abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67660473
Ik hoor net dat mn hond acute leukemie heeft godver. Hij is pas 8.
pi_67660631
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoor net dat mn hond acute leukemie heeft godver. Hij is pas 8.
Wat is de prognose? Hopelijk kun je toch nog een poosje van hem genieten.
Balen zeg! Alle trubbels lijken voor jou wel tegelijk te komen.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67660711
Dat is altijd zo bij mij. Soms heb ik in twee maanden drie dooien, een gebroken rib, lekkend riool en een vreemdgaand vriendje. En dan in de twee maanden er na vind ik 50 euro op straat, word ik straalverliefd en krijg ik een 9 voor een niet geleerd tentamen. De maanden hierna moeten dus maar beter perfect zijn anders zwaait er wat

Hij krijgt medicijnen met een kleine kans dat die de boel wat uitstellen. Dan heeft ie nog ongeveer 2 maanden en anders maximaal 2 weken.

Ik wil het ultieme troostbad aanrichten maar ik weet niet wat ik er in zal smijten help mij.
  donderdag 2 april 2009 @ 22:45:55 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67660774
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En mijn probleempje met internetbankieren is opgelost, dus ik kan het gelijk overmaken.
Wacht mijn mail eerst maar af . Volgende week ofzo .
KuikenGuppy
  donderdag 2 april 2009 @ 22:46:23 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67660788
dipkip wat een rot nieuws zeg!
KuikenGuppy
pi_67660807
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef Dipkip het volgende:
Dat is altijd zo bij mij. Soms heb ik in twee maanden drie dooien, een gebroken rib, lekkend riool en een vreemdgaand vriendje. En dan in de twee maanden er na vind ik 50 euro op straat, word ik straalverliefd en krijg ik een 9 voor een niet geleerd tentamen. De maanden hierna moeten dus maar beter perfect zijn anders zwaait er wat

Hij krijgt medicijnen met een kleine kans dat die de boel wat uitstellen. Dan heeft ie nog ongeveer 2 maanden en anders maximaal 2 weken.

Ik wil het ultieme troostbad aanrichten maar ik weet niet wat ik er in zal smijten help mij.
Van de gulden middenweg heeft jouw karma niet echt gehoord he?

In 'the other place' heb ik al Comforter BBS of Flying Saucers aangeraden. Een melt is ook zacht en troostend, hejje Dreamtime of zo?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67660808
Oh n tipje voor lushliefhebbers. steamcream, komt uit de fabriek van lush is ook van de mensen van lush, onwijs leuke blikjes, heb m op mn gezicht gedaan en t voelt goed aan http://www.steamcream.co.uk
Ik heb m besteld op http://www.alicejohavesentials.nl/

ik heb deze versie besteld:
pi_67660994
en dipkip wat ontzettend klote
  donderdag 2 april 2009 @ 22:55:07 #84
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67661126
Dip dat is echt onwijs zwaar ruk zeg
Ik wist niet eens dat je een hond had trouwens.
Wat kloterig...
Bah.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67662329
De hond is bij mn moeders blijven wonen toen ik uit huis ging (hij heeft formaatje kalf en ik had destijds een kamer van 9m2). Maar ik heb m helemaal afgericht enzo, en die hond en ik hebben samen wat. Hij is helemaal verliefd op me, nog steeds als ze hem 's ochtends vertellen dat ik kom gaat ie bij de deur liggen zuchten en sneakt ie 's nachts stiekum het logeerbed in om me heel subtiel te knuffelen met zn 23 kilo schoon aan de haak.

vrijdag 3 april 2009 @ 00:07:59 #86
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67663366
Bah echt naar om te horen.
Misschien kun je een tijdje bij je ouders logeren? Dan breng je nog wat tijd met hem door.
Het klinkt echt als een geweldig lieve hond. Hoe heet ie?
pi_67663766
Vos. Hij heeft zo'n kleur vacht als een vosje. Bij mn ouders logeren kan niet lang want ik heb hier werkgroepen die ik niet mag missen, maar ik heb een OV kaart dus ik ga iig een paar keer heen en weer.
pi_67666079
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
De hond is bij mn moeders blijven wonen toen ik uit huis ging (hij heeft formaatje kalf en ik had destijds een kamer van 9m2). Maar ik heb m helemaal afgericht enzo, en die hond en ik hebben samen wat. Hij is helemaal verliefd op me, nog steeds als ze hem 's ochtends vertellen dat ik kom gaat ie bij de deur liggen zuchten en sneakt ie 's nachts stiekum het logeerbed in om me heel subtiel te knuffelen met zn 23 kilo schoon aan de haak.

Echte liefde.
Ga zo vaak als je kunt en knuf hem suf. Sterkte ermee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:48:00 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67666586
He bah Dip, das echt heel heel kut.
Ik hoop dat je hem nog lekker vaak kan knuffen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67669529
En Dip, hoe was je troostbad? Het helpt natuurlijk niet tegen het verdriet, maar hopelijk heb je je een beetje kunnen ontspannen.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:57:24 #91
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67669897
Oh klinkt echt als een lieve hond! Knuffelbeer! Veel sterkte Dipkip...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_67670994
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
En Dip, hoe was je troostbad? Het helpt natuurlijk niet tegen het verdriet, maar hopelijk heb je je een beetje kunnen ontspannen.
Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.

Gelukkig heeft ie geen pijn, hij heeft nog langs het strand gewandelt en ballen gevangen enzo. Op sommige foto's kijkt hij erg tevreden en sommige zie je ook hoe moe en oud hij ineens lijkt.
pi_67671906
Heel veel sterkte Dipkip zwaar om te zien dat je beste maatje ineens zo ziek is. Ik gun jullie nog een mooie fijne tijd samen!
pi_67675011
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.

Gelukkig heeft ie geen pijn, hij heeft nog langs het strand gewandelt en ballen gevangen enzo. Op sommige foto's kijkt hij erg tevreden en sommige zie je ook hoe moe en oud hij ineens lijkt.
Herkenbaar. Mijn vorige kat is net voor het digitale tijdperk overleden, maar toen ik wist dat hij ziek was heb ik de videocamera van mijn ouders geleend. Ik heb toen een opname gemaakt toen hij heerlijk op schoot kwam knuffelen en spinnen. De volgende dag is hij overleden. Het had zo moeten zijn, lijkt het, nog eenmaal bewegend kater beeld.

Wel fijn dat hij geen pijn heeft. Mensen kunnen nog op andere manieren zin geven aan hun leven, maar dieren die pijn hebben, misselijk zijn of beperkt zijn in hun bewegingen hebben in mijn ogen vaak een dieronwaardig leven. Geniet van hem zolang het kan en heel veel kracht voor dat moment waarop je definitief afscheid moet nemen. Hoe erg het ook is, je kunt nu wel bewust afscheid nemen, dat heb ik bij mijn kat evengoed erg fijn gevonden. Lekker ongelimiteerd kroelen en schandelijk verwennen.
pi_67677070
Hij is helaas wel erg misselijk / beroerd. Hij eet bijna niet meer, is al 2 kg. afgevallen en was altijd al slank. Je voelt zn ribbetjes. Daarom hebben we ook besloten dat als de Prednison niet aanslaat het niet lang meer moet duren voor hem. Hij leeft wel op tijdens het wandelen maar je ziet ook dat ie zich beroerd en slap voelt.

Filmpje heb ik ook gemaakt op het strand, dat ie de bal uit de lucht vangt en er trots mee aan komt zetten. Zn bal is zn alles, zoals het hoort bij een hond

Dankjulliewel allemaal voor de troost
pi_67680899
wat vervelend voor je dipkip. geniet van de tijd samen.
pi_67681872
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Dipkip het volgende:
Hij is helaas wel erg misselijk / beroerd. Hij eet bijna niet meer, is al 2 kg. afgevallen en was altijd al slank. Je voelt zn ribbetjes. Daarom hebben we ook besloten dat als de Prednison niet aanslaat het niet lang meer moet duren voor hem. Hij leeft wel op tijdens het wandelen maar je ziet ook dat ie zich beroerd en slap voelt.
Arm Vosje. Met zo'n dier ga je dan ook niet lang aansukkelen. Sterkte, dat moet heel moeilijk zijn om te zien.
quote:
Filmpje heb ik ook gemaakt op het strand, dat ie de bal uit de lucht vangt en er trots mee aan komt zetten. Zn bal is zn alles, zoals het hoort bij een hond

Dankjulliewel allemaal voor de troost
terug.
pi_67714234
De medicijnen slaan niet aan maandag ga ik er heen en dan dinsdag in laten slapen.
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:03:27 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67714291
KuikenGuppy
pi_67714416
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
De medicijnen slaan niet aan maandag ga ik er heen en dan dinsdag in laten slapen.
Ach meissie toch.... rotnieuws!

Hang in there!

En misschien heb je later, ooit, behoefte om in dit topic te posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')