quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Zo, daar was je snel achter. Vanwaar deze bijzondere interesse voor een behoorlijk onbekende film die pas eind dit jaar het licht ziet?
TJLinden +1
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef TJLinden het volgende:
Ik had dezelfde screen een dag of twee terug op Empire langs zien komen. Men ging de film toen op basis van deze ene screen vergelijken met 'The Fountain' en daar was ik het niet mee eens, zeker omdat ze 'The Fountain' allemaal aan het afzeiken waren (en dat heb ik ze ook fijn verteld).
Nieuwe vraag komt er zo aan.
SOK+1quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ferrell, Stranger Than Fiction, Gyllenhaal?
In één of andere vreselijke kutfim. Jeeh +1quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem 23 films met de letter Z. Geen sequels en geen films als The Zoo Gang, want dat begint met een T.
Dat wordt niet echt op prijs gesteld. Geef dan ook geen antwoord als je weet dat je geen vraag kan/wil stellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Flugel83 het volgende:
Iemand anders voor de volgende vraag....
Flugel83 +1quote:
Dat klopt inderdaad. Een matige uitvoering van het op zich al matige Eagle Eye. Zelfde verhaal, maar dan met een budget wat 10x lager is ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:49 schreef California het volgende:
Echelon Conspiracy?
Die botsing heb ik volgens mij in een trailer gezien.
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bing Crosby?
Robert Redford?
Meg Ryan?
.
Jeeh +1quote:Op zondag 29 maart 2009 17:28 schreef Jeeh het volgende:
Billy Crystal?
Samen met Meg Ryan zal dat dan wel When Harry Met Sally zijn.
Wie zijn gecast als de 'Three Stooges' voor de aankomende comedy uit MGM-stal?quote:Well, it’s official. After a casting process so long and involved that we heard the BBC were in talks to turn it into a 10-part series with Graham Norton hosting, the Farrelly Brothers have finally, finally, finally found their Three Stooges:,
and
.
Penn is goed.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:00 schreef Jeeh het volgende:
Ah, dit heb ik gelezen. Damn.
Penn? Clooney?
Jim Carrey is goed.quote:
Jeeh +1quote:
http://uk.imdb.com/title/tt0042546/quote:Op zondag 29 maart 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
Easter Bunny?
Goed op weg, maar...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:30 schreef lamers het volgende:
Watchmen
Forrest Gump
No Direction Home
Natural Born Killers
The Big Lebowski
Calitornia heeft de punt te pakken.quote:
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 30 maart 2009 01:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Francis Ford Coppola
De film is uit 1952, maar hij kreeg pas een oscar in 1973, omdat de film pas in 1972 in LA draaide.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die werd pas veel later uitgereikt?
Oh, dat is een andere redenatie dan wat ik had. Zat er sowieso een paar decennia naast in m'n gedachtenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De film is uit 1952, maar hij kreeg pas een oscar in 1973, omdat de film pas in 1972 in LA draaide.
InTrePidIvity +1
Is het wat?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
daarnet nog bezig met de review van de nieuwe
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
vin diesel
paul walker
michelle rodriquez
jordana brewster
laz alonso
john ortiz
tyrese gibson
daarnet nog bezig met de review van de nieuwe
Dat is al 3quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Running Scared
Varsity Blues
She's All That of Not Another Teen Movie
The Life and death of Bobby Zquote:
Bevestiging is altijd fijn.quote:
quote:# "Fantino" – Sébastien Tellier
# "Tommib" – Squarepusher
# "Girls" – Death in Vegas
# "Too Young" – Phoenix
# "Sometimes" – My Bloody Valentine
# "Alone in Kyoto" – Air
# "Just Like Honey" – The Jesus and Mary Chain
En de week daarna in landelijke première.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:35 schreef TJLinden het volgende:
Prachtige film trouwens, ze gaan 'm nu ook op het Fantasy Film Festival in Amsterdam draaien.
Lost in Translationquote:Stukje soundtrack van welke film?
Dat wist ik nog niet. Dan hoef ik er gelukkig niet speciaal voor naar Amsterdam. Had een tijdje geleden de distributeur nog een mailtje gestuurd met de vraag 'of er nog wat van kwam'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:54 schreef California het volgende:
En de week daarna in landelijke première..
California +1quote:Lost in Translation
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:00 schreef TJLinden het volgende:
Dat wist ik nog niet. Dan hoef ik er gelukkig niet speciaal voor naar Amsterdam. Had een tijdje geleden de distributeur nog een mailtje gestuurd met de vraag 'of er nog wat van kwam'.
quote:Hey dickless, get off the fucking car! Hey fucksuck, get your slippery fucking ass off the car! Listen to me, get off the fucking car with your fucking ass!
Cool, er is zelfs een website.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:04 schreef California het volgende:
[..]. En wat zeiden ze?
http://www.lettherightonein.nl/
Met de langzaamste car chase aller tijdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef Doff het volgende:
AH, daar moest ik al even aan denken. The Way of the Gun.
Ja, er hoort inderdaad nog wat achterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef California het volgende:
Die verfilming van A Prayer for Owen Meany. Simon... nog wat.
Titel + 6 namenquote:Constantly talking isn't necessarily communicating.
TJLinden +1quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:57 schreef TJLinden het volgende:
Is het Eternal Sunshine of a Spotless Mind?
(Charlie Kaufman, Jon Brion, Michel Gondry, Jim Carrey, Kate Winslett, Elijah Wood, Tom Wilkinson, Kirsten Dunst, Mark Ruffalo)
Nou... ik weet niet of het DE mooiste is, maar wel zeker wel top 10quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Jeeh het volgende:
[..]
TJLinden +1
Nou, heb ik gelogen, of niet
Coffee and Cigarettes klopt bijna, maar er mag 1 ingrediënt ingeruild worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Jeeh het volgende:
Pulp Fiction
Batman Returns
Coffee and Cigarettes (toch)?
The Prophecy
The Prophecy II
The Prophecy III
Sleepy Hollow
The Deer Hunter
A View To A Kill
Die dus, geen True Lies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|