quote:
sst.. jij vond werken leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga weer even verder met mijn planning. Ik zie nu al dat ik me de pleures moet werken de komende weken en dan heb ik nog niet eens alles ingepland
Ik vind ook dat ze oorzaak aan moeten pakken en niet het gevolgquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef Yesse het volgende:
zeg dat je dat marktonderzoek in ieder geval goed in de voorbereiding hebt staan nu?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik kan me inderdaad te pletter gaan werken wat betreft mijn scriptie!
Ik bedenk me alleen net dat ik maandag weer een afspraak heb met mijn begeleider om door te nemen wat ik tot nu toe gedaan heb voor het marktonderzoek. Ik heb er eerlijk gezegd bar weinig aan gedaanen alle dingen die ik zou doen staan nu in mijn planning voor volgende week.. Ik denk alleen niet dat ie dat leuk vindt als ik hem dat ga vertellen
Ja he ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze oorzaak aan moeten pakken en niet het gevolg
frustratie is niet goed.. Dat moet eruit!! Dan kan je fris de dag weer door!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja he ?Dweilen met de kraan open!
Blugh ben gefrustreerd.
Dat gaat natuurlijk niet werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeg dat je dat marktonderzoek in ieder geval goed in de voorbereiding hebt staan nu?
sjoemelaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet werkenMja, misschien moet ik van het weekend toch maar even een paar uurtjes aan de slag. Schuif ik die uren wel naar volgende week, dan kan ik ze gewoon schrijven en eerder naar huis
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom krijgt Paula een nog enthousiastere begroeting dan ik kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |