SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Ah... jij bent ook zo'n cynische azijnzeiker die langs de zijlijn staat de klagen over mensen die WEL iets nuttigs doen en mensen proberen te helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Christelijke ijdeltuiten die hun eigen moraal en ego op willen poetsen en vervolgens onder het mom van vluchtelingenwerk 'op locatie' voor druppel op de gloeiende plaat gaan spelen.
Ondankbaar valt wel meequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom lopen de "vluchtelingen" in NL zelf niet voor hun lotgenoten in andere landen ?
Hier in NL zitten ze toch op hun luie reet niks te doen. (althans, de meesten dan).
Respect voor TS dat hij collectes loopt BTW. Eigenlijk best ondankbaar "werk".
Ik vind mensen gierig die zelf ruim in het geld zitten (en dat is minstens 95% van NL) maar geen geld overhebben voor minder bedeelden. Zelfs niet als ze er amper moeite voor hoeven te doen zoals bij een collecte.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef Noshiba het volgende:
Beetje onzin, je bent toch niet verplicht te geven? Dat nou 80% van de mensen wel wat geeft maakt die andere 20% niet gelijk gierig ofzo. Ze hoeven toch niet aan alle goede doelen te geven.
Maar omdat de meeste mensen het normaal vinden, vind TS de andere mensen maar gierigaards![]()
Dat is een ander verhaal. Maar je hoeft ook geen 10 euro te geven he? Alle kleine beetjes helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef Noshiba het volgende:
en sommige mensen kunnen het ook gewoon niet missen.
True, maar het levert wel het meeste geld opquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
Triest dat ze overal collectes voor moeten houden.
Ik ken de schrikverhalen maar ze zijn ook wel wat overtrokken. Mijn vader zit dus in het bestuur van ZOA en gaat ook wel eens daarvoor naar gebieden toe, dus ik krijg wel mee wat er gebeurt, en dat is vooral toch echt veel goeds.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:17 schreef bioloogje het volgende:
Ik geef ook niets, gewoon omdat dit soort projecten (hoe goed ook bedoeld) geen ene reet uitmaken. Waterpompen plaatsen maar vervolgens niet onderhouden, eerlijke prijs voor cacaobonen voor een aantal boeren maar daarbij de buren van die boeren vergeten waardoor die geen inkomen meer hebben. etc. etc. als je genoeg van deze dingen hoort dan gaat de geloofwaardigheid van dit soort projecten wel snel achteruit.
Ik vind ZOA een beter doel dan de politie en ambtenarenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:19 schreef defabiman het volgende:
Van mijn belasting geld word genoeg aan goede doelen gegeven.
Volgens mij word je collecte bus nog gejat dat hun de dag erna in een andere buurt gaan lopen voor zichzelfquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar alle KLB-ers in een wijk laten wonen en daar collecte moeten lopen. Kom je met twee kwartjes en een paar knopen terug.!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar alle KLB-ers in een wijk laten wonen en daar collecte moeten lopen. Kom je met twee kwartjes en een paar knopen terug.!
Hey, niemand die zegt dat ik verplicht ben om te gevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef koningdavid het volgende:
Tot je ze zelf nodig hebt. dan ook geen huilie huilie doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik vind ZOA een beter doel dan de politie en ambtenaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |