De bekerwedstrijden beginnen vaak in augustus, maar dan heb je echt rukwedstrijden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nah altijd in de zomer he, dus dan weinig voetbal daar![]()
Hoop nog altijd dat Ajax een keer tegen Panathinaikos moet ofzo
In Spanje bij mij ook jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Jasza het volgende:
Vroeger gingen al die griekse vrouwen etc altijd over me hoofd heen aaien omdat ik van dat witte haar had in de zomer![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Jasza het volgende:
Thessaloniki ben ik btw ook geweest maar toen was ik nog erg klein
Vroeger gingen al die griekse vrouwen etc altijd over me hoofd heen aaien omdat ik van dat witte haar had in de zomer![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat plaatje is van een album gereleased op Hadshot Haheizar.
Psychedelic FTW..
Ik hoop toch wel blond te blijven altijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb inmiddels bijna bruin haar, maar vroeger was ik zo wit in de zomer dat je m'n wenkbrauwen niet eens zag.
Pas je wel op je geldquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog steeds trek in bier. Maar eens ff naar de super zo.
Ik heb donkerblond tegenwoordig dus ook geen last meer vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb inmiddels bijna bruin haar, maar vroeger was ik zo wit in de zomer dat je m'n wenkbrauwen niet eens zag.
Tot m'n 13de was ik echt heel blond, dat werd steeds donkerder.. Sinds een jaar of 3 is niet donkerblond meer, maar meer bruin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel blond te blijven altijd.
Cursus watte?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef RayMania het volgende:
Heuj. Nog één dagje, dan weer weekend.
Vandaag cursus gehad in Den Bosch. Best pittig.
Hoe de data analyse in elkaar steekt van een bepaald apparaat wat ik gebruik voor m'n onderzoek.quote:
Tof. Ik doe ook iets met analyses.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe de data analyse in elkaar steekt van een bepaald apparaat wat ik gebruik voor m'n onderzoek.
Statiegeldflessen FTW.quote:
Had altijd een beetje het idee dat jij zo'n zwartharige, overal behaarde (vooral op schouders en rug) kerel was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tot m'n 13de was ik echt heel blond, dat werd steeds donkerder.. Sinds een jaar of 3 is niet donkerblond meer, maar meer bruin.
Erg vaag..
Gepwnd door de crisis?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Statiegeldflessen FTW.Heb nog 40 EUR ofzo. Wordt af en toe door m'n moeder gesponsord.
Dat had ik nou ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Had altijd een beetje het idee dat jij zo'n zwartharige, overal behaarde (vooral op schouders en rug) kerel was.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Had altijd een beetje het idee dat jij zo'n zwartharige, overal behaarde (vooral op schouders en rug) kerel was.
Met krullen.quote:
Mwoh, had zelf ontslag genomen bij m'n werkgever in Praag. Sinds februari zonder baan. Was al in december aan het kijken voor een nieuwe, maar die crisis kwam even best ongelegen ja.quote:
Whehe, een van mijn broers ook. We zijn met zijn vieren, allevier zo blond als wat toen we klein waren, hij heeft nu als enige echt donkerbruin haarquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tot m'n 13de was ik echt heel blond, dat werd steeds donkerder.. Sinds een jaar of 3 is niet donkerblond meer, maar meer bruin.
Erg vaag..
Is mijn foto in m'n fotoboek anoniem genoeg?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heb ik wel.
[ afbeelding ]
Anoniem genoeg om toch te kunnen posten.
Niet voor mij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heb ik wel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is mijn foto in m'n fotoboek anoniem genoeg?.
Hmm, das wel balen ja. Maar goed, je vindt echt wel weer wat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, had zelf ontslag genomen bij m'n werkgever in Praag. Sinds februari zonder baan. Was al in december aan het kijken voor een nieuwe, maar die crisis kwam even best ongelegen ja.
Ik herken je nu wel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heb ik wel.
[ afbeelding ]
Moest ik nog best lang zoeken..quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Dit is pas anoniem:
[ afbeelding ]
Ik ben die met die zwarte jas en hand in ze zak en witte vlekjes over me gezicht
Die blonde 2 naar rechts naast me dat is Noshibaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moest ik nog best lang zoeken...
Sowieso ben jij een van de weinigen met gezicht richting veldquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die blonde 2 naar rechts naast me dat is Noshiba![]()
Die stond weer te kijken hoe alle uitvak hoolis losgingen
Dacht dat jij altijd vooraan stond, bij het hek. Grote bek achter het hek. Jwtz.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
Dit is pas anoniem:
[ afbeelding ]
Ik ben die met die zwarte jas en hand in ze zak en witte vlekjes over me gezicht
Haha ja ik zat toevallig te kijken omdat iedereen in dat vak ineens foto's begon te nemen van het uitvakquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso ben jij een van de weinigen met gezicht richting veld.
Echt he, Cvita stond zelfs keihard te lachenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha ja ik zat toevallig te kijken omdat iedereen in dat vak ineens foto's begon te nemen van het uitvak![]()
Ach he tis altijd wel lachen om te zien, Bruno Silva stond ook 2 minuten lang te kijken toen ze bezig waren met de rondo haha
NAC afgelopen zondag.quote:
Hmmpf, soms mis ik het wel..quote:
Nou afgelopen zondag was ongekend. Me zelden zo verrot gevoeld. Om kwart voor 6 katjelam je bed induiken, en om 11 uur weer paraat moeten staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmmpf, soms mis ik het wel..
Helemaal verkankerd op zondagochtend een trein naar niemandsland pakken en in kutweer naar een weergaloos Ajax te kijken...
Okay, dat laatste is misschien niet meer zo maar tof is het wel.
Slapen deden we meestal niet.. Drinken ook niet, vandaar dat wakkerblijven meestal de enige optie was... Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou afgelopen zondag was ongekend. Me zelden zo verrot gevoeld. Om kwart voor 6 katjelam je bed induiken, en om 11 uur weer paraat moeten staan.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Slapen deden we meestal niet.. Drinken ook niet, vandaar dat wakkerblijven meestal de enige optie was... Als je begrijpt wat ik bedoel.
Die heeft vast geen videospelletjes gespeeld toen hij opgroeidequote:Bosniër schiet met raketwerper op schoonmoeder
Een Bosniër heeft geprobeerd zijn schoonmoeder te vermoorden, door haar huis met een raketwerper onder vuur te nemen. Toen dat niet lukte, pakte hij zijn machinegeweer en probeerde hij de vrouw alsnog dood te schieten, wederom zonder succes. Vandaag werd hij daarvoor veroordeeld tot ruim zes jaar celstraf.
De vrouw was volgens de dader, een 26-jarige Bosnische Serviër, verantwoordelijk voor het stuklopen van zijn huwelijk. Zij raakte zwaargewond bij de moordpoging maar overleefde. Haar man en een dochter liepen lichte verwondingen op.
Spuit11quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heeft vast geen videospelletjes gespeeld toen hij opgroeide.
Laatste pagina vorige topicquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik lees niet alle topics terug he.
Ow jullie zaten het Ajax topic weer te vervuilen zekerquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kwam er in toen BS Jasza en mij hier een stuurde.
Ah well, een versteegrobje. Dat kan.
Een Hoegaerden zou er op het moment best ingaan ja. Maar denk dat ik het vanavond met het normale spul moet gaan doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Witbier, het enige bier naast Sol/Corona dat ik lekker vind.
Vond het al zo vreemd hoe jullie half in een gesprek instapten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kwam er in toen BS Jasza en mij hier heen stuurde.
Ah well, een versteegrobje. Dat kan.
Mietjequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou afgelopen zondag was ongekend. Me zelden zo verrot gevoeld. Om kwart voor 6 katjelam je bed induiken, en om 11 uur weer paraat moeten staan.
Ja, dat mag dan wel zo zijn, maar tering wat voelde ik me slecht.quote:
Hehe, ik heb bij kakkies en utreg uit doorgehaald, voelde me eigenlijk best lekker toenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat mag dan wel zo zijn, maar tering wat voelde ik me slecht.
Doorhalen is minder erg dan even slapen is mijn ervaring.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, ik heb bij kakkies en utreg uit doorgehaald, voelde me eigenlijk best lekker toen
Agree, maatjes van me hadden 2 uur geslape bij kakkies en die waren echt zwaar naar de tering en ik en een ander maatje waren echt te hyperwakkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Doorhalen is minder erg dan even slapen is mijn ervaring.
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Doorhalen is minder erg dan even slapen is mijn ervaring.
Maar Dario is dan ook een Barra Bravaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Echt he, Cvita stond zelfs keihard te lachen
Daar kan ik overheen. Mijn maten waren de avond van tevoren in de skihut weze stappen. Die werden pas om 11 uur wakker in R'damquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agree, maatjes van me hadden 2 uur geslape bij kakkies en die waren echt zwaar naar de tering en ik en een ander maatje waren echt te hyperwakker
Haha pannekoekequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar kan ik overheen. Mijn maten waren de avond van tevoren in de skihut weze stappen. Die werden pas om 11 uur wakker in R'dam
20 gemiste oproepen, 16 smsjes en 3 wekkers gemist
Het ergste van alles was nog wel dat mijn scc-nummer niet in die excel-file stond en ik dus geen kaart hadquote:
Komen ze uit Oekraine?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuk zo'n flat. Volgens mij houden ze een polka-repetitie een verdieping boven me.
Weetikveul, het klinkt allemaal hetzelfdequote:
Zat Katy Perry maar een verdieping boven jequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuk zo'n flat. Volgens mij houden ze een polka-repetitie een verdieping boven me.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zat Katy Perry maar een verdieping boven je
Nazi's eerste klas.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
belangrijk bericht mbt livestreams!
Belachelijk dat fok er op wordt aangesproken.
Ik vind die streams toch wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Onzin. Ik denk dat het vooral een loos dreigement is..quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Zou jij het risico lopen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk dat het vooral een loos dreigement is..
Ach ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heeft vast geen videospelletjes gespeeld toen hij opgroeide.
Wel hendig. Alle livestream sites op een rijtjequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
Wel hendig. Alle livestream sites op een rijtje
Dat dacht ik ook. Meteen post even in mn favorieten gezet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
Wel hendig. Alle livestream sites op een rijtje
denthemen niet denk ik.quote:
Die stonden ook gewoon in de oude OP van het livestream topic als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Meteen post even in mn favorieten gezet.
Ohh okquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die stonden ook gewoon in de oude OP van het livestream topic als ik mij niet vergis.
dont worry. Hij was net nog op msnquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
denthemen niet denk ik.
waar is 'ie eigenlijk?
echt te belachelijk gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef sjimz het volgende:
Zie mijn sigquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ok, je mag wel zeggen: Ajax-Feyenoord justin d8rjk39kjdh
Nuttige maatregel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |