Ik zat daar ook aan te denken ja. Maak de Engelsen sterker lijken, en dan het allermachtige Amerika dat wint op het einde. Het blijft natuurlijke een Amerikaanse show.quote:Op zondag 12 april 2009 18:21 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik vraag mij af in hoeverre dat gewoon bewuste marketing is om de Engelse underdog-status te maskeren. Ik vermoed dat het worstelen en het weight cutten minder ontwikkeld is onder de Engelsen en dat mede daardoor de Amerikanen gemiddeld groter zullen. Ik denk dat het lastig zal worden voor de Britten.
Mooi, dan zal hij wel een titleshot krijgen tegen Alistair Overeem (die had zelf gezegd dat hij in juni z'n HW title zou verdedigen). Interessante rematch, Alistair zou met z'n huidige vorm + conditie dit keer wel moeten winnen!quote:Op maandag 13 april 2009 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
It's official: Werdum signs with Strikeforce
Hehe dit is precies zoals ik het ziequote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zat daar ook aan te denken ja. Maak de Engelsen sterker lijken, en dan het allermachtige Amerika dat wint op het einde. Het blijft natuurlijke een Amerikaanse show.
Het commentaar daar heb ik niet echt last van. Gus weet niet veel van MMA maar hij in instrumenteel om nieuwe fans binnen te halen omdat hij geloofwaardig de "domme vragen" kan stellen waarna er een educatief antwoord kan komen. Allemaal voor de kijkers die nieuw zijn voor de sport die daardoor wat mee krijgen. Mauro is dan weer iemand die wat meer kent die dan het MMA jargon zal gebruiken en de color commentaar van een oud-vechter is dan wat uitdiept en achtergrond verteld. Best goed uitgedacht.quote:Op maandag 13 april 2009 18:18 schreef Paxlie het volgende:
Strikeforce was tof. Commentaar kan wel beter, maar dat komt vanzelf. Miletich was wel ok voor de play-by-play maar gaat nog teveel uit van zijn eigen manier van trainen die ik hedentendage niet zo super meer vind. Die Gus blijft te fout voor woorden
ik vind dus juist dat hij geen domme vragen stelt, maar domme opmerkingen maakt. Er mist dan een bepaalde chemie die Rogan en Goldie wel hebben. Is uiteraard ook gegroeid over de jaren, maar verder vind ik Gus een hersenloze blik hebben. Hij is mij net ff te gelikt. Past niet bij MMA, wel bij NHL, NFL, NBA ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:27 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het commentaar daar heb ik niet echt last van. Gus weet niet veel van MMA maar hij in instrumenteel om nieuwe fans binnen te halen omdat hij geloofwaardig de "domme vragen" kan stellen waarna er een educatief antwoord kan komen. Allemaal voor de kijkers die nieuw zijn voor de sport die daardoor wat mee krijgen. Mauro is dan weer iemand die wat meer kent die dan het MMA jargon zal gebruiken en de color commentaar van een oud-vechter is dan wat uitdiept en achtergrond verteld. Best goed uitgedacht.
Ach Goldie wordt zelfs door Rogan af en toe teruggefloten dus dat zegt genoeg lijkt mequote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef roepdeman het volgende:
De manier van Gus is juist goed om MMA meer mainstream te krijgen dan dat achterlijke commentaar wat Goldberg soms uit zn bek krijgt. De laatste tijd wordt hij wel beter, maar sommige dingen slaan totaal nergens op. Dan maar liever een MLB commentator die de sport wel serieus neemt en serieus doet overkomen.
Jupz.. hier nog iemand,,quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zat daar ook aan te denken ja. Maak de Engelsen sterker lijken, en dan het allermachtige Amerika dat wint op het einde. Het blijft natuurlijke een Amerikaanse show.
Nou sorry, maar die domme, misplaatste, uberslechte grappen van die Gus maken het er voor mij niet beter op.quote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef roepdeman het volgende:
De manier van Gus is juist goed om MMA meer mainstream te krijgen dan dat achterlijke commentaar wat Goldberg soms uit zn bek krijgt. De laatste tijd wordt hij wel beter, maar sommige dingen slaan totaal nergens op. Dan maar liever een MLB commentator die de sport wel serieus neemt en serieus doet overkomen.
Ik wil ze eerst op zijn minst naast elkaar zien. Een team dat in een potje tussen eerste divisie teams domineert kan er ook beter uitzien dan een eredivisie team. Als de Amerikanen steevast 10lbs zwaarder blijken hebben we ook nog naar verschillende gewichtsklassen zitten kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:02 schreef Dacide het volgende:
[..]
Jupz.. hier nog iemand,,
Maar goed.. als ik de gevechten zo bekijken geef ik de engelsen nog steeds de edge.
Ik vind 'm geweldig, hij mag dan niet de ideale schoonzoon zijn maar hij doet zich tenminste niet anders voor dan ie is. Keepin' it realquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef n00cL30n het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden dat je je zo respectloos op moet stellen.
quote:Vinny Magalhaes vs. Mike Ciesnolevicz
Denis Kang vs. Xavier Foupa-Pokam
Nate Quarry vs. Jason MacDonald
David “The Crow” Loiseau vs. Ed Herman
Mark Bocek vs. David Bielkheden
Ryo Chonan vs. TJ Grant
Sam Stout vs. Matt Wiman
3 jaar is wat overdreven. Volgens mij was Tito Ortiz de laatste rond de jaarwisseling van 2006/2007. En daarna heeft ie niet veel meer gevochten.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef Jajong het volgende:
Chuck heeft al 3 jaar niemand ge KO'd of TKO'd. En Shogun is nog nooit 'rocked' geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |