SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zo mooi en daar loop je ook al "even" mee?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef rival het volgende:
TFPOrigineel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
al sinds 10 februariquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:
Flirten? Wat is dat?
[..]
Dat is niet zo mooi en daar loop je ook al "even" mee?
fruitschaal?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis knipoogt in de generieke richting van een vrouw met een mooie fruitschaal
Mja, begrijpelijk...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
al sinds 10 februariben het ook erg bue
Uhuhquote:
Dat is het nieuwe woord dat ik bedacht heb voor 'ontluikend decolleteetje'.quote:
Hoezo: "wat hoezo?"quote:
Hij maakte gisteren een opmerking waar ik (en anderen) niet van geamuseerd waren en nu vroeg ik mij af of hij nog langs is geweestquote:
Dus DAT heb ik gister gemistquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij maakte gisteren een opmerking waar ik (en anderen) niet van geamuseerd waren en nu vroeg ik mij af of hij nog langs is geweest
Ben jij wel een man? Zo nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dus DAT heb ik gister gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |