eerst binnen komenquote:
iig wel met cadeautjequote:
Hier zijn de zakjes niet groter dan 180 gram, dus 1 dag moet wel lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
Gele M&M's
Bijna de zak leeg, binnen een dag
Ah. De rode, groene, blauwe, bruine, etc. Hoef je allemaal niet? Das mooi, laat maar hierheen komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
Gele M&M's
Bijna de zak leeg, binnen een dag
das het leuke van jarig zijnquote:
Ik eet ze wel binnen opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
PoffertjesNiet tegen de wind in eten Mart (zie sig)
nee, nu niet, ik zit Ubuntu 9.04 beta te installerenquote:
260 grams hierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier zijn de zakjes niet groter dan 180 gram, dus 1 dag moet wel lukken.
De blauwe met chocola zonder noot zijn pas de shitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook M&M'sMaar wel de bruine
Die gele zijn niet lekker, daat zitten pinda's in
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De blauwe met chocola zonder noot zijn pas de shit
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel me...
En goeiemorgen natuurlijkquote:
Het is absoluut niet eerlijk verdeeld in deze wereld, ik sport nauwelijks en ben nooit ziek eigenlijk, afgezien van die fikse longontsteking eind vorig jaar dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:00 schreef Klonk het volgende:
ben je lekker aan het slapen word je wakker met een neus vol snot en een barstende koppijn, stank voor dank, elke dag beweging en gezond eten en dan nog verkouden worden...
Geen idee... ik werd wakker en ik had de hikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar
ik voel me nu net een zombie trouwens
quote:
Jullie willen geen stats meer zien?quote:
Hoiquote:
Ik eergisteren!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gisteren al boodschappen gedaan
Natuurlijk wel!quote:
Ok, dan is het goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!.
We gaven alleen even een signaal af dat we er niet in stonden.
Ik zag het.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed![]()
Ik heb trouwens in het FC meettpoic gepost
Pha?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar Marc, Pha, BX, Klonk zijn niet zeker
Die fout maak ik elke keerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pha?.
Sinds wanneer is Fha je vader?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |