abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67449117
Momenteel heb ik weer een periode dat ik het vrij moeilijk heb met het niet hebben van een vriendin. Ik ben nu 23 en heb nog nooit een vriendin of seks gehad. Ik heb zelfs nooit gekust. Ik denk eigenlijk ook niet dat het ooit nog gaat lukken. Ik ben niet lelijk, sport regelmatig, ben gewoon aardig en sociaal, gedraag me absoluut niet alsof ik heel erg wil, maar ik ben niet aantrekkelijk en durf gewoon weg niet genoeg initiatief te tonen. Verder kom ik ook amper in contact met vrouwen en dat zie ik ook niet echt meer veranderen. Alles wat ik vroeger geprobeerd heb, is uitgelopen op een mislukking en daardoor ga ik me alleen maar slechter voelen.

Ik hoef niet echt tips hoe het ooit wel zal kunnen lukken, want die illusie heb ik laten varen. Ik wil het gewoon volledig kunnen accepteren, maar elke keer als ik er op de een of andere manier mee geconfronteerd word, heb ik het er weer moeilijk mee. En dat kan zijn als ik vrienden met hun vriendin zie, of zoals net, in een film iemand aangesproken wordt met maagd. En dit soort dingen komen maar al te vaak voor. Verder mis ik het bij iemand kunnen zijn en heb ik niet echt iets waarvoor ik leef. Vaak 's avonds, zoals nu, voel ik me behoorlijk eenzaam, terwijl ik overdag met genoeg mensen in contact kom, voldoende vrienden heb etc.

Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die alleen zijn, maar hoe is zoiets te accepteren?
pi_67449170
Je focust er te veel op. Liefde komt vanzelf. Als je alleen wil neuken, moet je initiatief nemen. The choice is yours.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67449210
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:35 schreef Kloon_85 het volgende:
Ik hoef niet echt tips hoe het ooit wel zal kunnen lukken, want die illusie heb ik laten varen.
Je zit in een negatieve spiraal die je niet bevalt maar je wilt er niet uit begrijp ik ? Bizar.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:39:10 #4
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_67449217
quote:
Momenteel heb ik weer een periode dat ik het vrij moeilijk heb met het niet hebben van een vriendin. Ik ben nu 23 en heb nog nooit een vriendin of seks gehad. Ik heb zelfs nooit gekust. Ik denk eigenlijk ook niet dat het ooit nog gaat lukken. Ik ben niet lelijk, sport regelmatig, ben gewoon aardig en sociaal, gedraag me absoluut niet alsof ik heel erg wil, maar ik ben niet aantrekkelijk en durf gewoon weg niet genoeg initiatief te tonen. Verder kom ik ook amper in contact met vrouwen en dat zie ik ook niet echt meer veranderen. Alles wat ik vroeger geprobeerd heb, is uitgelopen op een mislukking en daardoor ga ik me alleen maar slechter voelen.

Ik hoef niet echt tips hoe het ooit wel zal kunnen lukken, want die illusie heb ik laten varen. Ik wil het gewoon volledig kunnen accepteren, maar elke keer als ik er op de een of andere manier mee geconfronteerd word, heb ik het er weer moeilijk mee. En dat kan zijn als ik vrienden met hun vriendin zie, of zoals net, in een film iemand aangesproken wordt met maagd. En dit soort dingen komen maar al te vaak voor. Verder mis ik het bij iemand kunnen zijn en heb ik niet echt iets waarvoor ik leef. Vaak 's avonds, zoals nu, voel ik me behoorlijk eenzaam, terwijl ik overdag met genoeg mensen in contact kom, voldoende vrienden heb etc.

Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die alleen zijn, maar hoe is zoiets te accepteren?
Zeg nooit nooit. Wie zegt dat jij initiatief moet nemen? Als de ware er tussen zit komt ze vanzelf wel langs. Ik ga dan ook geen tips geven ofzo... Over initiatief nemen: dat kan een lullig/onschuldig smsje zijn wat vanzelf ergens toe leidt...experience
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_67449219
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Flashwin het volgende:
Je focust er te veel op. Liefde komt vanzelf. Als je alleen wil neuken, moet je initiatief nemen. The choice is yours.
eens,desnoods ga in de avond even naar een bar. Je komt vanzelf wel mensen tegen die je aanspreken. Ik zit vaak ook alleen, maar besef wel dat dat komt omdat ik niets onderneem.
pi_67449227
Gewoon zonnig in blijven zien, vooral niet wanhopig worden. Zelfs de lelijkste dudes lukt het ook om een vrouw aan de haak te slaan, dus lukt het jou ongetwijfeld ook. Hoe zoiets gaat? Je moet doen wat je leuk vind, waar je enthousiast van wordt. Dit leidt tot zelfverzekerheid, en in combinatie met enthousiasme straal je dat uit. Hier zijn vrouwen gevoelig voor.
Op ieder potje past een dekseltje, bovendien zijn er meer vrouwen dan kerken. Dus kop op, en het komt wel goed
pi_67449264
Enne, op een gezonde manier eenzaamheid accepteren is niet zo moeilijk. Enige wat daarvoor nodig is, is dat je tevreden bent met jezelf.

Jij laat je eigenwaarde echter nog steeds afhangen van het al dan niet hebben van een vriendin.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67449307
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Flashwin het volgende:

Jij laat je eigenwaarde echter nog steeds afhangen van het al dan niet hebben van een vriendin.
Precies, en dat maakt de TS niet interessant genoeg.
pi_67449383
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Je zit in een negatieve spiraal die je niet bevalt maar je wilt er niet uit begrijp ik ? Bizar.
Nee ik wil kunnen accepteren dat ik er niet uit zal komen. En uiteindelijk dus zonder vriendin een enigzins leuk leven heb, wat ik vol kan houden.
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Flashwin het volgende:
Enne, op een gezonde manier eenzaamheid accepteren is niet zo moeilijk. Enige wat daarvoor nodig is, is dat je tevreden bent met jezelf.

Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik tevreden word met mezelf? Je hebt opzich gelijk dat ik m'n eigen waarde daar vanaf laat hangen, maar hoe verander je zoiets, dat ik eigenlijk de vraag van dit topic.
pi_67449400
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:44 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

[..]

Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik tevreden word met mezelf? Je hebt opzich gelijk dat ik m'n eigen waarde daar vanaf laat hangen, maar hoe verander je zoiets, dat ik eigenlijk de vraag van dit topic.
Heb je hobbies of passies?
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:45:35 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67449417
Ook als je met een rooie boei en half stotterend een praatje begint schieten je kansen niet tot nul hoor. Ik ben zelf ook niet bepaald een adonis qua versieren maar een simpel 'hey, gezsellig he?' kan al genoeg zijn als iemand ook maar enigszins geïnteresseerd naar je kijkt.

Anyway, dat was de vraag niet. Accepteren van het alleen zijn dus. Zoek interesses, waar ben je in geïnteresseerd? Zoek dat uit en maak er een hobby van, verlies je daar in. Het handige daarvan kan zijn dat je geen focus meer hebt over vrouwen en ze juist daarom anders naar je gan kijken. Zoek dus naar hetgeen wat je het meest boeit, maakt niet uit wat. Laat je fantasie vloeien en laat je daardoor leiden. Eenzaamheid zal je altijd wel een keer blijven voelen maar accepteer het en accepteer hoe jij bent zodat de behoefte naar andere mensen verdwijnt en daardoor wordt je ook weer aantrekkelijker voor de vrouwen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:48:00 #12
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67449467
Dude, waar maak je je druk om Als je nou 40 was ofzo.

Mijn vriendin kende ik ook heul niet, toen heb ik haar met een blik tomatensoep versierd(hebben nu 2,5 jaar). Ja, je hoort het goed ! Dit is trouwens een serieuse reactie, kump wel goed schatje.
I never workout
pi_67449533
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Heb je hobbies of passies?
Eigenlijk niet. Ik sport wel regelmatig, voetbal en fitness, dat vind ik leuk, maar echt een hobby kan je het ook weer niet noemen. Eigenlijk ben ik voornamelijk bezig met werk en studie, daarnaast doe ik niet veel, omdat ik geen tijd heb voor andere dingen. Ik ben ook behoorlijk perfectionistisch, waardoor ik moeite heb met plezier hebben in dingen, als ik niet heel erg goed in iets ben, vind ik het gelijk al niet leuk.

Overigens negeer ik reacties hoe ik wel een vriendin zou kunnen krijgen, hoe goed bedoeld ook. Dat soort topics komen regelmatig langs, maar die TSs hebben er vrij weinig aan, dus het heeft weinig zin, ik denk niet dat het mij zal helpen.
pi_67449557
-edit- doe normaal

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 27-03-2009 09:59:15 ]
pi_67449609
Je komt nogal saai over.

Ga een dag minder werken, wees eens tevreden met een 6 ipv een 8 en zoek een gave hobby uit zoals bergklimmen ofzo .
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:55:45 #16
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67449659
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Sport_Life het volgende:
Je komt nogal saai over.

Ga een dag minder werken, wees eens tevreden met een 6 ipv een 8 en zoek een gave hobby uit zoals bergklimmen ofzo .
Mensen zoals TS zitten altijd met zichzelf in de knoop en ondernemen niet veel, hoe ze het ook zeggen.
I never workout
pi_67449666
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Flashwin het volgende:
Dat focussen valt wel mee, het zijn alleen van die momenten dat ik er weer last van heb. Ik heb niet het idee dat ik er overdag, tijdens uitgaan enz mee bezig ben.
pi_67449714
IEDEREEN die ik ken en boven de 22 nog steeds single is loopt alleen maar theorien te bedenken waarom dat dan wel zo is. In die tijd dat je alleen maar zit te denken had je al 10 meiden van FoK! mee uit kunnen vragen, of gewoon een interessante hobby uitzoeken waar je leuke dames tegen komt of iig wat te vertellen hebt. Mensen die het alleen over studie / werk hebben zijn gewoon saai .
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:58:15 #19
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67449725
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:55 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Dat focussen valt wel mee, het zijn alleen van die momenten dat ik er weer last van heb. Ik heb niet het idee dat ik er overdag, tijdens uitgaan enz mee bezig ben.
Niet ? Als ik dronken ben rij ik tegen alles aan wat hoi zegt !

Mits single he.
I never workout
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:59:37 #20
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67449758
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:52 schreef Aneurism het volgende:
Bij mij deed alcohol wonderen, van verlegen 15 jarige had ik tjakaaaaa beet.
Het is opzich wel zo Je ouwehoert wel ineens een stuk makkelijker met meer mensen over meer onderwerpen
En je voetbalt toch? Dan heb je dus ook een voetbalteam Als je daar nou mee uit gaat, dan kom je echt in de kroeg wel een keer een leuk persoon tegen hoor!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_67449777
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:58 schreef reetveter het volgende:

[..]

Niet ? Als ik dronken ben rij ik tegen alles aan wat hoi zegt !

Mits single he.
Ja precies, maar mensen zoals TS gaan eerst een uur staan turen naar een dame, om vervolgens te bedenken wat te zeggen en uiteindelijk komt er toch niets uit.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:01:22 #22
239294 PierreTT
pi_67449810
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ja precies, maar mensen zoals TS gaan eerst een uur staan turen naar een dame, om vervolgens te bedenken wat te zeggen en uiteindelijk komt er toch niets uit.
Precies. In het kader van "niet geschoten is altijd mis" gewoon slap ouwehoeren!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:02:53 #23
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67449862
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Precies. In het kader van "niet geschoten is altijd mis" gewoon slap ouwehoeren!
True, maar ik denk niet dat hij hier wat mee gaat doen. En toch, beter 5x afgewezen en ketsen dan bang zijn om afgewezen te worden .
I never workout
pi_67449877
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

90% van wat je zegt wordt toch niet verstaan in de kroeg er wordt veel meer gelet op je nonverbale communicatie zoals beetje lachen, vriendelijk zijn etc .

Niet dat ik een nou zo'n enorme held ben of was, maar met wat biertjes...
pi_67449882
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Sport_Life het volgende:
Je komt nogal saai over.

Eigenlijk leer en werk ik omdat ik anders niets weet te doen. Ik kan me als ik alleen ben totaal niet vermaken en vind verder weinig dingen leuk. Ik heb best veel dingen geprobeerd, veel sporten geprobeerd, maar ik was er nooit goed genoeg voor, instrument bespelen geprobeerd, was het ook niet. Computeren en tv kijken heb ik geen geduld voor. En andere dingen worden snel te duur of lastig uit te voeren.

Verder ga ik wel regelmatig uit met vrienden, of gewoon ergens gezellig een biertje drinken oid, dat vind ik uiteraard wel leuk en ik denk dat de meeste van m'n vrienden niet eens weten dat ik eigenlijk niet echt gelukkig ben.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:04:35 #26
239294 PierreTT
pi_67449900
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:02 schreef reetveter het volgende:

[..]

True, maar ik denk niet dat hij hier wat mee gaat doen. En toch, beter 5x afgewezen en ketsen dan bang zijn om afgewezen te worden .
Ja, dat is het dan toch vaak wel he. Je moet wel ooit op een punt komen dat je denkt: Boeie wat er gebeurt, ik ga eens ff lekker ouwehoeren met haar! En mijn ervaring is dat dat beter gaat als je wat gedronken hebt
pi_67449947
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Het is opzich wel zo Je ouwehoert wel ineens een stuk makkelijker met meer mensen over meer onderwerpen
En je voetbalt toch? Dan heb je dus ook een voetbalteam Als je daar nou mee uit gaat, dan kom je echt in de kroeg wel een keer een leuk persoon tegen hoor!
:| Als ik op 1 manier geen buit binnen haalde, dan was het wel een dronken groep opgeschoten jongeren die je luidruchtig zitten aan te moedigen.
pi_67449958
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Eigenlijk leer en werk ik omdat ik anders niets weet te doen. Ik kan me als ik alleen ben totaal niet vermaken en vind verder weinig dingen leuk. Ik heb best veel dingen geprobeerd, veel sporten geprobeerd, maar ik was er nooit goed genoeg voor, instrument bespelen geprobeerd, was het ook niet. Computeren en tv kijken heb ik geen geduld voor. En andere dingen worden snel te duur of lastig uit te voeren.

Verder ga ik wel regelmatig uit met vrienden, of gewoon ergens gezellig een biertje drinken oid, dat vind ik uiteraard wel leuk en ik denk dat de meeste van m'n vrienden niet eens weten dat ik eigenlijk niet echt gelukkig ben.
Als ik het zo hoor ben jij best wel een leuke kerel (vanuit dames oogpunt gezien), maar heeft het meer te maken met "domme pech" en wellicht te weinig dames tegen komen in je sociale leven.

Als je ballen hebt drink je zaterdag 1 of 2 biertjes en ga je in je eentje of met 1 vriend (niet met grote groep) wat aan de bar hangen en dan komen er vanzelf wel meiden bij je/jullie staan. Werkt echt! Ja tenzij je dus echt heel lelijk bent en 0,0 uitstraling hebt, maar dan wist je dat ook wel van jezelf.
Als je maar zorgt dat je plezier uitstraalt dan komt de rest vanzelf. In je uppie kun je wat met een barman/vrouw gaan kletsen of iemand aanspreken die bier haalt ofzow .
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:07:33 #29
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67449976
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:04 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ja, dat is het dan toch vaak wel he. Je moet wel ooit op een punt komen dat je denkt: Boeie wat er gebeurt, ik ga eens ff lekker ouwehoeren met haar! En mijn ervaring is dat dat beter gaat als je wat gedronken hebt
True, en je outbox is dan ook altijd koning
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:08:11 #30
239294 PierreTT
pi_67449998
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:06 schreef Aneurism het volgende:

[..]

:| Als ik op 1 manier geen buit binnen haalde, dan was het wel een dronken groep opgeschoten jongeren die je luidruchtig zitten aan te moedigen.
Ok, dat gebeurde bij ons dus nooit
pi_67450033
Eén comment op dat proberen in de kroeg enzo:

Ik heb dit in het verleden wel eens geprobeerd, maar het is nooit gelukt, daardoor heb ik steeds meer moeite om iets te proberen. Ik weet me gewoon geen houding te geven, wordt heel onzeker e.d. Zelfs al heb ik 20 bier op, dan heb ik dat nog steeds en meer werkt dus ook niet. Tijdens uitgaan dans ik gewoon voornamelijk, daar heb ik geen moeite mee. Maar als ik iets wil proberen is al m'n zelfvertrouwen opeens helemaal weg, weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Ik heb er al jaren last van en het is nooit iets veranderd, hoe vaak ik het ook geprobeerd heb. Dat is de reden dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Verder wordt het steeds moeilijker, want welk meisje zit te wachten op een 23 jarige maagd, die nog nooit gekust heeft? Ik zou m'n god niet weten wat ik moet doen, dat helpt allemaal niet echt mee aan m'n zelfvertrouwen. In het dagelijks leven kom ik nooit vrouwen tegen, met wie het potentieel iets zou kunnen worden.
  Moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 00:10:35 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_67450049
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:44 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Nee ik wil kunnen accepteren dat ik er niet uit zal komen. En uiteindelijk dus zonder vriendin een enigzins leuk leven heb, wat ik vol kan houden.
[..]

Maar je hoeft dat helemaal niet te accepteren, je zal heus nog wel een leuke meid tegenkomen. Ik zou me er niet zo snel en gelaten bij neerleggen, ik heb het idee dat je fatalistisch bent, en ja, dan zal het ook niet gaan gebeuren. Jammer.
pi_67450077
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:09 schreef Kloon_85 het volgende:

Ik heb dit in het verleden wel eens geprobeerd, maar het is nooit gelukt, daardoor heb ik steeds meer moeite om iets te proberen. Ik weet me gewoon geen houding te geven, wordt heel onzeker e.d. Zelfs al heb ik 20 bier op, dan heb ik dat nog steeds en meer werkt dus ook niet. Tijdens uitgaan dans ik gewoon voornamelijk, daar heb ik geen moeite mee. Maar als ik iets wil proberen is al m'n zelfvertrouwen opeens helemaal weg, weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Ik heb er al jaren last van en het is nooit iets veranderd, hoe vaak ik het ook geprobeerd heb. Dat is de reden dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Verder wordt het steeds moeilijker, want welk meisje zit te wachten op een 23 jarige maagd, die nog nooit gekust heeft? Ik zou m'n god niet weten wat ik moet doen, dat helpt allemaal niet echt mee aan m'n zelfvertrouwen. In het dagelijks leven kom ik nooit vrouwen tegen, met wie het potentieel iets zou kunnen worden.
Je moet ook niet op dames afstappen met de intentie gelijk een trio te regelen, rustig aan beginnen .
  Moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 00:13:26 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_67450116
quote:

23, mooie leeftijd om andere mensen te leren kennen. Denk je dat je de enige bent die zich onzeker voelt? Ik denk dat 75% van de mensen in zo'n disco zich onzeker voelen, meisjes en jongens, dus je bent niet alleen.
Al zal het voor jou momenteel wel zo voelen. Toch niet opgeven TS en uit blijven gaan.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:13:28 #35
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450117
quote:

Meer dan je denkt
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:13:36 #36
239294 PierreTT
pi_67450121
quote:
Tijdens uitgaan dans ik gewoon voornamelijk, daar heb ik geen moeite mee. Maar als ik iets wil proberen is al m'n zelfvertrouwen opeens helemaal weg, weet ik echt niet meer wat ik moet doen.
Toch vreemd, want als je een beetje staat te dansen heb je ook gewoon plezier en dat straal je dan ook zeker (onbewust) uit. Jij gaat me niet vertellen dat als jij aan het dansen bent en je kijkt om je heen dat er echt niemand naar je terugkijkt En als je dan gewoon een beetje gaat dansen met iemand, eerst zonder iets te zeggen
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:14:24 #37
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450142
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

23, mooie leeftijd om andere mensen te leren kennen. Denk je dat je de enige bent die zich onzeker voelt? Ik denk dat 75% van de mensen in zo'n disco zich onzeker voelen, meisjes en jongens, dus je bent niet alleen.
Al zal het voor jou momenteel wel zo voelen. Toch niet opgeven TS en uit blijven gaan.
True, niet dat ik zon held ben.
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:17:00 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67450201
quote:

True trouwens. Kroegen zijn ook niet de ideale plek om vrouwen tegen te komen voor mensen die geen routine/zelf vertrouwen hebben. Je moet ze dan vinden op plekken waar zij ook niet op hun plek zijn. Ga naar Lowlands of een ander festival en ga uit je plaat. Leer het je aan om je te laten gaan zeg maar, gewoon voor de lol. In de kroeg heb ik ook weinig slagingskans want ik denk te veelmaar als ik naar een housefeest of festival ga en gewoon op de muziek reageer ( ookal kan ik echt niet dansen!) is het al ok en zie je vanzelf dat andere ook zien dat je het gewoon naar je zin hebt.

Anyway, blijf zoeken naar andere interesses waar je je tijd mee op kan vullen. WEES NIET BANG OM TE FALEN. Ook in je nieuwe hobbies niet, als je erachter komt dat je het wel kan leren schroef je je zelfvertrouwen op en denk je ook niet meer aan de eenzaamheid. Het heeft dus een dubbele werking.
Vrijheid
pi_67450222
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar je hoeft dat helemaal niet te accepteren, je zal heus nog wel een leuke meid tegenkomen. Ik zou me er niet zo snel en gelaten bij neerleggen, ik heb het idee dat je fatalistisch bent, en ja, dan zal het ook niet gaan gebeuren. Jammer.
Ik heb gewoon jarenlang er gewoon vertrouwen in gehad dat het wel goed zou komen, zonder er bijzonder veel mee bezig te zijn. Op een gegeven moment krijg je het idee, van nu moet ik ook wel eens opschieten, maar als het dan op mijn leeftijd nooit gelukt is, dan gaat vertrouwen snel over ik hoop en hoop in geen vertrouwen meer at all. Het is niet zo dat ik na een paar events gelijk een compleet doomscenario voor me heb, het is iets wat over de jaren zo gegroeid is.

Ik denk dat het makkelijk is om acceptatie te vinden voor mezelf, dan maar doorgaan met hopen en eventueel proberen in contact te komen met vrouwen. Ik wil gewoon weer een beetje gelukkig kunnen zijn of in ieder geval iets makkelijker het leven door komen, vandaar dat ik liever voor de makkelijke oplossing wil gaan.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:19:57 #40
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450267
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon jarenlang er gewoon vertrouwen in gehad dat het wel goed zou komen, zonder er bijzonder veel mee bezig te zijn. Op een gegeven moment krijg je het idee, van nu moet ik ook wel eens opschieten, maar als het dan op mijn leeftijd nooit gelukt is, dan gaat vertrouwen snel over ik hoop en hoop in geen vertrouwen meer at all. Het is niet zo dat ik na een paar events gelijk een compleet doomscenario voor me heb, het is iets wat over de jaren zo gegroeid is.

Ik denk dat het makkelijk is om acceptatie te vinden voor mezelf, dan maar doorgaan met hopen en eventueel proberen in contact te komen met vrouwen. Ik wil gewoon weer een beetje gelukkig kunnen zijn of in ieder geval iets makkelijker het leven door komen, vandaar dat ik liever voor de makkelijke oplossing wil gaan.
En de hoeren?
I never workout
pi_67450276
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:13 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Toch vreemd, want als je een beetje staat te dansen heb je ook gewoon plezier en dat straal je dan ook zeker (onbewust) uit. Jij gaat me niet vertellen dat als jij aan het dansen bent en je kijkt om je heen dat er echt niemand naar je terugkijkt En als je dan gewoon een beetje gaat dansen met iemand, eerst zonder iets te zeggen
Naja om eerlijk te zijn gebeurt dat weleens, maar dan wordt ik zo onzeker en weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen, waarna die meisjes ook zo weer weg zijn. Ik heb me oprecht meerdere malen voorgenomen om dit keer wel eens mee proberen te doen en proberen er wat van te maken, maar ik klap echt volledig dicht, ik kan het gewoon niet.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:20:28 #42
239294 PierreTT
pi_67450281
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef jogy het volgende:

[..]

True trouwens. Kroegen zijn ook niet de ideale plek om vrouwen tegen te komen voor mensen die geen routine/zelf vertrouwen hebben. Je moet ze dan vinden op plekken waar zij ook niet op hun plek zijn. Ga naar Lowlands of een ander festival en ga uit je plaat. Leer het je aan om je te laten gaan zeg maar, gewoon voor de lol. In de kroeg heb ik ook weinig slagingskans want ik denk te veelmaar als ik naar een housefeest of festival ga en gewoon op de muziek reageer ( ookal kan ik echt niet dansen!) is het al ok en zie je vanzelf dat andere ook zien dat je het gewoon naar je zin hebt.

Anyway, blijf zoeken naar andere interesses waar je je tijd mee op kan vullen. WEES NIET BANG OM TE FALEN. Ook in je nieuwe hobbies niet, als je erachter komt dat je het wel kan leren schroef je je zelfvertrouwen op en denk je ook niet meer aan de eenzaamheid. Het heeft dus een dubbele werking.
Goeie post. Als je jezelf onzeker of "down" voelt in je hoofd is dat heel vaak ook af te lezen aan je lichaamstaal. En als je eens heel diep nadenkt, er is vast wel iets wat echt je aandacht heeft, dat je er bijvoorbeeld uren over kan lezen
pi_67450300
Overigens zal ik je ook maar meteen van de droom afhelpen dat een relatie je per definitie gelukkig maakt. Een relatie is een toevoeging, geen basis . Zorg eerst dat je zelf kiplekker in je vel zit dan komt die leuke meid vanzelf.
pi_67450320
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:

[..]

En de hoeren?
Het gaat niet eens om seks zelf, naar de hoeren gaan ga ik me echt niet beter door voelen, daarna is alles weer precies hetzelfde als dat het nu is. Het gaat me ook niet zozeer om het label maagd.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:22:42 #45
239294 PierreTT
pi_67450330
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:20 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Naja om eerlijk te zijn gebeurt dat weleens, maar dan wordt ik zo onzeker en weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen, waarna die meisjes ook zo weer weg zijn. Ik heb me oprecht meerdere malen voorgenomen om dit keer wel eens mee proberen te doen en proberen er wat van te maken, maar ik klap echt volledig dicht, ik kan het gewoon niet.
Ai, dat is lastig... en als je een beetje gedanst hebt en je zegt alleen maar: Goh, zullen we bij de bar even wat gaan drinken . Vaak is dat toch al genoeg. Maar ben je dan onbewust bang om meer afgewezen te worden?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:23:18 #46
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450347
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:20 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Nja ik heb dat niet echt dus ik weet het niet, meestal lul ik de grootste onzin aller tijden Zoals ik al zei mijn vriendin ken ik door tomatensoep. Tijdens het uitgaan ging ik tegen haar aanlullen en volgende dag stond ik voor de deur met een blik True story
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:24:13 #47
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_67450364
Tvp aangezien ik de OP zo'n beetje geschreven had kunnen hebben, tot aan de leeftijd toe Ik ben het ook maar zo'n beetje aan het accepteren. Thuis heb ik er eigenlijk niet zo vaak last van, ik vind het eigenlijk het meest pijnlijk als ik met mijn vrienden naar een feest of bioscoop ben geweest, en iedereen met zijn vriend/vriendin zie wegwandelen terwijl ik alleen naar huis ga. Dit helpt je allemaal geen reet natuurlijk, maar weet in ieder geval dat je lang de enige niet bent
Ook geen sig dus
pi_67450373
Zit min of meer in hetzelfde schuitje als TS. Dus bij deze: TVP.
You're not alone
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:25:52 #49
239294 PierreTT
pi_67450399
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:23 schreef reetveter het volgende:

[..]

Nja ik heb dat niet echt dus ik weet het niet, meestal lul ik de grootste onzin aller tijden Zoals ik al zei mijn vriendin ken ik door tomatensoep. Tijdens het uitgaan ging ik tegen haar aanlullen en volgende dag stond ik voor de deur met een blik True story
Lol, ik heb mijn vriendin ook leren kennen bij het uitgaan, door vol tegen een trede van de trap in een discotheek aan te lopen Zij zag het gebeuren en vroeg of het goed met me ging
pi_67450408
quote:
Ik ben niet lelijk, sport regelmatig, ben gewoon aardig en sociaal.
Rrrrrrrrrrrright.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:26:59 #51
239294 PierreTT
pi_67450426
Maar even weer ontopic: Is inschrijven bij een datingsite dan niks?
pi_67450445
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Lol, ik heb mijn vriendin ook leren kennen bij het uitgaan, door vol tegen een trede van de trap in een discotheek aan te lopen Zij zag het gebeuren en vroeg of het goed met me ging
hehe Ik heb mijn vriendin ook leren kennen in de kroeg (wel op vakantie trouwens) , eerste contact weet ik niet meer eigenlijk is al lang geleden
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:27:54 #53
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450449
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Je keek naar haar en zag de trap niet ?
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:29:03 #54
239294 PierreTT
pi_67450468
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:27 schreef reetveter het volgende:

[..]

Je keek naar haar en zag de trap niet ?
Nee, ik liep met mn hoofd omgedraaid te ouwehoeren met iemand en toen klapte ik vol tegen die trap aan En toen was zij er ineens uit het niets om te vragen of alles goed ging And so, the story continued
pi_67450480
quote:

Misschien komt het dat ik niet een kroeg/disco in ga met idee dat er geneukt moet worden, ik zou me daar niet zo mee bezig houden als ik jou was. Ik ga naar een kroeg om vrienden te zien, te drinken, plezier te hebben. Pas op het moment dat een dame dat ziet en ik zie dat het haar bevalt, dan pas gaan de alarm bellen rinkelen (en in 90% van de gevallen vaak niet). Zorg eerst maar eens dat je gelukkig bent.
pi_67450503
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Uitgaan doe ik puur om een leuke tijd te hebben, niet om op zoek te gaan. Ik denk dat mensen wel zien dat ik het naar me zin heb tijdens uitgaan, maar dat slaat om in volledige onzeker als er ooit een meisje naar mij toe komt of uberhaupt contact met me zoekt. Een festival zou ik misschien nog wel eens heen willen gaan, ik ken alleen helemaal niemand die dat doet, en alleen is ook niet echt een optie, dan voel ik me zeker weten helemaal onzeker.
quote:
Inmiddels heb ik redelijk wat dingen geprobeerd, ik heb eigenlijk niet echt inspiratie voor iets nieuws, gewoon werkelijk geen idee wat ik zou kunnen doen.
pi_67450504
vaker uitgaan, of leg je toe op een hobby

ga fitnessen, wordt breed, of vergeet die wijven gewoon joh
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:30:55 #58
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67450509
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:52 schreef Aneurism het volgende:
23 en nog geen sex

Dude ga naar de hoeren ofzo. Bij mij deed alcohol wonderen, van verlegen 15 jarige had ik tjakaaaaa beet.
Ja, da's een goeie tip, naar de hoeren gaan. Alsof TS daar ook maar iets zal oppikken waardoor hij opeens wel een normale relatie kan aangaan. Ontmaagd worden door een hoer lijkt me de slechtste start die je kunt maken.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:32:18 #59
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_67450537
Dan doet TS toch duidelijk iets verkeerd.....
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_67450540
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:30 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja, da's een goeie tip, naar de hoeren gaan. Alsof TS daar ook maar iets zal oppikken waardoor hij opeens wel een normale relatie kan aangaan. Ontmaagd worden door een hoer lijkt me de slechtste start die je kunt maken.
Mogenlijk ontneemt het hem een minder wanhopig gevoel. Alsof een onzekere maagd zo aantrekkelijk is.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:32:47 #61
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450548
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:30 schreef Lkw het volgende:

[..]

Was er niet zoeen fokker die dat had gedaan ?
I never workout
pi_67450571
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:

[..]

ja en die heeft vervolgens een relatie gekregen.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:34:40 #63
239294 PierreTT
pi_67450583
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:30 schreef Kloon_85 het volgende:

Inmiddels heb ik redelijk wat dingen geprobeerd, ik heb eigenlijk niet echt inspiratie voor iets nieuws, gewoon werkelijk geen idee wat ik zou kunnen doen.
Ga iets doen waarbij je je grenzen moet verleggen. Bergbeklimmen ofzo, parachutespringen, karten, noem het maar op...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:35:11 #64
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67450590
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Met een hoer?
pi_67450592
Ey maar even serieus he TS. Je zegt in de 1e paar regels dat je sociaal bent maar vervolgens laat je in elke post doorschemeren dat je dat helemaal niet bent. Ik zou een afspraakje bij de GGZ maken mattie. Je vertoont nogal wat autistische trekjes.

Groetjes Dr. Phil.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:35:44 #66
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67450603
heb ik dit topic enige tijd geleden niet al eerder voorbij zien komen, met dezelfde personen? Kreeg wel een erg dejavu gevoel.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67450615
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef reetveter het volgende:

[..]

of je nou een of ander 16 jarig meisje in de watten legt of een hoer 50 euro geeft, het is ongeveer hetzelfde
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:36:45 #68
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450627
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nee noobz0rz, hij had er een topic over geopend.
I never workout
pi_67450639
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:26 schreef Jajong het volgende:

[..]

Rrrrrrrrrrrright.
En waarom zou dat niet kunnen? Ik ben echt niet perfect hoor, anders had ik geen topic hoeven openen, maar ik weet gewoon het standaard rijtje waar iedereen normaal mee komt en daar ligt het gewoon niet aan.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:26 schreef PierreTT het volgende:
Maar even weer ontopic: Is inschrijven bij een datingsite dan niks?
Been there done that en dat is niets voor mij. Ben net zo schijterig om een berichtje te sturen als iemand in het echt aan te spreken, en ik kom bij zoiets totaal niet spontaan of wat dan ook over.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:30 schreef Synthesist het volgende:
vaker uitgaan, of leg je toe op een hobby

ga fitnessen, wordt breed, of vergeet die wijven gewoon joh
Fitnessen doe ik al, niet echt om breed te worden, maar gewoon er een beetje sportief en fit uit te zien.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ga iets doen waarbij je je grenzen moet verleggen. Bergbeklimmen ofzo, parachutespringen, karten, noem het maar op...
Dat zijn wel leuke dingen om te doen, helaas wel erg duur, aangezien er geen bergen in Nederland zijn, parachutespringen sowieso duur is. Karten doe ik wel regelmatig, verder snowboard ik ook, maar dat is ook maar één of twee weken per jaar.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:38:26 #70
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450655
Maak hyves aan en drink tequila. Sowieso dat je dan 4 nieuwe meiden kent.
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:38:58 #71
239294 PierreTT
pi_67450661
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:37 schreef Kloon_85 het volgende:

Dat zijn wel leuke dingen om te doen, helaas wel erg duur, aangezien er geen bergen in Nederland zijn, parachutespringen sowieso duur is. Karten doe ik wel regelmatig, verder snowboard ik ook, maar dat is ook maar één of twee weken per jaar.
Klimverenigingen zat die gewoon indoor klimmen op een klimmuur en een paar keer per jaar voor weinig uitjes hebben om echte bergen op te klimmen
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:39:19 #72
239294 PierreTT
pi_67450668
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
Maak hyves aan en drink tequila. Sowieso dat je dan 4 nieuwe meiden kent.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:39:30 #73
166265 Acinonyx
pi_67450672
kan ook zijn dat TS gewoon heel erg lelijk is
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_67450679
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:35 schreef Jajong het volgende:
Ey maar even serieus he TS. Je zegt in de 1e paar regels dat je sociaal bent maar vervolgens laat je in elke post doorschemeren dat je dat helemaal niet bent. Ik zou een afspraakje bij de GGZ maken mattie. Je vertoont nogal wat autistische trekjes.

Groetjes Dr. Phil.
Ik ben wel gewoon sociaal naar vrienden en onbekenden toe. Geen problemen met omgang, verder toon ik ook wel regelmatig inititief, vind het leuk om dingen met vrienden te doen, ben ook niet de stilste van een groep e.d.. Heb ook geen problemen om vreemden aan te spreken oid. Helaas loop ik ook al een paar jaar bij psychologen, maar als er iets is dat niet helpt is het dat wel. Daar wil ik ook mee stoppen, heb al heel wat verschillende mensen gesproken, maar het helpt gewoon niet.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:41:48 #75
166265 Acinonyx
pi_67450703
EDIT::

nix gezegt..
.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:41:59 #76
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450706
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:40 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Ik ben wel gewoon sociaal naar vrienden en onbekenden toe. Geen problemen met omgang, verder toon ik ook wel regelmatig inititief, vind het leuk om dingen met vrienden te doen, ben ook niet de stilste van een groep e.d.. Heb ook geen problemen om vreemden aan te spreken oid. Helaas loop ik ook al een paar jaar bij psychologen, maar als er iets is dat niet helpt is het dat wel. Daar wil ik ook mee stoppen, heb al heel wat verschillende mensen gesproken, maar het helpt gewoon niet.
Je bent een beetje tegenstrijdig. Je bent goed in de omgang maar zit toch bij psychologen Volgens mij denk je veels te snel dat er een probleem is. Ooit wiet gerookt, want je moet eeeeeeeeeeeven rustig doen .
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:42:14 #77
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67450708
TS, volgens mij ben je uiterst serieus, correct en netjes. Laat al die verdedigingsschillen eens van je af vallen en voel je vrij en gek. Gek zijn is gezond, weet je wel. Spring eens uit de band.

Dan gebeurt er vast ook een keer iets onverwachts met vrouwen. Maar focus er niet op, want als je er teveel mee bezig bent, straal je dat toch uit en vrouwen hebben daar een antenne voor of zo. In ieder geval merken ze het.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:43:19 #78
166265 Acinonyx
pi_67450724
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:41 schreef reetveter het volgende:

[..]

Je bent een beetje tegenstrijdig. Je bent goed in de omgang maar zit toch bij psychologen Volgens mij denk je veels te snel dat er een probleem is. Ooit wiet gerookt, want je moet eeeeeeeeeeeven rustig doen .
Misschien is dat wel juist de reden dat ie na 23 jaar nog steeds in zijn eentje op zijn zolderkamertje zit te rukken
.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:44:06 #79
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450736
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:43 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Misschien is dat wel juist de reden dat ie na 23 jaar nog steeds in zijn eentje op zijn zolderkamertje zit te rukken
Wat?
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:44:29 #80
166265 Acinonyx
pi_67450742
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:24 schreef Sniz het volgende:
Zit min of meer in hetzelfde schuitje als TS. Dus bij deze: TVP.
You're not alone
Kunnen jullie niet gewoon elkaar ontmaagden ? Heb je allebei meteen 1 probleem minder
.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:46:28 #81
166265 Acinonyx
pi_67450766
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:

[..]

Wat?
Nou, misschien zit ie wel juist dag en nacht wiet te roken waardoor ie altijd in regenboog-pony-land zit, en toen was zijn wiet uiteindelijk op en werdt ie wakker uit zijn roes, verward en bang, als een hol-bewoner die met een tijd-machine in de moderne wereld terecht is gekomen..
.
pi_67450769
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:40 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Dat die therapie niet helpt ligt aan jou. Je staat er overduidelijk niet voor open.
pi_67450778
Final solution:

Inschrijven kan nog
pi_67450789
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:41 schreef reetveter het volgende:

[..]

Iedereen die bij een psycholoog loopt is per definitie niet goed in omgang? Ik ga daarheen, omdat ik me al jaren lang niet erg gelukkig voel, niet vanwege sociale problemen. Volgens mij mag je dan wel denken dat er een probleem is toch? Ohja heb ook weleens wiet gerookt.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:42 schreef Lkw het volgende:
TS, volgens mij ben je uiterst serieus, correct en netjes. Laat al die verdedigingsschillen eens van je af vallen en voel je vrij en gek. Gek zijn is gezond, weet je wel. Spring eens uit de band.
Mja maar zo ben ik gewoon niet echt, durf ik ook niet zomaar. Met uitgaan kan ik me op zich wel laten gaan, maar niet zodra er vrouwen enigszins interesse tonen, dan kan ik eigenlijk niets meer.
quote:
Dan gebeurt er vast ook een keer iets onverwachts met vrouwen. Maar focus er niet op, want als je er teveel mee bezig bent, straal je dat toch uit en vrouwen hebben daar een antenne voor of zo. In ieder geval merken ze het.
Yep I know, ik ben er normaal ook niet bijzonder veel mee bezig, eigenlijk alleen als ik alleen thuis zit bijvoorbeeld.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:48:54 #85
166265 Acinonyx
pi_67450796
Of hier::

Ontknaap Service
.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:49:12 #86
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450798
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:46 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Nou, misschien zit ie wel juist dag en nacht wiet te roken waardoor ie altijd in regenboog-pony-land zit, en toen was zijn wiet uiteindelijk op en werdt ie wakker uit zijn roes, verward en bang, als een hol-bewoner die met een tijd-machine in de moderne wereld terecht is gekomen..
Impossible.
I never workout
pi_67450806
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:46 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Heb weleens wiet gerookt, maar das een enkele keer geweest. Ik heb gewoon een normaal sociaal leven, zoals een gemiddelde student.
pi_67450807
BP op de serieuze tour:

Enig advies dat ik de TS dan maar kan geven is dat hij gewoon door moet gaan met uitgaan enzo, sociaal leven misschien beetje uitbreiden, de meiden komen dan misschien vanzelf wel. Meestal helpt het toeval wel (pierreTT, Reetvetert). Vooral in discotheken kun je wel meiden ontmoeten, die hebben vaak vriendinnen waarmee je dmv telefoon of msn wel contact mee kan houden. Je komt vanzelf wel wat tegen
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:50:27 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67450815
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:30 schreef Kloon_85 het volgende:

[..]

Uitgaan doe ik puur om een leuke tijd te hebben, niet om op zoek te gaan. Ik denk dat mensen wel zien dat ik het naar me zin heb tijdens uitgaan, maar dat slaat om in volledige onzeker als er ooit een meisje naar mij toe komt of uberhaupt contact met me zoekt. Een festival zou ik misschien nog wel eens heen willen gaan, ik ken alleen helemaal niemand die dat doet, en alleen is ook niet echt een optie, dan voel ik me zeker weten helemaal onzeker.
FOK! heeft ook elk jaar een Lowlands kampement volgens mij waar iedereen zich aan kan melden. Komt helemaal goed want iedereen is daar omdat hun echte vrienden niet wilden gaan . Ik ben twee keer gegaan met mensen die ik via FOK! ken. Geweldige tijd gehad en ook nog geneukt met een wildvreemde terwijl ik er helemaal niet voor ging. Nu ging het je niet om het neuken maar als je iemand in je tentje krijgt zegt dat al dat je leuk genoeg bent en is het goed voor je zelfvertrouwen. Ga naar de housefeesten die tot 3 uur duren en je hebt beet. Klaar.
quote:
Je bent een perfectionist zei je net dus laat je dingen vallen waar je niet meteen goed in ben. Stuur je perfectionisme zo dat je dus goed wordt in de dingen die oefening nodig hebben. Wat dit betreft ken ik het niet zo goed want ik heb altijd interesses gehad en het boeide me niet hoe goed ik ermee was dus dan heb ik makkelijk praten. Maar toch, zoek tot je iets gevonden hebt. Zoek de stilte momenten om even op zelf onderzoek te gaan oid. Anything. Je hebt talenten en zwakheden. Accepteer je zwakheden die je niet direct in de weg zitten en werk aan degene die je wel in de weg zitten maar hou van je talenten en diep die zo veel mogelijk uit. Je bent wie je bent en zodra je daar blij mee bent verdwijnt de eenzaamheid voor zo'n 80%. Wees vertrouwd met je zelf. Dat is de essentie van zelfvertrouwen.

Ik heb vor mezelf ook geaccepteerd dat ik waarschijnlijk niet meer zo snel een relatie zal krijgen omdat ik er niet geschikt voor ben ( denk ik) maar op het moment ben ik gewoon weer aan het daten en zie ik wel wat er van komt, blijf er voor open staan zonder verwachtingen en een groot deel van je problemen zijn weg.

Hoe dan ook, suuces en misschien kan je kijken naar hulp wat betreft faalangst. Dit is dus niet specifiek wat betreft vrouwen maar het zal wel helpen. Als je weet wat je aan je zelf hebt zal je ook minder snel dichtklappen bij de vrouwen want het lijkt wel op faalangst hoe je het zegt.
Vrijheid
pi_67450857
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:50 schreef jogy het volgende:

Hoe dan ook, suuces en misschien kan je kijken naar hulp wat betreft faalangst. Dit is dus niet specifiek wat betreft vrouwen maar het zal wel helpen. Als je weet wat je aan je zelf hebt zal je ook minder snel dichtklappen bij de vrouwen want het lijkt wel op faalangst hoe je het zegt.
Hulp met faalangst heb ik al een tijdje, ook een van de dingen waarvoor ik naar de psycholoog ga, maar ik heb er weinig aan, het verbetert echt niet. Ik heb ook al verschillende therapien gehad.

Overigens ga ik nu slapen, reageer morgen wel weer verder.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:54:28 #91
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_67450864
Edit: Nee.

[ Bericht 65% gewijzigd door Krentenbol. op 27-03-2009 00:55:39 ]
I never workout
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:55:23 #92
239294 PierreTT
pi_67450875
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Krentenbol. op 27-03-2009 00:56:38 (Nee.) ]
pi_67450880
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:54 schreef reetveter het volgende:
Mooi, BAGGERTIJDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Ik dacht het niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67450897
Typisch topic dit een keer in de maand verschijnt die weer.

Opvallend is dat elke TS alle suggesties altijd afwijst en op elke mogelijke oplossing een weerwoord heeft....
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:57:36 #95
166265 Acinonyx
pi_67450904
Edit: Ophouden nou.

[ Bericht 98% gewijzigd door Krentenbol. op 27-03-2009 00:59:45 ]
.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:58:20 #96
239294 PierreTT
pi_67450916
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:57 schreef Remzz het volgende:
Typisch topic dit een keer in de maand verschijnt die weer.

Opvallend is dat elke TS alle suggesties altijd afwijst en op elke mogelijke oplossing een weerwoord heeft....
Is wel zo, maar ik kan me ergens wel wat voorstellen bij de beschreven situatie van TS
pi_67450936
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:58 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Is wel zo, maar ik kan me ergens wel wat voorstellen bij de beschreven situatie van TS
Nee is ook niet zo makkelijk als iedereen het hier beschrijft dat weet ik ook wel, maar het lijkt vaak meer een klaag topic dan een topic om tot oplossingen te komen.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:01:31 #98
239294 PierreTT
pi_67450954
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:59 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nee is ook niet zo makkelijk als iedereen het hier beschrijft dat weet ik ook wel, maar het lijkt vaak meer een klaag topic dan een topic om tot oplossingen te komen.
ja ok, ben ik wel met je eens. Als je ook googelt kom je 672387243 topics tegen die hier over gaan, en iedereen adviseert hetzelfde...
pi_67450976
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:59 schreef Remzz het volgende:
Maar denk je niet dat hij zelf al van alles heeft bedacht en geprobeerd? En ik geloof dat TS zelf juist zegt het zoeken naar een vriendin los te willen laten en toch blijft iedereen ideeën voor het vinden van een vriendin aanraden. En die wijst hij af. Vreemd hè Hij zoekt een 'antwoord' op zijn vraag hoe om te gaan met het nare gevoel alleen te zijn. En daar is niet echt een handleiding voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67451305
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')