abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 20:11:05 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_67527038
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Tha_Duck het volgende:
PM me over 5 weken even als ik het vergeet Zit midden in verhuis stress enzo, dus kan gerust dat ik er totaal niet meer aan denk
kan me voorstellen, ik heb het net achter de rug succes alvast!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 29 maart 2009 @ 23:28:28 #27
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_67533576
Ik heb een vraagje over dit bed

(ANEBODA)

Is het mogelijk om met een decoupeerzaag de achterwand geheel in te korten tot gelijke hoogte met het voeteneind? Eingelijk zoek ik dus een bed zonder hoog hoofdeinde... en de Vinstra is dat wel qua model.. maar niet qua budget
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_67539717
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het wat voor spel?
Het Ikea Speur Spel.

Het idee is dat je met 2 teams een speurtocht door Ikea doet. Je start met de naam van een product, en bij dat product in de winkel vind je de volgende aanwijzing, zo speur je heel de Ikea door! Erg leuk spel, vooral om dat de meeste mensen niet alle Ikea producten uit hun hoofd kennen (op Billy Expedit en andere bekende series na).

Wel opletten voor het personeel, ook zijn er nog een paar regels:
- Niet rennen
- Niet te opvallend zoeken
- Geen personeel om hulp vragen
pi_67540437
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een vraagje over dit bed
[ afbeelding ]
(ANEBODA)

Is het mogelijk om met een decoupeerzaag de achterwand geheel in te korten tot gelijke hoogte met het voeteneind? Eingelijk zoek ik dus een bed zonder hoog hoofdeinde... en de Vinstra is dat wel qua model.. maar niet qua budget
Dat zou ik je echt afraden, dat bed ik zo krakkemikkig als wat ('k hem 'm zelf ook ). Ik denk dat als je het hoofeinde verkort, dat het bed dan onvoldoende steun heeft, dat het dan uit balans is.
Ik prijs mezelf elke ochtend weer gelukkig dat het bed nog staat, want ik heb wel leuke verhalen over dat bed gehoord.
  maandag 30 maart 2009 @ 11:09:47 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67540754
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

Mooi Maar 40cm diep is wel heel erg weinig voor een buro
Er staan niet voor niets 2 laptops op . Denk zelf dat je het meer als dressoir met optie bureau moet zien, ofzo.

Laatst kussens gekocht voor de tuinmeubeltjes die ik vorig jaar in de koopjeshoek gescored heb en die nu op het balkon staan, en nog een enorme opbergbak, en wat fotolijstjes, en snoep natuurlijk .

Deze hebben we 2x, en in het zwart (waren ¤21,25 per stuk i.p.v. zo'n ¤60,-)

En een vierkante kruk/tafeltje voor ¤15,- en die zal toen ook zo'n ¤50,- gekost hebben.

Koopjeshoek .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67540786
Ik liep afgelopen zaterdag even door Ikea Haarlem,
even kijken of er ook mooie badkamermeubels waren voor hetn ieuwe huis,
en ja hoor, kastje en spiegel van de GOMORGEN serie, dubbele wasbak en kranen van een andere serie.

Komen we beneden bij de snuisterijen,
ligt daar servies, (borden (1 maat), diepe borden en toetjesbakjes) voor 0,39 euro per stuk.
12 borden, 6 soepborden en 6 bakjes voor euro 9,36 gehaald.

dat scheelt een hoop op ons servies budget, die stond op 200 euro.
pi_67559145
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef Goover het volgende:

[..]

Het Ikea Speur Spel.

Het idee is dat je met 2 teams een speurtocht door Ikea doet. Je start met de naam van een product, en bij dat product in de winkel vind je de volgende aanwijzing, zo speur je heel de Ikea door! Erg leuk spel, vooral om dat de meeste mensen niet alle Ikea producten uit hun hoofd kennen (op Billy Expedit en andere bekende series na).

Wel opletten voor het personeel, ook zijn er nog een paar regels:
- Niet rennen
- Niet te opvallend zoeken
- Geen personeel om hulp vragen
Zit je me nu in de maling te nemen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_67576649
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef Kwameisje het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met het plaatsen van de (Nexus bruinzwarte) plint (sokkel) stukken op plintladen (sokkelladen)? Wij hebben in Delft onlangs 2 plintladen + plint gekocht. De plint is 17mm dik, dus 1mm te dik om in het 16mm profiel van de lade te passen. We hebben nog een restje plint over van een paar jaar geleden, en die past wel. Telefonische klantenservice stuurde me door naar de balie in Delft; daar werd gezegd dat alle 16 plinten daar in het magazijn van dezelfde leverancier (code 16230) kwamen dus even dik zouden zijn. Van de 5 verpakkingen die al door iemand opengescheurd waren heb ik het nagemeten, en die waren inderdaad allemaal 17mm.
Wie heeft dit ook gehad, en hoe is dat opgelost? Of heeft iemand anders nog tips?
pi_67583623
Ik vind de garantieregeling bij Ikea toch wel apart. Ik had anderhalf jaar geleden 6 stoelen gekocht, waarvan 4 in een aanbieding (4 voor de prijs van 3). De stoelen (Hendriksdal) waren erg gaan "doorzitten" waardoor je de houten balken nogal voelde.
Gisteren even langsgegaan omdat ik nog garantie had. De enige oplossing die ze boden was mijn geld terug in de vorm van een tegoedbon (of kaart). Eigenlijk is hierbij de regeling dat je terugkrijgt wat je betaald hebt (eigenlijk logisch). Ik kon daar echter geen 6 nieuwe stoelen voor kopen. Na wat "morren" kreeg ik uiteindelijk wel de aankoopprijs van nu (in de vorm van de tegoedkaart).

Ik vind het vreemd dat ik nu weer 6 nieuwe stoelen heb waar ik weer twee jaar garantie op heb (niet dat ik het erg vind...). Ik vind het ergens ook raar dat ik eigenlijk meer geld heb teruggekregen als dat ik betaald heb. Je zou eigenlijk verwachten dat je gewoon 6 nieuwe stoelen mag pakken en deze omruilen voor de oude.

Dit is overigens geen klacht, maar de werkwijze verbaast me! Het zou zelf fraudegevoelig kunnen werken.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 17:09:28 #35
155227 crew  Guppy
dus
pi_67583997
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:59 schreef dahei het volgende:
Ik vind de garantieregeling bij Ikea toch wel apart. Ik had anderhalf jaar geleden 6 stoelen gekocht, waarvan 4 in een aanbieding (4 voor de prijs van 3). De stoelen (Hendriksdal) waren erg gaan "doorzitten" waardoor je de houten balken nogal voelde.
Gisteren even langsgegaan omdat ik nog garantie had. De enige oplossing die ze boden was mijn geld terug in de vorm van een tegoedbon (of kaart). Eigenlijk is hierbij de regeling dat je terugkrijgt wat je betaald hebt (eigenlijk logisch). Ik kon daar echter geen 6 nieuwe stoelen voor kopen. Na wat "morren" kreeg ik uiteindelijk wel de aankoopprijs van nu (in de vorm van de tegoedkaart).

Ik vind het vreemd dat ik nu weer 6 nieuwe stoelen heb waar ik weer twee jaar garantie op heb (niet dat ik het erg vind...). Ik vind het ergens ook raar dat ik eigenlijk meer geld heb teruggekregen als dat ik betaald heb. Je zou eigenlijk verwachten dat je gewoon 6 nieuwe stoelen mag pakken en deze omruilen voor de oude.

Dit is overigens geen klacht, maar de werkwijze verbaast me! Het zou zelf fraudegevoelig kunnen werken.
het is ook typisch dat je meer geld hebt gekregen.. beetje onterecht zou ik zelfs zeggen, maar goed, ik werk dan ook niet bij IKEA. aan de andere kant is het wel de service waar je om vroeg, dus ik zou erg blij zijn als een winkel me die service zou geven
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_67584587
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

het is ook typisch dat je meer geld hebt gekregen.. beetje onterecht zou ik zelfs zeggen, maar goed, ik werk dan ook niet bij IKEA. aan de andere kant is het wel de service waar je om vroeg, dus ik zou erg blij zijn als een winkel me die service zou geven
Zoals ik al zei "het is geen klacht"
Ik vind de werkwijze alleen wat "ongewoon". Wel goed!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_67586884
in principe heb je gewoon recht op 6 nieuwe stoelen inderdaad en als de tijd het toe laat bellen we zelf even naar het magazijn of die die stoelen willen komen brengen, laat de tijd dat niet toe dan geven we idd een tegoedpas met de waarde van 6 stoelen. Maar even bellen en het laten komen is idd slimmer en minder fraudegevoelig
  woensdag 1 april 2009 @ 13:20:41 #38
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_67609967
Ik ben aan het zoeken naar een niet al te grote, stevige en niet te dure boekenkast.
Nu vond ik deze:

Zou dat wat zijn?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_67610796
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zit je me nu in de maling te nemen?
Nee, ik heb dit spel serieus een keer gespeeld...
pi_67630450
Ik heb een vraag!

Ik heb 6 doosjes met de Expeditwieltjes nodig voor op mijn werk. Deze waren niet op voorraad in filiaal Heerlen en komen wrs pas over 2 weken binnen. Is het mogelijk dat Ikea ze apart legt en mij dan even belt? Of is er een of andere sms-service zodat ik weet wanneer ze weer binnen zijn?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_67630607
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Goover het volgende:

[..]

Nee, ik heb dit spel serieus een keer gespeeld...
Hmm oke...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_67630827
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef Cyan het volgende:
Ik heb een vraag!

Ik heb 6 doosjes met de Expeditwieltjes nodig voor op mijn werk. Deze waren niet op voorraad in filiaal Heerlen en komen wrs pas over 2 weken binnen. Is het mogelijk dat Ikea ze apart legt en mij dan even belt? Of is er een of andere sms-service zodat ik weet wanneer ze weer binnen zijn?
Euhm als je mij je mobiele nummer PM't dan kan ik morgen wel een sms-notificatie vast leggen.
(maar volgens mij vervalt die na 4 weken. maar we kunnen het proberen)
pi_67630941
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm als je mij je mobiele nummer PM't dan kan ik morgen wel een sms-notificatie vast leggen.
(maar volgens mij vervalt die na 4 weken. maar we kunnen het proberen)
Check je pm. Thnx voor de moeite!
  donderdag 2 april 2009 @ 10:20:11 #44
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_67637965
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef Cyan het volgende:

[..]

Check je pm. Thnx voor de moeite!
Of je kijkt gewoon op internet: tadaa.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  donderdag 2 april 2009 @ 10:25:44 #45
37582 Snarf
pi_67638122
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een niet al te grote, stevige en niet te dure boekenkast.
Nu vond ik deze: [ afbeelding ]

Zou dat wat zijn?
ja, dat is zeker wat, hoewel die andere misschien ook wel wat voor je is

je moet uiteindelijk toch naar de winkel om hem te kopen, bekijk gewoon daar wat je er het steviste uit vindt zien voor het zachtste prijsje.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  donderdag 2 april 2009 @ 10:29:15 #46
37582 Snarf
pi_67638216
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef Kwameisje het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met het plaatsen van de (Nexus bruinzwarte) plint (sokkel) stukken op plintladen (sokkelladen)? Wij hebben in Delft onlangs 2 plintladen + plint gekocht. De plint is 17mm dik, dus 1mm te dik om in het 16mm profiel van de lade te passen. We hebben nog een restje plint over van een paar jaar geleden, en die past wel. Telefonische klantenservice stuurde me door naar de balie in Delft; daar werd gezegd dat alle 16 plinten daar in het magazijn van dezelfde leverancier (code 16230) kwamen dus even dik zouden zijn. Van de 5 verpakkingen die al door iemand opengescheurd waren heb ik het nagemeten, en die waren inderdaad allemaal 17mm.
Wie heeft dit ook gehad, en hoe is dat opgelost? Of heeft iemand anders nog tips?
Ik zal eens navragen of er in Delft al wat mee gedaan is. Kan wel nog even duren, want ik werk deze en volgende week nog in Helsingborg (Zweden) aan de planning van een nieuwe winkel. Wordt vervolgd.
pi_67638381
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:20 schreef Snarf het volgende:

[..]

Of je kijkt gewoon op internet: tadaa.
Maar ik kan op mijn werk niet op internet kijken of ze binnen zijn. Dus is dit een betere oplossing.
  donderdag 2 april 2009 @ 10:34:44 #48
37582 Snarf
pi_67638428
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar ik kan op mijn werk niet op internet kijken of ze binnen zijn. Dus is dit een betere oplossing.
Ah, dat wist ik niet; dan is dit natuurlijk een betere oplossing ja.
pi_67647702
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik zal eens navragen of er in Delft al wat mee gedaan is. Kan wel nog even duren, want ik werk deze en volgende week nog in Helsingborg (Zweden) aan de planning van een nieuwe winkel. Wordt vervolgd.
Fijn! Tack så mycket!
We overwegen een zijpaneel te kopen en te verzagen - die zijn maar 14mm.
En duurder, maarja, zonder is ook niks.
pi_67660223
http://www.marklivesinikea.com/

Weet niet of het een hoax is, maar wel leuk om te zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')