Je vergeet Gielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:39 schreef themauster het volgende:
Hebben ze GVD Alain Clark als megahit weer zon nietszeggend plaatje![]()
3FM krijgt van mij nog 1 kans anders luister ik alleen nog maar na de Arbeidsvitaminen,Dance Classics en EkStra Weekend
MoveYourAss, 3voor12quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:39 schreef themauster het volgende:
Hebben ze GVD Alain Clark als megahit weer zon nietszeggend plaatje![]()
3FM krijgt van mij nog 1 kans anders luister ik alleen nog maar na de Arbeidsvitaminen,Dance Classics en EkStra Weekend
Nee die vergeet ik niet Giel is net zon vervelend ventje als Coen en Sanderquote:
Ja ik vergat MYA en The Sense Of Dance 3voor 12 luister ik eigenlijk nooit of ik kijk een politieserie of ik lig in bed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MoveYourAss, 3voor12. En zaterdagavond natuurlijk de Sense of Dance
![]()
Dat zou niet slecht zijn. Kan ie meteen weer 't kuiken van zolder halenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Paul van der Lugt misschien weer eens terughalen? Onder hem was 3FM top,onder Florent is het flop
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zou niet slecht zijn. Kan ie meteen weer 't kuiken van zolder halen.
Ik luister juist alleen maar naar Giel en Coen en Sanderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee die vergeet ik niet Giel is net zon vervelend ventje als Coen en Sander![]()
Van mij part zetten ze Domien doordeweeks met een ochtendshow en verbannen ze Giel samen met Coen en Sander naar Radio BemBem
MYA en 3voor12 zitten wel aardig op dezelfde lijn, maar bij 3voor12 wordt er wat meer gepraat (klote stelling elke dag weer).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik vergat MYA en The Sense Of Dance 3voor 12 luister ik eigenlijk nooit of ik kijk een politieserie of ik lig in bed.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef themauster het volgende:
We Don't Have To Take Our Clothes off
Of hij er zal zijn? denk het welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:31 schreef themauster het volgende:
John Bakkerhopelijk is hij er strax ook met Ekstra Weekend
Knock on Wooddie spelen we ook met de fanfare
Huh?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of hij er zal zijn? denk het wel. Anders zorgt Ekdom daar wel voor
Eetse en tot zoquote:
Hier schijnt de zon althans hij gaat hier langzaam onderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pizza's?
Wat een kloteweer trouwens, het dondert en bliksemt hier aardig![]()
Eens kijken of mn radio het doet, al een week niet aan gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |