abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67450985
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

D'r man rijdt een deuk in mijn kenteken met zijn trekhaak.
Belt aan.
Vraagt, waarom heb jij tegen mijn auto aangezeten en niet even iets gezegd. .
Tijd om uit de getto te verhuizen?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:05:19 #52
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_67450987
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
D'r man rijdt een deuk in mijn kenteken met zijn trekhaak.
Belt aan.
Vraagt, waarom heb jij tegen mijn auto aangezeten en niet even iets gezegd. .
Buren. Ze moesten verbóden worden. Eigenlijk wacht ik op net zo'n hetze tegen buren als momenteel tegen rokers
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:12:10 #53
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_67451079
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Voor mensen die roken is een sigaret lekker evenals de geur van de rook als een ander rookt. Maar anderen vinden het stinken en willen het niet in hun buurt hebben.

Als er iemand bij je in de buurt komt zitten die onwijs naar stront ruikt wat niet te harden is, zodat je je neus dicht moet knijpen.. of iemand die naar allemaal bedorven dingen ruikt bij je in de buurt komt zitten, of naar oud zweet stinkt.. dan wil je toch ook dat hij het liefst de plek verlaat, omdat hij stinkt. Omdat je het vindt stinken.
Sommige mensen vinden op dezelfde manier een sigaret stinken en hebben dus liever dat iemand het ergens anders rookt.
Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens
Als roker voel je je tegenwoordig sowieso een paria, dus je probeert een ander zo min mogelijk overlast te bezorgen (ik dan, tenminste ). Maar zoals ik al eerder postte, ben je aangewezen op de buitenlucht en je eigen huis. Als je dan op een terrasje zit, waar het in feite nog mag, en het wordt je dan nóg misgund, dan vind ik dat buitengewoon kleinburgerlijk.
Niet-rokers denken abusievelijk dat ze alle recht van de wereld hebben om een ander overal op zijn rookgedrag aan te spreken. Zelfs, zoals in het geval van TS, bij haar eigen huis. Nogmaals: bekrompen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_67451092
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:58 schreef Lienzz het volgende:

[..]

En moet je normale rokers het genot van een lekker sigaretje ontzeggen in een kroeg omdat mevrouw rokers "abnormaal" lijkt te vinden

En dan denken dit soort mensen ook nog dat ik er rekening mee houd dat hun mijn sigarettenrook misschien vervelend vinden....DACHT HET NIET
Zeur niet...ga binnen ergens je drankje nuttigen als je last hebt van de rook buiten en laat rokers ook eens lekker onder het genot van een pilsje een sigaretje roken op het terras!
Ja, want eigenlijk is die stank van sigaretten heel normaal Net zoals de geur van mijn winden heel normaal is.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_67451095
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:05 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Tijd om uit de getto te verhuizen?
Dat is het niet eens. .

Allemaal hardwerkende blanke Nederlanders hier.
I´m back.
pi_67451289
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens
Als roker voel je je tegenwoordig sowieso een paria, dus je probeert een ander zo min mogelijk overlast te bezorgen (ik dan, tenminste ). Maar zoals ik al eerder postte, ben je aangewezen op de buitenlucht en je eigen huis. Als je dan op een terrasje zit, waar het in feite nog mag, en het wordt je dan nóg misgund, dan vind ik dat buitengewoon kleinburgerlijk.
Niet-rokers denken abusievelijk dat ze alle recht van de wereld hebben om een ander overal op zijn rookgedrag aan te spreken. Zelfs, zoals in het geval van TS, bij haar eigen huis. Nogmaals: bekrompen.
Het ligt er ook een beetje aan.. krijg je de rook van iemand naast je op het terras de hele tijd vol in je gezicht, of probeert die persoon z'n rook wel gewoon zó uit te blazen, dat het niet direct bij iemand in z'n gezicht komt (velen blazen expres naar boven of de zijkant - als daar niemand zit - uit).
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is het niet eens. .

Allemaal hardwerkende blanke Nederlanders hier.
Ahja, van die arbeiderswijken, ik ken ze wel.
Zie het postief: het is gezellig in de buurt als er weer eens een EK of WK is.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:36:15 #57
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67451373
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:13 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Ja, want eigenlijk is die stank van sigaretten heel normaal Net zoals de geur van mijn winden heel normaal is.
precies
En dat kan zomaar.....?
  Forum Admin vrijdag 27 maart 2009 @ 01:39:17 #58
35723 crew  GGMM
pi_67451416
Mensen die niet roken zeiken altijd om dit soort dingen, gewoon negeren en doorroken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_67451448
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef Lienzz het volgende:

[..]

precies
Dus de volgende keer als ik naast je zit in de trein en ik volop winden zit te laten moet JIJ maar ergens anders gaan zitten als je dat niet normaal vindt!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:45:19 #60
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67451496
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:41 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Dus de volgende keer als ik naast je zit in de trein en ik volop winden zit te laten moet JIJ maar ergens anders gaan zitten als je dat niet normaal vindt!
eigenlijk wel ja...en dat zou ik dan ook doen
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:45:59 #61
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67451504
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die niet roken zeiken altijd om dit soort dingen, gewoon negeren en doorroken.
En dat kan zomaar.....?
pi_67451540
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:45 schreef Lienzz het volgende:

[..]

eigenlijk wel ja...en dat zou ik dan ook doen
Jou is vroeger geen fatsoen bijgebracht?
pi_67451571
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:48 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Wat denk je zelf.. ze rookt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 02:13:45 #64
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67451806
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:48 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

als ik ergens in de trein zit en iemand komt naast me zitten en laat de hele tijd winden....dan sta ik op en ga ik niet zeggen "heej stop eens even met winden laten "

als ik op een terras zit en ik rook een sigaret en er komen mensen naast me zitten dan sta ik niet op als iemand commentaar heeft op het roken
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 02:15:15 #65
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67451824
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:41 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Dus de volgende keer als een zwerver naast je komt zitten, dan sta jij op en ga je ergens anders zitten? Of zeg je tegen die zwerver dat ie weg moet omdat hij stinkt?
En dat kan zomaar.....?
pi_67452033
Je begrijpt toch wel dat jij in die vergelijking de zwerver bent he..
  vrijdag 27 maart 2009 @ 02:37:20 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_67452046
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Van de buren?

Ze deed het raam open om tegen me te tetteren. Het was niet dat haar raam openstond o.i.d.
Daarbij motregent het ook nog eens. Ik vind het maar raar.
ze loopt te huilen omdat ze net is gestopt en jaloers is dat jij wel staat te roken
disclaimer
  vrijdag 27 maart 2009 @ 02:43:07 #68
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_67452093
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 02:35 schreef Teteteterek het volgende:
Je begrijpt toch wel dat jij in die vergelijking de zwerver bent he..
Joh, krijg een longziekte.

Roken is een volstrekt achterhaald ritueel, eensch, maar voor jou houden we de folkore in ere.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_67452117
Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik zelf last heb van mensen die roken. Ik verdedig enkel de belangen van mensen die dat wel hebben.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 03:18:48 #70
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67452240
Als jij last hebt van mijn "stank" (sigarettenrook) dan vind ik dat verder jouw probleem en ga ik niet denken; "oh laat ik maar ergens anders gaan zitten i.p.v op een terras omdat andere mensen misschien last hebben van mijn rook"
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 03:46:35 #71
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_67452330
Een aantal jaar geleden, net nadat de rookzuilen geplaatst waren.
Op station Delft, ik sta heel netjes twee meter bij de rookzuil vandaan lekker rokend op mijn trein te wachten. Twee seconden later begint zo'n miep die achter me op het bankje zit: "Sorry, ik heb last van je rook, zou je misschien naar de andere kant kunnen blazen?"

Ik had echt zoiets van WTF? Heb haar er toen fijntjes op gewezen dat ze aan beide zijden van de rookzuil 150 meter rookvrij perron tot haar beschikking had, en dat het toch echt haar probleem was dat zij zo nodig recht achter de rookzuil moest gaan zitten. Ze had nog het boude lef om te zeggen dat ik niet zo moeilijk hoefde te doen en best wel mijn rook naar de andere kant kon blazen.

Dat vind ik nou asociaal.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 04:16:53 #72
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67452440
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 03:46 schreef Ludootje het volgende:
Op station Delft, ik sta heel netjes twee meter bij de rookzuil vandaan lekker rokend op mijn trein te wachten. Twee seconden later begint zo'n miep die achter me op het bankje zit: "Sorry, ik heb last van je rook, zou je misschien naar de andere kant kunnen blazen?"

Ik had echt zoiets van WTF? Heb haar er toen fijntjes op gewezen dat ze aan beide zijden van de rookzuil 150 meter rookvrij perron tot haar beschikking had, en dat het toch echt haar probleem was dat zij zo nodig recht achter de rookzuil moest gaan zitten. Ze had nog het boude lef om te zeggen dat ik niet zo moeilijk hoefde te doen en best wel mijn rook naar de andere kant kon blazen.

Dat vind ik nou asociaal.
precies...dat soort mensen
En dat kan zomaar.....?
pi_67453029
De conclusie van dit topic is eerlijk waar, dat in het dagelijkse leven (uitzonderingen nagelaten) dat niet-rokers (uitzonderingen nagelaten) meer bekrompen en asocialer zijn dan welwilllende rokers, die gewoon opletten of iemand last heeft van hun verslaving.

Het is per persoon bekijken, tegenover algemeen janken omdat je zogenaamd het recht aan je zijde hebt en zelf niet hoeft na te denken....
pi_67455897
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:01 schreef childintime het volgende:

[..]

Ach.... mensen moeten iets te zeuren hebben. Ik erger me dood aan mensen die hun auto warm laten draaien als het gevroren heeft. Als ik daar op mijn fietsje langs rij, krijg ik echt geen lucht meer....Maar dat vindt iedereen blijkbaar heel normaal

hierbij genomineerd voor de FOK! Huilie award...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:22:03 #75
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_67459000
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 03:18 schreef Lienzz het volgende:
Als jij last hebt van mijn "stank" (sigarettenrook) dan vind ik dat verder jouw probleem en ga ik niet denken; "oh laat ik maar ergens anders gaan zitten i.p.v op een terras omdat andere mensen misschien last hebben van mijn rook"
Die mensen zijn ook nog naast de roker gaan zitten niet andersom. Al geef ik toe dat het vervelend kan zijn. Maar ach leven en laten leven. Wij niet-rokers hebben het ook als voor elkaar gekregen dat er je meer die kroeg zelf gerookt mag worden.

Dat is het trieste van hoe mjensen vaak met elkaar omgaan. Persoon A heeft iets wat hij lekker vindt Persoon B heeft daar last van. De juiste oplossing lijkt mij dan dat je elkaar ergens in het midden tegen komt.
Maar nee persoon B zal niet ruisten tot hij 0.00000% last heeft van de gewoonte van persoon A.

Dat persoon A zich in allerlei maffe bochten moet wringen, of helemaal niet meer kan genieten van dat gene wat hij lekker vindt dat boeit niet.

Het lijkt wel of B belangrijker is. Hij heeft iig recht op een voor hem optimale terras-ervaring (zon, bier, mooie meiden, ) en A niet (zon, bier, mooie meiden, peukje)
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:52:22 #76
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_67459808
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:
Nederland is gewoon een zeikland. Mijn advies? Emigreren.
Ja, naar India, daar mag je ook op straat niet roken!

Of naar Belgie, daar willen ze binnenshuis roken verbieden als je kinderen hebt.
pi_67460452
quote:
Dan ben jij dus gewoon een asociaal persoon.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:45:17 #78
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67465132
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Stali het volgende:
ja maar jeezz... het motregent hier en er staat amper wind.

Is het nu zeiken omdat ze de rook ruikt of dat de rookwolken bij haar de slaapkamer binnendringen.
Ik vind dit wel zo bizar. Sta je toch even buiten te roken om niemand tot last te zijn he.
Ben het met je eens verder hoor, de buurvrouw moet haar raam maar dicht doen.

Maar verder is rook wel een heel doordringende geur wat je zelf als roker niet echt opvalt, maar hen die niet roken wel..... Nog sterker: Ik heb een collega die rookt, alleen buiten natuurlijk want binnen mag er niet gerookt worden, en die zit een bureau verderop.... ik kan hem ruiken als ie gerookt heeft, maar dat is niet echt het probleem. Ik kom 's avonds thuis, en mijn vrouw kan aan MIJ ruiken dat mijn collega rookt. - en nogmaals, die rookt dus echt alleen buiten.

Stoppen is sowieso de beste oplossing..... voor jou, voor je portemonnee, en voor je buurvrouw.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:46:58 #79
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67465185
quote:
Als jij last hebt van mijn "stank" (sigarettenrook) dan vind ik dat verder jouw probleem
Tis maar goed dat de vuilverwerkende bedrijven er niet zo over denken.
Dat is best een asociaal standpunt eigenlijk als ik het zo nog eens lees.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:49:57 #80
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67465275
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 03:46 schreef Ludootje het volgende:
Tja, dat is dan ook weer onzin natuurlijk..... er is voldoende ruimte op een station om ergens te gaan zitten waar rokers NIET staan.

Dat is met een terras/kroeg wel anders natuurlijk, maar op een groot station totale onzin.
-
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:16:33 #81
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67468300
In de kroeg mag al niet meer gerookt worden....
Dus als ik op een terras een sigaret zit te roken, en iemand heeft daar last van, en meld mij dat ik misschien beter ergens anders kan gaan zitten omdat iemand anders mijn sigarettenrook vervelend vind, neej dan ga ik niet weg (kan asociaal klinken, maar ik vind niet dat ik dan moet opstaan)
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:21:01 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67472111
je ruikt het absoluut.. vroeger toen ik nog thuis woonde moest de buurman altijd buiten roken, en die rook kwam bij mij binnen. Idem voor mijn buurvrouw op haar balkon nu ik op mezelf woon.

Leven en laten leven is het devies. Een samenleving heet niet voor niets zo.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:26:02 #83
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_67472298
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Maanvis het volgende:
je ruikt het absoluut.. vroeger toen ik nog thuis woonde moest de buurman altijd buiten roken, en die rook kwam bij mij binnen. Idem voor mijn buurvrouw op haar balkon nu ik op mezelf woon.

Leven en laten leven is het devies. Een samenleving heet niet voor niets zo.
pi_67472328
Opbokken met die kankerlucht op terrasjes, ja ik heb het tegen jou Lienzz
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:27:33 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67472381
ik bedoel dus dat je je er wel dood aan kunt irriteren.. maar wat heb je d'r aan als het geen levensbedreigende situatie is?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:52:38 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_67473351
Ik sta er eigenlijk nog steeds verbaasd van dat mensen nog steeds willen roken. Niet kunnen stoppen omdat je verslaafd bent, dat snap ik nog wel.... je bent ooit begonnen toen je jonger was en er nog niet veel over wist, en nu is het moeilijk te stoppen. Dat snap ik goed, nicotine is immers een van de meest verslavende stoffen die bestaat.

Maar mensen die met alles wat we over roken en meeroken weten nog steeds willen roken.... dat snap ik dan weer niet.
-
pi_67473837
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef maartena het volgende:
Ik sta er eigenlijk nog steeds verbaasd van dat mensen nog steeds willen roken. Niet kunnen stoppen omdat je verslaafd bent, dat snap ik nog wel.... je bent ooit begonnen toen je jonger was en er nog niet veel over wist, en nu is het moeilijk te stoppen. Dat snap ik goed, nicotine is immers een van de meest verslavende stoffen die bestaat.

Maar mensen die met alles wat we over roken en meeroken weten nog steeds willen roken.... dat snap ik dan weer niet.
Ik weet het ook wel hoor en daarom vind ik het ook prima dat er overal een rookverbod is en mensen naar buiten verbannen worden, hoe meer het roken uit beeld verdwijnt hoe beter het wat mij betreft is.

Wij waren hier eerder dit jaar ook gestopt (ik was toen een paar weken ziek) en eigenlijk is me dat nog reuze meegevallen ook. Alleen ik ging weer werken en de hele dag op bouwtekeningen staren is zo ontzettend saai en even roken en ouwehoeren haalt je lekker weg van je werk. Dus ik zit met die gewoonte weer op het oude niveau. Ik ben fit en gezond en zolang het goed gaat gaat het goed he?

Kan me voorstellen dat het voor een nietroker enorm moet stinken, dat vind ik nl. ook van mensen die net de rookkamer uitkomen en ik een paar uur niet gerookt hebt. Het stinkt. Ook zal ik niet op een terras een ander lastig vallen met mijn sigaretten en al helemaal niet expres rook uitblazen richting andere mensen. Ik vond het enkel bizar dat bij de buren de ramen dicht zaten en er ineens een raam openging. Dan kan je toch geen last van de rook hebben? Dat is toch zeiken om het zeiken? Niet mogen roken in een auto met kinderen, helemaal mee eens. Maar het moet blijkbaar ook niet meer mogen om in je eigen auto te roken. Ik vind het een beetje doorslaan eerlijk gezegd.
pi_67473916
Oh wacht ik lees nu even goed wat je schrijft over het willen roken. Tja daarom is het rookverbod ook prima. En laat roken inderdaad maar een slecht imago hebben, niet dat het stoer wordt om nog te willen roken. Maar met overijverig verbieden bereik je, denk ik toch het tegenovergestelde.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 maart 2009 @ 20:13:52 #89
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67474001
ik zit in een flat, en mijn onder en bovenburen vinden wiet roken nogal een fijne bezigheid. netjes op t balkon, en helaas komt dat hier ook binnen, ja zou het raam dicht kunnen laten, maar dat vind ik ook niet fijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67482209
Ach, sommige mensen hebben overal wat op te zeiken.
Van die mensen die om de kleinste dingen de rijdende rechter inschakelen.
Aanstellers zijn het, ze kunnen gewoon niets hebben.

Als ze hier strond op het land sproeien en de wind staat deze kant op, hoor je mij ook
niet klagen.
Life is Music
pi_67487682
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 23:38 schreef Fredo55 het volgende:
Ach, sommige mensen hebben overal wat op te zeiken.
Van die mensen die om de kleinste dingen de rijdende rechter inschakelen.
Aanstellers zijn het, ze kunnen gewoon niets hebben.

Dat dus, sommige mensen zeuren gewoon omdat ze willen zeuren. Ik ben er door omringt helaas (buurman die klaagt omdat ik om half 12 s avonds op de trap loop bijvoorbeeld).
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:49:15 #92
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_67488477
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef Roi het volgende:
Opbokken met die kankerlucht op terrasjes, ja ik heb het tegen jou Lienzz
never nooit niet
En dat kan zomaar.....?
pi_67489037
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:54 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat dus, sommige mensen zeuren gewoon omdat ze willen zeuren. Ik ben er door omringt helaas (buurman die klaagt omdat ik om half 12 s avonds op de trap loop bijvoorbeeld).
Ken het.
Wanneer je prettige buren krijgt is dat bijna een reden om nooit meer te verhuizen.
Fijne buren komen niet veel voor want of ze overlopen je deur met een geforceerde vriendschap of ze zeuren om het feit dat je bestaat.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:27:59 #94
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67490308
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:49 schreef Lienzz het volgende:

[..]

never nooit niet
Gefeliciteerd, jij staat boven aan mijn longkanker-nomineer lijstje. Wat ben jij een vreselijk asociaal wijf zeg. Als je lekker op een terrasje in de zon zit te genieten van de zomerlucht is het onzettend irritant dat een of ander kampwijf denkt de wereld te heersen en die smerige rook jouw kant in blaast. Als je jezelf zo zielig vindt als roker, dan moet je er misschien maar gewoon mee stoppen.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67490377
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:27 schreef Nijns het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, jij staat boven aan mijn longkanker-nomineer lijstje. Wat ben jij een vreselijk asociaal wijf zeg. Als je lekker op een terrasje in de zon zit te genieten van de zomerlucht is het onzettend irritant dat een of ander kampwijf denkt de wereld te heersen en die smerige rook jouw kant in blaast. Als je jezelf zo zielig vindt als roker, dan moet je er misschien maar gewoon mee stoppen.
Ga je avatar 's veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:32:58 #96
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67490438
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:30 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ga je avatar 's veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gewoon even geirriteerd. Ik heb niets tegen rokers in het algemeen, ga vaak met collega´s die roken mee naar buiten maar zorg dan gewoon dat ik uit die rook sta. Als ik achter iemand loop die op straat loop te roken, ga ik aan de andere kant lopen. Die geur is gewoon smerig als je niet rookt. Op een terras, waar iedereen in principe stil zit, vind ik dat je rekening moet houden met anderen.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67510897
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef maartena het volgende:

dat is het punt van rokers, ik heb 3 jaar niet gerookt, van de ene op de andere dag gestopt omdat ik niet meer wilde roken. die knop moest even om. en het ging goed.
nu rook ik alweer 4 of 5 jaar. ik wil misschien wel stoppen, daar moet ik eerst zeker over zijn. dan gaat het lukken.
De Puta Madre
  zondag 29 maart 2009 @ 03:35:06 #98
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_67511549
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Voor mensen die roken is een sigaret lekker evenals de geur van de rook als een ander rookt. Maar anderen vinden het stinken en willen het niet in hun buurt hebben.

Als er iemand bij je in de buurt komt zitten die onwijs naar stront ruikt wat niet te harden is, zodat je je neus dicht moet knijpen.. of iemand die naar allemaal bedorven dingen ruikt bij je in de buurt komt zitten, of naar oud zweet stinkt.. dan wil je toch ook dat hij het liefst de plek verlaat, omdat hij stinkt. Omdat je het vindt stinken.
Sommige mensen vinden op dezelfde manier een sigaret stinken en hebben dus liever dat iemand het ergens anders rookt.
Wat is dat voor een kromme redenatie? Als jij in de trein zit en iemand naast je stink naar zweet, zeg je dan; "Wil je ergens anders gaan zitten, je stinkt"...

nee. waarschinlijk ga JIJ dan ergens anders zitten.

En dat is precies wat mensen die last hebben van rook buiten op een terrasje ook moeten doen.
<hr>
  zondag 29 maart 2009 @ 03:42:29 #99
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_67511603
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:27 schreef Nijns het volgende:

[..]

Takketeef, Sinds het rookverbod mag dus niet meer binnenroken, daarom zitten de rokers nu buiten. Is dat ook alweer niet goed. Jij staat boven aan mijn "willekeurige net niet dodelijke ziekte" lijstje....
<hr>
pi_67511692
quote:
Op zondag 29 maart 2009 03:35 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Wat is dat voor een kromme redenatie? Als jij in de trein zit en iemand naast je stink naar zweet, zeg je dan; "Wil je ergens anders gaan zitten, je stinkt"...

nee. waarschinlijk ga JIJ dan ergens anders zitten.

En dat is precies wat mensen die last hebben van rook buiten op een terrasje ook moeten doen.
Ik heb een collega gehad die iedere dag naar oude uiensoep stonk en ik kon helemaal nergens anders heen.

Je houdt gewoon rekening. Een vervelende gewoonte daar hoef je een ander niet mee op te zadelen.
Ik ben geen roker die een ander lastig valt, integendeel want daarom rook ik ook buiten en dan worden er ineens ramen opengeschoven. .

En verder heb ik eigenlijk gewoon zulk saai werk dat het bedrijf een alternatief zou moeten bieden om mij die run van m'n werkplek te moeten gunnen door roken te verbieden maar in de rookkamer een leuk voetbaltafeltje neer te zetten o.i.d. Door mijn werk ben ik immers weer gaan roken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')