quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh hier?
Insemineer je daar neuken mee Barra ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar heb je der nu volgeblaft of niet?
Dat introduceert mij ook wel ja!quote:
Net niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:01 schreef HeatWave het volgende:
hier?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Weer eens wat anders dan een tvp rotjongquote:
Bijna GI Joe.. Bijna..quote:
Niets te posten?quote:
Dat weet ik nog maar mee kregen deed je hem nog niet want ze moesten hem houden voor sporenonderzoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:12 schreef GI het volgende:
[..]
Jah, die was een week later teruggevonden
Dat doet mijn vriendin ook altijd.quote:
Ze telt ze even na ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriendin ook altijd.
doen ze altijd in je ballen he dat interne onderzoekquote:
Mijne ook niet nu net duidelijk is geworden dat mijn fantasie in werkelijkheid een injectienaald in je zaadbuis is.quote:
Ja, lege pagina's, soms alleen tekst...quote:
quote:
is het zo J ?quote:
Men, ik ben me een partij gammel. Gisteren tot een uur of 10 gewerkt, en om 7:15 zat ik hier weer. Inclusief een keel met schuurpapier en koppijn enzo. 't Is dat vandaag die carkit ingebouwd wordt en dat een nieuwe afspraak maken gewoon weer weken gaat duren, maar anders... Maar goed, die gasten komen om 2 uur, daarna ben ik wel weg dacht ik zo.quote:
Irritant is dat ja de ene dag tot laat werken en de andere dag op achterlijke tijd op je werk zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Men, ik ben me een partij gammel. Gisteren tot een uur of 10 gewerkt, en om 7:15 zat ik hier weer. Inclusief een keel met schuurpapier en koppijn enzo. 't Is dat vandaag die carkit ingebouwd wordt en dat een nieuwe afspraak maken gewoon weer weken gaat duren, maar anders... Maar goed, die gasten komen om 2 uur, daarna ben ik wel weg dacht ik zo.
tvp vind ik voor paupers!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef n00cL30n het volgende:
TVPs doe ik nog wel, maar tvp rotjong.... neh, dat wordt mij inderdaad ook iets te gortig Tally.
Ik ben gister begonnen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neuken neuken neuken
nee dat was niet mijn weekend schema
Das best leuk spul! Big Brother is er niets bij!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
Ik mag overigens vandaag beveiligingscamera software gaan installeren enzo , sinds vorige week 2 cabrio daken zijn doorgesneden
Dat is best tof, hebben wij hier ook voor de lokalen. Lekker in je Internet Explorer 8 lokalen bekijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
Ik mag overigens vandaag beveiligingscamera software gaan installeren enzo , sinds vorige week 2 cabrio daken zijn doorgesneden
Wat doe je nu dan achter je PC?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen!En ik was niet van plan om te stoppen
Ja die kutvent van me moet werken hequote:
Is er weer een update in het boedieboe topic ofzo?quote:
Ga dood.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
TYF OP!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
Als het een kutvent was geweest had 'ie daar wel gewerkt.quote:
Geen idee, ik las van alles in de eerste paar posts van dit topic waar ik niks van begreepquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is er weer een update in het boedieboe topic ofzo?
Goede afschrik post..of toch iedereen aan de lunch?quote:
Vergeet het broodje kaas nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga even cup-a-soup halen denk ik maar.
Ik heb ook zin om vroeg naar huis te gaan. Zit alleen en de collega's in de regio hadden vanochtend een bespreking en die zie ik toch niet bijtijds weer terug zijn...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
Ik zelf ga maar eens om 13 uur op huis op aan.
Ik heb nu bruin brood zonder beleg. Het leven als student is hard A.quote:
Ja man ! ik heb nou zo een camera de hele tijd op mn autoquote:
Vét!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja man ! ik heb nou zo een camera de hele tijd op mn auto![]()
terugkijken is hier ook drama , maar kan wel tijdsvensters opgevenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Wij hebben ze gewoon op de deur gericht zodat áls er iets gejat wordt we beelden hebben van diegene die het lokaal uitsluipt. Het terugkijken is alleen een bitch. En inzoomen en roteren is volgens mij bij onze IP camera's ook geen optie.
ja man straks zie je er niks meer van en gekoppeld aan de onboard navi van de renaultquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ok, tipje. Ga nooit tussendoor kijken bij je auto als er een carkit ingebouwd wordt. Dem, wat een zooi!. Zal vast wel goedkomen, maar toch.
Ik ken het jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ok, tipje. Ga nooit tussendoor kijken bij je auto als er een carkit ingebouwd wordt. Dem, wat een zooi!. Zal vast wel goedkomen, maar toch.
Zit in het bestuurdersboekje van je auto.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:
Update: het is goed afgelopen! Alleen heb ik de code om de radio weer tot leven te roepen niet..
Ik was een keer in het ziekenhuis de UPS aan het vervangen. En dat was in de 'vieze gang' zoals ze dat noemen. Dat is het gangetje waar alle achterdeurtjes van de operatie kamers zitten en waar de gebruikte instrumenten en aanhang naar buiten komen zeg maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Vrouwlief maar even gemailed. Wat een ding trouwens! Tof hoor. Ik heb nu een kabel in m'n dashboardkastje met usb aansluiting, 3.5mm aansluiting en originele iPod aansluiting!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit in het bestuurdersboekje van je auto.
Maar je had toch een Ipod?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:
Update: het is goed afgelopen! Alleen heb ik de code om de radio weer tot leven te roepen niet..
Ja, maar de navi zit ook in de inbouwradio. En dit shit moet het gewoon doen natuurlijk!quote:
Jij snapt 'm.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Tazz het volgende:
Leuk is dat, accu eraf en het hele systeem blokkeert...
ow, wacht,is anti-diefstal natuurlijk...
Als ze dan tóch mijn auto stelen heb ik liever ook dat ze het in stijl doen met mijn grootse verzameling mo town hits.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Tazz het volgende:
Leuk is dat, accu eraf en het hele systeem blokkeert...
ow, wacht,is anti-diefstal natuurlijk...
Deze. Erg mooi ding, groot display (maar niet te afzichtelijk groot), kan afgenomen worden als je de auto verlaat, bediening die je aan het stuur of elders kunt plaatsen (zonder snoeren!). En diverse manieren om iets met mp3 te doen dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Adelante het volgende:
Welk type en specs carkit ding heb je in laten bouwen, J.?
Dat werkt prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:52 schreef Metatron het volgende:
Ik doe gewoon heel retro zo een 'cassettebandje' met een snoertje er aan in m'n flitsende radio-cassettespeler. En dan m'n MP3 speler weer aan dat snoertje.
Inderdaad. Voor m'n woon-werk verkeer is het ook alles wat ik nodig heb.quote:
Dat deed ik ook in mijn cabrioquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:52 schreef Metatron het volgende:
Ik doe gewoon heel retro zo een 'cassettebandje' met een snoertje er aan in m'n flitsende radio-cassettespeler. En dan m'n MP3 speler weer aan dat snoertje.
Voor chicks issie wel leuk ja!squote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een hond aan het uitzoeken om te gebruiken als soort chick magnet.
Ik heb deze gevonden, vinden jullie het wat?
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik ook doen als mijn baas deze oplossing niet zou financieren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:52 schreef Metatron het volgende:
Ik ga over een half uur. Rum halen en boerenkool maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:55 schreef Metatron het volgende:
Over woon-werk verkeer gesproken. Het is weer bijna tijd voor werk-woonverkeer.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik ga bij UIO eten en hem daarna dwingen naar de X-factor te kijken
Zie TT, OLDbies. Zoek maar een topic in PUB.quote:
waarom was je toen niet aan het neuken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:39 schreef n00cL30n het volgende:
Jaaaa, miss nevada heb ik nog opgevoed.. Vreemd dat ze jou mijn brandmerk niet liet zien.
En Etentje was de bom. Echt heel erg leuk. Dat hebben we ruim anderhalf jaar niet meer gedaan man.
Maar, nu we gezien hebben dat de oppas en de kleine goed met elkaar overweg kunnen, is dit zeker voor herhaling vatbaar.
Hoe dom kan je zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:25 schreef Tally het volgende:
WebserverIk wil met Joomla een site bouwen. Alleen krijg ik het niet werkend omdat ik blijf hangen op mijn mysql gegevens in de installatie
s
foutje?quote:
Jups, ben bezig met de nieuwe server voor DJTechtools.quote:
Waarom zou je Joomla willen gebruiken, 9 van de 10 keer is dat veel te uitgebreid voor een simpel thuisgebruiker website-je. Of heb je speciale plannen hiervoor?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:25 schreef Tally het volgende:
WebserverIk wil met Joomla een site bouwen. Alleen krijg ik het niet werkend omdat ik blijf hangen op mijn mysql gegevens in de installatie
s
Niet goed gekekenquote:
Speciale plannen niet. Ik heb beloofd een mooi en strak website-tje te leveren (en die houdt mijn man dan bij) en ik ben al bezig geweest om zelf te knutselen met Dreamweaver maar dit gaat me te lang duren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Waarom zou je Joomla willen gebruiken, 9 van de 10 keer is dat veel te uitgebreid voor een simpel thuisgebruiker website-je. Of heb je speciale plannen hiervoor?
Ennuh, welke mysql gegevens, de localhost gegevens, die van de database zelf, die van de tabellen die je moet/wilt gebruiken?
Nog ongeveer 3.75 dagen. Niet dat het wat uitmaakt, want vrijdag moet ik om 9:00 in (de buurt van) Eindhoven zijn, dus moet ik alsnog vroeg m'n nest uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:37 schreef Joene het volgende:
Bijna weekend?
Euhh. Gisterenmiddag?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:55 schreef HeatWave het volgende:
Damn, zon! Das toch alweer een tijd geleden.
Zit toch een hele nacht tussen!quote:
Ach ja, natuurlijk. En een uur langere nacht dan van zaterdag op zondag ook nog!quote:
Daarom!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ach ja, natuurlijk. En een uur langere nacht dan van zaterdag op zondag ook nog!
Bij ons in de tuin moet ook nog bijna alles uitlopen.quote:
Ik ben dat soort bedrijven inmiddels zo beu dat ze alleen met een nanny de computerruimte in mogen.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom!
*zucht* afgelopen vrijdag heeft een airco monteur de airco's in het serverhok "ff" uitgezet (40+ graden en behoorlijke van slag afzijnde SANs) en nu heeft een schilder een of andere waterpomp geraakt waardoor er water in een patchruimte is gelopen. Gelukkig is het nu zonder schade, maar lekkere bedrijven.
Ja, bij ons opzich ook, maar ja, ik was weer eens alleen (van de 6 man) dus ik had niet echt tijd om zijn handje vast te houden.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ben dat soort bedrijven inmiddels zo beu dat ze alleen met een nanny de computerruimte in mogen.
quote:
Stomme ik ?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stomme Joene, met je bijna vrij.
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Nee ik ben alweer aan het werkquote:
ben je in elk geval wakker Boem.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver, de stroom ligt eraf en ik had ook geen warm water toen ik wou douchen.
Wat een kutochtend.
Ja dat heb ik ook een beetje.quote:
quote:
*Check.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:32 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Werk mien jung.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey b-d, hoe kun jij dan interneppen?
Zondag was je er ook ?quote:
Het schoot zo een beetje in de auto pas losquote:
Jups, meervoudige bypass.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe. Iets ernstigs?
Het is in ieder geval goed aansterkweer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:08 schreef n00cL30n het volgende:
Ze is net uit de operatie terug gekomen, alles is goed gegaan en ligt nu te herstellen op de intensive care.
Nog even spannend hoe de eerste paar dagen gaan.
Of je gaat buiten lunchen en komt met een enorme rode neus weer binnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed aansterkweer.
Thanks schat!quote:
Thanks man!quote:
Thanks moppie!quote:
Thanks man!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sterkte n00c
Jups, dat heeft ze wel weer nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed aansterkweer.
Ja, kwart over twee tot half 11 is vet normaal.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgende week weer, van 14,15 -22.30komt goed.
Mogge trouwens
Voor mij wel jaquote:Op woensdag 1 april 2009 07:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, kwart over twee tot half 11 is vet normaal.
HAHA 1 ARPIL KIKKERINJEANUSSTERFALLEMAALLOLBBQWEERDITWEEKEND!111111111111111!!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:17 schreef Jarno het volgende:
Hallo allemaal een een welgemeende goedemorgen op deze prachtige woensdagochtend!
Goftedomme hoe wis je hetquote:
H! H!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
HAHA 1 ARPIL KIKKERINJEANUSSTERFALLEMAALLOLBBQWEERDITWEEKEND!111111111111111!!!!
Echt?!quote:
Ik vergeef het je J, ik ga namelijk barbeque-en dit weekend.quote:
Moet ook ploat bij J. Stukje zalm op de ploat.quote:
donders jong! er is niets beters dan een stukkie zalm op de ploat!!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet ook ploat bij J. Stukje zalm op de ploat.
Dit dus. Zalm is een beetje de kip van het watergebeuren wmb.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noa, zo'n zalmforel in zo'n vishouder is ook niet te versmaden.
Ik vind haring niet te vreten en zalm is lekker.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
Gadverdamme.. als jullie over zalm praten, krijg ik gelijk weer een mental image van zo'n inteelt Volendammer, die een haring deepthroat...
De vriendin van Jan Smit neuken.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga 10 april een week naar Volendam toe. Nog dingen die ik móet doen daar?
Dat wel, maar ik heb het een keer geproefd en ik hoef dat niet zo nodig.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik baal er zo van dat ik van haring moet spugen. Het ziet er zo lekker uit.
Eten bij de viskraam op het dijkjequote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga 10 april een week naar Volendam toe. Nog dingen die ik móet doen daar?
Het is ook goddelijk Aquote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik baal er zo van dat ik van haring moet spugen. Het ziet er zo lekker uit.
Da's geen vis. Mwja, échte kibbeling wel maar die vind je amper nog.quote:
True, wel lekker. Maar ik hou niet van haring, wel van andere vis opzich.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's geen vis. Mwja, échte kibbeling wel maar die vind je amper nog.
Succes Barraquote:
Wist U dat:quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
Da's geen vis. Mwja, échte kibbeling wel maar die vind je amper nog.
quote:
Had die niet gewoon drie flessen jenever op?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wist U dat:kibbeling vroeger werd gemaakt van vissenwangen?
Ik zat een keer kibbeling te eten aan de haven in Scheveningen, toen kwam er zo'n oud vissertje bij mij op het bankje zitten met allemaal verhalen over vroeger.
Bron.quote:"Kibbeling" is een verbastering van het woord "kabeljauwwang". Deze wangetjes worden apart uitgesneden en werden ooit als "kibbeling" aangeboden.
Ik twijfel nog, het blijft 1 april vandaag.quote:
Succes man!quote:
Gaaf is dat he?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wist U dat:kibbeling vroeger werd gemaakt van vissenwangen?
Ik zat een keer kibbeling te eten aan de haven in Scheveningen, toen kwam er zo'n oud vissertje bij mij op het bankje zitten met allemaal verhalen over vroeger.
Twee bronnen, een anoniem persoon op het internet en een site waar iedereen zomaar stukjes kan tijpen, en je twijfelt nóg?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
Ik twijfel nog, het blijft 1 april vandaag.
Wie zegt mij dat die anonieme bron niet ook dat stukje heeft getypt!?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Twee bronnen, een anoniem persoon op het internet en een site waar iedereen zomaar stukjes kan tijpen, en je twijfelt nóg?
Ik denk dat ik toen nog geboren moest worden.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was eens de-op-twee-na-meest-integere-user volgens Fok!, A.
Wie waren je twee voorgangers in de strijd?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was eens de-op-twee-na-meest-integere-user volgens Fok!, A.
Dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Wie waren je twee voorgangers in de strijd?
Ah, die goeie oude tijd!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer..
Volgens mij was het voor het jaar 2005.
Oh dat had ik gedaan toen ik voor de eerste keer ging stemmen. Toen had ik de stemlijst online opgezocht en het lekkerste wijf uitgezocht, daar heb ik toen op gestemd.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar toch, b-d.
(overigens gaf een aantal users toe dat ze óf niet wisten wat integer betekent en toen maar op mij stemden, óf bij dingen die ze echt niet wisten willekeurige users invulden.)
Die troep die erin ronddrijft bedoel je? Dan ja.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
quote:
Ja, ik ben om en ga vrijdag op de markt vragen op kabbeljauwwangetjesquote:
Ik in lasagnequote:
Met vis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |