abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67453797
Leander goedzo!!!
pi_67454074
volgens mij ben ik gek aan het worden.
ik heb de jongste net met de fles in de box gelegd ennu loop ik voorbij en zit ze. uhhhmmm volgens mij kon ze dat nog niet zelf.
mama van 3 kids!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:30:14 #53
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67454754
Nu dus wel
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:38:22 #54
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67454965
Hahaha Popples ze kan het dus wel... Stiekem aan het oefenen geweest.

Hier ook even een jompel. Eva blijft redelijk zelf zitten zonder meteen met haar neus op haar knieen te zakken maar dan moet je haar wel neerzetten want verder doet ze namelijk nog steeds niets. Het fysio-en lijkt eindelijk een klein vruchtje af te werpen
pi_67455253
Wat super Mibos Wat een vooruitgang!

En Popples! Whaaaaa! Wat wordt ze dan ineens groot he
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:51:16 #56
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67455298
Fuente vergat ik nog hoe is het met Merel?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:54:34 #57
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67455381
Mibos wat goed van Eva! Fijn dat het vruchten af lijkt te werpen!

Popples, wat goed van dr haha

Danique heeft voor de 3de nacht op rij doorgeslapen
Ze slaapt echt zo goed op het moment, ook overdag. We hebben een redelijk strak ritme wat we met haar aanhouden en het lijkt echt heel veel goeds te brengen.
Ze heeft het gewoon nodig!

Deze mama gaat vanavond stappen! We hebben een feest van vrienden wat in een of andere discotheek gehouden word.
Hardstikke leuk maar ben erg benieuwd hoe lang ik het volhou haha, ik ga straks iedergeval nog maar even naar mijn bedje!
pi_67455894
Ik zit even (jaaaaajaa ik moet eigenlijk werken I know) in de Lief! webwinkel te kijken. Maar het is zeker not done om Seb een stroken rokje met stippen aan te geven he?
Ik vrees dat we toch nog eens in de toekomst een zusje voor Seb moeten gaan maken.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_67456755
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef Estrys het volgende:
Ik zit even (jaaaaajaa ik moet eigenlijk werken I know) in de Lief! webwinkel te kijken. Maar het is zeker not done om Seb een stroken rokje met stippen aan te geven he?
Ik vrees dat we toch nog eens in de toekomst een zusje voor Seb moeten gaan maken.

Wat goed van Eva mibos

Fruppel veel plezier vanavond en wat fijn dat ze door geslapen heeft.

nou ze deed het vanmorgen nog even vakkundig voor, voor papa en mama en nog even in bed lollig zitten doen.zittend en schreeuwend en klappen in de handjes. terwijl de oudste ook in bed lag klap eens in de handjes te zingen. nouja ze is bijna 3 maand te laat er mee maar ach boeiend ze doet het.
maar daarintegen praat ze wel
da=dag (zwaaiend)
papa
mama
ady=lady(hond)
nja=dunja(hond)
ja
nee
en ga maar door
mama van 3 kids!
pi_67456905
Nou ja, mijn zus wil perse een meisje (later als kinderen gaat krijgen, misschien ooit want dan kan ze niet meer iedere week nieuwe schoenen kopen dus nog maar even niet en ja dat zei ze echt mijn zus is 3 jaar ouder)
Dus dan kan ik die rokjes ook kopen. Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft. Maar daaaar komt ze nog wel achter.
pi_67457864
leander goedzo!

Elin is de afgelopen nachten wat aan t etteren.. voornamelijk omdat ze door t drinken in slaap valt en een hal uur later weer komt omdat ze niet genoeg heeft gehad. Hopen dat dat snel stopt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67457924
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
Nou ja, mijn zus wil perse een meisje (later als kinderen gaat krijgen, misschien ooit want dan kan ze niet meer iedere week nieuwe schoenen kopen dus nog maar even niet en ja dat zei ze echt mijn zus is 3 jaar ouder)
Dus dan kan ik die rokjes ook kopen. Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft. Maar daaaar komt ze nog wel achter.
daar komt ze vanzelf wel achter

mijn zusje ook die denkt ook haar nageltjes te gaan zetten bij klanten als ze gaan slapen. maar volgens haar duurt het nog wel even voor ze kids krijgen ze werd al gek van mijn dames wat staat haar ooit te wachten. want die 2 van mij zijn hartstikke lief en dat vind iedereen.
ze vind de dames wel euk hoor maar als ze moe zijn dan vind ze er niks meer aan
mama van 3 kids!
pi_67458176
elin moest net heel hard huilen..ze kreeg r vingertje niet uit r neus
wanna rub mah puppeh?!
pi_67458239
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
elin moest net heel hard huilen..ze kreeg r vingertje niet uit r neus
en wat deed dat vingertje in haar neus? Toevalstreffer zeker? Seb weet volgens mij nog steeds niet dat die dingen met die vingers van hemzelf zijn
pi_67458314
toeval idd.. al is ze nu wel 22 uur per dag op r vingers aan t kauwen en ik merk ook dat ze vaak haar vuistje in de gaten houdt als die langs r hoofd zwaait. dus ze kan er al wel wat mee maar of ze het helemaal begrijpt weet ik niet.

(soms kokhalst ze zelfs van die vingers in r smoel )
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:58:59 #66
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67458415
voor de meisjes die het zo goed doen!!!

En Elin nu al met de vingers in de neus!!

Lennon heeft wel zn vuistje gevonden en die regelmatig in zn mond... zo schattig om te zien. Ook dat lachen als je hem uit bed haalt en in bed legt...
Make love, not war ☮
pi_67458506
spreidt ie zn vingers ook? dat doet elin nogal vaak en dan lijkt t net een breedbekkikker

nog even een vraagje..Elin heeft nogal de neiging om te gaan staan..dit bedoel ik niet opschepperig van kijk mijn kind wil al staan met 11 weken ;') ) maar kan dit een vorm van overstrekken zijn? ze lacht er namelijk wel bij. Ik weet ook dat het iig niet zo goed voor de beentjes is dus ik vouw r snel weer dubbel dan..
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:11:37 #68
114177 Diaan73
pi_67458740
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
spreidt ie zn vingers ook? dat doet elin nogal vaak en dan lijkt t net een breedbekkikker

nog even een vraagje..Elin heeft nogal de neiging om te gaan staan..dit bedoel ik niet opschepperig van kijk mijn kind wil al staan met 11 weken ;') ) maar kan dit een vorm van overstrekken zijn? ze lacht er namelijk wel bij. Ik weet ook dat het iig niet zo goed voor de beentjes is dus ik vouw r snel weer dubbel dan..
Nee dat doe ie nog niet.... tenminste nog niet gezien. Ik zal het eens in de gaten houden.

Eventjes kan volgens mij niet kwaad. Zo gaat Lennon af en toe "zitten" als we hem aan zn handjes vasthouden, als je dan hem naar je toetrekt, gaat hij gewoon helemaal met zn bovenlichaam mee. Staan vindt hij soms ook best leuk, maar zoals ik zeg... heel eventjes...
Make love, not war ☮
pi_67460308
Wat doe je met een kind dat steeds omdraait in zijn bedje? Terugdraaien of gewoon laten gaan?
pi_67460776
LL ik laat het nu gewoon gaan maar eerst deed ik haar terug leggen. maar dan bleef zze dus nog harder huilen.

dakota ik zou haar nog niet aten staan het is veel te slecht voor haar heupen en beentjes. soms kan het gebeuren.

ik ga de taart niet zo krijgen als ik wil. photoshop ik haat het. ben de hele week aan het klooien en snap er nog geen ..... van.
mama van 3 kids!
pi_67460781
Omdraaien op z'n buik, of omdraaien in bed qua hoofd op voeten plek?
Als hij slaapt zou ik hem gewoon lekker laten liggen, anders omdraaien
pi_67461243
Ik heb zijn lakentje overdwars gedaan nu, nu kan hij zich minder snel los wurmen denk ik. Hij slaapt en ik ga straks nog wel even kijken.
Maar kan dat geen kwaad als ze op hun buik in slaap vallen dan iv, wiegendood?
pi_67461282
Aangezien Koen zich vast en zeker al om kan draaien kan dat in principe geen kwaad meer hoor
Lotte slaapt ook op d'r buik! Maar we hebben wel een aerosleep matrasje in haar bed liggen
pi_67461377
heb je het bedje laag opgemaakt ll zodat hij niet eronder kan kruipen?

tja als hij moeilijk slaapt zou ik hem gewoon laten liggen en controleren.
mama van 3 kids!
pi_67461421
Omdraaien wel maar hij slaapt in een slaapzakje vaak gaat hij gewoon zitten en zit dat hele ding gedraaid. Ik denk dat hij vanmorgen ook op zijn buik in slaap is gevallen want hij had aan 1 kant een mooi rood oortje en wangetje
Buikslapers zijn lief, en dan vooral met die kont omhoog (Sander slaapt nu nog steeds zo!)

Popples mijn bedje was hoogopgemaakt maar dan in envelop vorm dus hij kan er niet onderschuiven maar nu ik dat lakentje overdwars heb gedaan ligt hij keurig onderaan zijn bedje

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2009 13:46:14 ]
pi_67461531
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft. Maar daaaar komt ze nog wel achter.
ach. onze familie vindt het doodnormaal om dingen te doen waar selene overstuur van raakt en gaat huilen (krijsen, wat ze normaal echt nooit doet) ik quote: "dat geeft toch niet, wij gaan erna toch weer naar huis"

lekker niks van aantrekken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67461578
Lotte d'r slaapzak zit ook elke keer helemaal gedraaid. Ze heeft nu sinds een paar dagen een nieuwe en langere slaapzak, zodat ik die weer helemaal in kan stoppen. Maar ze kan dan alsnog gerust in bed gaan zitten spelen (en de slaapzak zit dan nog vast). Maar ze kan hem nu ook lostrekken en dan gewoon lekker omdraaien in bed en gaan spelen.
pi_67461707
selene slaapt meestal ook op haar buik, al vanaf dat ze kon draaien. in een slaapzakje wat niet ingestopt is ofzo maar wel psies goed past. volgens de arts van het cb hier kan het geen kwaad als ze zich zelf zo draaien hoor
pi_67461829
met de kont omhoog doet de oudste ook
de jongste ligt gewoon languit
mama van 3 kids!
pi_67462681
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef simmu het volgende:

[..]

ach. onze familie vindt het doodnormaal om dingen te doen waar selene overstuur van raakt en gaat huilen (krijsen, wat ze normaal echt nooit doet) ik quote: "dat geeft toch niet, wij gaan erna toch weer naar huis"

lekker niks van aantrekken.
Ik hou heel veel van mijn zus en ze is heel leuk met Seb hoor, maar ze is zelf gewoon nog helemaal niet met dat soort dingen bezig dus ze weet niet waar ze het over heeft. Ik weet wie het zegt
pi_67464124
Koen heeft duidelijk op zijn buik geslapen
Wat betreft het kruipen: Het is schattig hoor maar het lijkt net alsof ze als een elastiek aan je vast zitten.
pi_67464327
Lief LL!

Lotte heeft nu door dat ze ook aan mijn benen kan "staan", ze zoekt nu elke keer m'n benen op
Kruipen lukt d'r nog niet, maar tijgeren gaat echt heel snel..
Denk dat ze binnenkort nog wel een keer (ondanks voorzorgsmaatregelen van mij) wat kattenbrokjes zal eten
pi_67467897
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef mrien het volgende:
Lief LL!

Lotte heeft nu door dat ze ook aan mijn benen kan "staan", ze zoekt nu elke keer m'n benen op
Kruipen lukt d'r nog niet, maar tijgeren gaat echt heel snel..
Denk dat ze binnenkort nog wel een keer (ondanks voorzorgsmaatregelen van mij) wat kattenbrokjes zal eten

de hondenbrokken zijn hier al 2jaar nier meer veilig soms tref ik wel eens een kindje aan met een hondenbrokje.
mama van 3 kids!
pi_67469298
Hier de kleine muppet opgehaald van het KDV. Weer had hij zijn reservesetje kleren aan. broek ondergepoept zei de leidster, nou kan dat aan mij liggen maar ik zie (net als dinsdag) gewoon echt geen poep in de broek Nou snap ik best dat ze het niet kunnen maken om een kind met ook maar he kleinste beetje poep te laten zitten maar vind ze wel een beetje overdrijven hoor . Ik trek hem deze broek morgen gewoon weer aan

Hij slaapt daar echt slecht, ze kunnen hem niet in de grote ruimte en niet op de slaapkamer leggen want dan schrikt hij van de andere kindjes steeds wakker en dan is het Dus slaapt hij steeds heel kort.
En hij huilt als hij moe is en dan gaat hij tegen zijn slaap vechten, dus wiegen ze hem in slaap op de arm. Bij ons wil hij dan niet eens op de arm dus wij leggen hem gewoon in bed en meestal is hij dan met 5 minuten stil, nou is er bij ons ook nauwelijks geluid natuurlijk.
pi_67469442
Oeh lastig Estrys
In zo'n grote slaapruimte slapen is natuurlijk ook wel lastig.

Leander slaat definitief zijn middagslaap over blijkbaar? Nou, best prima eigenlijk
pi_67469584
als ze de slaapijden goed op hebben geschreven heeft hij in totaal (vanaf 8 uur vanmorgen tot vijf uur) iets van 2,5 uur geslapen: 40 min, 60 min en 45 min. Dat lijkt me niet bijzonder veel voor iemand van 11 weken.
pi_67469717
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:01 schreef Estrys het volgende:
als ze de slaapijden goed op hebben geschreven heeft hij in totaal (vanaf 8 uur vanmorgen tot vijf uur) iets van 2,5 uur geslapen: 40 min, 60 min en 45 min. Dat lijkt me niet bijzonder veel voor iemand van 11 weken.
Het is niet heel veel inderdaad, maar ook niet dramatisch weinig
Ik denk dat hij vanzelf went en dan gaat hij wel meer slapen wrs.
En zolang je een KDV hebt waar ze baby's op de arm in slaap wiegen ipv laten huilen komt het wel goed denk ik
pi_67469800
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:24 schreef Popples het volgende:
LL ik laat het nu gewoon gaan maar eerst deed ik haar terug leggen. maar dan bleef zze dus nog harder huilen.

dakota ik zou haar nog niet aten staan het is veel te slecht voor haar heupen en beentjes. soms kan het gebeuren.

ik ga de taart niet zo krijgen als ik wil. photoshop ik haat het. ben de hele week aan het klooien en snap er nog geen ..... van.
stuur mij even een berichtje met wat je wil..waarschijnlijk kan ik het wel even voor je doen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67469838
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:01 schreef Estrys het volgende:
elin heeft ook van die dagen hoor..als het druk om r heen is slaapt ze in totaal 3 uur overdag. in 1 keer..maar tegen de avond is ze dan K.O en slaapt ze aan 1 stuk door met alleen voedingen waarna ze dus weer in slaap kukelt
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:15:11 #90
114177 Diaan73
pi_67469885
Hmm Estrys, dat is erg vervelend en idd 2,5 uur is wel erg weinig over een hele dag. Maar hij is op de momenten dat hij wakker is, niet vervelend?
Make love, not war ☮
pi_67469983
Ow en Koot Leander stond ook rond die tijd. Ik heb het toen gevraagd en als ze zelf gaat staan mag het wel even Zolang het niet te lang duurt en je haar niet zelf zo neerzet
pi_67470837
selene tijgert
vooruit dan he. niet rollen, niet achteruit, gewoon echt vooruit. kont omhoog, knietjes eronder en smak! boem! ligt ze een stukje verder. ze heeft het geleerd omdat ze een fascinatie heeft met sangdrax zn slippers. sangdrax ging steeds net een klein stukje verder staan. sangdrax is een levende wortel aan een stokje
pi_67470989
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:12 schreef Dakota het volgende:

[..]

elin heeft ook van die dagen hoor..als het druk om r heen is slaapt ze in totaal 3 uur overdag. in 1 keer..maar tegen de avond is ze dan K.O en slaapt ze aan 1 stuk door met alleen voedingen waarna ze dus weer in slaap kukelt
Hij heeft het altijd, thuis ook. Dan is het wel iets meer dan in het KDV maar hij slaapt nooit meer dan 4 uur over de hele dag.
Ik zag net dat ze het flesje (van Difrax)dat ik mee had gegeven naar het KDV niet hadden gebruikt, de speen zat ope en andere fles. Ben ik vergeten te vragen waarom, wil ik net die fles uitspoelen, loopt het water er meteen weer uit aan de onderkant, zit dat rubberen ding niet onderin, aha vandaar dat ze hem niet hebben gebruikt. Ik had het ding alleen nog nooit gebruikt dus dat heeft zo in de verpakking gezeten

Hij is helemaal niet zo heel erg vervelend op de momenten dat hij wakker is, soms wel soms niet zeg maar.
pi_67471542
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:43 schreef Silmarwen het volgende:
knip
Wat leuk om weer wat over Yade en jou te lezen! Vroeg me onlangs al af hoe het met jullie ging!
Wat fijn dat ze een super makkelijk kindje is. Jij bent gastouder toch? Wel lekker dat ze nog maar 2x ziek geweest is. Heb je de borstvoeding nog een tijd volgehouden zoals je van plan was?
Heb je nog een fototje van haar?

Dat baby/peutermuziek klinkt eigenlijk wel leuk, eens kijken of er hier ook zoiets te vinden is!
pi_67472588
Estrys, Merel slaapt op het kdv ook niet veel. Vaak ook korte slaapjes van 45 minuten. Op zich is dat niet erg hoor, als hij het er zo goed mee doet, prima toch?

Merel heeft vandaag echt beter gedronken , 2 halve fles, en 1 hele fles. Net wou ze nog niet wat, dus we maken haar vanavond toch maar even wakker.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67474063
goed van Merel

Ik maak me er ook niet druk om, hij lijkt er geen last van te hebben van weinig slaap. Dat schrikken vind ik dan weer wel zielig voor hem
pi_67474584
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft zijn ochtendslaapje ook verandert. Eerst waren het powernaps van een half uur a 3 kwartier, nu slaapt hij ruim een uur, soms anderhalf uur. s'middags slaapt hij zowiezo zo'n 2 uurtjes.
Meneer wilde vanmiddag nog niet helemaal slapen....En ik maar denken: goh die tingeltangel* die is nou toch wel eens klaar Zat hij op zijn knietjes in zijn slaapzakkie in bed aan die tingeltangel* te trekken. Kom ik binnen, lang en breed uit lachen natuurlijk....en daarna.... mamamam
*tingeltangel = muziekbeestje
Wat schattig

Sil; leuk weer eens wat van jullie te lezen!
Fijn te horen dat het zo goed gaat!

Amber wil staan En staan
Ik denk dat het gedaan is met de rust; ze is onrustig en wil doen; staan; doen; niet zitten en niet bij mama hangen, nee ze wil staan en doen! Dit is sinds gisteren gaande.
En ze kan klappen sinds deze week! Het viel me woensdag al op dat ze klapbewegingen maakte; en nu is het echt heel duidelijk dat als ze enthousiast wordt dat ze dan gaat klappen
Dat ik d'r vanavond op schoot had leek ze ineens weer zoveel sterker en groter; en beweeglijker; gewoon anders; groter! Sprongetjestijd dus?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67474734
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
Ow en Koot Leander stond ook rond die tijd. Ik heb het toen gevraagd en als ze zelf gaat staan mag het wel even Zolang het niet te lang duurt en je haar niet zelf zo neerzet

oke ik heb een meisjesleander
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:37:40 #99
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67474898
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef mrien het volgende:

[..]

Wat leuk om weer wat over Yade en jou te lezen! Vroeg me onlangs al af hoe het met jullie ging!
Wat fijn dat ze een super makkelijk kindje is. Jij bent gastouder toch? Wel lekker dat ze nog maar 2x ziek geweest is. Heb je de borstvoeding nog een tijd volgehouden zoals je van plan was?
Heb je nog een fototje van haar?

Dat baby/peutermuziek klinkt eigenlijk wel leuk, eens kijken of er hier ook zoiets te vinden is!
NEe geen gastouder, ik werkte zelf in de kinderopvang. Ga binnenkort ook weer werken, maar Yade gaat niet naar de kinderopvang. Mijn schoonmoeder kan gelukkig oppassen. Vind ik toch fijner, KDV is behoorlijk stressvol voor kindjes en ze krijgen toch minder aandacht etc dan een op een.

De borstvoeding is gestopt toen ze drie maandjes was. Ze had gewoon veel honger en toen we overschakelde op poeder, werd ze een heus makkelijk kindje. Echt een wereld van verschil, wat knapte zij daar van op!

Ik ga in Woerden, in ons dorp hebben ze helaas niets. Kijk bij een muziekschool in de buurt! Ze hebben ook kleuterdans en theater, zo leuk. En muziekles vanaf 4 jaar. Ik ben een groot voorstander van muziek en dans. Goed voor de motoriek, ritme gevoel, spraak ontwikkeling, expressie. Klink wel erg zweefteef nu he.

Hoe gaat het met jouw kleine hummel?
Tijd gaat snel he, alle kindjes van de vrouwen met wie ik samen zwangerde... zijn al zo groot! Of de mamma's zijn alweer zwanger van nr 2 of 3!

De klimaap klimt graag in de tafels en over van alles en nog wat, maar daar word je wel moe van. Ze zuigt, zoals je kunt zien, op haar middelste vingertjes. We hebben een tijdje geprobeert om de speen aan te leren, maar ze had er zelf andere ideeen over.

En eendjes, ze is gek op eendjes. Ligt helemaal in een deuk als we ze gaan voeren.

Ik ga eens proberen wat in te lezen weer en op de hoogte te komen van alle andere kindjes.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:44:24 #100
114177 Diaan73
pi_67475168
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hij heeft het altijd, thuis ook. Dan is het wel iets meer dan in het KDV maar hij slaapt nooit meer dan 4 uur over de hele dag.
Ik zag net dat ze het flesje (van Difrax)dat ik mee had gegeven naar het KDV niet hadden gebruikt, de speen zat ope en andere fles. Ben ik vergeten te vragen waarom, wil ik net die fles uitspoelen, loopt het water er meteen weer uit aan de onderkant, zit dat rubberen ding niet onderin, aha vandaar dat ze hem niet hebben gebruikt. Ik had het ding alleen nog nooit gebruikt dus dat heeft zo in de verpakking gezeten

Hij is helemaal niet zo heel erg vervelend op de momenten dat hij wakker is, soms wel soms niet zeg maar.
Had je hem niet uitgekookt? Die rubberen dingen onderin kun je trouwens gewoon los kopen bij de drogist. In ieder geval heb ik ze bij Prenatal gezien.

Maar als Seb niet veel last van het weinig slapen, als ik jou was, zou ik me er ook niet druk om maken. Misschien heeft hij gewoon weinig slaap nodig.

ow wat een lieve foto's van Yade en wat fijn dat het zo goed gaat..
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')