'even naar Delft'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Snarf het volgende:
[..]
Of je komt gewoon lekker naar IKEA Delft, wij hebben ze wel op voorraadEigenlijk alle vestigingen wel. Volgensmij heb je gewoon net langs het net gevist.
376 euro ex bijkomende, onbekende kosten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef suuske343 het volgende:
Even een vraagje (het werden er meer) voor de keuken experts hiero...
Ik heb een heeeeele mooie ikea keukenmaar door een lek moeten er wat dingen vernieuwd, en nu heb ik een prijs nodig voor de verzekering.
Ik kan natuurlijk naar de vestiging rijden, maar dat kan altijd nog![]()
Mijn vragen::
* wat vraagt het montage team ongeveer voor 5 bovenkasten en 3 onderkasten monteren?
IMPERATIVquote:* Ik kan nergens de naam/ prijs van de glasplaten voor de achterwand vinden (die losse die in die profielen kunnen)
Ligt eraan, steen is volgensmij wel wat gestegen, laminaat is nagenoeg hetzelfde. Wel moet je er rekening mee houden dat waarschijnlijk de spoelbak en evt. de waterkering er nu anders uitzien dan voorheen als je iets nieuws bestelt. PM me evt. je oude rekening van het werkblad dan reken ik het uit.quote:* Is de prijs van de op maat gemaakte werkbladen veranderd met 1,5 jaar geleden, als dat maar een paar euro is pak ik gewoon de oude faktuur.
Voor jou altijd!quote:Prijs van de kastjes heb ik al gevonden via de homeplanner, wat een uitvinding is dat.
Verder vind ik het wel leuk te zien dat er toch al weer wat dingen slim veranderd zijn in 1,5 jaar tijd.
Alvast bedankt!!!
Eens vragen bij de koopjeshoek. Er komen vast wel eens schuifdeuren terug waarvan het glas is gebroken. De rails blijven dan over en gaan of weg... of naar een klant die ze graag wilquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef exode het volgende:
Een vraagje:
Kan je een rails bij bijvoorbeeld Praxis kopen voor de schuifdeuren van de Pax kasten? Zo ja welke moeten we in hemelsnaam hebben? We hebben de deuren nog en nieuwe kastelementen gekocht maar de rails is helaas bij een brand verloren gegaan.
Ikea al gemaild, bij klantenservice langsgegaan, maar helaas, de rails kan niet apart besteld worden en nieuwe deuren zijn nogal duur
ik2a.nl al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef exode het volgende:
Bedankt voor de tips.
de koopjeshoek en de klantenservice zijn al een vast onderdeel van onze Ikea bezoekjes, helaas nog zonder resultaat. Speur ook met regelmaat sites zoals Marktplaats af, zelfs inclusief de deuren zijn ze niet te vinden blijkbaar...
Ja hoor. As je op internet kijkt zie je daar ook gewoon losse kasten staan. Deze kun je gewoon opgehalen en meenemen. Een aantal deuren zijn echter wel alleen op besteling verkrijgbaar. Je kunt dan de kast wel alvast meenemen en dna worden de deuren binnen 2 tot 3 weken gratis thuis bezorgd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef shooorty het volgende:
Wij willen een extra kast tegen onze FAKTUM keuken maken. Kan ik bij IKEA ook gewoon een losse hoge keukenkast bestellen en ophalen?
Nee helaas niet. Ik wil ze zelf namelijk ook graag hebben!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Verdorie, wil ik voor mijn toilet extra planken halen... Zijn ze opeens uit het assortiment
Het gaat om de Stripa onbewerkt:
[ afbeelding ]
Iemand een idee of die nog ergens te krijgen zijn? Er schijnt nog wel zwart en wit te zijn, in andere maten. Maar daar heb ik natuurlijk niet veel aan
41cm diep?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef styliste het volgende:
is de engan ladekast met 4 lades:
[ afbeelding ]
echt maar 41 cm hoog?
het nachttafeltje uit dezelfde serie zou 52 cm hoog zijn. Dat lijkt mij een beetje onlogisch?
quote:
Nee maar zie men editquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:15 schreef styliste het volgende:
ja ook, maar da's nie wat ik bedoelde...
Tja je kunt IKEA ff bezoeken en het zelf opmeten. Of je bent IKEA en vraagt of zij het weten of kunnen nagaan...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef styliste het volgende:
dat lijkt mij ook logischer, is er een manier om daar zeker van te zijn? dan kan ik weer wat besparen op mijn begroting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |