Ik ken het. Nadat ik in het Caprica topic gereageerd had dacht ik weer aan All Along The Watchtower en nu zit ik 4x17 te kijken. Fantastische aflevering die ik in eerste instantie erg matig vond.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef KirkLazarus het volgende:
Wilde gisteren alleen even die opening statement van Romo Lampkin rippen om iemand te laten zien, uiteindelijk heb ik weer naar 'Pegasus' en ' Exodus II' zitten kijken
En niet zonder kritiek, veel mensen vonden het maar onzin dat ze (UN panel) een stel acteurtjes en een sci-fi schrijver hiervoor uitnodigden. Alsof die ook maar iets weten van de realiteit van marteling en oorlogsproblematiek, laat staan dat ze er wat nuttigs over kunnen zeggen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef Salamander het volgende:
Ik zat net even te kijken of het shirt dat ze draagt echt niet te koop is zoals ik las. En daarbij kwam ik natuurlijk op de site van Sci-fi channel.
En de schrijvers en cast zijn bij een panel van de UN geweest om daar te spreken over hoe de onderwerpen zoals martelen en andere vraagstukken die in de show voorkomen zich verhouden tot de echte wereld.
Is allemaal te bekijken op de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hebben en dan op precies diezelfde plek op een mooi zwart leren jack (zie spoiler) hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan eigenlijk nog zo'n Admiral pin erbij![]()
![]()
![]()
Grappig, dat en het hele "in space"gebeuren was voor mij 80% van de kijkervaring. Dat en het script.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor mij dus wel, maar al die ruimte-veldslagen konden mij dan ook gestolen worden. Hoewel ik het vermoeden heb dat die er wel gaan komen in de Colonial Wars.
ik vond de afleveringen waarin ze op een planeet waren juist de beste....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Grappig, dat en het hele "in space"gebeuren was voor mij 80% van de kijkervaring. Dat en het script.
*zet nog even "Storming Caprica" en zwijmt weg*
Het moment dat die doedelzak inkomt; heerlijk.
Damn, enjoy it while you still can!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Verluste het volgende:
Halverwege seizoen 3. Boeit me veel meer dan pak em beet Star Trek, vanwege het psychologische en het morele erachter. Ze (de cast, de regie) slagen goed in karakterverdieping, symboliek, metaforen, bij iedere aflevering heb je meerdere lagen waar je over na gaat denken.
De serie is excellent in het weergeven van de mens an sich.
En klaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oki. Vanavond eerst maar eens verder met seizoen 2
.
Caprica #1 - "The end of humanity has a beginning..." ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:58 schreef Jivis het volgende:
Ik heb genoten en ga mijn dagelijkse portie BSG de komende dagen zeker missen.
Tja, ik weet niet, misschien dat ik daar nog even mee wacht tot het echt begint. Anders ben je helemaal lekker gemaakt met die pilot en dan moet je weer eeuwen gaan wachten op aflevering 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Caprica #1 - "The end of humanity has a beginning..." ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:10 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik wil twee van die gave BSG-logo's (zie spoiler)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hebben en dan op precies diezelfde plek op een mooi zwart leren jack (zie spoiler) hebbenHee, die leren jas, waar heb je die gevonden? Dat is nou de jas die ik heel graag wil!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan eigenlijk nog zo'n Admiral pin erbij![]()
![]()
![]()
Gevonden. Way to expensive
[ Bericht 4% gewijzigd door Dizer op 13-05-2009 09:42:59 ]Friends don't let friends remain beardless...
Ze ging dood op de cylon aarde en keerde terug als engel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Starbuck gebeurd is eigenlijk? Beetje laf om haar weer tot leven te wekken en vervolgens niet uit te leggen hoe of wat.
En kreeg er een gratis Viper bij? Daarnaast kunnen Gaius-engel en Six-engel niet door iedereen gezien worden, maar Starbuck-engel wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze ging dood op de cylon aarde en keerde terug als engel.
Zwak. Met virtual Gaius en Six vind ik het niet erg gezien hun religieuze aard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:45 schreef KirkLazarus het volgende:
They played the God card.. dan hoef je niet met logische verklaringen te komen.
Ohja, makes sensequote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:09 schreef KirkLazarus het volgende:
Hera was mitochondrial Eve en dus de oudste gemeenschappelijke voorouder van ons allemaal en omdat Hera half mens, half Cylon was bestaan er dus geen pure mensen en pure Cylons meer... uitgestorven, en daar is Starbuck indirect verantwoordelijk voor.
Maar je zag toch dat de mensen op verschillende plaatsen van de aarde gingen wonen? Hoe kan het dan dat Hera de enige gemeenschappelijke voorouder is?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:09 schreef KirkLazarus het volgende:
Hera was mitochondrial Eve en dus de oudste gemeenschappelijke voorouder van ons allemaal en omdat Hera half mens, half Cylon was bestaan er dus geen pure mensen en pure Cylons meer... uitgestorven, en daar is Starbuck indirect verantwoordelijk voor.
Hmm, goed opgemerkt. Nu maakt het geen sense meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar je zag toch dat de mensen op verschillende plaatsen van de aarde gingen wonen? Hoe kan het dan dat Hera de enige gemeenschappelijke voorouder is?
Misschien is iedereen over der heen geweest ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar je zag toch dat de mensen op verschillende plaatsen van de aarde gingen wonen? Hoe kan het dan dat Hera de enige gemeenschappelijke voorouder is?
Simpel, de rest is er blijkbaar niet in geslaagd om te 'minglen' met de plaatselijke bevolking. Zij is blijkbaar een aantal jaren later de slet uit gaan hangen bij een paar van die behaarde Wild Boys en daaruit kwam de moderne mensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar waarom is Starbick indirect verantwoordelijk? Omdat ze aarde heeft gevonden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:09 schreef KirkLazarus het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:22 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Simpel, de rest is er blijkbaar niet in geslaagd om te 'minglen' met de plaatselijke bevolking. Zij is blijkbaar een aantal jaren later de slet uit gaan hangen bij een paar van die behaarde Wild Boys en daaruit kwam de moderne mens
Ja maar dat verklaart toch niet waarom alles van Hera afkomstig is? Je zag zat stelletjes wegtrekken, die kunnen toch kinderen gemaakt hebben, die zich vervolgens weer voortplantten met kinderen van een ander stelletje. Dat Hera zich heeft voortgeplant met de bewoners van de aarde, okee, maar waarom zou er geen pure mens meer kunnen bestaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:22 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Simpel, de rest is er blijkbaar niet in geslaagd om te 'minglen' met de plaatselijke bevolking. Zij is blijkbaar een aantal jaren later de slet uit gaan hangen bij een paar van die behaarde Wild Boys en daaruit kwam de moderne mens
Dat niet alleen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:22 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |