quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh hier?
Insemineer je daar neuken mee Barra ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar heb je der nu volgeblaft of niet?
Dat introduceert mij ook wel ja!quote:
Net niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:01 schreef HeatWave het volgende:
hier?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Weer eens wat anders dan een tvp rotjongquote:
Bijna GI Joe.. Bijna..quote:
Niets te posten?quote:
Dat weet ik nog maar mee kregen deed je hem nog niet want ze moesten hem houden voor sporenonderzoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:12 schreef GI het volgende:
[..]
Jah, die was een week later teruggevonden
Dat doet mijn vriendin ook altijd.quote:
Ze telt ze even na ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriendin ook altijd.
doen ze altijd in je ballen he dat interne onderzoekquote:
Mijne ook niet nu net duidelijk is geworden dat mijn fantasie in werkelijkheid een injectienaald in je zaadbuis is.quote:
Ja, lege pagina's, soms alleen tekst...quote:
quote:
is het zo J ?quote:
Men, ik ben me een partij gammel. Gisteren tot een uur of 10 gewerkt, en om 7:15 zat ik hier weer. Inclusief een keel met schuurpapier en koppijn enzo. 't Is dat vandaag die carkit ingebouwd wordt en dat een nieuwe afspraak maken gewoon weer weken gaat duren, maar anders... Maar goed, die gasten komen om 2 uur, daarna ben ik wel weg dacht ik zo.quote:
Irritant is dat ja de ene dag tot laat werken en de andere dag op achterlijke tijd op je werk zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Men, ik ben me een partij gammel. Gisteren tot een uur of 10 gewerkt, en om 7:15 zat ik hier weer. Inclusief een keel met schuurpapier en koppijn enzo. 't Is dat vandaag die carkit ingebouwd wordt en dat een nieuwe afspraak maken gewoon weer weken gaat duren, maar anders... Maar goed, die gasten komen om 2 uur, daarna ben ik wel weg dacht ik zo.
tvp vind ik voor paupers!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef n00cL30n het volgende:
TVPs doe ik nog wel, maar tvp rotjong.... neh, dat wordt mij inderdaad ook iets te gortig Tally.
Ik ben gister begonnen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neuken neuken neuken
nee dat was niet mijn weekend schema
Das best leuk spul! Big Brother is er niets bij!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
Ik mag overigens vandaag beveiligingscamera software gaan installeren enzo , sinds vorige week 2 cabrio daken zijn doorgesneden
Dat is best tof, hebben wij hier ook voor de lokalen. Lekker in je Internet Explorer 8 lokalen bekijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
Ik mag overigens vandaag beveiligingscamera software gaan installeren enzo , sinds vorige week 2 cabrio daken zijn doorgesneden
Wat doe je nu dan achter je PC?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen!En ik was niet van plan om te stoppen
Ja die kutvent van me moet werken hequote:
Is er weer een update in het boedieboe topic ofzo?quote:
Ga dood.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
TYF OP!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
Als het een kutvent was geweest had 'ie daar wel gewerkt.quote:
Geen idee, ik las van alles in de eerste paar posts van dit topic waar ik niks van begreepquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is er weer een update in het boedieboe topic ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |