quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu weet ik dat het dé roze driehoekenstad is, hier.... maar er lopen al een paar dagen allemaal mannen met rokjes in de stad
Ik wel.quote:
PI-loos topic dan maarquote:
Slijmbalquote:
Niet alleen dát.... het is ook gewoon niet waarquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het allemaal prima hoor... kan me eigenlijk niet echt druk maken om iets vandaag.
Er lopen echt belachelijk veel mannen in rokjes rond iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier stonden net vijf dronken Schottenop een rij tegen de Westerkerk te pissen
Jeuj!
Gewoon zo?:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zou het gewoon melden, maar da's persoonlijk. Ik heb hier vaker brieven gekregen met een dergelijke mededeling en heb het nooit iemand 'verweten'. Het verklaart gewoon het 'gat' in je CV.
Ja jezus...vond jij het helaas dan wel anders niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef xman het volgende:
[..]
Gewoon zo?:
..waar ik onder andere de website ****.nl heb helpen opzetten en het opleidingstraject voor Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ben gaan volgen. Wegens economische redenen ben ik [helaas] niet meer werkzaam bij ****.
Hoort die helaas ertussen?
NL - Schotland van het weekend. Het zijn er in elk geval veel. En een hoop ambulances gehoord vandaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Er lopen echt belachelijk veel mannen in rokjes rond idd
Mja, het kan er prima tussen, denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef xman het volgende:
[..]
Gewoon zo?:
..waar ik onder andere de website ****.nl heb helpen opzetten en het opleidingstraject voor Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ben gaan volgen. Wegens economische redenen ben ik [helaas] niet meer werkzaam bij ****.
Hoort die helaas ertussen?
Ik maak wel foto'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik wil meer weten over mannen in schotserokjes waait het ook daar bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |