Ja.quote:
Oh God, dan verwacht ik morgen wel 'n "Gaby BLAASER" op z'n Duits van Ekdom....quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Gaby Blaaser (of hoe je dat ook schrijft) dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Gitaarmat op 26-03-2009 22:03:21 (spoilertje :P) ]
En Ekdom die binnen komt lopen met een Blazer aan? Of een BLAASorkest, of WC-geluiden, of een alcohol-test, of...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh God, dan verwacht ik morgen wel 'n "Gaby BLAASER" op z'n Duits van Ekdom....
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Gitaarmat het volgende:Kapotte videoband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O+ SG / BRM O+!!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, voor haar wat minder natuurlijk.... Beterschap Sharid!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, voor haar wat minder natuurlijk.... Beterschap Sharid!
Die gasten zijn inderdaad freaking goed !quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:30 schreef toma het volgende:
Damn, dit klinkt lekker
Hoor hem bijna alleen savonds , jammer genoegquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als 3FM eens wat vaker Röyksopp – Happy Up Here zou draaien..
Nee joh, niet te vaak! 't Is wel prima zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Zou toch wel leuk zijn als 3FM eens wat vaker Röyksopp – Happy Up Here zou draaien..
Jup en het zijn eigenlijk ook maar een paar jocks die de plaat draaien (o.a. Bart en vooral Annemieke). Verwacht eigenlijk dat de plaat morgen ook wel op de playlist staat van MoveYourAss..quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoor hem bijna alleen savonds , jammer genoeg
Het hoeft van mij geen MH te worden (alhoewel), maar het ratio mag van mij toch echt wel wat omhoog. De plaat is zoooooooo goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee joh, niet te vaak! 't Is wel prima zo.
Vind er persoonlijk helemaal niets aan om het te vaak te horen, eens in de zoveel tijd prima.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef MichielV het volgende:
Het is wel heel erg voor OF tegen bij Dio, De Jeugd etc. Het is ook echt iets waar ik pas sinds een jaar of wat open voor sta, maar vind het nu echt heel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |