Je zit in een negatieve spiraal die je niet bevalt maar je wilt er niet uit begrijp ik ? Bizar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:35 schreef Kloon_85 het volgende:
Ik hoef niet echt tips hoe het ooit wel zal kunnen lukken, want die illusie heb ik laten varen.
Zeg nooit nooit. Wie zegt dat jij initiatief moet nemen? Als de ware er tussen zit komt ze vanzelf wel langs. Ik ga dan ook geen tips geven ofzo... Over initiatief nemen: dat kan een lullig/onschuldig smsje zijn wat vanzelf ergens toe leidt...experiencequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:35 schreef Kloon_85 het volgende:
Momenteel heb ik weer een periode dat ik het vrij moeilijk heb met het niet hebben van een vriendin. Ik ben nu 23 en heb nog nooit een vriendin of seks gehad. Ik heb zelfs nooit gekust. Ik denk eigenlijk ook niet dat het ooit nog gaat lukken. Ik ben niet lelijk, sport regelmatig, ben gewoon aardig en sociaal, gedraag me absoluut niet alsof ik heel erg wil, maar ik ben niet aantrekkelijk en durf gewoon weg niet genoeg initiatief te tonen. Verder kom ik ook amper in contact met vrouwen en dat zie ik ook niet echt meer veranderen. Alles wat ik vroeger geprobeerd heb, is uitgelopen op een mislukking en daardoor ga ik me alleen maar slechter voelen.
Ik hoef niet echt tips hoe het ooit wel zal kunnen lukken, want die illusie heb ik laten varen. Ik wil het gewoon volledig kunnen accepteren, maar elke keer als ik er op de een of andere manier mee geconfronteerd word, heb ik het er weer moeilijk mee. En dat kan zijn als ik vrienden met hun vriendin zie, of zoals net, in een film iemand aangesproken wordt met maagd. En dit soort dingen komen maar al te vaak voor. Verder mis ik het bij iemand kunnen zijn en heb ik niet echt iets waarvoor ik leef. Vaak 's avonds, zoals nu, voel ik me behoorlijk eenzaam, terwijl ik overdag met genoeg mensen in contact kom, voldoende vrienden heb etc.
Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die alleen zijn, maar hoe is zoiets te accepteren?
eens,desnoods ga in de avond even naar een bar. Je komt vanzelf wel mensen tegen die je aanspreken. Ik zit vaak ook alleen, maar besef wel dat dat komt omdat ik niets onderneem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Flashwin het volgende:
Je focust er te veel op. Liefde komt vanzelf. Als je alleen wil neuken, moet je initiatief nemen. The choice is yours.
Precies, en dat maakt de TS niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Flashwin het volgende:
Jij laat je eigenwaarde echter nog steeds afhangen van het al dan niet hebben van een vriendin.
Nee ik wil kunnen accepteren dat ik er niet uit zal komen. En uiteindelijk dus zonder vriendin een enigzins leuk leven heb, wat ik vol kan houden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Je zit in een negatieve spiraal die je niet bevalt maar je wilt er niet uit begrijp ik ? Bizar.
Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik tevreden word met mezelf? Je hebt opzich gelijk dat ik m'n eigen waarde daar vanaf laat hangen, maar hoe verander je zoiets, dat ik eigenlijk de vraag van dit topic.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Flashwin het volgende:
Enne, op een gezonde manier eenzaamheid accepteren is niet zo moeilijk. Enige wat daarvoor nodig is, is dat je tevreden bent met jezelf.
Jij laat je eigenwaarde echter nog steeds afhangen van het al dan niet hebben van een vriendin.
Heb je hobbies of passies?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:44 schreef Kloon_85 het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik tevreden word met mezelf? Je hebt opzich gelijk dat ik m'n eigen waarde daar vanaf laat hangen, maar hoe verander je zoiets, dat ik eigenlijk de vraag van dit topic.
Eigenlijk niet. Ik sport wel regelmatig, voetbal en fitness, dat vind ik leuk, maar echt een hobby kan je het ook weer niet noemen. Eigenlijk ben ik voornamelijk bezig met werk en studie, daarnaast doe ik niet veel, omdat ik geen tijd heb voor andere dingen. Ik ben ook behoorlijk perfectionistisch, waardoor ik moeite heb met plezier hebben in dingen, als ik niet heel erg goed in iets ben, vind ik het gelijk al niet leuk.quote:
Mensen zoals TS zitten altijd met zichzelf in de knoop en ondernemen niet veel, hoe ze het ook zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Sport_Life het volgende:
Je komt nogal saai over.
Ga een dag minder werken, wees eens tevreden met een 6 ipv een 8 en zoek een gave hobby uit zoals bergklimmen ofzo.
Dat focussen valt wel mee, het zijn alleen van die momenten dat ik er weer last van heb. Ik heb niet het idee dat ik er overdag, tijdens uitgaan enz mee bezig ben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Flashwin het volgende:
Je focust er te veel op. Liefde komt vanzelf. Als je alleen wil neuken, moet je initiatief nemen. The choice is yours.
Nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:55 schreef Kloon_85 het volgende:
[..]
Dat focussen valt wel mee, het zijn alleen van die momenten dat ik er weer last van heb. Ik heb niet het idee dat ik er overdag, tijdens uitgaan enz mee bezig ben.
Het is opzich wel zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:52 schreef Aneurism het volgende:
Bij mij deed alcohol wonderen, van verlegen 15 jarige had ik tjakaaaaa beet.
Ja precies, maar mensen zoals TS gaan eerst een uur staan turen naar een dame, om vervolgens te bedenken wat te zeggen en uiteindelijk komt er toch niets uit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet? Als ik dronken ben rij ik tegen alles aan wat hoi zegt
!
Mits single he.
Precies. In het kader van "niet geschoten is altijd mis" gewoon slap ouwehoeren!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja precies, maar mensen zoals TS gaan eerst een uur staan turen naar een dame, om vervolgens te bedenken wat te zeggen en uiteindelijk komt er toch niets uit.
True, maar ik denk niet dat hij hier wat mee gaat doen. En toch, beter 5x afgewezen en ketsen dan bang zijn om afgewezen te wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. In het kader van "niet geschoten is altijd mis" gewoon slap ouwehoeren!
90% van wat je zegt wordt toch niet verstaan in de kroegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. In het kader van "niet geschoten is altijd mis" gewoon slap ouwehoeren!
Eigenlijk leer en werk ik omdat ik anders niets weet te doen. Ik kan me als ik alleen ben totaal niet vermaken en vind verder weinig dingen leuk. Ik heb best veel dingen geprobeerd, veel sporten geprobeerd, maar ik was er nooit goed genoeg voor, instrument bespelen geprobeerd, was het ook niet. Computeren en tv kijken heb ik geen geduld voor. En andere dingen worden snel te duur of lastig uit te voeren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Sport_Life het volgende:
Je komt nogal saai over.
Ga een dag minder werken, wees eens tevreden met een 6 ipv een 8 en zoek een gave hobby uit zoals bergklimmen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |