SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is redelijk vroeg in de ochtend (half 9), ik sta op het station te wachten op de bus samen met een hele hoop scholieren. Vervolgens komt de bus aan en gaan we met z'n allen netjes in een rij staan. TS heeft handschoenen aan, want TS is een koulijer. Ik stap de bus in en haal mijn OV tevoorschijn (het mapje). Ik krijg vanwege mijn handschoenen het niet open en er staat een hele stoet wachtenden achter me, dus ik laat het "studentenrijbewijsmapje" () zien en loop verder.
"Laat eens zien jongeman"
En alhoewel ik pas een halve meter op weg naar mijn zitplek was moest ik toch moeite doen om me als spookganger door het tegenstromende MBO-volk (TS doet geen MBO en ook geen HBO en ook geen sociologie/psychologie/filosofie/dat soort opleidingen aan de uni, voor we dat weer krijgen) te wringen. Eenmaal aangekomen slaag ik erin om het mapje te openen en denk dat het goed is.
"Doe je duim eens weg"
Wat blijkt, ik had mijn duim boven 'week', blijkbaar twijfelde onze beste man aan mijn wiskundig inzicht (5 dagen gratis reizen vs 2 dagen gratis reizen) en dacht hij dat ik een weekend-OV had. TS slikt een stuk of 4 potentiele opmerkingen terug in en laat zien dat hij een week-OV heeft.
"Die lijkt heul niet op jou"
TS trekt letterlijk zo'n gezicht:
"Laat je identiteitsbewijs eens zien"
Samenvatting: Buschauffeur doet moeilijk
Klacht: NSBuschauffeur
Subklacht: Lief dagboek,
Subklacht 2: MBO
Subklacht 3: TS moet alsnog handschoenen uitdoen om identiteitsbewijs uit portemonnee te halen
Goedmakertje: Omdat bus al redelijk vol was had ik een goed excuus om naast een lekker wijf te zitten
Subklacht 4: Telefoonnummer niet gevraagd
Subklacht 5: Geen pics
Subklacht 6: te veel klachtenWell, I can take you far away, with my mind
quote:Goedmakertje: Omdat bus al redelijk vol was had ik een goed excuus om naast een lekker wijf te zitten
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef Hoeruzoon het volgende:
Wie kan er ff een mooi plaatje van trollercoaster inzetten? dat lijkt me wel toepasselijk in dit topic van een narcist die op provocatie uit is en na zijn post lekker achterover gaat hangen met zijn snikkel in de hand en klaarkomt op alle reacties die hier gepost worden.
Geef allesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef solyaris het volgende:
Spuisels:
Ik ben Lorenzo. Ik zou mezelf doen.
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij mag je instappen zonder je vervoersbewijs te laten zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die busschauffeur doet gewoon zijn werk hoor. Jij moet je gewoon correct legitimeren.
Nee, de grootste faal is TS die niets anders opent dan kuttopics.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Grootste faal in dit topic.
Compleet mee eens. Zeer goed verwoord. Wat is TS een enorme faalhaas zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Ten eerste is het vrij gay om nu nog met handschoenen aan te lopen. Ten tweede is het vrij gay om niet gewoon je vervoersbewijs te laten zien. Ten derde ben je vrij gay.
Je neef word gedist omdat ie allochtoon isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef 1983scarface het volgende:
Ik heb ook problemen met buschauffeurs, bijv ik ren daar snel naar de bus toe ben er bijna gaat die zomaar wegrijden.
Mijn neef had ook verteld toen hij naar de basisschool ging, de bus elke keer vlak voor hem weg reed na school.
Het kwam ook heel vaak voor dus toen ging een Nederlandse meisje met hem meelopen zodat het wel goed gaat, waren ze bijna bij de bus zegt de meisje: kun je hier verder? Mijn neef zegt meteen stoer ja. Hij loopt de laatste meters rijdt de bus weer weg
Misschien moet ie ook gewoon bij de halte wachten op de bus ipv 100 meter verderop.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef 1983scarface het volgende:
Ik heb ook problemen met buschauffeurs, bijv ik ren daar snel naar de bus toe ben er bijna gaat die zomaar wegrijden.
Mijn neef had ook verteld toen hij naar de basisschool ging, de bus elke keer vlak voor hem weg reed na school.
Het kwam ook heel vaak voor dus toen ging een Nederlandse meisje met hem meelopen zodat het wel goed gaat, waren ze bijna bij de bus zegt de meisje: kun je hier verder? Mijn neef zegt meteen stoer ja. Hij loopt de laatste meters rijdt de bus weer weg
Dat zal hem leren. In de bus luistert hij zeker altijd naar muziek uit zijn mobieltje?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef 1983scarface het volgende:
Wtf manquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je moet ook weten hoe je die lui moet aanpakken. Hier, ik laat wel even zien hoe ik dat doe.
Ik en buschauffeur
Ja precies. Je moet fraude in de hand werken, dat is goed voor je baanzekerheidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:19 schreef heiden6 het volgende:
Buschauffeurs die interessant willen doen om het complete gebrek aan diepgang in hun dagelijkse werkzaamheden te verbloemen.Gewoon uitlachen en gaan zitten, verder geen aandacht aan besteden, dan beloon je hun zeikerige gedrag.
Dus een buschauffeur werkt fraude in de hand wanneer hij niet tijdens de enorme drukte gaat vragen om een identificatiebewijs naast je vervoersbewijs? Ik zou weigeren, er is geen enkele reden om meer te laten zien dan je vervoersbewijs. Betalen, kaartje laten zien, gaan zitten en rijden maar...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet fraude in de hand werken, dat is goed voor je baanzekerheid
Hij deed helemaal niks en het was ook in de jaren 90 geen MP3/mobiel etcquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zal hem leren. In de bus luistert hij zeker altijd naar muziek uit zijn mobieltje?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus een buschauffeur werkt fraude in de hand wanneer hij niet tijdens de enorme drukte gaat vragen om een identificatiebewijs naast je vervoersbewijs? Ik zou weigeren, er is geen enkele reden om meer te laten zien dan je vervoersbewijs. Betalen, kaartje laten zien, gaan zitten en rijden maar...
Hij liep dus langs zonder zijn vervoersbewijs te laten zien, want hij had 'm nog gesloten (omdat ie gay is en niet tegen een beetje kou kan, maar dat is een ander verhaal). Logisch dat de buschauffeur 'm terugroept en hem aan een inspectie onderwerpt.quote:Het is redelijk vroeg in de ochtend (half 9), ik sta op het station te wachten op de bus samen met een hele hoop scholieren. Vervolgens komt de bus aan en gaan we met z'n allen netjes in een rij staan. TS heeft handschoenen aan, want TS is een koulijer. Ik stap de bus in en haal mijn OV tevoorschijn (het mapje). Ik krijg vanwege mijn handschoenen het niet open en er staat een hele stoet wachtenden achter me, dus ik laat het "studentenrijbewijsmapje" () zien en loop verder.
Het is logisch dat de buschauffeur alsnog om zijn vervoerbewijs vraagt, maar hij is daarna ook nog gaan mierenneuken over een identificatiebewijs. Leer zelf lezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:40 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Hij liep dus langs zonder zijn vervoersbewijs te laten zien, want hij had 'm nog gesloten (omdat ie gay is en niet tegen een beetje kou kan, maar dat is een ander verhaal). Logisch dat de buschauffeur 'm terugroept en hem aan een inspectie onderwerpt.
TS is gay en een jankerd en jij moet beter lezen.
Dat is niet echt bevorderlijk. De bussjoofs hebben het al moeilijk, houd daar rekening mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus jij laat je ID zien, klapt die buschauffeur op zijn bek en roept: OPKANKEREN!!!!
Ze kunnen wel naar je ID vragen, maar volgens mij alleen als je 65+ bent en met korting wil reizen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus een buschauffeur werkt fraude in de hand wanneer hij niet tijdens de enorme drukte gaat vragen om een identificatiebewijs naast je vervoersbewijs? Ik zou weigeren, er is geen enkele reden om meer te laten zien dan je vervoersbewijs. Betalen, kaartje laten zien, gaan zitten en rijden maar...
alsof winst hier ook maar een beetje mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Armoed het volgende:![]()
- Ik stap samen met een hele stoet MBO'ers in een bus
- Bus in kwestie rijdt langs 3 scholen
- Het is ochtend
- Ik heb een rugzak bij me
- Ik heb iig het mapje
Als de buschauffeur een correcte inschatting van de situatie had gemaakt zou hij tot de conclusie zijn gekomen dat de kans heel erg groot is dat ik inderdaad een OV heb en dat zijn keuze om mij te controleren in de lange termijn niet winstgevend zou zijn als je de potentiele beloning afweegt tegen de problematiek die het euvel veroorzaakt, tenzij buschauffeur in kwestie sadistisch is en kickt op de ergernis van andere mensen. Hij had me dus gewoon door moeten laten lopen aangezien dat de beste optie was als je de voor- en nadelen op equivalente basis zet, ookal heb ik technisch gezien niet mijn vervoersbewijs getoond. Nou is het nog niet zo'n grote ramp dat hij me terugroept, maar vervolgens vragen om mijn identiteitsbewijs vind ik wel een beetje ver gaan
Niet winstgevend op financieel gebied, maar winstgevend op behoeftebevrediging.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof winst hier ook maar een beetje mee te maken heeft.
nee dus, die busman word ingehuurd om bussen te rijden en om vervoersbewijzen te controleren, of dat nou winstgevend is of niet maakt heul niks uit.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Niet winstgevend op financieel gebied, maar winstgevend op behoeftebevrediging.
Nee dat heb ik zelf bedachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Is dat de GS schrijfwijze voor klaphark? [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |