quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef Estrys het volgende:
Ik zit even (jaaaaajaa ik moet eigenlijk werken I know) in de Lief! webwinkel te kijken. Maar het is zeker not done om Seb een stroken rokje met stippen aan te geven he?![]()
![]()
Ik vrees dat we toch nog eens in de toekomst een zusje voor Seb moeten gaan maken.
daar komt ze vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
Nou ja, mijn zus wil perse een meisje (later als kinderen gaat krijgen, misschien ooit want dan kan ze niet meer iedere week nieuwe schoenen kopen dus nog maar even niet en ja dat zei ze echtmijn zus is 3 jaar ouder)
Dus dan kan ik die rokjes ook kopen. Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft.Maar daaaar komt ze nog wel achter.
en wat deed dat vingertje in haar neus?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
elin moest net heel hard huilen..ze kreeg r vingertje niet uit r neus
Nee dat doe ie nog niet.... tenminste nog niet gezien. Ik zal het eens in de gaten houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
spreidt ie zn vingers ook? dat doet elin nogal vaak en dan lijkt t net een breedbekkikker
nog even een vraagje..Elin heeft nogal de neiging om te gaan staan..dit bedoel ik niet opschepperig van kijk mijn kind wil al staan met 11 weken ;') ) maar kan dit een vorm van overstrekken zijn? ze lacht er namelijk wel bij. Ik weet ook dat het iig niet zo goed voor de beentjes is dus ik vouw r snel weer dubbel dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |