Moet ik ook nog eens naartoequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:16 schreef Necrodeath het volgende:
Tvp.
Dunwich Building is cool.
Weet iemand of je met die gast kan praten als je het Ghoul Mask hebt?
Zal wel niet, maar hij is niet feral in ieder geval...
Oblivion heb ik dan ook echt wat meer uurtjes in moeten pompen eer ik alles gehad had (incl. add-ons, dat dan wel) Heb ze nu allemaal gehad in FO3quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb nog altijd geen enkele addon, en amuseer me kostelijk
Heb door Fallout ook weer zin gekregen in Oblivion
En dan mis je toch wat hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik ben nu eigenlijk alleen bezig met de sidequests...moet maar eens aan de eerste missie beginnen, want het stoort me dat ik gnr niet kan ontvangen
"Margaret here bringing you uhh, music. Why just music? Because I'm just a technican and some asshole murdered our DJ."quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan mis je toch wat hoorAHOOOOEWA! Bringin' you the truth, no matter how it hurts!!
Ik vind Agatha's vioolmuziek ook wel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
"Margaret here bringing you uhh, music. Why just music? Because I'm just a technican and some asshole murdered our DJ."
Ah nee manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik vind Agatha's vioolmuziek ook wel leuk
Ik heb mn charme gebruikt op dr, ze vind me n schatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah nee manDat geknars op die viool. Terrible. Direct omleggen dat wijf, als je de kans krijgt.
Moeilijk he, zelf painten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
The Pitt is écht Fallout, wat O:A eigenlijk niet was omdat je niet in een post-nucleaire wereld speelde. Dat is hier wel anders. Ik vond zelf dat de main quest veel te snel voorbij was, maar zeker de moeite waard al is het maar om tegen het eind een moeilijke keuze te maken, help je de slaven of help je de raiders. Toen ik ermee geconfronteerd werd was het niet meer zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb The Pitt nog nietCentjes zijn op. Whéééééé! Maar hij valt dus tegen? Beter of slechter dan Operation Anchorage? Die ook al niet al te goed was, maar wél gewoon Fallout was
Als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik vond 'm wel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb The Pitt nog nietCentjes zijn op. Whéééééé! Maar hij valt dus tegen? Beter of slechter dan Operation Anchorage? Die ook al niet al te goed was, maar wél gewoon Fallout was
Als jullie snappen wat ik bedoel.
O:A ongeveer 3-4 uur.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Silv het volgende:
Hoe lang ben je ongeveer met zowel O:A en The Pitt bezig? weet nog niet zeker of ik ze ga halen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
O:A ongeveer 3-4 uur.
The Pitt had ik voltooid in 2.5 uur. Maar dat zal per persoon verschillen.
Je kon ook naar O:A wanneer je dat wou hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leukJe kan naar The Pitt wanneer je wil
Da's al een hele verbetering
Ja, maar als je eenmaal bent geweest kan je niet meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kon ook naar O:A wanneer je dat wou hoor
'No matter how bad its hurts' natuurlijk. Ken uw 3dog quotes!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
En dan mis je toch wat hoorAHOOOOEWA! Bringin' you the truth, no matter how it hurts!!
Trots? Op een gegoogled plaatje waar ik in 10 seconden wat lettertjes in heb geplakt? Ja echt hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef M-unit het volgende:
[..]
je kunt er ook trots op zijn zuurpruim!
Ik was al aan het twijfelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'No matter how bad its hurts' natuurlijk. Ken uw 3dog quotes!
Ja. Komt vanzelfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef Dakada het volgende:
Heb al mijn spullen naar de pitt meegenomen en gesaved maar die raider hebben dus alles gejat. Kan ik alles nog terugkrijgen?
Je hebt best veel gave poppen daar hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:58 schreef Dakada het volgende:
Ben nu ook zover. Volgens mij vervelen de raider zich daar wel.
[ afbeelding ]
Plan C was iedereen vermoorden die je zagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:43 schreef Necrodeath het volgende:
Bah, good karma gekregen met de big town quests
Moest wel, anders kreeg ik de goeie reward niet...
Daarna maar Plan C uitgevoerd
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Plan C was iedereen vermoorden die je zag?
Excuse me??quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef seetjai het volgende:
Wat kiezen jullie meestal na het quest van Reilley Rangers.
Ranger Armor of Eugene..
Veel verschil zit er ook niet tussen het laatste en minigun, dus..
De enige playthrough waar ik die quest gedaan had, was ik small guns en sneak focused.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef seetjai het volgende:
Wat kiezen jullie meestal na het quest van Reilley Rangers.
Ranger Armor of Eugene..
Veel verschil zit er ook niet tussen het laatste en minigun, dus..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hmm ik dacht dat ik iets goeds deed toen ik op een vreedzame manier die ghouls in Tenpenny tower kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hij doet nooit iets terug bij mij, hoe vaak ik ook op 'm schietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb, gewoon omdat ik dat moreel juist vond, de leider van die ghouls ook maar afgeknalt vervolgens.
...iets terug doen? Gewoon, headshot met de blackhawk. 1 shot doodquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij doet nooit iets terug bij mij, hoe vaak ik ook op 'm schiet
De bewoners van Tenpenny Tower zeggen toch ook dat de ghouls niet te vertrouwen zijn wanneer je ze de toren uit probeert te werken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hmm ik dacht dat ik iets goeds deed toen ik op een vreedzame manier die ghouls in Tenpenny tower kreeg
Yup. Mask heb ik ja. Enige kutte is, ik wilde Tenpenny's sniper rifle hebben, en die kan ik nu nergens meer vindenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De bewoners van Tenpenny Tower zeggen toch ook dat de ghouls niet te vertrouwen zijn wanneer je ze de toren uit probeert te werken?
Die andere ghouls zijn wel okay, alleen die Roy Phillips niet echt...
In ieder geval heb je een Ghoul Mask nu toch?
Als je een tijdje wacht hebben de normale ghouls de tent overgenomen. Met leuke spraakvariaties op de oorspronkelijke bewoners. Maar dan met die brakke stemmen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Yup. Mask heb ik ja. Enige kutte is, ik wilde Tenpenny's sniper rifle hebben, en die kan ik nu nergens meer vinden
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:38 schreef RoK het volgende:
Heb de explorer perk en alle locaties nu 'ontdekt', de enige die ik maar niet kan bereiken is het Witte Huis. Wil iemand mij spoileren hoe ik daar kom? Een guide zegt vanaf Pennsylvania Ave North maar is me nog niet gelukt.
Grappig detail is dat ik die ghouls kennelijk zo goed gezind ben geweest dat ze me nu allemaal met rust laten, ook ferals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Vooral die laatste opmerkingquote:
Hoe heb je alles zo mooi neergezet?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
http://i41.tinypic.com/2wddkcp.jpg
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
http://i42.tinypic.com/316u8ew.jpg
Direct de images posten valt nogal groot uit, dus daarom maar de links.
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.quote:
Hoe heten je mods?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
Xbox heeft het ook hoor...rechter-analoge stick indrukken dacht ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.
Ik zit ook op pc maar het lukt mij gewoon niet met de oppak toets.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.
Er komt totaal geen beweging in of krijg je ze niet fatsoenlijk neergezet?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef Dakada het volgende:
[..]
Ik zit ook op pc maar het lukt mij gewoon niet met de oppak toets.
Dat laatste.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er komt totaal geen beweging in of krijg je ze niet fatsoenlijk neergezet?
Als voorbeeld even zo'n garden gnome nemen dan, als je die rechtop wilt zetten dan pak je het dus niet vast bij z'n middel of bij z'n voeten, maar pak je hem vast op het puntje van z'n hoed zodat het rechtop onder je cursor blijft bungelen.quote:
Ongelofelijk vetquote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Dudequote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of ik het GNR gebouw toch nog in kan ookal kom ik er nu pas?Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Afgelopen week begonnen en mij nog weinig met de mainquest bezig gehouden. Met een beetje wezen exploren en alle sidequest gedaan die ik tegen kwam (wat slavers, big town, "the family) en ook rustig bij Rivet City geweest.
Dacht ik toch eens de GNR quest te gaan doen; is hij uit mn pip boy.. Dus ik er toch naartoe;Heb je niet gewoon een andere quest actief staan in je pip boy, waardoor de mannetjes voor deze quest niet spawnden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of ik het GNR gebouw toch nog in kan ookal kom ik er nu pas?![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
De GNR quest staat niet meer n mn pipboy, maar is vervangen door aan anderequote:Op zondag 29 maart 2009 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een andere quest actief staan in je pip boy, waardoor de mannetjes voor deze quest niet spawnden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Dat had ik uit de walkthrough gehaald. Alleen sta ik nu voor een dichte deur van GDR.. ik zou toch graag even binnen willen kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Supersoep het volgende:
Waarschijnlijk heb je al met Dr. Li gepraat, waardoor de GNR quest niet meer actief wordt, want de uitkomst daarvan stuurt je juist naar Rivet City, en daar ben je al geweest.
de unlock-cheatquote:Op zondag 29 maart 2009 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Werkt de intercom ook niet? De noclip cheat zal niet helpen omdat de omgeving daar binnen moet worden geladen.
Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat had ik uit de walkthrough gehaald. Alleen sta ik nu voor een dichte deur van GDR.. ik zou toch graag even binnen willen kijken
Het moet ook kunnen dat je eerst naar de Jefferson Memorial gaat, voordat je je pa hebt gevonden, en daardoor niet in de main quest vast kom te zitten omdat je pa en Dr. Li het vertikken naar binnen te gaan, totdat je iedereen binnen dood hebtquote:Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.
Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.
Ik liep gisteren in t donker over t wasteland heen, zie helemaal aan de horizon een paar grote ontploffingen, zaten n stel gastjes elkaar af te maken. Dit gebeurt idd gewoon geheel onafhankelijk van jouw acties, leuke toevoeging.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.
Maar damn; wat een game. Over gevoel van vrijheid gesproken! Ik heb nu al zo veel rondgelopen, gewoon om even te kijken wat er was. En zelfs an bereik je je doel niet (probeerde over land naar GNR te komen) kom je toch de coolste dingen tegen; Mercs vs Supermutants, SuperMutants vs Raiders etc.
Gisteren liep ik ergens en kwam ik 2 wastelanders tegen. Geschrokken van mij rennen ze weg; boem alletwee op een mijn. Dacht ik mijn savegame te laden om te kijken of ze waren te redden; staan ze er niet meer, maar wordt ik opgewacht door een Slaver! Nice!
Dogmeatquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Dat is het mooie van FalloutIedereen heeft van die verhalen die totaal random gebeuren en niets met jouw acties in het spel te maken hebben. Ik weet nog goed toen ik Dogmeat voor het eerst tegen kwam -zonder het van de wiki af te halen-, dat was een mooi moment
Heb 'm een tijdje meegenomen, maar toen ging ie doodquote:Op maandag 30 maart 2009 11:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
DogmeatDie kwam ik ook stomtoevallig tegen.
Die mopjes van Wadsworth zijn af en toe nog best grappigquote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mijn huisje staat helemaal vol met Dogmeat, Charon, Cross, Fawkes, Wadsworth en Sergeant RL-3.
Ik wil niet weten wat ze de hele dag aan het doen zijn wanneer ik de deur uit ben.
Moet je voor de grap eens een behemoth zonder wapens killenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.
Wat heb je voor een armor aan daar?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Ze stonden zo mooi bij elkaar. *gooit frag grenade*
En nee, ik heb geen idee waarom een van de raiders in z'n ondergoed staat.![]()
[ afbeelding ]
Is combat armor oid volgens mijquote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat heb je voor een armor aan daar?En dat hoedje
Metal armor van de Pitt. Dat hoedje komt uit Oasis, Poplar's Hood.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat heb je voor een armor aan daar?En dat hoedje
Volgens mij kan je die metal armor ook van zon gastje in Paradise Falls halenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Metal armor van de Pitt. Dat hoedje komt uit Oasis, Poplar's Hood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |