abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:21:13 #226
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_68466571
quote:
Report: Alistair Overeem vs Brett Rogers Strikeforce title fight possible for June 6
Heel wat anders dan Fabricio maar niet minder leuk om te zien denk ik
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_68467759
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Dacide het volgende:
UFC 147: Resurrection

Vette matchup met Frank Shamrock

pi_68468694
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Heel wat anders dan Fabricio maar niet minder leuk om te zien denk ik
Heel gevaarlijke matchup voor Overeem. Die kerel heeft een granieten kin en behoorlijke stootkracht. Overeem zal het op de grond moeten doen want anders denk ik dat het gewoon een KO-overwinning voor Rogers is. Hopelijk is Overeem niet te trots om hem te submitten. Trots en onderschatting wil nog wel eens voorkomen.
pi_68479837
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef Fokski het volgende:

[..]

Heel gevaarlijke matchup voor Overeem. Die kerel heeft een granieten kin en behoorlijke stootkracht. Overeem zal het op de grond moeten doen want anders denk ik dat het gewoon een KO-overwinning voor Rogers is. Hopelijk is Overeem niet te trots om hem te submitten. Trots en onderschatting wil nog wel eens voorkomen.
Overeem zou dit (eenvoudig) moeten winnen. Rogers slaat Alistair niet KO. Het niveauverschil is te groot, Alistair heeft laten zien dat hij mee kan draaien met de top van K-1. Ik denk Alistair via submission. Hoop dat het net zo gaat als tegen Paul Buentello. Die heeft hij letterlijk 'geschoold'.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_68480753
Rogers is 10kg zwaarder dan Buentello en een stuk minder "soft". De vergelijking gaat niet op zeker gezien het feit dat Rogers een worstelenachtergrond heeft terwijl Buentello dat zo goed als niet heeft. Overeem kan dus niet zo maar even bepalen waar het gevecht plaats vind en als hij Rogers niet op de grond krijgt en het staand houdt of moet houden dan gaat Overeem geheid KO. Meedoen met de top van K-1 leuk en aardig maar dit is geen K-1, die kleine handschoenen maken al het verschil. Elke grote heavyweight kan je kin kraken met een stoot en Rogers heeft bewezen dat hij stoten kan incasseren en vrij goede cardio heeft voor een grote kerel, Alistair's cardio is verbeterd sinds zijn jump naar HW maar het lijkt mij sterk dat hij stoten beter kan hebben.

Hoe je erbij komt dat het niveauverschil op zeker te groot is weet ik ook niet, welk niveau is Rogers als hij al zijn opponenten tot moes heeft geslagen en vaak in ronde 1? Toegegeven het niveau van de opponenten was niet top maar dat zegt nog steeds te weinig over Rogers. Als Overeem het op de grond kan brengen denk ik dat hij het kan afmaken maar Rogers blijft een reus van een kerel met genoeg talenten. Hij heeft nog geen naam maar Overeem doet er goed aan om niet over hem heen te kijken. Ik denk dat Strikeforce Rogers inzet ipv Werdum omdat Rogers meer geneigd zal zijn om te blijven bij Strikeforce en meer wapens heeft tegen Overeem.
pi_68482242
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Fokski het volgende:
Rogers is 10kg zwaarder dan Buentello en een stuk minder "soft". De vergelijking gaat niet op zeker gezien het feit dat Rogers een worstelenachtergrond heeft terwijl Buentello dat zo goed als niet heeft. Overeem kan dus niet zo maar even bepalen waar het gevecht plaats vind en als hij Rogers niet op de grond krijgt en het staand houdt of moet houden dan gaat Overeem geheid KO. Meedoen met de top van K-1 leuk en aardig maar dit is geen K-1, die kleine handschoenen maken al het verschil. Elke grote heavyweight kan je kin kraken met een stoot en Rogers heeft bewezen dat hij stoten kan incasseren en vrij goede cardio heeft voor een grote kerel, Alistair's cardio is verbeterd sinds zijn jump naar HW maar het lijkt mij sterk dat hij stoten beter kan hebben.

Hoe je erbij komt dat het niveauverschil op zeker te groot is weet ik ook niet, welk niveau is Rogers als hij al zijn opponenten tot moes heeft geslagen en vaak in ronde 1? Toegegeven het niveau van de opponenten was niet top maar dat zegt nog steeds te weinig over Rogers. Als Overeem het op de grond kan brengen denk ik dat hij het kan afmaken maar Rogers blijft een reus van een kerel met genoeg talenten. Hij heeft nog geen naam maar Overeem doet er goed aan om niet over hem heen te kijken. Ik denk dat Strikeforce Rogers inzet ipv Werdum omdat Rogers meer geneigd zal zijn om te blijven bij Strikeforce en meer wapens heeft tegen Overeem.
1 stoot kan altijd het verschil maken, true, maar dat geldt omgekeerd natuurlijk ook. Rogers is inderdaad door zijn korte gevechten nog moeilijk te beoordelen, beetje net als Shane Carwin. Tegen Ron Humphrey vond ik Rogers niet echt geweldig trouwens. Op de grond zie ik Rogers geen bedreiging voor Alistair zijn, ook al ligt Ali op zijn rug. Toch ben ik wel benieuwd wat Alistair z'n gameplan wordt, daar zijn ze bij GG heel goed in. Staande houden of eerst Rogers met lowkicks bewerken en daarna clinchen, knieën en kantelen? In mijn ogen wint Alistair dit 9 van de 10 keer. Time will tell..
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_68482483
Dat filmpje.

Trouwens krijgen we als het goed is ook Forrest vs Anderson Silva bij UFC 101 inplaats van Forrest tegen Thiago.

The Ultimate Fighting Championship will scrap a UFC 101 bout between former UFC light heavyweight champion Forrest Griffin (16-5 MMA, 7-3 UFC) and top contender Thiago Silva (13-1 MMA, 4-1 UFC) in favor of a Griffin vs. Anderson Silva (24-4 MMA, 9-0 UFC) match-up.
pi_68483180
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat filmpje.

Trouwens krijgen we als het goed is ook Forrest vs Anderson Silva bij UFC 101 inplaats van Forrest tegen Thiago.

The Ultimate Fighting Championship will scrap a UFC 101 bout between former UFC light heavyweight champion Forrest Griffin (16-5 MMA, 7-3 UFC) and top contender Thiago Silva (13-1 MMA, 4-1 UFC) in favor of a Griffin vs. Anderson Silva (24-4 MMA, 9-0 UFC) match-up.
Woei, laten we hopen dat Anderson dan wat meer vecht om te winnen in plaats van te vechten om niet te verliezen.

Het is een geweldige vechter, maar dit hoef ik dus echt niet meer te zien:

pi_68485103
Het grappige is dat Thiago dat zelf nog niet eens wist, toen het al wereldwijd nieuws was hahaha
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 29 april 2009 @ 15:58:00 #235
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_68501654
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:37 schreef roepdeman het volgende:
Het grappige is dat Thiago dat zelf nog niet eens wist, toen het al wereldwijd nieuws was hahaha
Ook lekker dan als je het zo moet horen, gelukkig hebben ze wel meteen een nieuwe tegenstander voor Thiago.. hij zal nu uitkomen tegen Keith Jardine op UFC102 als het goed is!

Trouwens.. Kim Couture zou zich hebben teruggetrokken van het SHO.MMA event omdat ze in scheiding ligt met The Natural
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 29 april 2009 @ 16:35:53 #236
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68503125
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ook lekker dan als je het zo moet horen, gelukkig hebben ze wel meteen een nieuwe tegenstander voor Thiago.. hij zal nu uitkomen tegen Keith Jardine op UFC102 als het goed is!

Trouwens.. Kim Couture zou zich hebben teruggetrokken van het SHO.MMA event omdat ze in scheiding ligt met The Natural

HALF~!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_68517258
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Die Couture weet ze niet echt te houden. Dit was inmiddels zijn derde vrouw.
  donderdag 30 april 2009 @ 00:02:38 #238
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_68517407
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Fokski het volgende:

[..]

Die Couture weet ze niet echt te houden. Dit was inmiddels zijn derde vrouw.
Ik denk dat het een man is die onwijs veel bezig is met zijn werk.
Heel veel trainen dus, ook anderen, trainen voor wedstrijden. Promotiewerkzaamheden. Films maken. Als je nooit thuis ben krijg je vanzelf scheurtjes en groei je uit elkaar.

Al zie ik het ook wel gebeuren dat Kim in de training heeft opgegeven en ze daar echt bizarre ruzie over hebben gehad.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 30 april 2009 @ 07:19:39 #239
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_68520851
quote:
UFC releases Vinny Magalhaes
quote:
Demian maia vs. Nathan Marquardt at UFC 102
Hoogswaarschijnlijk voor de #1 contender spot
  donderdag 30 april 2009 @ 10:19:33 #240
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_68522368
TUF episode was redelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68522594
quote:
Op donderdag 30 april 2009 07:19 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

[..]

Hoogswaarschijnlijk voor de #1 contender spot
Maia vs. Marquardt. Nice
  donderdag 30 april 2009 @ 11:04:59 #242
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_68523258
Maar ff gaan vinden, die nieuwe TUF aflevering.
pi_68539552
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:19 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF episode was redelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd..
SPOILER
pi_68547966
Dream 9 kaart:
* Gesias "JZ" Cavalvante vs. Tatsuya Kawajiri
* Ronaldo "Jacare" Souza vs. Jason "Mayhem" Miller (for vacant middleweight title)
* Norifumi "Kid" Yamamoto vs. Joe Warren*
* Bibiano Fernandes vs. Masakazu Imanari*
* Yoshiro Maeda vs. Hiroyuki Takaya*
* Abel Cullum vs. Hideo Tokoro*
* Ikuhisa "Minowaman" Minowa vs. Bob Sapp+
* Jan Nortje vs. Rameau Thierry Sokoudjou+
* Mark Hunt vs. Gegard Mousasi+
* Jose Canseco vs. Hong Man Choi+
  vrijdag 1 mei 2009 @ 01:30:46 #245
20925 n00cL30n
pi_68548018
Gave card. Een paar mensen die ik zeker wel wil zien.

Behalve dan de freakshow fights.

Ik bedoel kom op, José Canseco? Een oud honkballer (Flinke homerun hitter, dat wel) tegen Hong Man Choi?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:36:50 #246
188012 Breach
Is Goed
pi_68556729
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 01:30 schreef n00cL30n het volgende:
Gave card. Een paar mensen die ik zeker wel wil zien.

Behalve dan de freakshow fights.

Ik bedoel kom op, José Canseco? Een oud honkballer (Flinke homerun hitter, dat wel) tegen Hong Man Choi?

AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68557915
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef Fokski het volgende:
Dream 9 kaart:
* Gesias "JZ" Cavalvante vs. Tatsuya Kawajiri
* Ronaldo "Jacare" Souza vs. Jason "Mayhem" Miller (for vacant middleweight title)
* Norifumi "Kid" Yamamoto vs. Joe Warren*
* Bibiano Fernandes vs. Masakazu Imanari*
* Yoshiro Maeda vs. Hiroyuki Takaya*
* Abel Cullum vs. Hideo Tokoro*
* Ikuhisa "Minowaman" Minowa vs. Bob Sapp+
* Jan Nortje vs. Rameau Thierry Sokoudjou+
* Mark Hunt vs. Gegard Mousasi+
* Jose Canseco vs. Hong Man Choi+
Jammer van de freakfights, zoals Minowaman tegen Bob Sapp. Mousasi tegen Hunt is interessant, benieuwd wat Gegard z'n gameplan wordt en hoe zwaar hij is.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:08:43 #248
20925 n00cL30n
pi_68559285
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef Breach het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja und?

Dat een gozert een dikke peut van een homer kan geven, hoeft niet gelijk te zeggen dat hij MMA moet gaan doen.
Nogmaals, ik zal er van staan te kijken als hij snel genoeg is om Hong Man Choi te testen, als hij dit niet is, dan kan het nog wel eens heeeeel erg zuur voor hem aflopen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:53:58 #249
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68562505
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Ja und?

Dat een gozert een dikke peut van een homer kan geven, hoeft niet gelijk te zeggen dat hij MMA moet gaan doen.
Nogmaals, ik zal er van staan te kijken als hij snel genoeg is om Hong Man Choi te testen, als hij dit niet is, dan kan het nog wel eens heeeeel erg zuur voor hem aflopen.
Zie de PI van zijn post dude
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:54:25 #250
107445 Jajong
Hadouken!
pi_68562530
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:19 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Jammer van de freakfights, zoals Minowaman tegen Bob Sapp. Mousasi tegen Hunt is interessant, benieuwd wat Gegard z'n gameplan wordt en hoe zwaar hij is.
Waarom is dat jammer. Zo is MMA begonnen jonge, David vs. Goliath. Vette shit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')