quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh hier?
Insemineer je daar neuken mee Barra ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar heb je der nu volgeblaft of niet?
Dat introduceert mij ook wel ja!quote:
Net niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:01 schreef HeatWave het volgende:
hier?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Weer eens wat anders dan een tvp rotjongquote:
Bijna GI Joe.. Bijna..quote:
Niets te posten?quote:
Dat weet ik nog maar mee kregen deed je hem nog niet want ze moesten hem houden voor sporenonderzoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:12 schreef GI het volgende:
[..]
Jah, die was een week later teruggevonden
Dat doet mijn vriendin ook altijd.quote:
Ze telt ze even na ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriendin ook altijd.
doen ze altijd in je ballen he dat interne onderzoekquote:
Mijne ook niet nu net duidelijk is geworden dat mijn fantasie in werkelijkheid een injectienaald in je zaadbuis is.quote:
Ja, lege pagina's, soms alleen tekst...quote:
quote:
is het zo J ?quote:
Men, ik ben me een partij gammel. Gisteren tot een uur of 10 gewerkt, en om 7:15 zat ik hier weer. Inclusief een keel met schuurpapier en koppijn enzo. 't Is dat vandaag die carkit ingebouwd wordt en dat een nieuwe afspraak maken gewoon weer weken gaat duren, maar anders... Maar goed, die gasten komen om 2 uur, daarna ben ik wel weg dacht ik zo.quote:
Irritant is dat ja de ene dag tot laat werken en de andere dag op achterlijke tijd op je werk zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Men, ik ben me een partij gammel. Gisteren tot een uur of 10 gewerkt, en om 7:15 zat ik hier weer. Inclusief een keel met schuurpapier en koppijn enzo. 't Is dat vandaag die carkit ingebouwd wordt en dat een nieuwe afspraak maken gewoon weer weken gaat duren, maar anders... Maar goed, die gasten komen om 2 uur, daarna ben ik wel weg dacht ik zo.
tvp vind ik voor paupers!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef n00cL30n het volgende:
TVPs doe ik nog wel, maar tvp rotjong.... neh, dat wordt mij inderdaad ook iets te gortig Tally.
Ik ben gister begonnen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neuken neuken neuken
nee dat was niet mijn weekend schema
Das best leuk spul! Big Brother is er niets bij!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
Ik mag overigens vandaag beveiligingscamera software gaan installeren enzo , sinds vorige week 2 cabrio daken zijn doorgesneden
Dat is best tof, hebben wij hier ook voor de lokalen. Lekker in je Internet Explorer 8 lokalen bekijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
Ik mag overigens vandaag beveiligingscamera software gaan installeren enzo , sinds vorige week 2 cabrio daken zijn doorgesneden
Wat doe je nu dan achter je PC?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen!En ik was niet van plan om te stoppen
Ja die kutvent van me moet werken hequote:
Is er weer een update in het boedieboe topic ofzo?quote:
Ga dood.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
TYF OP!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
Als het een kutvent was geweest had 'ie daar wel gewerkt.quote:
Geen idee, ik las van alles in de eerste paar posts van dit topic waar ik niks van begreepquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is er weer een update in het boedieboe topic ofzo?
Goede afschrik post..of toch iedereen aan de lunch?quote:
Vergeet het broodje kaas nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga even cup-a-soup halen denk ik maar.
Ik heb ook zin om vroeg naar huis te gaan. Zit alleen en de collega's in de regio hadden vanochtend een bespreking en die zie ik toch niet bijtijds weer terug zijn...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
Ik zelf ga maar eens om 13 uur op huis op aan.
Ik heb nu bruin brood zonder beleg. Het leven als student is hard A.quote:
Ja man ! ik heb nou zo een camera de hele tijd op mn autoquote:
Vét!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja man ! ik heb nou zo een camera de hele tijd op mn auto![]()
terugkijken is hier ook drama , maar kan wel tijdsvensters opgevenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Wij hebben ze gewoon op de deur gericht zodat áls er iets gejat wordt we beelden hebben van diegene die het lokaal uitsluipt. Het terugkijken is alleen een bitch. En inzoomen en roteren is volgens mij bij onze IP camera's ook geen optie.
ja man straks zie je er niks meer van en gekoppeld aan de onboard navi van de renaultquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ok, tipje. Ga nooit tussendoor kijken bij je auto als er een carkit ingebouwd wordt. Dem, wat een zooi!. Zal vast wel goedkomen, maar toch.
Ik ken het jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ok, tipje. Ga nooit tussendoor kijken bij je auto als er een carkit ingebouwd wordt. Dem, wat een zooi!. Zal vast wel goedkomen, maar toch.
Zit in het bestuurdersboekje van je auto.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:
Update: het is goed afgelopen! Alleen heb ik de code om de radio weer tot leven te roepen niet..
Ik was een keer in het ziekenhuis de UPS aan het vervangen. En dat was in de 'vieze gang' zoals ze dat noemen. Dat is het gangetje waar alle achterdeurtjes van de operatie kamers zitten en waar de gebruikte instrumenten en aanhang naar buiten komen zeg maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al. Vrouwlief maar even gemailed. Wat een ding trouwens! Tof hoor. Ik heb nu een kabel in m'n dashboardkastje met usb aansluiting, 3.5mm aansluiting en originele iPod aansluiting!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit in het bestuurdersboekje van je auto.
Maar je had toch een Ipod?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:
Update: het is goed afgelopen! Alleen heb ik de code om de radio weer tot leven te roepen niet..
Ja, maar de navi zit ook in de inbouwradio. En dit shit moet het gewoon doen natuurlijk!quote:
Jij snapt 'm.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Tazz het volgende:
Leuk is dat, accu eraf en het hele systeem blokkeert...
ow, wacht,is anti-diefstal natuurlijk...
Als ze dan tóch mijn auto stelen heb ik liever ook dat ze het in stijl doen met mijn grootse verzameling mo town hits.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Tazz het volgende:
Leuk is dat, accu eraf en het hele systeem blokkeert...
ow, wacht,is anti-diefstal natuurlijk...
Deze. Erg mooi ding, groot display (maar niet te afzichtelijk groot), kan afgenomen worden als je de auto verlaat, bediening die je aan het stuur of elders kunt plaatsen (zonder snoeren!). En diverse manieren om iets met mp3 te doen dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Adelante het volgende:
Welk type en specs carkit ding heb je in laten bouwen, J.?
Dat werkt prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:52 schreef Metatron het volgende:
Ik doe gewoon heel retro zo een 'cassettebandje' met een snoertje er aan in m'n flitsende radio-cassettespeler. En dan m'n MP3 speler weer aan dat snoertje.
Inderdaad. Voor m'n woon-werk verkeer is het ook alles wat ik nodig heb.quote:
Dat deed ik ook in mijn cabrioquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:52 schreef Metatron het volgende:
Ik doe gewoon heel retro zo een 'cassettebandje' met een snoertje er aan in m'n flitsende radio-cassettespeler. En dan m'n MP3 speler weer aan dat snoertje.
Voor chicks issie wel leuk ja!squote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een hond aan het uitzoeken om te gebruiken als soort chick magnet.
Ik heb deze gevonden, vinden jullie het wat?
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik ook doen als mijn baas deze oplossing niet zou financieren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:52 schreef Metatron het volgende:
Ik ga over een half uur. Rum halen en boerenkool maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:55 schreef Metatron het volgende:
Over woon-werk verkeer gesproken. Het is weer bijna tijd voor werk-woonverkeer.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik ga bij UIO eten en hem daarna dwingen naar de X-factor te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |