quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:
TT: Waarin Enoh weinig gele kaarten pakt.
Weheheh, toegeven dat je fout zit is moeilijk hé?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vent![]()
Ik heb toch al gezegd dat ik op jou niet meer reageer? Wat is daar onduidelijk aan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
Zat ik me net toch een partij fout zeg. Zeg ik dat Enoh in de competitie één gele kaart heeft gepakt, blijkt hij één gele kaart in de competitie gepakt te hebben. Ik zal diep door het stof gaan nu.
Kijk maar uit Ray, zometeen reageert hij niet meer op jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
Zat ik me net toch een partij fout zeg. Zeg ik dat Enoh in de competitie één gele kaart heeft gepakt, blijkt hij één gele kaart in de competitie gepakt te hebben. Ik zal diep door het stof gaan nu.
Ag ik bekeek het over het hele seizoen dus inclusief UEFA cup. Ga lekker op je strepen staan joh.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
Raar, want ik begon over de competitie. Niet jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag ik bekeek het over het hele seizoen dus inclusief UEFA cup. Ga lekker op je strepen staan joh.
Maar goed, wat heeft het nou te maken met het feit dat hij veel overtredingen nodig heeft?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Raar, want ik begon over de competitie. Niet jij.
Ruilen voor v/d zee?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Misschien een Versteegrobje maar Sahar misschien naar Ajax?
Ik denk niet dat Anita verhuurd wordt, dat wordt gewoon (hoop ik ook) een volwaardige selectiespeler.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
(zal een normale discussie proberen te starten)
Hoe zit het eigenlijk met volgend seizoen, Nashje begon er net al een beetje over, Wie gaan er blijven, wie gaan er weg?
De Jong (verhuur)
Anita (verhuur)
Sarpong (verkopen)
Sno (verkopen)
Vermeer / Stekelenburg?
Waar stond dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Misschien een Versteegrobje maar Sahar misschien naar Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |