Wat denk je zelf? Ik vraag me gewoon serieus af wat er nu zo leuk is om constant de moderatie uit te dagen. Dat er 1 keer in de zoveel tijd zo'n dag tussen zit, okee, maar onderhand gebeurt het meerdere keren per week en dan kan iedereen wel gaan mopperen op het beleid en moderatie, maar een groot deel ligt toch wel degelijk bij jezelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Op wat voor manier als Remlof langs komt?
Eerst kon je je niet registreren met een gratis e-mailaccount (hotmail etc.). Dat is aangepast.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
Zoals ik remlof eens heb horen zeggen; niet iedere email-account meer toestaan. Zou heel wat schelen inzake kloons en kutpubers.
quote:
Props voor jou muzieksmakenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Goedemiddag.
En props voor de muzieksmaak van bloodsunday.
Precies.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik vraag me gewoon serieus af wat er nu zo leuk is om constant de moderatie uit te dagen. Dat er 1 keer in de zoveel tijd zo'n dag tussen zit, okee, maar onderhand gebeurt het meerdere keren per week en dan kan iedereen wel gaan mopperen op het beleid en moderatie, maar een groot deel ligt toch wel degelijk bij jezelf.
Dim gewoon een beetje in, of zoek een ander forum, het beleid veranderd echt niet door het gedrag wat hier vertoond word.
Ja klopt, dat weet ik nog, heb me destijds met m'n vaders e-mail aangemeld voor Fok!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerst kon je je niet registreren met een gratis e-mailaccount (hotmail etc.). Dat is aangepast.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik vraag me gewoon serieus af wat er nu zo leuk is om constant de moderatie uit te dagen. Dat er 1 keer in de zoveel tijd zo'n dag tussen zit, okee, maar onderhand gebeurt het meerdere keren per week en dan kan iedereen wel gaan mopperen op het beleid en moderatie, maar een groot deel ligt toch wel degelijk bij jezelf.
Dim gewoon een beetje in, of zoek een ander forum, het beleid veranderd echt niet door het gedrag wat hier vertoond word.
Jij ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je bent een verademing in het puberale jongetjesvolk dat hier ronddwarrelt.
ik ben daar wel eens geweest hequote:
Nee, ben nog nooit naar concerten geweest.quote:
Ik vind ze allebei even goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerste album was wel stukken beter dan de tweede.
Als je niks toe te voegen hebt aan een topic kun je het ook aanvullen bij je bookmarks, dan blijft het topic behouden van tientallen tvp's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |