abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67453797
Leander goedzo!!!
pi_67454074
volgens mij ben ik gek aan het worden.
ik heb de jongste net met de fles in de box gelegd ennu loop ik voorbij en zit ze. uhhhmmm volgens mij kon ze dat nog niet zelf.
mama van 3 kids!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:30:14 #53
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67454754
Nu dus wel
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:38:22 #54
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67454965
Hahaha Popples ze kan het dus wel... Stiekem aan het oefenen geweest.

Hier ook even een jompel. Eva blijft redelijk zelf zitten zonder meteen met haar neus op haar knieen te zakken maar dan moet je haar wel neerzetten want verder doet ze namelijk nog steeds niets. Het fysio-en lijkt eindelijk een klein vruchtje af te werpen
pi_67455253
Wat super Mibos Wat een vooruitgang!

En Popples! Whaaaaa! Wat wordt ze dan ineens groot he
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:51:16 #56
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67455298
Fuente vergat ik nog hoe is het met Merel?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:54:34 #57
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67455381
Mibos wat goed van Eva! Fijn dat het vruchten af lijkt te werpen!

Popples, wat goed van dr haha

Danique heeft voor de 3de nacht op rij doorgeslapen
Ze slaapt echt zo goed op het moment, ook overdag. We hebben een redelijk strak ritme wat we met haar aanhouden en het lijkt echt heel veel goeds te brengen.
Ze heeft het gewoon nodig!

Deze mama gaat vanavond stappen! We hebben een feest van vrienden wat in een of andere discotheek gehouden word.
Hardstikke leuk maar ben erg benieuwd hoe lang ik het volhou haha, ik ga straks iedergeval nog maar even naar mijn bedje!
pi_67455894
Ik zit even (jaaaaajaa ik moet eigenlijk werken I know) in de Lief! webwinkel te kijken. Maar het is zeker not done om Seb een stroken rokje met stippen aan te geven he?
Ik vrees dat we toch nog eens in de toekomst een zusje voor Seb moeten gaan maken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67456755
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef Estrys het volgende:
Ik zit even (jaaaaajaa ik moet eigenlijk werken I know) in de Lief! webwinkel te kijken. Maar het is zeker not done om Seb een stroken rokje met stippen aan te geven he?
Ik vrees dat we toch nog eens in de toekomst een zusje voor Seb moeten gaan maken.

Wat goed van Eva mibos

Fruppel veel plezier vanavond en wat fijn dat ze door geslapen heeft.

nou ze deed het vanmorgen nog even vakkundig voor, voor papa en mama en nog even in bed lollig zitten doen.zittend en schreeuwend en klappen in de handjes. terwijl de oudste ook in bed lag klap eens in de handjes te zingen. nouja ze is bijna 3 maand te laat er mee maar ach boeiend ze doet het.
maar daarintegen praat ze wel
da=dag (zwaaiend)
papa
mama
ady=lady(hond)
nja=dunja(hond)
ja
nee
en ga maar door
mama van 3 kids!
pi_67456905
Nou ja, mijn zus wil perse een meisje (later als kinderen gaat krijgen, misschien ooit want dan kan ze niet meer iedere week nieuwe schoenen kopen dus nog maar even niet en ja dat zei ze echt mijn zus is 3 jaar ouder)
Dus dan kan ik die rokjes ook kopen. Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft. Maar daaaar komt ze nog wel achter.
pi_67457864
leander goedzo!

Elin is de afgelopen nachten wat aan t etteren.. voornamelijk omdat ze door t drinken in slaap valt en een hal uur later weer komt omdat ze niet genoeg heeft gehad. Hopen dat dat snel stopt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67457924
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
Nou ja, mijn zus wil perse een meisje (later als kinderen gaat krijgen, misschien ooit want dan kan ze niet meer iedere week nieuwe schoenen kopen dus nog maar even niet en ja dat zei ze echt mijn zus is 3 jaar ouder)
Dus dan kan ik die rokjes ook kopen. Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft. Maar daaaar komt ze nog wel achter.
daar komt ze vanzelf wel achter

mijn zusje ook die denkt ook haar nageltjes te gaan zetten bij klanten als ze gaan slapen. maar volgens haar duurt het nog wel even voor ze kids krijgen ze werd al gek van mijn dames wat staat haar ooit te wachten. want die 2 van mij zijn hartstikke lief en dat vind iedereen.
ze vind de dames wel euk hoor maar als ze moe zijn dan vind ze er niks meer aan
mama van 3 kids!
pi_67458176
elin moest net heel hard huilen..ze kreeg r vingertje niet uit r neus
wanna rub mah puppeh?!
pi_67458239
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
elin moest net heel hard huilen..ze kreeg r vingertje niet uit r neus
en wat deed dat vingertje in haar neus? Toevalstreffer zeker? Seb weet volgens mij nog steeds niet dat die dingen met die vingers van hemzelf zijn
pi_67458314
toeval idd.. al is ze nu wel 22 uur per dag op r vingers aan t kauwen en ik merk ook dat ze vaak haar vuistje in de gaten houdt als die langs r hoofd zwaait. dus ze kan er al wel wat mee maar of ze het helemaal begrijpt weet ik niet.

(soms kokhalst ze zelfs van die vingers in r smoel )
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:58:59 #66
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67458415
voor de meisjes die het zo goed doen!!!

En Elin nu al met de vingers in de neus!!

Lennon heeft wel zn vuistje gevonden en die regelmatig in zn mond... zo schattig om te zien. Ook dat lachen als je hem uit bed haalt en in bed legt...
Make love, not war ☮
pi_67458506
spreidt ie zn vingers ook? dat doet elin nogal vaak en dan lijkt t net een breedbekkikker

nog even een vraagje..Elin heeft nogal de neiging om te gaan staan..dit bedoel ik niet opschepperig van kijk mijn kind wil al staan met 11 weken ;') ) maar kan dit een vorm van overstrekken zijn? ze lacht er namelijk wel bij. Ik weet ook dat het iig niet zo goed voor de beentjes is dus ik vouw r snel weer dubbel dan..
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:11:37 #68
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67458740
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
spreidt ie zn vingers ook? dat doet elin nogal vaak en dan lijkt t net een breedbekkikker

nog even een vraagje..Elin heeft nogal de neiging om te gaan staan..dit bedoel ik niet opschepperig van kijk mijn kind wil al staan met 11 weken ;') ) maar kan dit een vorm van overstrekken zijn? ze lacht er namelijk wel bij. Ik weet ook dat het iig niet zo goed voor de beentjes is dus ik vouw r snel weer dubbel dan..
Nee dat doe ie nog niet.... tenminste nog niet gezien. Ik zal het eens in de gaten houden.

Eventjes kan volgens mij niet kwaad. Zo gaat Lennon af en toe "zitten" als we hem aan zn handjes vasthouden, als je dan hem naar je toetrekt, gaat hij gewoon helemaal met zn bovenlichaam mee. Staan vindt hij soms ook best leuk, maar zoals ik zeg... heel eventjes...
Make love, not war ☮
pi_67460308
Wat doe je met een kind dat steeds omdraait in zijn bedje? Terugdraaien of gewoon laten gaan?
pi_67460776
LL ik laat het nu gewoon gaan maar eerst deed ik haar terug leggen. maar dan bleef zze dus nog harder huilen.

dakota ik zou haar nog niet aten staan het is veel te slecht voor haar heupen en beentjes. soms kan het gebeuren.

ik ga de taart niet zo krijgen als ik wil. photoshop ik haat het. ben de hele week aan het klooien en snap er nog geen ..... van.
mama van 3 kids!
pi_67460781
Omdraaien op z'n buik, of omdraaien in bed qua hoofd op voeten plek?
Als hij slaapt zou ik hem gewoon lekker laten liggen, anders omdraaien
pi_67461243
Ik heb zijn lakentje overdwars gedaan nu, nu kan hij zich minder snel los wurmen denk ik. Hij slaapt en ik ga straks nog wel even kijken.
Maar kan dat geen kwaad als ze op hun buik in slaap vallen dan iv, wiegendood?
pi_67461282
Aangezien Koen zich vast en zeker al om kan draaien kan dat in principe geen kwaad meer hoor
Lotte slaapt ook op d'r buik! Maar we hebben wel een aerosleep matrasje in haar bed liggen
pi_67461377
heb je het bedje laag opgemaakt ll zodat hij niet eronder kan kruipen?

tja als hij moeilijk slaapt zou ik hem gewoon laten liggen en controleren.
mama van 3 kids!
pi_67461421
Omdraaien wel maar hij slaapt in een slaapzakje vaak gaat hij gewoon zitten en zit dat hele ding gedraaid. Ik denk dat hij vanmorgen ook op zijn buik in slaap is gevallen want hij had aan 1 kant een mooi rood oortje en wangetje
Buikslapers zijn lief, en dan vooral met die kont omhoog (Sander slaapt nu nog steeds zo!)

Popples mijn bedje was hoogopgemaakt maar dan in envelop vorm dus hij kan er niet onderschuiven maar nu ik dat lakentje overdwars heb gedaan ligt hij keurig onderaan zijn bedje

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2009 13:46:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')