Dat is beter dan niets toch. Ik ga nu even naar onze scheppers toe want wij hebben de komende 4 weken geen keuken, noch badkamer. Dus als ik daar ga koken dan mogen wij ook daar eten en douchenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:48 schreef Isegrim het volgende:
Klinkt redelijk bizar ja.
Ik krijg dit jaar maar 225 sigaren uit eigen doos van de Belastingdienst.
Da's minder. Ik vrees dat je je lichaam zult moeten gaan verkopen achter het CS.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:52 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm..ik moet er nog 25000 inleveren...
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:55 schreef Isegrim het volgende:
'Mogen'?Doe ze de groeten.
Al neem ik aan dat mama aan het werk is, aangezien jij dat niet bent?
Ik hoop het maar!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:02 schreef BabySis het volgende:
[..]
Nee, ze is ook thuis. Dus de dames en onze nieuwe -erg leuke en zeer capabele- kok Tjacco zijn vandaag voor het eerst aan hun lot overgelaten.
Als dat maar goed gaat!
quote:
brengt geen 25K meer op. Ik ben bang dat ik er gewoon voor moet werken. Mijn rare ideeen worden meestal wel goed betaald.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's minder. Ik vrees dat je je lichaam zult moeten gaan verkopen achter het CS.
Feliquote:Op zondag 29 maart 2009 16:02 schreef BabySis het volgende:
[..]
And the nominees are: http://duurzaam.verkiezingfrieseonderneming.nl/![]()
![]()
Yep. Beetje weirde, maar erg gave film. Heb hem zelf op DVD.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef BabySis het volgende:
Heeft iemand hier de film "Secretary" van Steven Shainberg wel eens gezien?
Ik ook. We hebben net gegeten om 21:00.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben helemaal in de war geschopt door die zomertijd
Ik heb er ook wel veel last van.. Maar is vast in combinatie met het feit dat het vannacht ook best laat is geworden, kan ik ook niet zo goed tegen..quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben helemaal in de war geschopt door die zomertijd
Hoe laat eten jullie normaal gesproken?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ook. We hebben net gegeten om 21:00.
Om een uur of zeven.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat eten jullie normaal gesproken?
Dank je!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Feli
Wanneer is de uitslag bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |