moet je account details geven, zij loggen in, maken een lvl 1 met goldspammer naam en mailen het vervolgens daar naartoe.
Snap sowieso niet dat hij toen nog dacht van, ja laat ik het doen, maar het is allebei de keren goed gegaan en hij is niet gehackt ofzo.
Je kan kiezenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Een vriend van me heeft nu al voor totaal 10k gold gehaald bij Randyrun. Het gare is, de manier waarop je je gold krijgt. Je moet je account details geven, zij loggen in, maken een lvl 1 met goldspammer naam en mailen het vervolgens daar naartoe.
Snap sowieso niet dat hij toen nog dacht van, ja laat ik het doen, maar het is allebei de keren goed gegaan en hij is niet gehackt ofzo.
Priest ben ik en ik zal gebruik maken van je tips. Dankje.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet wat voor class je bent, maar er zijn goede rep rewards. In nexus dropt een goede mace en cloth gloves, VH heeft bracers, UK heeft een ring (en is makkelijk). Ik vind www.maxdps.com altijd wel handig voor gear. Het klopt niet altijd qua charts, maar het is wel handig om te kijken wat er beschikbaar is en waar vandaan.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Maak je me alweer dood. God ik fail in pvp
.
ben ik gelukkig niet alleenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Maak je me alweer dood. God ik fail in pvp
.
Hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:53 schreef SharQueDo het volgende:
Alsnog WG verloren.![]()
Icebear [Growl] Triptíco
We kunnen wel een keer 1 op 1 matches gaan doen in Nagrand arena of ergens afgelegen in WG oid. Goeie oefening. ^^quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha. Nouja jullie wonnen bijna, wij hadden nog 1 tower als die viel waren we verloren.
Gewoon ff naar wowhead en naar de instances kijken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand een goeie sites waar je kan zien welke instance goeie items dropt voor je class & specc ?
http://wow-loot.com/ is wel aardig. Heb soms echter het idee dat die niet helemaal volledig is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand een goeie sites waar je kan zien welke instance goeie items dropt voor je class & specc ?
Een female orc bankcharquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
Spaarvarken. Een orc hoop ik? En inderdaad, pala T6 ziet er zeer vet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2008 Beldequote:Op zondag 29 maart 2009 10:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Check dit weet niet of jullie hem al kennen: http://www.vimeo.com/2625538
Zucht... reageer anders nie ofzoquote:
En toch doe ik hetquote:
Nice hoop dat je er plezier van hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er cold-weather flying van kunnen kopen, en wat 80 tank gear
quote:Op zondag 29 maart 2009 05:02 schreef Sapstengel het volgende:
Lol net nog ff aan het ouwehoeren in /2, is er een paladin genaamd "Sealviasaint".
Voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb:Wie dat niet weet is echt niet van deze wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gevonden, maar zie liever dat iedereen gewoon een normale naam heeft.
Vind 't zo debiel om mensen genaamd LegolasDK, Koelkast, Murderspree etc etc tegen te komen.
Als je zelf niets weet jat dan gewoon iets uit een film of boek. Ach ja.
Uhmm ik dacht dat het in een arena was ofzo (lvl70)... het is best allemaal vaag ... maar zoiets had ik nog nooit gezien echt te gek . Ook leuk is dat filmpje van die warrior met een spelldmg staff en een jurk aan ...die 1 vs 2 low ratings ownde .quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik kan me idd een filmpje herinneren waarbij een (60) warlock met melee gear en een firestone mensen neermeleede. Met een Krol Blade volgens mij. Dat lukte ook alleen maar omdat die mensen geen idee hadden wat er aan de hand was
Wanneer komt het vervolg?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En toch doe ik het![]()
Neemt niet weg dat dat filmpje uitermate puikend is
Lazer toch op met je gold kopen. Op jouw level heb je dat niet eens nodig en op 80 heb je het binnen een uur bij elkaar. Cheaters hebben we niet nodig in WoW.quote:
Toch zou ik zeker geen gold kopen als je account je lief is.. Ik ken namelijk zeker 5 mensen die zo hun account zijn kwijt geraakt!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lazer toch op met je gold kopen. Op jouw level heb je dat niet eens nodig en op 80 heb je het binnen een uur bij elkaar. Cheaters hebben we niet nodig in WoW.
Unholy vind ik zelf wel grappig vooral omdat je 15% speed boost hebt en zo'n vaste pet..quote:Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand een leuke build voor een lvl 59 DK die gaat beginnen in Outland. Zat zelf te denken aan Unholy maar alle tips zijn welkom :-)
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Unholy is gewoon het beste om te lvlen, die 15% snellere mount en ground move merk je zwaar
Ik zou geen gold kopen omdat het cheaten is. Dat mensen hun account kwijt raken vind ik een zeer goed pluspunt aan gold kopen. Leren ze het misschien af.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Toch zou ik zeker geen gold kopen als je account je lief is.. Ik ken namelijk zeker 5 mensen die zo hun account zijn kwijt geraakt!
We blijven haken bij ogrimmarquote:Op maandag 30 maart 2009 07:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net ff IF en Darnassus aangevallen (For the Horde achievement), morgen SW en Exodar en hallo Bear Mount
Falende kut-alliancequote:
/lolquote:
Ik zie dat jij op khadgar zitquote:
slackerquote:Op maandag 30 maart 2009 10:44 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zet niemand in OP ook al ben ik TS. doe maar met de wiki.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Viel opzich erg mee qua dps, ruim 1700 over de hele run.
?quote:
Lol ik val toch echt in de categorie uber causual.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:41 schreef Zith het volgende:
Oh als tank, ja dan zit je iets boven het gemiddelde ja![]()
(natuurlijk niet mijn ePeen dps van 3.5k-4k als tank, maar goed, niet iedereen is uber pro!)
Die hoop heb ik reeds lange tijd opgegeven. In 3 jaar tijd, waarvan een jaar elke week heb ik één keer Giantstalker chest gezien. Dat is dus ongeveer 1 op 100.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ik dacht dat jullie allemaal items verzamelden voor de looks. Ik farm al een maandje elke reset molten core, wil m'n T1 compleet krijgen
.
Ja idd.... ik zit erover te denken als ik mijn T7,5 set compleet heb. Of mijn hunter in oude gear T1, ZG, AQ20 gear (inlcuis gurubashi dwarf destroyer en hakkari warblades)quote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was dat niet alleen voor de USA en Oceanic servers?
edit: nee dus.
Wel ontzettend lame dat US en Oceanic spelers $129 betalen, en Europese spelers ¤129
Kheb je ff aan mn friendlist toegevoegdquote:Op maandag 30 maart 2009 09:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op khadgar zitIk ook
Iemand die bij toe kan voegen in de OP?
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Airbase
Ik ook, lag en overall gaarheid.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik word er constant afgeknikkerd btw
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand dit: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=15864846564&sid=1 al eens gelezen?![]()
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand dit: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=15864846564&sid=1 al eens gelezen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, tuurlijk al gelezen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik had het al compleet eer ik Exalted was met Hydraxian Lords (of hoe die faction ook alweer heet). Tier 2 duurde veel langer bij mij, verdomde Dragonstalker chest dropte nooit.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hoop heb ik reeds lange tijd opgegeven. In 3 jaar tijd, waarvan een jaar elke week heb ik één keer Giantstalker chest gezien. Dat is dus ongeveer 1 op 100.
edit: 1 op 200, Golemag laat 2 chests vallen.
De dingen die mensen bedenkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:59 schreef sexymofo het volgende:
Ik wil idsapthat dus lvlen met zoveel mogelijk achievement points.
Je moet toch wat, iig tot dual spec daar is, main - resto shammy, dus het zuigt gewoon om daarop wat te doen, het is zelfs zo erg sinds ik weet dat dual spec komt heb ik mn sons of hodir rep laten varen, doe ik wel als ik elemental als 2e spec kan nemenquote:
lvl 30 yayquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat ie wel in de OP thuishoort
700 punten op 29 is best aardig. Ik heb gisteren even ingelogd op mijn hunter die ik sinds sept 2005 gespeeld heb... slechts 970 achievement points.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:59 schreef sexymofo het volgende:
mijn main http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Shambek
mijn nieuwe projectje: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Idsapthat
Ik wil idsapthat dus lvlen met zoveel mogelijk achievement points.
het meest trots ben ik op het vangen van old crafty en het doen van RFC (heb beide solo gedaan, zonder enige hulp). Kachel nu op lvl 29 richting de 700 punten, best leuk als je lvl 70+ chars ziet met minder
We denken er over naquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Bart het volgende:
Dames en heren, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een WoW-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen
Nah, ik heb eigenlijk helemaal niks met wie dan ook van Fok! dus dit laat ik dan maar mooi aan me voorbijgaan denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Bart het volgende:
Zie het als een mogelijkheid tot een WoW-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen
* WyriHaximus aanmeldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Bart het volgende:
Hmmm gank gank gank xDquote:Op maandag 30 maart 2009 18:35 schreef Markkk het volgende:
Ik speel op Twisting Nether Horde!
Resto druid (Main)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Markwen
Warlock (Alt)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Gantrius
FIPOTJE!!!!!!!quote:
Dat was wel de bedoeling ja, we hadden niet het idee om het bij limonade en een zakje chips te houdenquote:
Pfff dan word ik weer dronken en als ik de volgende dag weer inlog is mijn equipment weer rood zonder dat ik weet hoe het komt...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, we hadden niet het idee om het bij limonade en een zakje chips te houden
't was toch ¤25,- voor all-in?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, we hadden niet het idee om het bij limonade en een zakje chips te houden
Wel hoor, die 25 euro is voor toegang, eten, fris, wijn enzo. Bier is gewoon gratis.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef Migwi het volgende:
[..]
't was toch ¤25,- voor all-in?
Das niet gratis!
[/nitpick mode]
Oooohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel hoor, die 25 euro is voor toegang, eten, fris, wijn enzo. Bier is gewoon gratis.
't mooie is, durf te wedden dat er mensen waren die er toen ook daadwerkelijk in traptenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Wheheh http://www.worldofwarcraft.com/info/races/two-headed-ogre.shtml(beetje oud voor de 200x roepers onder ons maar goed
Idd kan niet wachten tot morgen ben benieuwt waar ze dit jaar mee komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
't mooie is, durf te wedden dat er mensen waren die er toen ook daadwerkelijk in trapten
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff dan word ik weer dronken en als ik de volgende dag weer inlog is mijn equipment weer rood zonder dat ik weet hoe het komt...
Ah cool, misschien zie ik je wel af en toe danquote:Op maandag 30 maart 2009 18:35 schreef Markkk het volgende:
Ik speel op Twisting Nether Horde!
Resto druid (Main)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Markwen
Warlock (Alt)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Gantrius
Ikzelf gok op een Brewmaster class, en Chen Stormstout die een secret boss wordt in Ulduarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd kan niet wachten tot morgen ben benieuwt waar ze dit jaar mee komen!
Beste 1 april grap zou zijn om iets te bedenken en het ook echt in 3.1 te stoppen. Dat zou een goede mindfuck zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ikzelf gok op een Brewmaster class, en Chen Stormstout die een secret boss wordt in Ulduar
Ik probeer het ook nog maar eens, al 2 keer eerder gedaan maar ben nog steeds niet toegevoegd ><quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb mezelf even in de OP gestampt. Kan je die makkelijk copy past doen
Je moet hem zelf in de OP zetten geloof ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik probeer het ook nog maar eens, al 2 keer eerder gedaan maar ben nog steeds niet toegevoegd ><
DjNivek
[ afbeelding ] Divyan - Grim Batol (A) - Warrior (80)
Yanagi - Grim Batol (A) - Priest (80)
Overloperquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik probeer het ook nog maar eens, al 2 keer eerder gedaan maar ben nog steeds niet toegevoegd ><
DjNivek
[ afbeelding ] Divyan - Grim Batol (A) - Warrior (80)
Guitar Hero class?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Beste 1 april grap zou zijn om iets te bedenken en het ook echt in 3.1 te stoppen. Dat zou een goede mindfuck zijn
Ik zie amper achteruitgang op TN. Stabiele server. En dat al die mongolen van RavenWood 'm opgetyt zijn is des te beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Overloper![]()
Vind TN steeds vervelender worden helaas.
Ik had gewoon op Saurfang moeten beginnen laatst, nieuwe server is gewoon veel beter voor nieuwe spelers. Nuja, ook al ben ik dan niet echt nieuw, you get the point
Iemand die trouwen Aion gaat proberen?
( http://eu.aiononline.com/en/ )
RavenWoodquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zie amper achteruitgang op TN. Stabiele server. En dat al die mongolen van RavenWood 'm opgetyt zijn is des te beter.
Hoewel het voor de Alliance wel erbarmelijk is, maar dat was altijd wel zo...
En: [MMORPG] Aion: The Tower of Eternity
Ga 'm zeker proberen. Wellicht mijn nieuwe 'main MMORPG'. Ik wacht ook met smart op SW:TOR
Iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Beste 1 april grap zou zijn om iets te bedenken en het ook echt in 3.1 te stoppen. Dat zou een goede mindfuck zijn
Ik ben iig op tijd van TN af gegaan >_>quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Overloper![]()
Vind TN steeds vervelender worden helaas.
Ik had gewoon op Saurfang moeten beginnen laatst, nieuwe server is gewoon veel beter voor nieuwe spelers. Nuja, ook al ben ik dan niet echt nieuw, you get the point
Iemand die trouwen Aion gaat proberen?
( http://eu.aiononline.com/en/ )
Dat wil ik best wel geloven. Ik was Alliance op Executus maar dat valt ook behoorlijk tegen. Geen idee of er überhaupt nog wel redelijke Alliance servers bestaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
RavenWood
Helft daarvan was dus ex-IL (m'n guild), gingen weg vanwege Caedes want hij wist alles beter en blablabla, zorgt ie ervoor dat een 2e guild teloor gaat. Randdebiel dat ie is
Maar trust me, als je net begint (of zoals ik weer terugkeert na een break) is TN echt 3x niks voor alliance.
Euh, ik zit te kijken maar ik zie niks verkeerdsquote:De OP is trouwens verneukt, ik deed net copy/paste naar reactievenster van Fok! (want ben bang dat ik iets verpest en dan kan ik hier lekker klooien zonder dat er iets gebeurt) en msnk z'n plaatje staat dus gewoon raar te doen. En ik zie niet wat er niet klopt, dus eer ik mezelf ook toevoeg, iemand die dat kan fixen?
Mja, bij Aion wordt de nadruk ook nog eens op graphics gezet denk ik. I.p.v alleen maar gameplay.quote:Ik wil Aion dus zeker wel proberen, maar WoW draait al steeds slechter dus denk dat het er misschien gewoon helemaal niet in zit![]()
En geld voor een nieuw systeem, wat na 4 jaar wel mag, zit er niet in. Dat die verdomde loterij eens een beetje meewerkt
Mja, ik snap 't ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Euh, ik zit te kijken maar ik zie niks verkeerds?
jahquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Inderdaad.. Als ik een extra enter plaats, staat mijn naam alsnog scheef. En <br> werkt niet op FOK! dus ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, ik snap 't ook niet.
Maar copy/paste de OP maar eens en doe een preview hier op Fok!. Dan sta je gewoon scheef
Jawel, maar ik ga geen MMORPG spelen anno 2009 dat nog uit de pre-3D era afstamt. Een spel als SWG zou ik nu niet meer spelen, al is het alleen vanwege de graphics.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Graphics vind ik zo onderliggend aan de gameplay. Ik geniet nog enorm veel van hele oude games die ik nog heb liggen of van underdogs trek.
Mja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad.. Als ik een extra enter plaats, staat mijn naam alsnog scheef. En <br> werkt niet op FOK! dus ik heb echt geen idee
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja.
En als ik mezelf toevoeg gaat het bij mij verder verkeerd. Ik krijg m'n characters nog geeneens naast m'n plaatje :')
Ziet er als volgt uit;
Migwi
[ afbeelding ]Sigeric - Twisting Nether (A) - Death Knight (80)
Aeronwen - Twisting Nether (A) - Hunter
Caraighan - Twisting Nether (A) - Warrior
Renna - Twisting Nether (A) - Rogue
Melahdrin - Twisting Nether (H) - Paladin
Shiande - Twisting Nether (H) - Rogue
1 2 3 | [limg]http://i39.tinypic.com/6ohlpi.png[/limg][url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Airbase]Airbase[/url] - Khadgar (H) - Hunter (30) [url=http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Sparklez]Sparklez[/url] - Khadgar (A) - Druid (18) |
Ik zal het wel ff fixenquote:
Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post
Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic
Patch 3.1.0 in developement.
De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
Huidige patch: 3.08a (Wrath of the Lich King)
Aankomende patch: 3.1
Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:
Aggramar
stbabylonBabylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
Doeland - Aggramar (H)- Bank
Ps2KKabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
Gilfin - Aggramar (A)- Hunter
AvotarAmarilla - Aggramar (H) - Mage
Avotar - Aggramar (H) - Shaman
Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter
Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock
Auchindoun
Brutus.nlBrutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage
Anachronos
SanaktheSanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80
Aszune
WindigoIjzel - Aszune (A) - Deathknight
Azjol-Nerub
MurlocPhalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman
[i]BronzebeardRothua - Bronzebeard (H) - Paladin
Draenor
OffsprngrNachtschaduw - Draenor (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - Draenor (H)- Rogue
Nachtarend - Draenor (H)- Death Knight
Nachtvalk - Draenor (H) - Hunter
Executus
HanstinÉládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)
Emeriss
MerkowitzLynalea - Emeriss (A) - Warlock(80)
Naiya - Emeriss (A) - Warrior(80)
Healyn - Emeriss (A) - Priest
Shato - Emeriss (A) - Rogue
Frostmane
Fir3flyAliya - Frostmane (A) - Priest
Avey - Frostmane (A) - Paladin
Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
Executia - Karazhan (A) - DK
KnoflookRunetusk - Shaman - Frostmane (H)
Grim Batol
DjNivekDivyan - Grim Batol (A) - Warrior (80)
Hellfire
CivilianCivilian - Hellfire (A) - Shaman(80)
Kevorkian - Hellfire (A) - Paladin
Phrenesis - Hellfire (A) - Hunter
Khadgar
Drizzt_DoUrden
Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest
HanschKaenargh - Khadgar (H) - Paladin (80)
Kadavúrial - Khadgar (H) - Knight
Tharsolas - Khadgar (H) - Rogue
Morbithos - Khadgar (H) - Priest
Dj_Day-VAirbase - Khadgar (H) - Hunter (30)
Sparklez - Khadgar (A) - Druid (18)
Black-HoleJileen - Khadgar (A) - Druid (80)
Anwell - Khadgar (A) - Paladin
Kor'gall
BlisteringAlisier Undead | Death Knight (80)
Plaza-Kor'gall (H) - Druid
Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
Infidelity Kor'gall (A) - Rogue
Ragnaros
ThormodoZooko - Ragnaros (A) - Warlock (80)
Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight
Scarshield Legion
StommieDarinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight
Skullcrusher
WyriHaximusWyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)
Steamwheedle Cartel
Knut/GIFarlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman
Spinebreaker
HSG-BOMBERHiir = Spinebreaker (H) - Shaman
Sporregar
TjopClownDodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid
Turalyon
SharQueDoIcebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest
Sapstengel:Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)
Twisting Nether
VatosLocoLavendor - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin
Aloys - Twisting Nether (A) - Druid
FipotjeFajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80)
msnkShaddix - Twisting Nether (H) - Warlock
Sarcast - Twisting Nether (H) - Mage
Hm, straks maar even opnieuw zoeken dan. Thanks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Zeppelin in Org of UC. Er staat bij beide een extra toren.
Die torens staan trouwens buiten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:00 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hm, straks maar even opnieuw zoeken dan. Thanks.
Shaman vragen voor een poison cleanse totem en een nature resist totemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef vogelkooi het volgende:
Heroic AN is klote man, komen niet langs eerste boss heen, we hebben hem nog niet eens ''aangeraak''.
Maar opgeven dus.
Serieus? Dat is wel bizar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef vogelkooi het volgende:
Heroic AN is klote man, komen niet langs eerste boss heen, we hebben hem nog niet eens ''aangeraak''.
Maar opgeven dus.
Hij wil het proberen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef Necrodeath het volgende:
Als je van plan bent om het te blijven spelen, kun je TBC toch gewoon kopen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef vogelkooi het volgende:
Maar opgeven dus.
quote:
Kon het niet latenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:41 schreef Zith het volgende:
(natuurlijk niet mijn ePeen dps van 3.5k-4k als tank, maar goed, niet iedereen is uber pro!)
Volgens mij ben je in de war met Azjol-Nerub?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef vogelkooi het volgende:
Maar opgeven dus.
iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
Die naam.
Nee, zoiets is dus gewoon echt niet grappigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:27 schreef Fipotje het volgende:
was mis met die namenis toch grappig
heb ook boeboebiboe alt
Verzin gewoon een goeie naam, jat er desnoods eentje uit een boek of film...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:45 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, zoiets is dus gewoon echt niet grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verzin gewoon een goeie naam, jat er desnoods eentje uit een boek of film...
Old English.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef sexymofo het volgende:
eastvale logging camp en in menethil zit er ook een
Beter dan mijn 2e epic die ik lootte voor m'n 80 DK gister.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
http://thottbot.com/i37408
mijn tweede epic nu.
sart 10 man 3d is toch wel vrij pittigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef dikke_donder het volgende:
nadeel aan me char naam is dat ik veel whispers krijg van mensen of ik wil/kan tanken, wat ik dus niet kan en ben.
op zich hoef je niet veel tijd kwijt te zijn voor glory of the raider. een raid vol met spelers die het willen halen is belangrijker. we zijn op bosses expres gewiped om sommige achievements te halen.
Wat doe je daar dan weer?quote:
Theramore ook..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Migwi het volgende:
Waar zit die mount vendor voor Humans eigenlijk überhaupt?
Chillenquote:
Toen ik 2 jaar geleden een 70 had, had ik 0 epicsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
Beter dan mijn 2e epic die ik lootte voor m'n 80 DK gister.
http://www.wowhead.com/?item=34227#dropped-by
En m'n eerste epic was de explorer tabard
Je pikt nederlanders er meestal zo uit... fluitketel, theepot etc...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef msnk het volgende:
Vind de naam van dikke_donder wel grappig eigenlijk, maarja dan moet je wel Nederlands kennen
Overigens vind ik het wel een beetje jammer dat ik niet heb door geraid, anders had ik die 310% mount gehad
Aan de andere kant ben je dan wel redelijk wat tijd kwijt...
Heeft bij vlagen zo zijn voordelenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je pikt nederlanders er meestal zo uit... fluitketel, theepot etc...
Afvalemmerquote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je pikt nederlanders er meestal zo uit... fluitketel, theepot etc...
Slecht Engels, heel vaak zorgt het voor grappige situatiesquote:Op woensdag 1 april 2009 13:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Tuurlijk... ik praat ook altijd engels... is zelfs verplicht bij ons . Al geeft dat leuke situaties als je een raid aan het leaden bent en uit een paar Engelse woorden niet uitkomt.'' Uhmm the thingy u know? That thingy ... When u need to pay your house back , with money you got from the bank... you know...
En dan zo een andere officer die uit Rusland komt en nog slechter Engels kent : You money got from bank? You can say what bank? Your house is in the bank?Owwww... goede tijden waren dat
WTF is dit voor bullshit??? Toch niet omdat ik paar maand geleden een klein beetje goud heb gekocht??quote:Greetings,
Account Name: -knip-
This is a notification regarding your World of Warcraft account. Access to this account has been permanently disabled for exploitation of the World of Warcraft economy or for being associated to accounts which have been closed for intended exploitation. While we try to be as lenient as possible in our assessments of the results of exploitation investigations, reoccurring trends in exploitative endeavors on your account have ultimately resulted in account closure.
As a result, this account will no longer be able to access any aspect of World of Warcraft. This action has been taken in accordance with the Terms of Use (www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html) and our game policies (http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=agm01712p). According to the World of Warcraft Terms of Use, to which all players agree when installing World of Warcraft, Section 3, Paragraph C [Rules Related to Game Play] states that you may not do anything that Blizzard Entertainment considers contrary to the "essence" of World of Warcraft.
Thank you for your time and understanding of our position in this matter. Please feel free to contact us with any questions or concerns you may have.
Regards,
Account Administration
Blizzard Entertainment Europe
www.wow-europe.com
Als het is omdat je goud heb gekocht, ga ik tot zondagavond liggen lachen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
WTF is dit voor bullshit??? Toch niet omdat ik paar maand geleden een klein beetje goud heb gekocht??![]()
Heb al webform heen gestuurd. Kijken of ik m'n account terug kan krijgen.![]()
Anders ga ik met die helpdesk daar bellen.
Als je dit een lange tijd doet is het het verpesten van een economie.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Dat laatste word je account niet om verwijderd? dat is nou precies hoe de AH werkt toch? Als jij alle, bijvoorbeeld eternals, opkoopt en ze er dan voor 1g meer op zet, dat is gewoon zaken doen, niks verpesten van de economie.
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
WTF is dit voor bullshit??? Toch niet omdat ik paar maand geleden een klein beetje goud heb gekocht??![]()
Dat mag heul niet, dus dat ja. Vriend van me heeft ook twee accounts verloren daardoor. Balen joh.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tegen iemand die het spel eerlijk speelt?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah het mailtje klinkt wel erg als dat je geband bent omdat je gold hebt gekocht eigenlijk.
Tegen wie moet ik nu duellen?.
Melahdrin, 70 BE Paladin <3quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:53 schreef msnk het volgende:
Migwi, heb je een horde char op TN? Zo ja, wat is je naam?
...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Dat laatste word je account niet om verwijderd? dat is nou precies hoe de AH werkt toch? Als jij alle, bijvoorbeeld eternals, opkoopt en ze er dan voor 1g meer op zet, dat is gewoon zaken doen, niks verpesten van de economie.
Nee , opkopen en duurder verkopen mag gewoon , het staat zelfs in de regels , en er is een blue-post op de forums geplaatst dat dit ABSOLUUT niet strafbaar is , hoe erg ook je de WoW economie verneukt !!!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je dit een lange tijd doet is het het verpesten van een economie.
Remember, dit is 'World of Warcraft' en geen real life. Blizzard kan je deleten wanneer ze willen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat slaat nergens opquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Zith het volgende:
Ik ken dus wel weer iemand die gebanned was doordat hij altijd 200 stacks of meer (van bijv. chuck o' mammoth) tegen dumpprijzen op de AH zette en zo anderen geen kans gaf mee te concurreren.
Ja dat heb ik ook gehad maar heb geen goud gekocht, maar ben bang dat je je account kwijt bent..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Lees eens 2 posts boven je.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehad maar heb geen goud gekocht, maar ben bang dat je je account kwijt bent..
Ja ben 2x eerder gebanned (1x voor afk-botten in AV voor honor en 1x omdat we 's nachts dronken om 4am in Howling Fjord met 6 man Duitsers en Joden belachelijk zaten te maken in general chat daar), maar deze heb ik gewoon dmv Google.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Leek me echt omdat je ook het goeie mailtje had. Al eerder geband?
Nee je failed hem gewoon je ben echt gebanned mowhahahahahahahaquote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja ben 2x eerder gebanned (1x voor afk-botten in AV voor honor en 1x omdat we 's nachts dronken om 4am in Howling Fjord met 6 man Duitsers en Joden belachelijk zaten te maken in general chat daar), maar deze heb ik gewoon dmv Google.
Bullshit... als ik stop met spelen en alles voor dumpprijzen verkoop word ik toch ook niet snel geband?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Zith het volgende:
Ik ken dus wel weer iemand die gebanned was doordat hij altijd 200 stacks of meer (van bijv. chuck o' mammoth) tegen dumpprijzen op de AH zette en zo anderen geen kans gaf mee te concurreren.
Kut, je hebt me door.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Nee je failed hem gewoon je ben echt gebanned mowhahahahahahaha![]()
![]()
Als je 200 x 20 stucks meat verkoopt en dat geregeld doet kan ik me niet voorstellen dat je dit zonder bot grind. Dus dan is het verkopen niet het problemen maar het usen van een botquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Zith het volgende:
Daarom zeg ik: ideale mindfuck als het stiekem in 3.1 zit (alleen dan niet zo uitgebreid)quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou dat pimp-your-mount geen grap was.
En 1 dode op KT. Eigenlijk zou ik medelijden moeten hebben. Maar stiekem ben ik toch wel blijquote:Op woensdag 1 april 2009 21:00 schreef Blistering het volgende:
Blergh, omdat er te weinig mensen waren besloot de guildleader om maar eens met 20 man Naxx 25 te doen. Ze zijn nu al bij Sapph zonder doden.
Ben bang dat ik Immortal ga missen omdat ik zo nodig moest gaan studeren.
FML.
lolwut daar kan je niet voor gebanned worden omdat andere mensen zodanig achterlijk zijn dat ze niet op de prijs lettenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef Zith het volgende:
Goud gekocht, of omdat je de AH verpestte met monopolies
Ik vind het 'your' dommer dan in Naxx vragen naar spelers eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:00 schreef DJ_ het volgende:
sommige mensen zijn zo slim he
[ afbeelding ]
Ik zou ff wachten. Er is zo'n event in 3.1 waarmee je rep badges kan krijgen voor horde/alliance factions, zoals http://ptr.wowhead.com/?item=45714 .quote:Op woensdag 1 april 2009 20:53 schreef Migwi het volgende:
3920 Runecloth voor Exalted met Gnomeregan.
4320 Runecloth voor Exalted met Darnassus.
Exodar kan ik nog quests doen en dan zie ik wel hoe ver ik kom met rep.
Slechts 412 stacks Runecloth.
Wat heb ik daar toch een zin in om dat te farmen
Hm, dat zou een uitkomst zijn voor mensen zoals ik die voor de rep patch 'alle' quests van andere factions al gedaan hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten. Er is zo'n event in 3.1 waarmee je rep badges kan krijgen voor horde/alliance factions, zoals http://ptr.wowhead.com/?item=45714 .
Nou.., als 't dailies zijn gaat dat nog vies tegenvallen met 250 rep per token imo. Kun je beter een dag gebruiken om low level crap te doen, heb je de rep veel eerder.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
Of voor luie mensen zoals ik, ik ga wel gewoon die dailies elke dag farmen, makkelijker dan al die low level crap.
Ja, vast wel inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik weet niet hoe het zit, maar er zijn vast wel dailies.
Blizz does have humour =)quote:Op donderdag 2 april 2009 00:44 schreef aerodynamic het volgende:
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/dance/index.xml
Dat filmpje![]()
Dat valt toch wel mee... argent dawn commission in en een paar rondjes Start en je bent er...quote:Op donderdag 2 april 2009 07:01 schreef drumstickNL het volgende:
Argent Crusade rep grinden wil nog wel maar Argent Dawn valt tegen.
Tenzij je alle low level crap al hebt gedaan op level 60quote:Op woensdag 1 april 2009 23:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou.., als 't dailies zijn gaat dat nog vies tegenvallen met 250 rep per token imo. Kun je beter een dag gebruiken om low level crap te doen, heb je de rep veel eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |