quote:Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoor net dat mn hond acute leukemie heeftgodver. Hij is pas 8.
Wacht mijn mail eerst maar afquote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En mijn probleempje met internetbankieren is opgelost, dus ik kan het gelijk overmaken.
Van de gulden middenweg heeft jouw karma niet echt gehoord he?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef Dipkip het volgende:
Dat is altijd zo bij mij. Soms heb ik in twee maanden drie dooien, een gebroken rib, lekkend riool en een vreemdgaand vriendje. En dan in de twee maanden er na vind ik 50 euro op straat, word ik straalverliefd en krijg ik een 9 voor een niet geleerd tentamen. De maanden hierna moeten dus maar beter perfect zijn anders zwaait er wat![]()
Hij krijgt medicijnen met een kleine kans dat die de boel wat uitstellen. Dan heeft ie nog ongeveer 2 maanden en anders maximaal 2 weken.
Ik wil het ultieme troostbad aanrichten maar ik weet niet wat ik er in zal smijtenhelp mij.
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:26 schreef Dipkip het volgende:
De hond is bij mn moeders blijven wonen toen ik uit huis ging (hij heeft formaatje kalf en ik had destijds een kamer van 9m2). Maar ik heb m helemaal afgericht enzo, en die hond en ik hebben samen wat. Hij is helemaal verliefd op me, nog steeds als ze hem 's ochtends vertellen dat ik kom gaat ie bij de deur liggen zuchten en sneakt ie 's nachts stiekum het logeerbed in om me heel subtiel te knuffelen met zn 23 kilo schoon aan de haak.
Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:45 schreef Cat22 het volgende:
En Dip, hoe was je troostbad? Het helpt natuurlijk niet tegen het verdriet, maar hopelijk heb je je een beetje kunnen ontspannen.
Herkenbaar. Mijn vorige kat is net voor het digitale tijdperk overleden, maar toen ik wist dat hij ziek was heb ik de videocamera van mijn ouders geleend. Ik heb toen een opname gemaakt toen hij heerlijk op schoot kwam knuffelen en spinnen. De volgende dag is hij overleden. Het had zo moeten zijn, lijkt het, nog eenmaal bewegend kater beeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb er geen gehad, ik heb de hele avond foto's zitten bewerken van ons weekend weg. Ik heb toen heel veel foto's van de hond gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets heel erg mis was. Ik ben zo'n fotoboek aan het samenstellen wat je kunt laten drukken.
Gelukkig heeft ie geen pijn, hij heeft nog langs het strand gewandelt en ballen gevangen enzo. Op sommige foto's kijkt hij erg tevreden en sommige zie je ook hoe moe en oud hij ineens lijkt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Dipkip het volgende:
Hij is helaas wel erg misselijk / beroerd. Hij eet bijna niet meer, is al 2 kg. afgevallen en was altijd al slank. Je voelt zn ribbetjes. Daarom hebben we ook besloten dat als de Prednison niet aanslaat het niet lang meer moet duren voor hem. Hij leeft wel op tijdens het wandelen maar je ziet ook dat ie zich beroerd en slap voelt.
quote:Filmpje heb ik ook gemaaktop het strand, dat ie de bal uit de lucht vangt en er trots mee aan komt zetten. Zn bal is zn alles, zoals het hoort bij een hond
![]()
Dankjulliewel allemaal voor de troost
Ach meissie toch.... rotnieuws!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
De medicijnen slaan niet aanmaandag ga ik er heen en dan dinsdag in laten slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |