Ken je deze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
Vind dat echt een mooie man ... jammer dat ie zo gelovig is
[ afbeelding ]
En bezet
quote:
Ja wel een beetje maar dat is de EO uitstraling. Dat wip ik er wel uitquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat komt denk ik omdat ik een pleuris hekel heb aan die de Claudius de Brij
Heeft ze liedjes ook nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat hoor ik vakerhaar liedjes vind ik meestal erg goed.
Het is iig een hele verbetering tov Knevel. Of die 'Mag ik even wat aan je vragen?' EOengnek van weleer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
Ja wel een beetje maar dat is de EO uitstraling. Dat wip ik er wel uit
Ja hoor altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is iig een hele verbetering tov Knevel. Of die 'Mag ik even wat aan je vragen?' EOengnek van weleer.
Je hebt het niet eens aangeklikt, zo erg vind je haar?quote:
Wel aangeklikt en vond het ronduit rukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens aangeklikt, zo erg vind je haar?
Het was dus een liedjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel aangeklikt en vond het ronduit ruk
Heb betere foto's gezien.. Knevel kwam in de zelfde kerk als ik toen ik nog braaf mee liep met mijn toenmalig vriendjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is iig een hele verbetering tov Knevel. Of die 'Mag ik even wat aan je vragen?' EOengnek van weleer.
Ja daarom kwam ik erop. Denk het ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
Arie is vandaag door powned uitgenodigd om bij hun te gaan presenteren.
Heb zo'n gevoel dat-ie niet meteen ja zegt.
Ik ook, beetje gladde jongen. En helemaal niks voor de EO vind ik. Vindt de EO eigenlijk ook geloof ikquote:
Vooral omdat die 50.000+ leden geen garantie zijn dat ze ook daadwerkelijk mogen gaan uitzenden op het publieke net. Plasterk moet de aspirant-omroepen nog goedkeuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom kwam ik erop. Denk het ook niet
Hij lijkt me verder trouwens wel een aardige gast. Maar lekker? Nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook, beetje gladde jongen. En helemaal niks voor de EO vind ik. Vindt de EO eigenlijk ook geloof ik
Dapper, dom of een combi van beide, ik ben er nog niet uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef APK het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel dapper van LS dat hij zich opgeeft voor dit experiment.
10.000 vind ik geen grijpstuiver, zeker niet voor iemand die in schuldsanering zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dapper, dom of een combi van beide, ik ben er nog niet uit![]()
Hoe dan ook, ik gun hem die kans op die grijpstuiver.
Volgens mij moet je al je inkomsten afstaan, zolang je in de schuldsanering zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
10.000 vind ik geen grijpstuiver, zeker niet voor iemand die in schuldsanering zit.
Een goed begin is het halve werk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je al je inkomsten afstaan, zolang je in de schuldsanering zit.
En na 3 jaar wordt de rest kwijtgescholden.
Ik had jou iets gevraagd over jouw mail naar GS in een ander topic, maar een antwoorrd kan ik wel vergeten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:20 schreef Soury het volgende:
LS [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Pff drank![]()
Euh.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:27 schreef Soury het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 maart 2009 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
10.000 zeker niet maar dat is voor de winaar. De verliezer moet ook gecompenseerd worden qua lasten. Lijkt me eerlijk
Wat is er nou zo moeilijk ??? Je gaat dat spel aan en er is maar 1 winnaar.quote:
Of moet ik het zingenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk ??? Je gaat dat spel aan en er is maar 1 winnaar.
Dacht dat die kut zooi al achter de rug wasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:39 schreef APK het volgende:
Smoke on.![]()
Hier het liedje dat het Eurovisie songfestival gaat winnen:
Gewoon klikken, lekker liedje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat die kut zooi al achter de rug was
Geklikt en moet toegeven leuk !! Ik ben nu helemaal voor Ierlandquote:
quote:
Was dat Buuf of Nachtzuster die dit liedje op de aanbevelingslijst had gezet?quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:59 schreef nick-e het volgende:
zal een verdomd spannend spel zijn geweest
Was niks, toch, hedenavond.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
Taai af leuk (?) geweest
Nee niks iidquote:
Ik drukte mij ietwat verkeerd uit, 't is voor mij ook een hoop geld. En ja, ik had elders al eens gezegd dat het risico om af te branden voor het oog van Fokkers nogal aanwezig is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
10.000 vind ik geen grijpstuiver, zeker niet voor iemand die in schuldsanering zit.
Maar buiten dat schuldgedoe, iedereen op FOK! kijkt mee en je moet het maar aandurven.
Is het dan teveel gevraagd om in een mongolenmarkvanrinsum mee te gaan en "quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik drukte mij ietwat verkeerd uit, 't is voor mij ook een hoop geld. En ja, ik had elders al eens gezegd dat het risico om af te branden voor het oog van Fokkers nogal aanwezig is.
Neehéé.....Baas B.quote:
Ik zou het wel willen doen, maar dan stiekem, zo "in the open" schaam ik mij er teveel voorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Is het dan teveel gevraagd om in een mongolenmarkvanrinsum mee te gaan en "LS
" te doen?
Ik wel, begin er morgen al mee, 't kan niet vroeg genoegquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:37 schreef APK het volgende:
Gaan we trouwens naar zomertijd dit weekend?
Ik gedraag mij juist.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, je jaagt de afgelopen weken eerst iedereen weg, dus nu niet zeiken hč
Daar kreeg ik niet eens een note voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[RLS SC #175] Biep biep biep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |