Ja, dat bedacht ik me ook later. Maar een verlengsnoer kan dan wellicht weer uitkomst bieden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:36 schreef Soury het volgende:
Nee joh gek dan moet ie aanstaan op centrifuge gedoe .. Pff
Ken je deze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
Vind dat echt een mooie man ... jammer dat ie zo gelovig is
[ afbeelding ]
En bezet
quote:
Ja wel een beetje maar dat is de EO uitstraling. Dat wip ik er wel uitquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat komt denk ik omdat ik een pleuris hekel heb aan die de Claudius de Brij
Heeft ze liedjes ook nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat hoor ik vakerhaar liedjes vind ik meestal erg goed.
Het is iig een hele verbetering tov Knevel. Of die 'Mag ik even wat aan je vragen?' EOengnek van weleer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
Ja wel een beetje maar dat is de EO uitstraling. Dat wip ik er wel uit
Ja hoor altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is iig een hele verbetering tov Knevel. Of die 'Mag ik even wat aan je vragen?' EOengnek van weleer.
Je hebt het niet eens aangeklikt, zo erg vind je haar?quote:
Wel aangeklikt en vond het ronduit rukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens aangeklikt, zo erg vind je haar?
Het was dus een liedjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel aangeklikt en vond het ronduit ruk
Heb betere foto's gezien.. Knevel kwam in de zelfde kerk als ik toen ik nog braaf mee liep met mijn toenmalig vriendjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is iig een hele verbetering tov Knevel. Of die 'Mag ik even wat aan je vragen?' EOengnek van weleer.
Ja daarom kwam ik erop. Denk het ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
Arie is vandaag door powned uitgenodigd om bij hun te gaan presenteren.
Heb zo'n gevoel dat-ie niet meteen ja zegt.
Ik ook, beetje gladde jongen. En helemaal niks voor de EO vind ik. Vindt de EO eigenlijk ook geloof ikquote:
Vooral omdat die 50.000+ leden geen garantie zijn dat ze ook daadwerkelijk mogen gaan uitzenden op het publieke net. Plasterk moet de aspirant-omroepen nog goedkeuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom kwam ik erop. Denk het ook niet
Hij lijkt me verder trouwens wel een aardige gast. Maar lekker? Nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook, beetje gladde jongen. En helemaal niks voor de EO vind ik. Vindt de EO eigenlijk ook geloof ik
Dapper, dom of een combi van beide, ik ben er nog niet uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef APK het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel dapper van LS dat hij zich opgeeft voor dit experiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |