kan me voorstellen, ik heb het net achter de rugquote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Tha_Duck het volgende:
PM me over 5 weken even als ik het vergeetZit midden in verhuis stress enzo, dus kan gerust dat ik er totaal niet meer aan denk
Het Ikea Speur Spel.quote:
Dat zou ik je echt afraden, dat bed ik zo krakkemikkig als wat ('k hem 'm zelf ookquote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een vraagje over dit bed
[ afbeelding ]
(ANEBODA)
Is het mogelijk om met een decoupeerzaag de achterwand geheel in te korten tot gelijke hoogte met het voeteneind? Eingelijk zoek ik dus een bed zonder hoog hoofdeinde... en de Vinstra is dat wel qua model.. maar niet qua budget
Er staan niet voor niets 2 laptops opquote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
MooiMaar 40cm diep is wel heel erg weinig voor een buro
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Het Ikea Speur Spel.
Het idee is dat je met 2 teams een speurtocht door Ikea doet. Je start met de naam van een product, en bij dat product in de winkel vind je de volgende aanwijzing, zo speur je heel de Ikea door! Erg leuk spel, vooral om dat de meeste mensen niet alle Ikea producten uit hun hoofd kennen (op Billy Expedit en andere bekende series na).
Wel opletten voor het personeel, ook zijn er nog een paar regels:
- Niet rennen
- Niet te opvallend zoeken
- Geen personeel om hulp vragen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef Kwameisje het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met het plaatsen van de (Nexus bruinzwarte) plint (sokkel) stukken op plintladen (sokkelladen)? Wij hebben in Delft onlangs 2 plintladen + plint gekocht. De plint is 17mm dik, dus 1mm te dik om in het 16mm profiel van de lade te passen. We hebben nog een restje plint over van een paar jaar geleden, en die past wel. Telefonische klantenservice stuurde me door naar de balie in Delft; daar werd gezegd dat alle 16 plinten daar in het magazijn van dezelfde leverancier (code 16230) kwamen dus even dik zouden zijn. Van de 5 verpakkingen die al door iemand opengescheurd waren heb ik het nagemeten, en die waren inderdaad allemaal 17mm.
Wie heeft dit ook gehad, en hoe is dat opgelost? Of heeft iemand anders nog tips?
het is ook typisch dat je meer geld hebt gekregen.. beetje onterecht zou ik zelfs zeggen, maar goed, ik werk dan ook niet bij IKEA. aan de andere kant is het wel de service waar je om vroeg, dus ik zou erg blij zijn als een winkel me die service zou gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:59 schreef dahei het volgende:
Ik vind de garantieregeling bij Ikea toch wel apart. Ik had anderhalf jaar geleden 6 stoelen gekocht, waarvan 4 in een aanbieding (4 voor de prijs van 3). De stoelen (Hendriksdal) waren erg gaan "doorzitten" waardoor je de houten balken nogal voelde.
Gisteren even langsgegaan omdat ik nog garantie had. De enige oplossing die ze boden was mijn geld terug in de vorm van een tegoedbon (of kaart). Eigenlijk is hierbij de regeling dat je terugkrijgt wat je betaald hebt (eigenlijk logisch). Ik kon daar echter geen 6 nieuwe stoelen voor kopen. Na wat "morren" kreeg ik uiteindelijk wel de aankoopprijs van nu (in de vorm van de tegoedkaart).
Ik vind het vreemd dat ik nu weer 6 nieuwe stoelen heb waar ik weer twee jaar garantie op heb (niet dat ik het erg vind...). Ik vind het ergens ook raar dat ik eigenlijk meer geld heb teruggekregen als dat ik betaald heb. Je zou eigenlijk verwachten dat je gewoon 6 nieuwe stoelen mag pakken en deze omruilen voor de oude.
Dit is overigens geen klacht, maar de werkwijze verbaast me! Het zou zelf fraudegevoelig kunnen werken.
Zoals ik al zei "het is geen klacht"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
het is ook typisch dat je meer geld hebt gekregen.. beetje onterecht zou ik zelfs zeggen, maar goed, ik werk dan ook niet bij IKEA. aan de andere kant is het wel de service waar je om vroeg, dus ik zou erg blij zijn als een winkel me die service zou geven
Nee, ik heb dit spel serieus een keer gespeeld...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Zit je me nu in de maling te nemen?
Hmm oke...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit spel serieus een keer gespeeld...
Euhm als je mij je mobiele nummer PM't dan kan ik morgen wel een sms-notificatie vast leggen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef Cyan het volgende:
Ik heb een vraag!
Ik heb 6 doosjes met de Expeditwieltjes nodig voor op mijn werk. Deze waren niet op voorraad in filiaal Heerlen en komen wrs pas over 2 weken binnen. Is het mogelijk dat Ikea ze apart legt en mij dan even belt? Of is er een of andere sms-service zodat ik weet wanneer ze weer binnen zijn?
Check je pm. Thnx voor de moeite!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm als je mij je mobiele nummer PM't dan kan ik morgen wel een sms-notificatie vast leggen.
(maar volgens mij vervalt die na 4 weken. maar we kunnen het proberen)
Of je kijkt gewoon op internet: tadaa.quote:
ja, dat is zeker wat, hoewel die andere misschien ook wel wat voor je isquote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een niet al te grote, stevige en niet te dure boekenkast.
Nu vond ik deze: [ afbeelding ]
Zou dat wat zijn?
Ik zal eens navragen of er in Delft al wat mee gedaan is. Kan wel nog even duren, want ik werk deze en volgende week nog in Helsingborg (Zweden) aan de planning van een nieuwe winkel. Wordt vervolgd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef Kwameisje het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met het plaatsen van de (Nexus bruinzwarte) plint (sokkel) stukken op plintladen (sokkelladen)? Wij hebben in Delft onlangs 2 plintladen + plint gekocht. De plint is 17mm dik, dus 1mm te dik om in het 16mm profiel van de lade te passen. We hebben nog een restje plint over van een paar jaar geleden, en die past wel. Telefonische klantenservice stuurde me door naar de balie in Delft; daar werd gezegd dat alle 16 plinten daar in het magazijn van dezelfde leverancier (code 16230) kwamen dus even dik zouden zijn. Van de 5 verpakkingen die al door iemand opengescheurd waren heb ik het nagemeten, en die waren inderdaad allemaal 17mm.
Wie heeft dit ook gehad, en hoe is dat opgelost? Of heeft iemand anders nog tips?
Maar ik kan op mijn werk niet op internet kijken of ze binnen zijn. Dus is dit een betere oplossing.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon op internet: tadaa.
Ah, dat wist ik niet; dan is dit natuurlijk een betere oplossing ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar ik kan op mijn werk niet op internet kijken of ze binnen zijn. Dus is dit een betere oplossing.
Fijn! Tack så mycket!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik zal eens navragen of er in Delft al wat mee gedaan is. Kan wel nog even duren, want ik werk deze en volgende week nog in Helsingborg (Zweden) aan de planning van een nieuwe winkel. Wordt vervolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |