SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij moet maar eens gaan groeien want de kledingstapel in maat 80/86 groeit gestaag![]()
doe es van allemaal eentje tegelijk in je mond en dan een foto posten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Dakota het volgende:
hier op tafel:
toffifee
kaasshuttles
zo'n bak random snackies
milka & biscuit
chocorozijnen
kippenvleugeltjes
ik had een aanval
Zal je altijd zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:01 schreef Memmel het volgende:
Goeiemorrege. Kind slaapt nog, maar man was wakker en had ineens hele verhalen....![]()
Gezellig!! Veel plezier! Hier schijnt het zonnetje trouwensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:39 schreef Asyniur het volgende:
Goeiemorgen!
Nog een paar uurtjes en dan vertrek ik met mijn zussen naar Duistland voor een weekendje weg!!![]()
hopelijk trekt het weer nog bij...![]()
Ow wat fijn!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:40 schreef Vicky het volgende:Het gaat trouwens onwijs goed met het zoontje van mijn vriendin!!
Door schade en schande wordt men wijs (/omamodus uit)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:44 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat ik net ontdekt heb waarom onze hummel 's morgens aldoor zo chagrijnig wasHij slaapt nu in zijn eigen bed ipv na de eerste voeding nog een uurtje bij ons en hij slaapt vééél langer dan normaal.
Waarschijnlijk was hij dus gewoon nog niet echt uitgeslapen
Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs (/omamodus uit)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:59 schreef E.T. het volgende:
Hoe kom je er achter of je zoon een echte man/vent/jongen is?
Als ie ziek is
Tijn overtreft z'n vader
ja behoorlijk eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Huuphuup, ben je nog een beetje moe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |