In welke plaats staat die Gouverneur van je ook alweer?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
Jawel, vrijdagavond als je geen fuck te doen hebt is de Gouverneur wel gezellig.
DIJKquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jullie hebben geen clubs vol met 16 jarige smatjes?
jawel, genoeg... Zwolle en Deventer hebben allebei een Joffer...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja, maar dat heb je na een paar keer ook wel gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jawel, genoeg... Zwolle en Deventer hebben allebei een Joffer...
Whats wrong with itquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIJK![]()
![]()
Oh god als ik er aan denk kan je me al opvegen
Nou dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jawel, genoeg... Zwolle en Deventer hebben allebei een Joffer...
MIJN GOD, hoe kon ik die vergeten!!!!quote:
ik ben meerderjarig, ze mogen me aanklagenquote:
Overijssel en uitgaanquote:
Joah dat is wel lachen als je indo bent en dan daar komtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
MIJN GOD, hoe kon ik die vergeten!!!!
Bij dezen:
Zaal Dijk:
Daar waar het publiek het als een uitdaging ziet elke act zo snel mogelijk van het podium te jagen, zodat Jovink weer snel in de cd-speler (want die is ook al in Lemele uitgevonden) kan.
Zaal Dijk, daar komen nog steeds gabbers met opgeschoren harses...
Klinkt echt pauper jaquote:
Racisten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah dat is wel lachen als je indo bent en dan daar komtZo mocht ik ooit van zulks een boer geen bier bestellen omdat ik bruin was
![]()
![]()
Ik dacht dat die alleen nog in Lelystad en Rotterdam bestondenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zaal Dijk, daar komen nog steeds gabbers met opgeschoren harses...
Dat zorgt heul wel voor een vette avondquote:
daar hoef ik geen woorden aan vuil te maken hoop ik....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:33 schreef RicardoSmit het volgende:
Je vergeet Diekaen bill's bar
in markeloooooooo
lees je eigen post nog eens terug en zie daarna ook in dat het een kuttent is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef RicardoSmit het volgende:
Dieka is te vertoeven, mits zoveel drank dat je de volgende dag niet meer weet dat je er geweest bent.
Whahahaha.... die hebben nog steeds een skihut is het niet?quote:
RACE WAR RACE WAR!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zorgt heul wel voor een vette avondIn die klotetoko's in dan gelijk de hele zaal verdeeld in 2 kampen
Daar hoef ik mijn eigen post niet nog een keer voor terug te lezen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
lees je eigen post nog eens terug en zie daarna ook in dat het een kuttent is.
Race war?quote:
Ja maar dat vinden ze mooi, dan gaan die lichten uit en gaat iedereen los. Dan komen de uitsmijters eraan en die gaan dan gweoon mee meppenquote:
denk dan na voordat je post.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:39 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Daar hoef ik mijn eigen post niet nog een keer voor terug te lezen hoor
puickend idee! Europa ontvluchten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
Nja, dan maar op een skelter door Europa.
Raalte ook niet, biatch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Race war?
Komop zeg, in Overijssel (los van Deventer dan) spreken negerts ook met een eeeeeeeeee en een ooooooo
Ik noem nog iets treurigs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden ze mooi, dan gaan die lichten uit en gaat iedereen los. Dan komen de uitsmijters eraan en die gaan dan gweoon mee meppen
Pfff... Raalte heeft niet eens negertsquote:
Ach ja ik kan daar zelf ook wel van genietenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden ze mooi, dan gaan die lichten uit en gaat iedereen los. Dan komen de uitsmijters eraan en die gaan dan gweoon mee meppen
Hahaha ik weet wie je bedoeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik noem nog iets treurigs.
Bij diezelfde Zaal Dijk hadden/hebben ze een uitsmijter die "de buffel" werd/wordt genoemd.
Die gast sloeg eerder dan degenen die ruzie hadden...
die bedoel ik ja....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahaha ik weet wie je bedoelt, die deed mee aan sterkste man wedstrijden
. Behangplakker heeft wel mooie verhalen over hem, hehe
![]()
![]()
![]()
But not invincible, gozer uit Raalte heeft hem een keer k.o gekregen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die bedoel ik ja....
whehe... die gast was agressiever dan het publiek dat er kwam
snap je nu waarom ik klaag over het uitgaan in Overijssel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
But not invincible, gozer uit Raalte heeft hem een keer k.o gekregen.
Iedereen blij toe met dat het tegenwoordig "hadden" isquote:
Aspen hoort heul niet in Enschede....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:47 schreef Teteteterek het volgende:
Enschede kan soms best gezellig zijn in Aspen of 't gat (_! ) of zo. Maar dan moet je wel met de juiste mensen zijn inderdaad
Zie je nu dan zelf ook hoe treurig het gesteld is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:50 schreef Teteteterek het volgende:
Het zorgt in ieder geval een beetje voor wat leven op de donderdagavond ( al heb ik dat al maanden niet meer meegemaakt in enschede gelukkig)
Terechte blijheidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:52 schreef reetveter het volgende:
Daarom ben ik blij dat ik doordweeks in Groningen zit.
Ik weet dat Enschede ongelofelijk treurig is. Desondanks kun je met een groep vrienden best een leuke nacht hebben in bepaalde tentenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zie je nu dan zelf ook hoe treurig het gesteld is?
De Aspen moet voor "wat leven op de donderdagavond" zorgen.
Zie OPquote:
Ja, maar met diezelfde vrienden kan je dat thuis ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:53 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ik weet dat Enschede ongelofelijk treurig is. Desondanks kun je met een groep vrienden best een leuke nacht hebben in bepaalde tenten
Die ene tent op de hoekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:53 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ik weet dat Enschede ongelofelijk treurig is. Desondanks kun je met een groep vrienden best een leuke nacht hebben in bepaalde tenten
Ligt dat in Overijssel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Daarom gaan de echte kenners ook naar Zak en Index in Duitsland net over de grens!
Vooral in Zak is het tegenwoordig weer goed toeven![]()
hierquote:En waar in het uitgaansleven kom je tegenwoordig trouwens geen tokkies tegen?
Het gaat ook niet om de stad zelf. Ik kom als ik in Enschede ben nog wel eens wat oude bekenden tegen waar ik ook een goede tijd mee kan beleven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Zie OP![]()
[..]
Ja, maar met diezelfde vrienden kan je dat thuis ook.
Kortom: Steden in Overijssel voegen daar niks aan toe.
Nee maar is wel goed bereikbaar vanuit Overijssel. Als je naar Enschede of Zwolle gaat kun je net zo goed doorrijden naar Duitsland. Voor een goede discotheek kun je beter naar daarheen, daar weten ze hoe je dat soort dingen moet aanpakken. In Zak mag je zelfs gewoon weer roken in de grote zaal en ze hebben er geregeld Hardcore avondjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ligt dat in Overijssel?
Nee, dat dacht ik ook niet.
Snap je het niet? Lees dan de TT nog eens!
Joah, maar ik heb het wel een beetje gezien hierquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:58 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de stad zelf. Ik kom als ik in Enschede ben nog wel eens wat oude bekenden tegen waar ik ook een goede tijd mee kan beleven.
Wat ik wil zeggen is, uitgaan gaat niet alleen om de omgeving zelf, maar om de mensen. Nu zijn die mensen in Enschede over het algemeen te triest voor woorden, maar als je genoeg bekenden om je heen hebt is het best leuk uitgaan hoor.
Uiteraard, dat heb ik ook. Ik ga er dan ook nog maar sporadisch uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah, maar ik heb het wel een beetje gezien hier
Godver, dit topic gaat over uitgaan in Overijssel. Niet vlakbij Overijssel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee maar is wel goed bereikbaar vanuit Overijssel.
Nou enquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Godver, dit topic gaat over uitgaan in Overijssel. Niet vlakbij Overijssel.
Hoe heet die?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou en![]()
Als ik het hier wil hebben over de nieuwe kat van de buren van mn tante dan doe ik dat
Nee, dan heb je het alsnog over mijn kat(ten).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou en![]()
Als ik het hier wil hebben over de nieuwe kat van de buren van mn tante dan doe ik dat
jij bent ongeschoold of loodgieterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:05 schreef stamppot het volgende:
Zwolle is super uitgaan, mits fucking bezopen.
nee hoor... zie eerdergaande posts..quote:
?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:04 schreef reetveter het volgende:
Morgen trouwens gouv.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij bent ongeschoold of loodgieter
of niks gewend
oeh man... tof hoor...quote:
En happen nog ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oeh man... tof hoor...
nu jij nog een fobo openen...
als ik niet wilde dat deze plaat op i-net kwam, had ik hem niet geplaatst...
logisch denken kan zooooo moeilijk zijn he?
Het is dat ik iedereen ken daar, het is gewoon een tent voor Raaltenaren, verder nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:06 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
?
Ik zie trouwens op partyflock dat het qua feestjes wel kleine vooruitgangen aan het boeken is.
begrijp ik het nou goed dat je in groningen studeert en elk weekend naar huis gaat om in een kinderdisco uit te gaan met al je vrienden van de middelbare school?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is dat ik iedereen ken daar, het is gewoon een tent voor Raaltenaren, verder niet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:12 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed dat je in groningen studeert en elk weekend naar huis gaat om in een kinderdisco uit te gaan met al je vrienden van de middelbare school?
ik hap niet, ik wijs je alleen op de belachelijkheid van je postquote:
Ben je gek ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:12 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed dat je in groningen studeert en elk weekend naar huis gaat om in een kinderdisco uit te gaan met al je vrienden van de middelbare school?
Zo kwam het anders wel over in je overige posts. En die vriendin zou ik meteen dumpen en een vindicatsletje regelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo? Ik ben op dit moment 5 weken der niet geweest ofzo. Ik ga morgen omdat ik een verjaardag heb. De reden waarom ik terug ga naar Raalte is omdat voetbal en vriendin.
Die laatste is een truequote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zo kwam het anders wel over in je overige posts. En die vriendin zou ik meteen dumpen en een vindicatsletje regelen
Ik verdedig de enige kroeg van Raalte. En nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Zo kwam het anders wel over in je overige posts. En die vriendin zou ik meteen dumpen en een vindicatsletje regelen
Laurels, Curacao, Zwakenberg, Murphy's, Spekschate...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik verdedig de enige kroeg van Raalte. En nee.
Als je geen stamgast bent hoef je daar niet binnen te komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Laurels, Curacao, Zwakenberg, Murphy's, Spekschate...
Doe eens onderzoek, mafkees
Hoe weet jij dat, mafkees?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je geen stamgast bent hoef je daar niet binnen te komen, mafkees.
Wil jij zeggen dat je daar uit kan gaan als Zwollenaar? Ik noem een curacao waar elke dag alleen dezelfde mensen zitten. Je kan daar voor geen ruk uitgaan. De enige plek is dus gouverneur in Raalte om uit te gaan.quote:
Kabaal!!! hoe kon ik zo dementeren!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:23 schreef Peter het volgende:
Doet Boode het nog trouwens? En het 'brugklassersfeest' Kabaal?
Waar de fuck ligt horsthuis danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Kabaal!!! hoe kon ik zo dementeren!!
ik noem ook direct het horsthuis maar!!!
geweldig!
Ik zeg niet dat ik daar uitga.... sterker nog... ik doe mijn beklag over het uitgaan... lees de OP nogmaals anders bitte...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je daar uit kan gaan als Zwollenaar? Ik noem een curacao waar elke dag alleen dezelfde mensen zitten. Je kan daar voor geen ruk uitgaan. De enige plek is dus gouverneur in Raalte om uit te gaan.
Ik bedoelde eigenlijk om uit te gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik daar uitga.... sterker nog... ik doe mijn beklag over het uitgaan... lees de OP nogmaals anders bitte...
Jij beweert alleen dat Gouverneur enige kroeg in Raalte is...
Naja... ik somde ff op...
En nee.. ik begeef me niet in die stallen
Hehe zo herkenbaar. De eerste keer (met dank aan bovenstaande userquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:25 schreef rudedeltadude het volgende:
Nou om het simpel te houden:
Dat kan er gewoon niet fatsoenlijk!Enschedéééé
DE studentenstad van Overijssel![]()
Jawel, jawel, toegegeven, de Oude Markt is op zijn tijd best gezellig.
Althans, de cafés daar. Alleen jammer van het volk dat er komt.
Godverdorie zeg. Alle kansloze klapjosti's die bij fatsoenlijke studentenverenigingen geweigerd zijn komen hier samen. Hoe treurig. Wannabe brallen, met wannabe verenigingen, met wannabe leden die gewoon zo fout zijn, dat je ze wel in hun gezicht uit moet lachen.
Iedereen zonder vrienden, onmoet hier zijn mede-einzelganger.
Als jij de Gouverneur als echte uitgaansgelegenheid ziet dan ben ik klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk om uit te gaan.
Is het ook, maar hey, waar ik nu ben, zitten ook geen fatsoenlijke uitgaansgelegenhedenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:29 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hehe zo herkenbaar. De eerste keer (met dank aan bovenstaande user) dat ik daar was dacht ik gelijk al van wat een jostistad het wel niet was/is.
Blijf maar weg, er wordt hier gerookt op het terras.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:32 schreef Teteteterek het volgende:
Maar effe serieus. Groningen lijkt me ook niet veel aan als je niet lid bent
Nou jah in Den Haag heb je nog opties. In Enschede heb je er geen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het ook, maar hey, waar ik nu ben, zitten ook geen fatsoenlijke uitgaansgelegenheden.
de woensdag daar is nog steeds aanvaardbaar!quote:
Je kun naar Markeloquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah in Den Haag heb je nog opties. In Enschede heb je er geen.
is dat niet wesepe?quote:
Zijn dat steden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kun naar Markelo, Bill's bar en Dieka aan de Kruisweg.
Lunatic is suf, New-york idd ook niet mijn ding. Bill was nog het enige beetje te pruimen imo
Is het wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:32 schreef Teteteterek het volgende:
ok ok... ik bekenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:36 schreef Manu82 het volgende:
Hedon was toch altijd ook best aanvaardbaar?
Ik wist dat wel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:33 schreef Peter het volgende:
Ik wist helemaal niet dat rudedeldinges Ties was
Ik wil jou ook kennen!!!quote:Jou ken ik ook nog vaag van je beruchte periode op het FRC geloof ik.
Die was zelfs van voor onze tijd jah. Vroeger, toen mijn oude nu huismoederende buurmeisjes nog pubers waren....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is dat niet wesepe?![]()
en is die niet allang weg?
doe eens buiten komen en contacten leggen zeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:32 schreef Teteteterek het volgende:
Boerhaar is geen eens een plaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is dat niet wesepe?![]()
en is die niet allang weg?
En het heeft eigen blauwe bordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boerhaar is geen eens een plaatsLigt tegen broekland Wijhe dacht ik maar dat weet ik niet eens
Ik kom er haast nooit maar op het eerste gezicht lijkt het me dat je er als niet-lid redelijk snel bent uitgekeken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
doe eens buiten komen en contacten leggen zeg.
Boerhaar... die hebben Logtenberg... huil huil...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boerhaar is geen eens een plaatsLigt tegen broekland dacht ik maar dat weet ik niet eens
Wat zoek je dan ook op de Boerlestraat! Daar rij je 's nachts toch alleen om controles te omzeilen en overdag op je scootertje idem?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Boerhaar... die hebben Logtenberg... huil huil...
Ik heb nog eens een ree geschept op de boerlestraat
nee, daar rij je om kansloze boeren thuis te brengen als je je studie wil bekostigen van een bijbaantjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat zoek je dan ook op de Boerlestraat! Daar rij je 's nachts toch alleen om controles te omzeilen en overdag op je scootertje idem?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:45 schreef Desmonkey het volgende:
Boerhaar, Boerlestraat, Broekland, WTF?!?![]()
![]()
Sorry. Gaat slapen
Als chauffeur voor de TCR zeker?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, daar rij je om kansloze boeren thuis te brengen als je je studie wil bekostigen van een bijbaantje
Leiden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:40 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ik kom er haast nooit maar op het eerste gezicht lijkt het me dat je er als niet-lid redelijk snel bent uitgekeken.
nee, niet als chauffeurquote:
In Leiden is het een feit.quote:
En daar kom jij vandaan neem ik aan. Het is namelijk de enige stad in Nederland waar dat zo is.quote:
Yeah, right.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En daar kom jij vandaan neem ik aan. Het is namelijk de enige stad in Nederland waar dat zo is.
Misschien Wageningen ofzo, maar dat telt nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:54 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Yeah, right.
Ik woon in Amsterdam btw
Integendeel, bij jou zit het genoegen nemen met heel wat minder in in je bloedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien Wageningen ofzo, maar dat telt niet![]()
Dan zit het onderschatten van andere plaatsen in NL dus in je bloed
Als bij jou alles dicht is gaan we hier nog een paar uurtjes door.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:03 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Integendeel, bij jou zit het genoegen nemen met heel wat minder in in je bloed
Dan is het mooi dat ik het niet van de standaard openingstijden van de gemiddelde kroeg hoef te hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als bij jou alles dicht is gaan we hier nog een paar uurtjes door.
Want je bent lid natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:07 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dan is het mooi dat ik het niet van de standaard openingstijden van de gemiddelde kroeg hoef te hebben.
valt het kwartje nu eindelijkquote:
ik lach je hardop uit als je dit op een willekeurig evenement in mijn gezicht zegtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:08 schreef L-IS het volgende:
Wat jammer dat danspaleis kapot is, dat ownde iedere tent natuurlijk!
Idd, ook niet serieus te nemen dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:11 schreef DurumDoner het volgende:
Tering,.... Overijssel, dat bestaat natuurlijk ook nog. Het is dat je het noemt, was het eigenlijk al vergeten.
Die post is niet belachelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik hap niet, ik wijs je alleen op de belachelijkheid van je post
Totdat je aan het eind van de avond een glaslaag van 10cm looptquote:
Tijs Kinderparadijs...!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef MaLo het volgende:
Ik mis in deze illustere lijst nog Tijs in Lattrop
Bier in echt Glasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:40 schreef Silaz het volgende:
[..]
Totdat je aan het eind van de avond een glaslaag van 10cm loopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skopje = Beilen = Drenthe = zo mogelijk nog triester...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:36 schreef shayolo het volgende:
is Skopje niets voor je TS, of is dat te ver. Ja sorry als hollander is mijn kennis over oost-nl niet al te best.
Schaam je, ga je schoolgeld terughalen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
Overijssel.![]()
Ik weet niet eens waar het ligt, maar het zijn allemaal epische falers.
![]()
Ja, in het oosten ergens. Maar ik zou het niet kunnen aanwijzen, want gelderland enzulks ligt daar ook ergens.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef 3lmo het volgende:
Wat een onzin. Losstaand van het feit dat je meerdere discotheken en gezellige plaatsen overslaat. Flikker maar op met je oppervlakkige geklaag.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, in het oosten ergens. Maar ik zou het niet kunnen aanwijzen, want gelderland enzulks ligt daar ook ergens.
En maar blijven beweren dat Wo studenten niet wereldvreemd zijn.quote:opleiding: gym, nu uni
ze hadden iig wel veel teensletjes in danspaleis toen je 16 was:Pquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik lach je hardop uit als je dit op een willekeurig evenement in mijn gezicht zegt
Hasselt in België jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:48 schreef Maikuuul het volgende:
Gister nog heerlijk staan feesten in de Versuz in Hasseltaltijd goed vertoeven daar !
Aspenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:49 schreef rudedeltadude het volgende:
Enschede heeft volgens mij nog geld bijgelegd om een Aspen te krijgen
Dieka, Lucky, Bills Barquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Moet je aanklagen, kan je nog een centje uit sloan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah dat is wel lachen als je indo bent en dan daar komtZo mocht ik ooit van zulks een boer geen bier bestellen omdat ik bruin was
![]()
![]()
Dit is een zwaar terecht topic. Ik woon ook in Raalte en voor het weekend hoef je zeker niet terug te komen. Als je wat wil moet je of een taxi regelen om in Markelo te komen, wat wel de dichtsbijzijnde plek is om fatsoenlijk uit te kunnen gaan, of iemand moet rijden maar daar is begrijpelijk weinig animo voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
Jawel, vrijdagavond als je geen fuck te doen hebt is de Gouverneur wel gezellig. Verder ben ik het met je eens dat er geen fuck te beleven valt voor een zaterdagavondDaarom beperk ik het uitgaan tot doordeweeks in Groningen en vrijdag gouverneur.
1x geweest, nooit meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef CG het volgende:
Waarom is Disco Bays uit Reutum nog niet genoemd?
Vroeger was het altijd geweldig als je in de leeftijdsgroep 15-18 jaar zat. Elk weekend Bays was standaard. Gingen ook standaard vaste bussen uit de omringende dorpen erheen. Tegenwoordig is het niks meer.quote:
Zo zag jij er helemaal niet uit toen ik jou zagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oeh man... tof hoor...
nu jij nog een fobo openen...
als ik niet wilde dat deze plaat op i-net kwam, had ik hem niet geplaatst...
logisch denken kan zooooo moeilijk zijn he?
Podium is echt een kuttent. Alleen al hoe je binnenkomt, is daar slecht geregeld. Laat staan de zalen, die vind ik nou ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Podium is best dope tijdens bepaalde avonden.
Oneens. Podium is altijd makkelijk hosselen, goede muziek tijdens urban night en genoeg breezersletjes. Maargoed, kom er niet zo vaak want het is best een pokke end van mij weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Podium is echt een kuttent. Alleen al hoe je binnenkomt, is daar slecht geregeld. Laat staan de zalen, die vind ik nou ook niet om over naar huis te schrijven.
In de omgeving Raalte is alleen Dieka en Bills Bar mooi. Voor de rest zijn het allemaal paupertenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Baysquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef CG het volgende:
Waarom is Disco Bays uit Reutum nog niet genoemd?
die tent schijnt wel kapot te gaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:04 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Bays![]()
20 euro en dan de hele avond zuipen
Daar ben ik ook wel eens geweest, kom er nu ook nooit meer.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:35 schreef Pwoekie het volgende:
http://www.discotijs.nl/
de tent der tenten, als je geboren bent in twente moet je hier zijn geweest
meisjes met beugels die flugel drinken en giechelen als je ze aankijkt![]()
ben der nu 5 jaar al niet meer geweest, het is zo'n tent waar je komt tot een bepaald moment in je leven en dan nooit meer
Jij smerig, vies, vuil, stuk vreten dat je er rond loopt.quote:Nee, Balls 'n Brains (Nijverdal: tokkie-city) is volledig kansloos, lees die naam nog eens
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 17:31 schreef Vlkrs het volgende:
Chez in Marknesse mag niet vergeten wordenIemand al geweest?
Nijverdal en geen paupers.quote:Op maandag 6 april 2009 14:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij smerig, vies, vuil, stuk vreten dat je er rond loopt.
Balls is een prachttent met leuke mensen. Altijd lopen er vriendelijke mensen en prutsers die niet kunnen poolen waar je je een kwatier blauw om kunt lachen.
Nijverdal is een plaats met weinig tokkies. Wel wat hangjeugd maar een stuk minder dan dat verkankerde kut Zwolle van je.
Dus bij deze daag ik je uit tot een "Coolest Duel"
[..]
Hé, daar was ik ook.quote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zaterdag nog in Bills Bar geweest![]()
Laatste x was 4 jaar geleden ofzo. Broodje Super Ubestaat nog steeds, alleen is het nu met warme ham ipv shoarma
![]()
Helemaal mee eens, Zwolle is een prima stad om uit te gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef pleeborstel het volgende:
Ik vermaak me al jaren prima in Zwolle. Goede terrassen en festivals in de zomer! Ik noem bevrijdingsfestival, van eigen bodem en citymoves... En kroegen zat hoor. Maargoed, als je je met je vrienden niet kan vermaken ligt dat meer aan jezelf dan aan de kroeg hoor![]()
En als ik toch wat meer wil, zit ik in een uurtje in Amsterdam of Groningen
Eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef Afwazig het volgende:
Overigens is Zwolle op donderdagavond / nacht wel te doen. Bloopers is dan wel ok.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:52 schreef TeenWolf het volgende:
Twenthe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amsterdam![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderneem jij maar eens een taalcursus.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:08 schreef hardromacore het volgende:
Houdt op met dit topic, onderneem zelf wat
nijnquote:Op woensdag 8 april 2009 11:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Onderneem jij maar eens een taalcursus.
Tokkie alertquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:59 schreef Afwazig het volgende:
Overigens is Zwolle op donderdagavond / nacht wel te doen. Bloopers is dan wel ok.
Twentequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:52 schreef TeenWolf het volgende:
Twenthe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amsterdam![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omfgquote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Twente
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Amsterdam
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nee daar zitten zeker van die gore kut zakenmannetjes die met 1 of andere slet uit eten gaan "zakendiner" terwilj de vrouw thuis zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ligt dat in Overijssel?
Nee, dat dacht ik ook niet.
Snap je het niet? Lees dan de TT nog eens!
[..]
hier
Is overigens wel zwolle
Die hoertjes die daarkomen wil ik nog niet als ik 10 jaar in een strafkamp in Siberië heb gezetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Oneens. Podium is altijd makkelijk hosselen, goede muziek tijdens urban night en genoeg breezersletjes. Maargoed, kom er niet zo vaak want het is best een pokke end van mij weg.
Luckyquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:11 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik woon dan bij Rotterdam, maar Lucky is toch echt wel een goede tent! Die ken ik zelfs! (en ja zelfs uitgeweest in die tent! metal zaal was episch)
Uitgaan gaat helemaal niet om de omgeving maar juist alleen maar om de mensen met wie je bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:58 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de stad zelf. Ik kom als ik in Enschede ben nog wel eens wat oude bekenden tegen waar ik ook een goede tijd mee kan beleven.
Wat ik wil zeggen is, uitgaan gaat niet alleen om de omgeving zelf, maar om de mensen. Nu zijn die mensen in Enschede over het algemeen te triest voor woorden, maar als je genoeg bekenden om je heen hebt is het best leuk uitgaan hoor.
Nee continu je buren in de gaten houden en over ze roddelen is fijn zoals in twentequote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Twente
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Amsterdam
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En terecht. Het is geen fucking familie van je, ze hebben alleen maar een huis naast je/boven je, kotsmongoolquote:Op donderdag 9 april 2009 16:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zeg niet dat de buren elkaar in de gaten houden maar hier helpen buren elkaar wel als 't moet en kun je er nog eens gezellig mee kletsen. Dat zie ik in Amsterdam niet snel gebeuren.
Je red jezelf maar. Allemaal oogkleppen op en ik eerst, ik eerst.
Dat is altijd zo in drukke steden, overal ter wereld, maar ook hier in Amsterdam komen de buren je wel helpen hoor, zo erg is het ook weer niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zeg niet dat de buren elkaar in de gaten houden maar hier helpen buren elkaar wel als 't moet en kun je er nog eens gezellig mee kletsen. Dat zie ik in Amsterdam niet snel gebeuren.
Je red jezelf maar. Allemaal oogkleppen op en ik eerst, ik eerst.
Zie het als een vorm van netwerken.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En terecht. Het is geen fucking familie van je, ze hebben alleen maar een huis naast je/boven je, kotsmongool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |