geen zin een goede te zoekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
dat broodje ziet er tering smerig uit ouwe
Hoe ging je presentatie, over gays?quote:
boh goed hoor..quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ging je presentatie, over gays?
Naar wat ik gisteren hoorde is dat wel hoe "jullie" werken!quote:
Hoi.quote:
Nounounou. Alsof het aan hun ras lag!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
boh goed hoor..een andere groep had ons ontwerp gejat
![]()
toen ik dus ONS ontwerp liet zien (welke hun ook hadden gebruikt) brak er oorlog uit
kutturken
Devin is jaloehoers!quote:
Presentatie over gays?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
![]()
toen ik dus ONS ontwerp liet zien (welke hun ook hadden gebruikt) brak er oorlog uit
kutturken
Nee gekkie, shoarma is paupervoer!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee gekkie, moor zo van Bah> BOH LEKKER
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
![]()
kutturken
Ja.quote:
mijn ninja-edits zijn echt niet veilig voor jouquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee gekkie, shoarma is paupervoer!
Tomaten-uiensausquote:
Dat wordt stoppen!quote:
Ouwe rasist!quote:
Moor van Mora?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn ninja-edits zijn echt niet veilig voor jou
ik ben denk ik aan het einde van mijn latijn, want ik snap er heel niks vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat wordt stoppen!
[..]
Ouwe rasist!
Hihi, ik zei oud.
[..]
Moor van Mora?
20. 138 Zotheid
Ik ben het aan het verleren.
Ik heb zin in jou.quote:
Nee, je hebt me zojuist voor ouwe uitgescholdenquote:
Ik vind 1 mergpijpje al veelquote:
Amor omnia vincit!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben denk ik aan het einde van mijn latijn, want ik snap er heel niks van
Dat was juist positief bedoelt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, je hebt me zojuist voor ouwe uitgescholden
Positieve note aanvragen betekend negatieve note krijgen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik een positieve note?
Ja, van jou Kb.
Ik heb gisteren Don't Panic van Coldplay geleerd. Hoe mieters ben ik?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
hooooold ooooooooon, hooooold ooooooon. don't be scared.
Neee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Positieve note aanvragen betekend negatieve note krijgen!
Zeg je dat ook in het bejaardentehuis?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was juist positief bedoelt!
Omnia cadunt.
Geef mij ook een positieve 14.gifquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Positieve note aanvragen betekend negatieve note krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch zo? Nou dan!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je dat ook in het bejaardentehuis?
ik zag een bus die naar clingendael gingquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef Zotheid het volgende:
Als jullie allemaal zo weinig posten lijkt het alsof ik ontzettend veel post.
godsammequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Amor omnia vincit!
Ook jouw latijn.
Snap je hem!!111
Haha. Dat is ook zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef Zotheid het volgende:
Als jullie allemaal zo weinig posten lijkt het alsof ik ontzettend veel post.
Wanneer?quote:
Ik ga nooit naar het bejaardentehuis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is toch zo? Nou dan!
Overigens kom ik amper in het bejaardentehuis.
Bus 18quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zag een bus die naar clingendael ging
Mieters! Had hem genomen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zag een bus die naar clingendael ging
Hihi! Ik begin een beetje op Kb. te lijken! Straks word ik ook nog blauw!quote:
Dat ik veel post of jullie weinig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |