Zou het in natura mogen..?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alsje!Maar je moet ook Corton bedanken, want hij draaide 't origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zou het in natura mogen..?
Getver, krols ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
3333!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
[..]
Best wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Nevermind me, ik mis gewoon iemand.
ja maar moet dat nou zo plastisch! Krols is net zo'n vies woord als piemel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Nevermind me, ik mis gewoon iemand.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ja maar moet dat nou zo plastisch! Krols is net zo'n vies woord als piemel.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ja maar moet dat nou zo plastisch! Krols is net zo'n vies woord als piemel.
nou ja is toch zo. Ik heb minder moeite met lul ipv piemel of kut ipv vagina. Of nog erger... vagijn. Brrrrquote:
Nicequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sigur Ros - Við spilum endalaust - A Take Away Show![]()
Tja, 'geil' rijmt nou eenmaal niet op 'Grolsch'.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou ja is toch zo. Ik heb minder moeite met lul ipv piemel of kut ipv vagina. Of nog erger... vagijn. Brrrr
Ja wacht maar, je hebt een stokpaardje wakker gemaakt. Ik trek er een biertje voor los.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik je zo geshockeerd heb
nee dat is waar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, 'geil' rijmt nou eenmaal niet op 'Grolsch'.
Oeh ja Slayer heerlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ben aan mijn jaarlijkse dosis slayer toe vrees ik.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh ja Slayer heerlijk![]()
Sepultura mag ook
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, Corton, dat verhaal kennen we wel. We weten nu echt wel wat de 3 voor 12 is
. En als er blijkbaar geen hond iets instuurt, geeft dat wellicht aan dat je beter gewoon muziek kunt draaien en dat hele onderdeel moet skippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |