Onzin. Het rookvrije gedeelte is overal, net zoals je overal vrij zou moeten zijn van te luide muziek, hondenpoep, weetikveel wat. Voor al dat soort dingen, waaronder dus ook roken, vind ik: ga lekker je gang, zolang anderen er maar geen last van hebben. Begrijp best dat dat vervelend is als je rookt, maar mijns inziens is het niet meer dan logisch. Roken is namelijk iets dat ten eerste de gezondheid schaadt, en ten tweede smerig gevonden kan worden. Logisch dat veel mensen daar niet mee in aanraking willen komen. Wil je toch roken, prima, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid en moet je het dus ook zélf regelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet rokers mogen lekker binnen zitten, dat is het rookvrije gedeelte.
Ken er genoeg die knoflook bij de vleet kanen, ook als ze de volgende dag onder de mensen verkeren. Ken er ook wel die met een pepermunt of kauwgum een stuk frisser ruiken dan zonder. En dan heb ik het nog niet eens over zweetlucht, daar is niets aangeboren aan. Die vergelijking gaat dus heel goed op, maar vermoedelijk heb je geen antwoord.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat helemaal niet op. Derhalve zal ik je username uitermate letterlijk nemen.
Ja, kut ook dat al die auto's voorbij rijden, schadelijke stoffen de lucht in blazend. Wat doe je daar aan?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Overigens vind ik het van weinig tact of socialiteit getuigen als je op een terras gaat zitten roken. Dit zal iedereen wel belachelijk vinden want 'dat mag ik toch lekker zelf bepalen', maar als je je bedenkt hoeveel mensen geen zin hebben in jouw rook is het eigenlijk enorm asociaal.
Je hebt mensen die overmatig transpireren. Ja en dan niet een beetje he? Het gutst van ze af. Ik weet niet meer hoe het heet maar dat is aangeboren en knoflookgeur is ook niet schadelijk voor een ander.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ken er genoeg die knoflook bij de vleet kanen, ook als ze de volgende dag onder de mensen verkeren. Ken er ook wel die met een pepermunt of kauwgum een stuk frisser ruiken dan zonder. En dan heb ik het nog niet eens over zweetlucht, daar is niets aangeboren aan. Die vergelijking gaat dus heel goed op, maar vermoedelijk heb je geen antwoord.
Ik nodig je uit om morgenochtend je mond te zetten om de uitlaat van mijn auto, goed? \Morgen zal je dan wat hoesten maar gewoon een paar keer doen en dan ga je het vanzelf echt lekker vinden.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, kut ook dat al die auto's voorbij rijden, schadelijke stoffen de lucht in blazend. Wat doe je daar aan?![]()
Sommige van die niet-rokers zijn volledig de weg kwijt met hun uiterst intolerant en fundamentalistisch gedrag jegens de rokende medemens.
Identieke bezigheden inderdaad, autorijden en roken. Met name op het gebied van noodzakelijkheid en de situaties waarin ze voorkomenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, kut ook dat al die auto's voorbij rijden, schadelijke stoffen de lucht in blazend. Wat doe je daar aan?![]()
Ja hallo, 25 procent rookt, dat zijn dus ook niet alle mensen!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:19 schreef Teteteterek het volgende:
Ik-ken-een-paar-mensen-die-dat-doen-dus-doet-iedereen-dat redenatie![]()
En overmatig transpireren is wel degelijk aangeboren of te danken aan een afwijking.
Ik vraag een niet-roker toch ook niet om aan een sigaret te lurken?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om morgenochtend je mond te zetten om de uitlaat van mijn auto, goed? \Morgen zal je dan wat hoesten maar gewoon een paar keer doen en dan ga je het vanzelf echt lekker vinden.
Dit is de logica van het roken he?
Ja, ik kan tientallen zaken opnoemen waar ik last van heb of last van zou kunnen krijgen. Dat heb je als je met veel mensen op een kluit zitquote:Het gaat hier niet om de algehele vervuiling maar over het feit dat iemand last heeft van andermans vervelende gewoonte.
Ik vind het prima dat je dat onzin vindt, of niet terecht, maar het is de realiteit. Op terrassen is roken toegestaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Onzin. Het rookvrije gedeelte is overal, net zoals je overal vrij zou moeten zijn van te luide muziek, hondenpoep, weetikveel wat. Voor al dat soort dingen, waaronder dus ook roken, vind ik: ga lekker je gang, zolang anderen er maar geen last van hebben. Begrijp best dat dat vervelend is als je rookt, maar mijns inziens is het niet meer dan logisch. Roken is namelijk iets dat ten eerste de gezondheid schaadt, en ten tweede smerig gevonden kan worden. Logisch dat veel mensen daar niet mee in aanraking willen komen. Wil je toch roken, prima, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid en moet je het dus ook zélf regelen.
Overigens vind ik het van weinig tact of socialiteit getuigen als je op een terras gaat zitten roken. Dit zal iedereen wel belachelijk vinden want 'dat mag ik toch lekker zelf bepalen', maar als je je bedenkt hoeveel mensen geen zin hebben in jouw rook is het eigenlijk enorm asociaal.
Ja, presentquote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommige van die niet-rokers zijn volledig de weg kwijt met hun uiterst intolerant en fundamentalistisch gedrag jegens de rokende medemens.
Ja, zout es op met die kinderwagen op het trottoir, ik moet iedere keer een stap opzij om ruim baan te gevenquote:
En doe je dat niet dan tik ik gewoon tegen je hielen aan met m'n dubbele buggyquote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zout es op met die kinderwagen op het trottoir, ik moet iedere keer een stap opzij om ruim baan te geven![]()
Wat zit je nou stom te ouwe hoere joh. Rekening houden met moet altijd vanuit de rokers naar de niet-rokers? Ik denk dat je al lang blij mag zijn dat nagenoeg iedereen rekening houdt met het niet-roken in de kroeg.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Goh, stel je voor hé, rekening houden met anderen. Wat is dat voor iets raars!
Je negeert mijn punt he.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag een niet-roker toch ook niet om aan een sigaret te lurken?![]()
Dit is naar mijn idee ook absoluut een feit. Veel gezeik komt inderdaad omdat we met zijn allen op kluitje zitten.quote:Ja, ik kan tientallen zaken opnoemen waar ik last van heb of last van zou kunnen krijgen. Dat heb je als je met veel mensen op een kluit zit
Waar komt bij jou het idee vandaan dat rokers gelijkwaardig zijn aan niet-rokers?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat zit je nou stom te ouwe hoere joh. Rekening houden met moet altijd vanuit de rokers naar de niet-rokers? Ik denk dat je al lang blij mag zijn dat nagenoeg iedereen rekening houdt met het niet-roken in de kroeg.
Rokers houden rekening in de kroeg met de niet-rokers.
Niet-rokers houden rekening buiten met rokers.
Simpel als wat.
Rokers zijn minderwaardig aan nietrokers volgens jou?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Waar komt bij jou het idee vandaan dat rokers gelijkwaardig zijn aan niet-rokers?
Ja. En voel je nou niet gediscrimineerd want het is niks persoonlijksquote:Op zondag 29 maart 2009 23:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Rokers zijn minderwaardig aan nietrokers volgens jou?
Jij spoort dus echt niet, voor geen meterquote:Op zondag 29 maart 2009 23:22 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja. En voel je nou niet gediscrimineerd want het is niks persoonlijks
Nee hoor, ik gun je je superieure gevoel.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:22 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja. En voel je nou niet gediscrimineerd want het is niks persoonlijks
Inderdaad.... de meeste rokers willen gewoon kunnen roken waar ZIJ dat willen, en hen die er daar last van hebben moeten maar oprotten.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef Teteteterek het volgende:
Stali, jij behoort dan ook tot een zeer zeldzame groep rokers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |