quote:
sst.. jij vond werken leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga weer even verder met mijn planning. Ik zie nu al dat ik me de pleures moet werken de komende weken en dan heb ik nog niet eens alles ingepland
Ik vind ook dat ze oorzaak aan moeten pakken en niet het gevolgquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef Yesse het volgende:
zeg dat je dat marktonderzoek in ieder geval goed in de voorbereiding hebt staan nu?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik kan me inderdaad te pletter gaan werken wat betreft mijn scriptie!
Ik bedenk me alleen net dat ik maandag weer een afspraak heb met mijn begeleider om door te nemen wat ik tot nu toe gedaan heb voor het marktonderzoek. Ik heb er eerlijk gezegd bar weinig aan gedaanen alle dingen die ik zou doen staan nu in mijn planning voor volgende week.. Ik denk alleen niet dat ie dat leuk vindt als ik hem dat ga vertellen
Ja he ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze oorzaak aan moeten pakken en niet het gevolg
frustratie is niet goed.. Dat moet eruit!! Dan kan je fris de dag weer door!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja he ?Dweilen met de kraan open!
Blugh ben gefrustreerd.
Dat gaat natuurlijk niet werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeg dat je dat marktonderzoek in ieder geval goed in de voorbereiding hebt staan nu?
sjoemelaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet werkenMja, misschien moet ik van het weekend toch maar even een paar uurtjes aan de slag. Schuif ik die uren wel naar volgende week, dan kan ik ze gewoon schrijven en eerder naar huis
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom krijgt Paula een nog enthousiastere begroeting dan ik kreeg?
uhm.. tja.. wat moet ik daar nou op zeggen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom krijgt Paula een nog enthousiastere begroeting dan ik kreeg?
Ja, zeg het eens?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. tja.. wat moet ik daar nou op zeggen?
ik blijf het een slecht exscuus vinden om iets te doen omdat andere mensen het ook doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doen veel mensen hier hoorIk heb het nog niet gedaan tot nu toe hoor
Nog erger, je wilt het al ruilen voordat je het hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iets wat je niet in bezit hebt, kan je ook niet inruilen
True, maar met de overwerkregeling hier begrijp ik het wel. De eerste 40 uur niet betaald. Als je alleen binnen de week kunt compenseren kan het zijn dat je iets verschuift.. Het gaat dus niet om uren die je helemaal niet gemaakt hebt wel schrijven hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik blijf het een slecht exscuus vinden om iets te doen omdat andere mensen het ook doen
Thanksquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Nog erger, je wilt het al ruilen voordat je het hebt![]()
Ik ruil Milou toch ook niet in
Flauw hoor..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ournaal__.html?p=1,2
Blugh net even een zooi frustratie gepost op m'n livejournal. Toch wel handig zo'n ding.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
frustratie is niet goed.. Dat moet eruit!! Dan kan je fris de dag weer door!!
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb bijna het idee dat ze het nu expres doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ournaal__.html?p=1,2
ja ik snap het ook wel. Hier is de regel dat het overwerk als in het salaris is meegenomen en dat verwacht wordt dat je maar moet overwerken als dat nodig is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar met de overwerkregeling hier begrijp ik het wel. De eerste 40 uur niet betaald. Als je alleen binnen de week kunt compenseren kan het zijn dat je iets verschuift.. Het gaat dus niet om uren die je helemaal niet gemaakt hebt wel schrijven he.
begrijp ik hieruit dat mijn tjakka niet helpt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blugh net even een zooi frustratie gepost op m'n livejournal. Toch wel handig zo'n ding.
Ja een blog, en nee je kunt het niet lezen tenzij je zelf ook een livejournal hebt en 'vriend' bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
begrijp ik hieruit dat mijn tjakka niet helpt?
En livejournal? soort blog ofzo? en waar is de link dan?
Ja dat is hier dus niet het gevalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb bijna het idee dat ze het nu expres doen
[..]
ja ik snap het ook wel. Hier is de regel dat het overwerk als in het salaris is meegenomen en dat verwacht wordt dat je maar moet overwerken als dat nodig is.
Dat is klote... je zat er toch niet inquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:48 schreef Puala het volgende:en de derde hagelbui van vandaag komt langs
Ik zat in huisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is klote... je zat er toch niet in
Ik ben jaloersquote:
Sorry, ik ben ook zo populairquote:
Op buienradar kan je mooi zien.. dat er tussen 12.00 en 12.10 hagel vielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
Hier de 4e hagelbui net al weer.. Het is kort, maar er in zitten lijkt me echt niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |