quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef Estrys het volgende:
Ik zit even (jaaaaajaa ik moet eigenlijk werken I know) in de Lief! webwinkel te kijken. Maar het is zeker not done om Seb een stroken rokje met stippen aan te geven he?![]()
![]()
Ik vrees dat we toch nog eens in de toekomst een zusje voor Seb moeten gaan maken.
daar komt ze vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
Nou ja, mijn zus wil perse een meisje (later als kinderen gaat krijgen, misschien ooit want dan kan ze niet meer iedere week nieuwe schoenen kopen dus nog maar even niet en ja dat zei ze echtmijn zus is 3 jaar ouder)
Dus dan kan ik die rokjes ook kopen. Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft.Maar daaaar komt ze nog wel achter.
en wat deed dat vingertje in haar neus?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dakota het volgende:
elin moest net heel hard huilen..ze kreeg r vingertje niet uit r neus
Nee dat doe ie nog niet.... tenminste nog niet gezien. Ik zal het eens in de gaten houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
spreidt ie zn vingers ook? dat doet elin nogal vaak en dan lijkt t net een breedbekkikker
nog even een vraagje..Elin heeft nogal de neiging om te gaan staan..dit bedoel ik niet opschepperig van kijk mijn kind wil al staan met 11 weken ;') ) maar kan dit een vorm van overstrekken zijn? ze lacht er namelijk wel bij. Ik weet ook dat het iig niet zo goed voor de beentjes is dus ik vouw r snel weer dubbel dan..
ach. onze familie vindt het doodnormaal om dingen te doen waar selene overstuur van raakt en gaat huilen (krijsen, wat ze normaal echt nooit doet) ik quote: "dat geeft toch niet, wij gaan erna toch weer naar huis"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Estrys het volgende:
Maar ja mijn zus vraagt ook of ik wel genoeg om Seb geef als reactie op dat ik hem soms laat huilen als meneer weer eens niks wil/hoeft.Maar daaaar komt ze nog wel achter.
Ik hou heel veel van mijn zus en ze is heel leuk met Seb hoor, maar ze is zelf gewoon nog helemaal niet met dat soort dingen bezig dus ze weet niet waar ze het over heeft. Ik weet wie het zegtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef simmu het volgende:
[..]
ach. onze familie vindt het doodnormaal om dingen te doen waar selene overstuur van raakt en gaat huilen (krijsen, wat ze normaal echt nooit doet) ik quote: "dat geeft toch niet, wij gaan erna toch weer naar huis"
lekker niks van aantrekken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef mrien het volgende:
Lief LL!
Lotte heeft nu door dat ze ook aan mijn benen kan "staan", ze zoekt nu elke keer m'n benen op
Kruipen lukt d'r nog niet, maar tijgeren gaat echt heel snel..
Denk dat ze binnenkort nog wel een keer (ondanks voorzorgsmaatregelen van mij) wat kattenbrokjes zal eten
Het is niet heel veel inderdaad, maar ook niet dramatisch weinigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:01 schreef Estrys het volgende:
als ze de slaapijden goed op hebben geschreven heeft hij in totaal (vanaf 8 uur vanmorgen tot vijf uur) iets van 2,5 uur geslapen: 40 min, 60 min en 45 min.Dat lijkt me niet bijzonder veel voor iemand van 11 weken.
stuur mij even een berichtje met wat je wil..waarschijnlijk kan ik het wel even voor je doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:24 schreef Popples het volgende:
LL ik laat het nu gewoon gaan maar eerst deed ik haar terug leggen. maar dan bleef zze dus nog harder huilen.
dakota ik zou haar nog niet aten staan het is veel te slecht voor haar heupen en beentjes. soms kan het gebeuren.
ik ga de taart niet zo krijgen als ik wil. photoshop ik haat het. ben de hele week aan het klooien en snap er nog geen ..... van.
elin heeft ook van die dagen hoor..als het druk om r heen is slaapt ze in totaal 3 uur overdag. in 1 keer..maar tegen de avond is ze dan K.O en slaapt ze aan 1 stuk door met alleen voedingen waarna ze dus weer in slaap kukeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:01 schreef Estrys het volgende:
als ze de slaapijden goed op hebben geschreven heeft hij in totaal (vanaf 8 uur vanmorgen tot vijf uur) iets van 2,5 uur geslapen: 40 min, 60 min en 45 min.Dat lijkt me niet bijzonder veel voor iemand van 11 weken.
Hij heeft het altijd, thuis ook. Dan is het wel iets meer dan in het KDV maar hij slaapt nooit meer dan 4 uur over de hele dag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
elin heeft ook van die dagen hoor..als het druk om r heen is slaapt ze in totaal 3 uur overdag. in 1 keer..maar tegen de avond is ze dan K.O en slaapt ze aan 1 stuk door met alleen voedingen waarna ze dus weer in slaap kukelt
Wat leuk om weer wat over Yade en jou te lezen! Vroeg me onlangs al af hoe het met jullie ging!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft zijn ochtendslaapje ook verandert. Eerst waren het powernaps van een half uur a 3 kwartier, nu slaapt hij ruim een uur, soms anderhalf uur. s'middags slaapt hij zowiezo zo'n 2 uurtjes.
Meneer wilde vanmiddag nog niet helemaal slapen....En ik maar denken: goh die tingeltangel* die is nou toch wel eens klaarZat hij op zijn knietjes in zijn slaapzakkie in bed aan die tingeltangel* te trekken. Kom ik binnen, lang en breed uit lachen natuurlijk....en daarna.... mamamam
![]()
*tingeltangel = muziekbeestje
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
Ow en Koot Leander stond ook rond die tijd. Ik heb het toen gevraagd en als ze zelf gaat staan mag het wel evenZolang het niet te lang duurt en je haar niet zelf zo neerzet
NEe geen gastouder, ik werkte zelf in de kinderopvang. Ga binnenkort ook weer werken, maar Yade gaat niet naar de kinderopvang. Mijn schoonmoeder kan gelukkig oppassen. Vind ik toch fijner, KDV is behoorlijk stressvol voor kindjes en ze krijgen toch minder aandacht etc dan een op een.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat leuk om weer wat over Yade en jou te lezen! Vroeg me onlangs al af hoe het met jullie ging!
Wat fijn dat ze een super makkelijk kindje is. Jij bent gastouder toch? Wel lekker dat ze nog maar 2x ziek geweest is. Heb je de borstvoeding nog een tijd volgehouden zoals je van plan was?
Heb je nog een fototje van haar?
Dat baby/peutermuziek klinkt eigenlijk wel leuk, eens kijken of er hier ook zoiets te vinden is!
Had je hem niet uitgekookt? Die rubberen dingen onderin kun je trouwens gewoon los kopen bij de drogist. In ieder geval heb ik ze bij Prenatal gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd, thuis ook. Dan is het wel iets meer dan in het KDV maar hij slaapt nooit meer dan 4 uur over de hele dag.
Ik zag net dat ze het flesje (van Difrax)dat ik mee had gegeven naar het KDV niet hadden gebruikt, de speen zat ope en andere fles. Ben ik vergeten te vragen waarom, wil ik net die fles uitspoelen, loopt het water er meteen weer uit aan de onderkant, zit dat rubberen ding niet onderin, aha vandaar dat ze hem niet hebben gebruikt. Ik had het ding alleen nog nooit gebruikt dus dat heeft zo in de verpakking gezeten
Hij is helemaal niet zo heel erg vervelend op de momenten dat hij wakker is, soms wel soms niet zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |