Oh oh wat origineel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:19 schreef Olep het volgende:
Ze nemen jou als eerste.
Laat de zeep dus maar niet vallen.
Zijn ze net zo kinderachtig als jij om een ban aan te vragen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:19 schreef Gabbylicious het volgende:
Met hun gezeik, ranzige plaatjes enz...
Wanneer worden ze gebanned?
FAG!quote:
Werd jij niet in je kont genakt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef genakt het volgende:
goede klacht !
maar jammer dat je usernaam je jezelf verraadt homo
alleen breezer wijven hebben licious in hun naam
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef genakt het volgende:
goede klacht !
maar jammer dat je usernaam je jezelf verraadt homo
alleen breezer wijven hebben licious in hun naam
nee dagdag is in zijn kont genakt want ik had gewonnenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd jij niet in je kont genakt? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef genakt het volgende:
[..]
nee dagdag is in zijn kont genakt want ik had gewonnen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik ben een hustler... Veel sma'tjes voor mij, Guido's klap ik op hun smoel.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij bent ook homo. Met je banaan in je oor
Nee. Maar wel het meest ware antwoord.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat het beste antwoord wat je kan verzinnen?
beter een banaan in je oor dan in je holquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij bent ook homo. Met je banaan in je oor
Jij likt je eigen tiet. Homo!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
Gaat heen zondige anusbekruipers![]()
Nu moet ik ter compensatie mijn vriendin hard in haar schuimige sneetje batsen, om al die homoheid van me af te batsen
Tevens baggertopic en mag dicht
Beter een hol in je oor dan een oor in je hol.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:38 schreef genakt het volgende:
[..]
beter een banaan in je oor dan in je hol
Tuurlijk, stomme homofoobquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:38 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee. Maar wel het meest ware antwoord.
hossel je 15 jarige breezer guido'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik ben een hustler... Veel sma'tjes voor mij, Guido's klap ik op hun smoel.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:38 schreef genakt het volgende:
[..]
beter een banaan in je oor dan in je hol
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Beter een hol in je oor dan een oor in je hol.
Dit topic heeft jailbait nodig, zeker na die beledigingquote:
Whehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
Je zou later toch maar een kind krijgen die homoseksueel blijkt te zijn. En dan denk je terug aan die periode dat je als homofobe puber met tunnelvisie op een internetforum dat soort mensen zat af te zeiken.
WTF , gewoon afstoten. Dan maar geen kind.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
Je zou later toch maar een kind krijgen die homoseksueel blijkt te zijn. En dan denk je terug aan die periode dat je als homofobe puber met tunnelvisie op een internetforum dat soort mensen zat af te zeiken.
ja voor vmbo''ersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:50 schreef Gabbylicious het volgende:
Verder is 'homo' natuurlijk een geniaal scheldwoord.
Als de ouders homofoob zijn is de kans inderdaad groter dat het kind homoseksueel is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |