Na een tijdje merk je dat idd ook nog eens ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik word er ook heel gelukkig van want het ruikt weer veel frisser in huis.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:41 schreef WHATSHESAID het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rembo en Rembo - Weet u het al? Hersenen (prof. Paardekuth)
shhhtquote:Op donderdag 2 april 2009 01:08 schreef heiden6 het volgende:
Hey, LHO, werk jij bij TV Noord ofzo?(Laatste alinea lezen...)
Bij mij op school waren er kinderen die daar niet naar mochten kijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoe hebben ze Rembo & Rembo ooit aan kinderen voor kunnen schotelen. Ik ben getekend voor het leven
Dat vind ik een stuk logischer dan de kinderen die geen Harry Potter mogen kijken. Als ik Rembo & Rembo nu zie, verbaasd het me wel dat kinderen daar naar keken.quote:foto Op donderdag 2 april 2009 09:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij mij op school waren er kinderen die daar niet naar mochten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop