SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij moet maar eens gaan groeien want de kledingstapel in maat 80/86 groeit gestaag![]()
doe es van allemaal eentje tegelijk in je mond en dan een foto posten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Dakota het volgende:
hier op tafel:
toffifee
kaasshuttles
zo'n bak random snackies
milka & biscuit
chocorozijnen
kippenvleugeltjes
ik had een aanval
Zal je altijd zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:01 schreef Memmel het volgende:
Goeiemorrege. Kind slaapt nog, maar man was wakker en had ineens hele verhalen....![]()
Gezellig!! Veel plezier! Hier schijnt het zonnetje trouwensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:39 schreef Asyniur het volgende:
Goeiemorgen!
Nog een paar uurtjes en dan vertrek ik met mijn zussen naar Duistland voor een weekendje weg!!![]()
hopelijk trekt het weer nog bij...![]()
Ow wat fijn!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:40 schreef Vicky het volgende:Het gaat trouwens onwijs goed met het zoontje van mijn vriendin!!
Door schade en schande wordt men wijs (/omamodus uit)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:44 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat ik net ontdekt heb waarom onze hummel 's morgens aldoor zo chagrijnig wasHij slaapt nu in zijn eigen bed ipv na de eerste voeding nog een uurtje bij ons en hij slaapt vééél langer dan normaal.
Waarschijnlijk was hij dus gewoon nog niet echt uitgeslapen
Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs (/omamodus uit)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:59 schreef E.T. het volgende:
Hoe kom je er achter of je zoon een echte man/vent/jongen is?
Als ie ziek is
Tijn overtreft z'n vader
ja behoorlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Huuphuup, ben je nog een beetje moe...
Het zou wat zijn als hij bij elk pijntje huilend weg zou lopen, volgens mij doet hij daar de verkeerde sport voor (ervanuitgaand dat hij nog steeds regelmatig op het rugbyveld te vinden is)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij zal dan wel veel vrouwelijke hormonen hebben want hij doet eigenlijk nooit zieligOf hij is juist een echte man! Een ECHTE!
![]()
Of stoot ik nu iemand hier voor zijn/haar hoofd?
Uhm, er is een stuk spier weggetraptquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Echte jongensbenen!
(Dat zeg ik ook altijd tegen Christan als ie een blauwe plek of een schaafwond op zijn been heeft. Houdt ie meteen op met klagen)
jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Uhm, er is een stuk spier weggetraptHet was geen blauw plekje of een schaafwond
Belana, welke klus?Ik zie geen klus hoor
![]()
Dakota, het meest lachwekkend zijn die grote elandsloffen!
ik heb nog een goede in mn nekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet het niet, heb de hoop opgegeven iig
Laat wel iets anders moois ergens anders zetten, ter afleiding
dat idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Vivi het volgende:
Godverdegodver..ik snap het gewoon niet. Hoe kunnen ze nu wél mensen op de maan zetten en nog niks tegen die kloteziekte hebben gevonden?!
Ach, dat valt wel mee hoor...ik denk dat iedereen wel een manier zou vinden om er mee te dealen. Je kan moeilijk de hele dag gillend over de winkelstraat rennen tenslotte, daar is ook niemand mee geholpenquote:
Nah, die van mij is ook zo, nooit ziek, en als hij wel wat heeft gaat hij gewoon door, wilde zelfs met een mega dikke kaakontsteking naar zn werk, uit zn ogen kijken deed al pijn, dus dat leek mij niet zo verstandig..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij zal dan wel veel vrouwelijke hormonen hebben want hij doet eigenlijk nooit zieligOf hij is juist een echte man! Een ECHTE!
![]()
Of stoot ik nu iemand hier voor zijn/haar hoofd?
Dat lijkt me echt ideaal, Nathan heeft ook een koemelk allergie en is aan de soja. Valt best tegen wat ze hier idd hebben aan producten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef _evenstar_ het volgende:
zelfs naar buiten gekeken![]()
\\heel tof trouwens, qua gv/melkvrij etc spul, zoveeel meer te krijgen en de helft goedkoper,
Gv+soja en koemelkvrije scones/crumpets etcCulinairwalhalla voor arwen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Stout het volgende:
Zo, pizza 1 staat in de oven, Pizza 2 is klaar, nu nog pizza 3 en 4... Ieder kan zo precies zijn eigen pizza maken en das wel lekker (oké wel veel werk, ik sta al sinds 16.00 te degen en zo)
Heb ooit eens van een echte pizzabakker t recept voor die Bodém losgepeuterd en sinds dien maak ik ze zelf
Interesse hier ?
Zeker!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Stout het volgende:
Zo, pizza 1 staat in de oven, Pizza 2 is klaar, nu nog pizza 3 en 4... Ieder kan zo precies zijn eigen pizza maken en das wel lekker (oké wel veel werk, ik sta al sinds 16.00 te degen en zo)
Heb ooit eens van een echte pizzabakker t recept voor die Bodém losgepeuterd en sinds dien maak ik ze zelf
Interesse hier ?
Je hoeft geen excuses aan te bieden hoor! Ik weet dat het lief en goed bedoeld is en ongetwijfeld had ik net zoiets gezegd als ik het zelf niet had meegemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Jambo het volgende:
Sorry Vivi, het was absoluut niet m'n bedoeling om het moeilijker voor je te maken. Ik ben soms misschien wat onhandig in m'n woordkeuze.
Oh wat vreselijk Bix. ik word altijd zó boos als ik dat soort verhalen hoor. Gewoon van machteloosheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:19 schreef bixister het volgende:
vivi, 't is leukemie. daarbinnen zijn ook nog tal van soorten maar ik weet nu even niet uit m'n hoofd welke variant zij heeft. een kleine 3 jaar geleden openbaarde 't zich het voor het eerst, toen volgden 2 jaren van intensieve kuren, die ze glansrijk doorstond. juni vorig jaar groot feest, om te vieren dat ze eindelijk klaar was. natuurlijk ging ze wel een spannende tijd tegemoet, maar het zag er allemaal toch best goed uit. helaas, 8 mnd daarna was 't dus ineens weer terug. dat zag er al een stuk minder gunstig uit, maar toch nog met mogelijkheden. nu deze kuur echter niet aangeslagen is, is de rest van het nieuwe traject ineens ook geen optie meer, althans niet op deze manier.
wat een ongelooflijke k*tsituatiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:18 schreef bixister het volgende:
sorry, ik kom ff binnenwalsen, moet dit even kwijt:
gisteravond vreselijk nieuws gehad van m'n broertje. z'n vriendin, 't gaat niet goed. gisteren bleek ineens dat de kuur niet is aangeslagen, en ze is nu op papier eigenlijk uitbehandeld. de kans dat ze 't gaat redden is zeer minimaal geworden. het is echt zo afschuwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot het einde bleef ze tegendraads![]()
![]()
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Wat lief van je!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
Pfff Vivi wat een liefde in je verhaal, zo ontzettend mooi. Ik zit ervan te huilen met als gevolg dat mn lief nu denkt dat ik om southpark zit te miepen
Wat ben je een mooi mens
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:37 schreef Sugar het volgende:
Vivi, wat spreekt uit jouw stukje enorm de warme, lieve band tussen je moeder en jou.![]()
![]()
Mij brengt het ook aan het huilen. En ze was echt heel sprankelend mooi.
Dat is ook zo maar ik weet ook dat het anders kan. Van mijn ex herinner ik me dat hij op het moment dat zijn moeder overleed voornamelijk met zijn eigen verdriet bezig was en helemaal niet met haar of haar nagedachtenis. Wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet van haar hield en iedereen verwerkt zo'n verlies op zn eigen manier maar toch. Het is mooi zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat lief van je!
Maar ik vind het niet meer dan normaal om te doen voor je moesje.
Hij had bijna 3 jaar om te wennen. Nouja zoals ik al zei iedereen verwerkt zoiets op zn eigen manier, ik denk dat je wel een puntje hebt met het plotselinge ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:46 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, ik had natuurlijk wel de tijd om aan het idee te wennen. Misschien als ze plotseling was overleden dat ik het helemaal niet had gekund hoor.
volgens mij 8 7gram per zakjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef moussy het volgende:
Hoeveel is 2 zakjes gist, ik haal nml altijd pondspaken gist![]()
*oeps* er was nog een pagina, verder lezen gaat![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef moussy het volgende:
Hoeveel is 2 zakjes gist, ik haal nml altijd pondspaken gist![]()
*oeps* er was nog een pagina, verder lezen gaat![]()
Ik vind het wel heel lulligquote:
Thanks! Ik lijk ook heel veel op d'r hoor, alleen zij was veel mooier en ik ben wat nuchterder en stugger. Zij had echt die Zuid-Europese charme en ik ben een botte boer af en toe (nooit gemerkt zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:12 schreef moussy het volgende:
Vivi, wat een mooi mens! Als ik je posts lees over je eigen ik en met Dean en nu lees hoe je over je moeder post, hoe ze was, wat ze deed, volgens mij lijk je ontzettend veel op je moeder!
Ik vond het wel grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lulligkom ik even binnenwalsen met een pagina die al weet ik veel hoe lang open stond
Nee nooitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks! Ik lijk ook heel veel op d'r hoor, alleen zij was veel mooier en ik ben wat nuchterder en stugger. Zij had echt die Zuid-Europese charme en ik ben een botte boer af en toe (nooit gemerkt zeker).
Ik weet nog steeds niet hoeveel gram er in zo'n zakje zitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, dat relativeert weer ff
.
Hier staat het volgens mij. Popples had dus gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoeveel gram er in zo'n zakje zit
Ach, wat verdrietigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:18 schreef bixister het volgende:
sorry, ik kom ff binnenwalsen, moet dit even kwijt:
gisteravond vreselijk nieuws gehad van m'n broertje. z'n vriendin, 't gaat niet goed. gisteren bleek ineens dat de kuur niet is aangeslagen, en ze is nu op papier eigenlijk uitbehandeld. de kans dat ze 't gaat redden is zeer minimaal geworden. het is echt zo afschuwelijk.
Ja, ik was weer eens te langzaam met postenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
mijn hoofd maakt trouwens steeds 'Avondseks' van de tt
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:00 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg, ik ben de SHE tomatensaus aan het maken, het staat al 4 uur op en lijkt nog nergens naar
Maandag hoe laat? Want ik zit met de schooltijden van de knullen natuurlijk.. :-/quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:13 schreef huuphuup het volgende:
hahahha Madame bang om haar centrale plekje af te staan?![]()
Ik las je post in LIF toevalligk was op zoek naar dat topic over Primark, wij gaan maandag ik word maandag weer losgelaten daar
![]()
date dr van maken? Kan B. Saar in de gaten houden
Ik maakte die saus al eerder (haha wat klinkt dat triest zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Herkenbaar.Volgens de beschrijving zouden die tomaten op moeten lossen maar ik moet ze ook altijd zelf een beetje induwen en open drukken enzo.
En ik vis ook de tomaten harten er altijd uit hoewel die volgens SHE ook helemaal zelf zouden moeten verdwijnen.
Ik heb het ook wel eens hoger gezet maar toen ging het verbranden...
Maar het is wel zo vreselijk lekker vind ik!
ik ben vrijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Maandag hoe laat? Want ik zit met de schooltijden van de knullen natuurlijk.. :-/
Ik HAAT tomatenvelletjes trouwens dus ik had me ook al bedacht om de volgende keer zelf de tomaten van te voren te ontvellen. Dan zou het ook al sneller moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik maakte die saus al eerder (haha wat klinkt dat triest zo) maar het is een vrij standaard italiaans recept. Alleen daarin worden altijd van die gepelde tomaten uit blik gebruikt. Ik heb het ook wel eens geprobeerd met hele ontvelde tomaten maar ik vind die blikken toch fijner. en ik stamp ook altijd alles fijn wat na 3 uur nog niet glad geprutteld is hoor
![]()
toch beter een keer in het weekend ofzo..heb de laatste dagen al te vaak een beroep op Jodokus gedaan. Hij heeft ff geen vrije uren meer overquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben vrijdus we zijn de hele dag beschikbaar
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
toch beter een keer in het weekend ofzo..heb de laatste dagen al te vaak een beroep op Jodokus gedaan. Hij heeft ff geen vrije uren meer over
Dan heb jij zeker een ander recept? Dat staat er bij mij niet bij nameljik...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:19 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ga eccccchhhhhht niet 3 uur naar zo'n prutje zitten te staren.
Doe es receptje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet? Naja, ik was nooit zo geinteresseerd in de SHE-saus geloof ikIk maak wel Bella-saus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |